Hmm, broccoli, ook al een tijdje niet gehadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Ben lekker voor mezelf aan het koken (broccoli, lust vriendlief niet) en het ruikt hier nu zalig naar risotto met witte wijn. Yum!
En wel lief dat e je verjaardag niet over mòcht slaan van je ouders, omearos![]()
Ik doe met je mee met hardlopen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:55 schreef Cutie het volgende:
Allereerst: Bruidspaar, van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik ben weer 2 kilo kwijt!
Ik ga zo weer lekker hardlopen.
Iedereen een heel fijn weekend!
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Kan je ook eens kijken wie er het meest hebben gepost in die topics?
Ooh, wat lief van je!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:22 schreef Pinball het volgende:
Tuurlijk.Veelposters in de Fok! dieetclub.
Maar ik denk dat er ook geen enkele reeks is waar je ook zoveel komtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:05 schreef teigan het volgende:
Ik sta op nummer 4 joh.... Zo hoog sta ik nergens...
Maar lurkers kunnen we nog niet tellenquote:
argh dit wil ik niet lezen vanaf morgen dus aan het waterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt erop dat de cola light theorie voorlopig juist is... ik doe niets speciaals, behalve dus geen cola light drinken, en ik weeg een kilo minder. Maar eens een weekje volhouden dan
ik hier nog iets van 3 flessen staanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:57 schreef Rewimo het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens meedoen met de niet-cola-light-actie![]()
Wist niet dat je in Arnhem woontquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:05 schreef Muck het volgende:
ik ga vanmiddag picknicken in het sonsbeekpark met mijn vriend
heerlijk turks brood en stokbrood gehaald en druifjes enzo
nou ja, zondag dan maar wat minder eten, haha
ja, sinds 2 jaarquote:
Dank je!quote:Heel veel plezier en ik hoop dat het zonnetje blijft schijnen![]()
oeh frambozenquote:Voor zondag heb ik frambozen gehaaldeigenlijk belachelijk duur'zo'n klein bakje, maar ik had er zo'n zin in.
Hier zijn de aardbeziën 1,49, dat is niet gekquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Wist niet dat je in Arnhem woontHeel veel plezier en ik hoop dat het zonnetje blijft schijnen
![]()
Voor zondag heb ik frambozen gehaaldeigenlijk belachelijk duur'zo'n klein bakje, maar ik had er zo'n zin in.
quote:•Don't Dine in the Dark - Turning up the lights may help rein in your appetite.
Eating in a dimly lit environment increases comfort levels and lowers inhibitions, according to a recent study. These two factors could contribute to overeating. Be mindful of portion sizes when eating out in dim restaurants and turn up the lights when you sit down to dine at home.
Lighting, temperature, and noise levels all may affect how much a person eats. For example, if your environment is cold, you may consume more calories because your body requires more energy to regulate its temperature. Also, soft, pleasing music may encourage you to linger over your meal and eat more than you normally would. And eating in front of the television has been shown to cause people to consume more calories than they would in quieter, less distracting environments. Make your mealtime atmosphere pleasant, but be aware of environmental contributors to overeating. Eat slowly and mindfully, pay attention to and enjoy your food, and avoid distracting and overly stimulating environments that may cause you to lose track of how much you eat.
En de thermostaat hoog zettenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:15 schreef Rewimo het volgende:
*TL-buis aanknipt, kaarsen uitblaast, TV uitzet, stereo voluit draait*
Moet lukken zo
En ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gaskachels.
Sonsbeekquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:05 schreef Muck het volgende:
ik ga vanmiddag picknicken in het sonsbeekpark met mijn vriend
Nee, dan hebben we oliestookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Isabeau het volgende:het leek me juist wel lekker om een gaskacheltje in een boerderij te hebben, lekker knus. Of heb je dan een open haard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |