abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44115765
http://www.optimel.nl/?selected=optimell.assorti.control&l=nl/

Wie kent het al?Zag het gisteren in een krantje. Reclamecampagne komt geloof ik in januari.

Met dit drankje word je eetlust verminderd. En naar nader onderzoek blijft dit erg goed te werken. Ze hebben er namelijk een één of ander natuurlijke olie in gestopt dat wat later in de darmen verteerd gaat worden.
Dus heb je een aantal uur langer wat mindere lekkere trek.

Ik ga het binnenkort maar eens proberen. Misschien drijft et mijn drang naar eten in de schoolkantine wat omlaag. Oja, de prijs: 4x100ml ¤2,50
  zondag 3 december 2006 @ 22:20:41 #2
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_44116893
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 80% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 14:29:35 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 3 december 2006 @ 23:28:38 #3
97348 Matness
Matt about you
pi_44119310
is dat wel gezond spul?
wat zijn de gevolgen op de langere termijn..?
pi_44119415
Zijn chroom tabletten ofzo niet goedkoper?
pi_44401108
Ik ben wel heel benieuwd! Heb je het al geprobeerd?
Inspiratieloos!
  donderdag 14 december 2006 @ 01:11:48 #6
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_44414065
Er staat iets over op www.voedingscentrum.nl
KISSSSSSSSSSS
  donderdag 14 december 2006 @ 03:58:30 #7
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_44415595
Dit is pas bij de keuringsdienst van waarde geweest..
Op zich wel iets dat misschien kan neehelpen ... maar het staat nog steeds voorop dat mensen hun levenspatroon moeten aanpassen..
Dus gezond eten en veel beweging het is natuurlijk geen vrijbrief.
Maar wie weet helpt het wel iets.. en dat is dan weer meegenomen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:36:10 #8
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_47332599
Zijn er mensen die er ondertussen al goede of slechte ervaringen mee hebben? Ben erg benieuwd??
It's all a blur!!!
pi_47503652
En als je er nou mee stopt? Lijkt op jojo-effect toch?
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:07:23 #10
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_47505273
Of je moet eraan gewend zijn geraakt om minder te eten en kan het ook zonder Optimel.
Maar ik denk dat je snel weer in oude patronen valt inderdaad, jojo-en....
It's all a blur!!!
pi_47506539
Wie kent ze niet, die reclames van Optimel Control waarin je beloofd wordt dat na het drinken van een heerlijk flesje frambozendrinkyoghurt je trek als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Ik zag het spul in de supermarkt staan met een 50% kortingsticker dus ik dacht: Dat wil ik wel eens zien.
Vier kleine flesjes voor ¤2,49 vind ik persoonlijk echt idioot maar voor ¤1,25 wil ik het wel eens proberen.
quote:
Optimel Control

Het klinkt haast te mooi om waar te zijn: als je dagelijks een flesje Optimel Control drinkt, helpt dit je vanzelf minder te eten. Optimel Control is dus een perfect steuntje in de rug om je gewicht in balans te houden.

Minder eten
Optimel Control is een lekkere zuiveldrank met een mix van natuurlijke plantenextracten. Deze bijzondere extracten helpen je minder te eten bij de volgende maaltijd en tussendoor.

Zo werkt het
De natuurlijke plantenextracten uit Optimel Control bestaan uit minuscule bolletjes palmolie, omhuld met stoffen uit haver. De unieke werking schuilt in het feit dat je lichaam deze bolletjes wat langzamer verteert. Dit activeert je natuurlijke verzadigingsmechanisme sterker. En dat helpt je bij de volgende maaltijd: je gaat dan minder eten.

Wetenschappelijk aangetoond!
Uit diverse onderzoeken blijkt dat je tenminste 10% minder calorieën gaat gebruiken bij je volgende maaltijd. Als je een flesje Optimel Control bij de lunch neemt, helpt het vooral om 's avonds bij de warme maaltijd minder te eten. Slim, want juist de warme maaltijd levert altijd veel calorieën. Neem je een flesje bij het ontbijt, dan helpt dat om tijdens de lunch minder te eten. Gebruik tenminste 1 flesje per dag; meer dan 3 heeft geen zin.

Optimel Control drink

Optimel Control is een friszure zuiveldrank bereid met magere yoghurt die helpt minder te eten

De Optimel Control drinks zijn verkrijgbaar in de smaken:

Optimel Control drink citroen, 4 x 102 ml
Optimel Control drink framboos, 4 x 102 ml

Voedingswaarden:

Mijn flesjes hebben frambozensmaak. Nou ja, volgens de verpakking dan. In het echt smaakt alsof er 'iets' al een tijdje niet goed meer is en is gaan gisten. Er zit ook een licht parfumachtig smaakje aan dat niet echt prettig is en de aspartaam overheerst. Ik weet niet of dat die 'frambozensmaak' moet voorstellen maar ik haal het er niet uit. Dat kan overigens ook aan een gebrek aan fantasie liggen.
Bij de werking kan ik niet veel meer voorstellen dan dat het gaat gisten in je maag waardoor je minder snel trek hebt. Of dat nou zo gunstig is vraag ik me af.
Ik heb inderdaad geen honger maar dat komt meer omdat ik zelfs na een kop melk, mijn ontbijt, tandenpoetsen, een glas water en vier fishermans friend, nog steeds die vieze smaak in mijn mond heb.
De werking wacht ik nog even af maar ik denk dat ik die andere drie flesjes door de gootsteen ga spoelen.

Er zit een niet goed geld terug garantie op maar ¤1,25 is me de moeite van het knippen, plakken en briefje schrijven niet waard.

Dit allemaal dan nog even afgezien van het feit dat dit soort kunstgrepen nooit een vervanging kunnen zijn voor een gezonde levenswijze en bijbehorende eetgewoonten. Afvallen doe je door Het Pietverdriet afvalplan, deel 2 te volgen. Dat is de enige gezonde manier om je gewicht kwijt te raken.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:46:06 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47506653
En waarom zou je je hongergevoel willen verdrijven? Gewoon goed en regelmatig eten, daar bereik je veel meer mee en dan hoef je die smerige flesjes ook niet op te drinken .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:51:34 #13
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_47506849
ik ken alleen inQontrol
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_47506962
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:46 schreef Viking84 het volgende:
En waarom zou je je hongergevoel willen verdrijven? Gewoon goed en regelmatig eten, daar bereik je veel meer mee en dan hoef je die smerige flesjes ook niet op te drinken .
Dat wil ik ook niet. Mijn probleem is eerder dat ik meer moet eten dan dat ik minder moet eten.
Ik was gewoon benieuwd naar het goedje.
pi_47507442
mja ik gebruik ze al een tijdje en ik vind ze wel werken! wat jij zegt over de smaak heb ik alleen als je niet goed schudt van te voren...

verder heb ik wel dat waar ik normaal rond 11 uur wel weer een honger gevoel had dit nu toch minimaal een uur of 2 later komt, goed je kan ook 3 grote glazen water drinken, maar dan moet je weer vaak naar de wc!
pi_47507467
Update: Dat goedje vliegt regelrecht naar de uitgang.
Ik wilde zo met de honden het bos in gaan maar ik geloof dat ik maar even in de buurt van een toilet moet blijven.
pi_47507521
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wilde zo met de honden het bos in gaan maar ik geloof dat ik maar even in de buurt van een toilet moet blijven.
Die honden schijten daar toch ook?
pi_47507826
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef MinderMutsig het volgende:
was die van jou niet gewoon over de datum?
pi_47508207
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

was die van jou niet gewoon over de datum?
Nee. De datum is 22-03-07
Zou dus nog gewoon drinkbaar moeten zijn.
pi_47508305
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:10 schreef Nouk het volgende:

[..]

pi_47508591
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:10 schreef Nouk het volgende:

[..]

pi_47510346
Optimel Control

Ik zag het hier een paar weken geleden staan in de koelkast.. blegh.. wat een troep..
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:37:38 #23
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47510523
Hetwerd bij ons uigedeeld in het winkelcentrum. Manlief er op uit gestuurd en zelf ook een pakketje van 4 gescoord. Ik vrees dat de werking van die flesjes mijn non-discipline niet tegengaat voor wat betreft eten...
* Jelief checkt pietverdriets afvaltopic
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_47511380
Wat ze al niet verzinnen...
Vreet gewoon minder, of eet een appel als je trek hebt. Lijk me simpel
IPV deze (dure) troep.
Stem hier:
De term EUROCENT
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:07:34 #25
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47521308
Hier is al een topic over

[Optimel] Control - Helpt om minder te eten.

Ga een merge aanvragen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')