Misschien dat ze hem niet ingevet hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog een caloriearm hapje gevonden: braadzak. Ik weet zel fniet hoe ze smaken, maar op de verpakking staat: caloriearme braadzakken.
volgens mij geen verschil, en het tweede, heb het piet verdriet verhaal niet echt zitten lezen sorryquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem niet ingevet hebben
Weet iemand eigenlijk het verschil tussen cola light en cola zero? In allebei zit aspartaam en zero heeft meer KCal
Enneh, iemand die mij het PietVerdrietafvalplan cola light verhaal in Jip en Janneke taal uit kan leggen?
het is tegenwoordig verboden om je producten met 'light' aan te duiden. Volgens mij omdat iedereen er weer wat anders onder verstaat. Coke Zero is dus de plaatsvervanger van Coke light. Waarom je ze hier dan nog allebei in de super kan krijgen, begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem niet ingevet hebben
Weet iemand eigenlijk het verschil tussen cola light en cola zero? In allebei zit aspartaam en zero heeft meer KCal
Enneh, iemand die mij het PietVerdrietafvalplan cola light verhaal in Jip en Janneke taal uit kan leggen?
Het smaakt ook heel anders, eerst vond ik het helemaal niet te drinken, maar gister werden die blikjes uitgedeeld op school en het went wel. Maar gewone light is lekkerder. Ben benieuwd of het gaat verdwijnen, ik hoop het niet....quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is tegenwoordig verboden om je producten met 'light' aan te duiden. Volgens mij omdat iedereen er weer wat anders onder verstaat. Coke Zero is dus de plaatsvervanger van Coke light. Waarom je ze hier dan nog allebei in de super kan krijgen, begrijp ik ook niet.
smaakt idd anders, maar zo heb ik het een keer gelezen / gehoordquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het smaakt ook heel anders, eerst vond ik het helemaal niet te drinken, maar gister werden die blikjes uitgedeeld op school en het went wel. Maar gewone light is lekkerder. Ben benieuwd of het gaat verdwijnen, ik hoop het niet....
Jip en Janneke: het belemmert je vetverbranding en je eet meer als je cola light drinkt.quote:Diet Coke is a Joke
By Shane Ellison M.Sc 2004 All Rights Reserved
Countless numbers of dieters consume Diet Coke thinking that it is inert to their diet efforts. After all, it's called Diet Coke, right? Wrong!
Diet Coke, regardless of how many calories it has, wreaks havoc on your fat loss efforts and will ultimately cause you to gain weight. There are two main reasons for the Diet Coke fallacy. First, the sweet taste from Diet Coke elicits an insulin spike, which blocks your ability to burn fat. Second, artificial sweeteners found in Diet Coke disrupt satiety, the feeling of being full. Combined, the actions of Diet Coke go against a healthy lifestyle. Understanding why ensures that we think twice before consuming it.
When it comes to losing fat, it is more about how much sugar (or sugar substitute) you consume rather than calories or dietary fat intake. Hence, the goal is to consume as little sugar or sugar substitute as possible (including fruits and their juices). Why? The sweet flavor elicits the release of insulin from the pancreas to enhance the uptake of sugar by the cells so that it doesn't linger in the bloodstream. Once insulin is released it inhibits your fat burning hormone called HSL (hormone sensitive lipase). This hormone is responsible for releasing fat into the bloodstream to be utilized as fuel. If inhibited, your body is unable to burn fat and will then begin utilizing amino acids (from muscle) and carbohydrates as fuel. This will leave you feeling tired, grumpy, and sloth-like toward the end of the day. Not to mention, you will become abnormally hungry. Those with large amounts of HSL burn fat all day and look thin and slim. Those who inhibit it by eating or drinking the wrong substances grow fat throughout their adult years.
Second, as discovered by Professor Terry Davidson and associate professor Susan Withers at Purdue University, artificial sweeteners disrupt satiety, the feeling of being full. Their results, published in International Journal of Obesity showed that "mouth feel" plays a crucial role in the body's ability to count calories and that when we consume artificial sweeteners we disrupt the body's ability to count calories based on sweetness. Not able to use mouth feel to count calories, those who drink diet coke will overeat without conscious awareness. In other words, you think you're not eating like a pig, but in reality you are.
Diet Coke is not the only substance having these abilities. Makers of health food bars and protein supplements are either not aware or ignore the ill effects of sugar alternatives and sugar. This can be seen by the fact that most every health food bar and protein supplement is loaded with sugar or artificial sweeteners. The belief that these bars and supplements are healthy for you is a perfect example of how marketing strategies can supersede medical science and common sense.
In closing, Diet Coke is a joke. Stay away from it and other sugar sources if you're serious about losing fat and keeping it off forever. Regardless of your diet and/or training efforts, the aforementioned ill effects of sugar alternatives and sugar will greatly hinder them.
ho, stop: je krijgt misschien meer honger als je cola light drinkt, maar dat wil niet zeggen dat je dan ook meer weet. Of je wel of niet eet heb je altijd nog zelf in de hand natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef Isabeau het volgende:
En het pietverdriet-verhaal over light produkten:
[..]
Jip en Janneke: het belemmert je vetverbranding en je eet meer als je cola light drinkt.
Ik zal het nog erger maken, ik was zo vroeg mijn bed uit, dat ik zelfs nog heb getankt onderweg en op de trein moest wachten!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:51 schreef dwerg het volgende:
Nog gefeliciteerd, Maarten en Marchien.En veel plezier in Parijs.
Lianne sms-te dat het de meest swingende kerkdienst was die ze ooit had meegemaakt, en dat het ontzettend leuk was.
Vanmorgen om 7.07 uur.
iddquote:
ik dacht eigenlijk dat een volledige maaltijd (zeg maar stuk vlees, hoopje groente en een paar aardappels) te veel blijft omdat je pouch toch erg klein is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Meer eten moet ook, Bubsel. Uiteindelijk kun je gewone porties eten. Te weinig eten is ook niet goed, dan kun je tekorten ontwikkelen. Fijn dat het beter gaat met je
Het gaat over verplaatsing van de eetverslaving naar een andere verslaving bij een deel van de mensen die een gastric bypass hebben ondergaan.quote:They thought weight loss surgery was the answer. Instead, they went from fat…to thin…to rock bottom. The risky side of weight loss surgery you don't know
Die aflevering (ik neem aan dat het dezelfde is) is een paar weken geleden al uitgezonden door RTL4. Een van de gasten is Carnie Wilson, ooit deel van de zingende dames Wilson Phillips. Ze verloor heel veel gewicht na een maagoperatie, maar raakte ook aan de alcohol verslaafd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:39 schreef Isabeau het volgende:
Over circa 14 dagen komt er een Oprah uitzending over 'gastric bypass en verslaving', hier is meer info te vinden: Suddenly Skinny. We lopen momenteel 13 afleveringen achter, maar echt uit te rekenen is het niet aangezien RTL4 nog wel eens raar doet door sommige shows niet uit te zenden en soms gewoon herhalingen uit te zenden.
Ondertitel van deze show:
[..]
Het gaat over verplaatsing van de eetverslaving naar een andere verslaving bij een deel van de mensen die een gastric bypass hebben ondergaan.
Het was op zich een relevante vraag, toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:52 schreef DolleMina het volgende:
Oeps, verkeerde topic...(is dus edit)
Dus ze heeft eigenlijk de ene verslaving (eten) door een andere (drinken) vervangen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die aflevering (ik neem aan dat het dezelfde is) is een paar weken geleden al uitgezonden door RTL4. Een van de gasten is Carnie Wilson, ooit deel van de zingende dames Wilson Phillips. Ze verloor heel veel gewicht na een maagoperatie, maar raakte ook aan de alcohol verslaafd.
Neequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef octopussy het volgende:
ik dacht eigenlijk dat een volledige maaltijd (zeg maar stuk vlees, hoopje groente en een paar aardappels) te veel blijft omdat je pouch toch erg klein is.
Ja. Ik herinner me het verhaal van een andere gast eigenlijk beter. Die was zo blij met haar nieuwe gewicht dat ze vond wel wat verdiend te hebben. Dus zij ging een aantal avonden per week de kroeg in en liet zich dan behoorlijk vollopen. Zij was er nog niet van overtuigd dat ze een probleem had.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dus ze heeft eigenlijk de ene verslaving (eten) door een andere (drinken) vervangen?
maar jij hebt dan ook geen GBPquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
NeeIk kan nu normale porties eten, dat heeft wel een tijd geduurd trouwens, maar Lemmens heeft dat al vanaf het begin tegen ons gezegd. Dat is ook nodig want je moet voldoende kunnen eten om geen tekorten te ontwikkelen.
6-8 per dagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Okee, duidelijkIk had me niet gerealiseerd dat de maag zoveel kleiner is bij een GBP. Dat betekent denk ik dat je vaker moet eten om aan je hoeveelheden te komen.
Hmm, broccoli, ook al een tijdje niet gehadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Ben lekker voor mezelf aan het koken (broccoli, lust vriendlief niet) en het ruikt hier nu zalig naar risotto met witte wijn. Yum!
En wel lief dat e je verjaardag niet over mòcht slaan van je ouders, omearos![]()
Ik doe met je mee met hardlopen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:55 schreef Cutie het volgende:
Allereerst: Bruidspaar, van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik ben weer 2 kilo kwijt!
Ik ga zo weer lekker hardlopen.
Iedereen een heel fijn weekend!
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Kan je ook eens kijken wie er het meest hebben gepost in die topics?
Ooh, wat lief van je!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:22 schreef Pinball het volgende:
Tuurlijk.Veelposters in de Fok! dieetclub.
Maar ik denk dat er ook geen enkele reeks is waar je ook zoveel komtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:05 schreef teigan het volgende:
Ik sta op nummer 4 joh.... Zo hoog sta ik nergens...
Maar lurkers kunnen we nog niet tellenquote:
argh dit wil ik niet lezen vanaf morgen dus aan het waterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt erop dat de cola light theorie voorlopig juist is... ik doe niets speciaals, behalve dus geen cola light drinken, en ik weeg een kilo minder. Maar eens een weekje volhouden dan
ik hier nog iets van 3 flessen staanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:57 schreef Rewimo het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens meedoen met de niet-cola-light-actie![]()
Wist niet dat je in Arnhem woontquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:05 schreef Muck het volgende:
ik ga vanmiddag picknicken in het sonsbeekpark met mijn vriend
heerlijk turks brood en stokbrood gehaald en druifjes enzo
nou ja, zondag dan maar wat minder eten, haha
ja, sinds 2 jaarquote:
Dank je!quote:Heel veel plezier en ik hoop dat het zonnetje blijft schijnen![]()
oeh frambozenquote:Voor zondag heb ik frambozen gehaaldeigenlijk belachelijk duur'zo'n klein bakje, maar ik had er zo'n zin in.
Hier zijn de aardbeziën 1,49, dat is niet gekquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Wist niet dat je in Arnhem woontHeel veel plezier en ik hoop dat het zonnetje blijft schijnen
![]()
Voor zondag heb ik frambozen gehaaldeigenlijk belachelijk duur'zo'n klein bakje, maar ik had er zo'n zin in.
quote:•Don't Dine in the Dark - Turning up the lights may help rein in your appetite.
Eating in a dimly lit environment increases comfort levels and lowers inhibitions, according to a recent study. These two factors could contribute to overeating. Be mindful of portion sizes when eating out in dim restaurants and turn up the lights when you sit down to dine at home.
Lighting, temperature, and noise levels all may affect how much a person eats. For example, if your environment is cold, you may consume more calories because your body requires more energy to regulate its temperature. Also, soft, pleasing music may encourage you to linger over your meal and eat more than you normally would. And eating in front of the television has been shown to cause people to consume more calories than they would in quieter, less distracting environments. Make your mealtime atmosphere pleasant, but be aware of environmental contributors to overeating. Eat slowly and mindfully, pay attention to and enjoy your food, and avoid distracting and overly stimulating environments that may cause you to lose track of how much you eat.
En de thermostaat hoog zettenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:15 schreef Rewimo het volgende:
*TL-buis aanknipt, kaarsen uitblaast, TV uitzet, stereo voluit draait*
Moet lukken zo
En ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gaskachels.
Sonsbeekquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:05 schreef Muck het volgende:
ik ga vanmiddag picknicken in het sonsbeekpark met mijn vriend
Nee, dan hebben we oliestookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Isabeau het volgende:het leek me juist wel lekker om een gaskacheltje in een boerderij te hebben, lekker knus. Of heb je dan een open haard?
Waar heb je die vandaan gehaald?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:44 schreef octopussy het volgende:
oh Isa ik heb trouwens net even de aflevering van Penn&Tellers Bullshit over Obesity gekeken. De meeste dingen waren me al bekend, en er werd wel erg veel fuck geroepen. Helaas zijn ze niet op de cijfers ingegaan om het een beetje beter te onderbouwen dat de bangmakerij onzin is![]()
Maar ze brengen het wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |