abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47510649
dr was een hele groep familie en kennissen zo te zien en ik liep daar flink bezweet rond, had niet het lef om daar even langs te gaan nee
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47510727
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef Tangarine het volgende:
dr was een hele groep familie en kennissen zo te zien en ik liep daar flink bezweet rond, had niet het lef om daar even langs te gaan nee
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:53:08 #53
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47513469
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:03 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik woon in de javastraat.
Ik zag het op je fotopage
quote:
En ik ben student aan de HHS, maar loop nu afstudeerstage in het Delfttech park
Heel goed! Daar heb ik ook nog gewerkt, ooit, heel even. Ik studeerde aan de TU, maar ik ben gekapt na m'n bachelor... Nu ga ik lekker werken

Ontopic: gisteren een zak chips leeggegeten.. Het was 'telkens maar een bakje'... Mja... Na 5 bakjes was die zak toch leeg Mja, ik weeg vandaag 94,6 dus ook exact 200g aangekomen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:10:48 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47514154
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef soylent het volgende:
Ontopic: gisteren een zak chips leeggegeten.. Het was 'telkens maar een bakje'... Mja... Na 5 bakjes was die zak toch leeg Mja, ik weeg vandaag 94,6 dus ook exact 200g aangekomen
daar hebben ze dan ook van die minizakjes voor uitgevonden .
Niet meer actief op Fok!
pi_47514446
Die minizakjes verkopen ze niet los, dus kan je 'telkens een zakje' eten..

ik heb me wel al weten te beheersen met de paaseitjes, maar ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren... ze zien er zo lekker uit
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:20:00 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_47514509
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef omearos het volgende:

[..]

Naja, is iig ook nog goed voor de lijn
Helaas was het dus tijdens dansles

Maarja, ook dat is calorietjes verbranden. Jammer genoeg mag ik helaas de komende week dus neit gaan dansen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:54:30 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47516031
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:37 schreef Troel het volgende:
Tering, octo zou prima bij jouw business passen soylent
Nou zeg, je hoeft niet te schelden! !
Maar als octo straks op zoek is naar iets, ik ben altijd in voor business
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:59:52 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47518829
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:18 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Die minizakjes verkopen ze niet los, dus kan je 'telkens een zakje' eten..

ik heb me wel al weten te beheersen met de paaseitjes, maar ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren... ze zien er zo lekker uit
wel bij de benzinepomp, maar dan betaal je gelijk zoveel voor een zakje .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:32:36 #59
71384 Urnie
.... is een zij
pi_47520094
Freecell en TARA zullen inmiddels al wel getrouwd zijn, neem ik aan, dus bij deze: gefeliciteerd!

Ik ben deze week maar weer begonnen met aantal calorieën bijhouden per dag. Dat schijnt bij mij wel te werken.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:54:55 #60
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47520872
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef Troel het volgende:
'k heb ruige seks gehad denk ik, want ik heb een zweepslag

nouja, doet gewoon pijn en leuk is het niet en mijn spier is dus ingescheurd. Rust houden is de remedie schijnt.
Hmmmm, ruige sex kan lekker zijn, maar dit soort gevolgen zijn dan net weer ff minder....
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb wel van te voren huisarts gebeld hoor
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:56:18 #61
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47520921
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Helaas was het dus tijdens dansles

Maarja, ook dat is calorietjes verbranden. Jammer genoeg mag ik helaas de komende week dus neit gaan dansen
Dan voorzichtig sexen, dat mag wel
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_47523855
ook van mij: gefeliciteerd freecell en tara, dat jullie maar lang en vooral gelukkig samen mogen leven!

* gothic-blackie proost met haar kopje thee op het getrouwde stel
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_47531000
Zo, ik ben net thuis van de bruiloft..

Marchien zag er mooi uit(Maarten zag er ook netjes uit hoor)! Kerkdienst was vrolijk, en daarna was het ook gezellig, op de muziekkeuze na...
Verder weinig te zeggen, ik duik zo mijn bedje in..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 00:01:33 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47533691
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:31 schreef Tangarine het volgende:
Ik zag net een cute bruidskoppel in het noorderplantsoen tijdens het hardlopen
Was jij dat?

Ja, ik ben weer thuis Met 500 foto's of zoiets. En dus ik ga zo lekker slapen. Kan gelukkig een uurtje uitslapen morgen want ik moet naar de peut.

Sterkte met je zweepslag, Troel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47534735
Ik ben ook weer een kwartiertje thuis van de bruiloft. Was heel gezellig!
En nu ga ik lekker slapen
  donderdag 22 maart 2007 @ 08:45:49 #66
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47537552
Goedemorgen allemaal

TVP
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 09:50:33 #67
13151 crew  Rewimo
pi_47538932
De foto's zien er zo op het oog best goed uit Ik ga niks plaatsen want dat vind ik niet leuk voor het bruidspaar, als ze volgende week terug zijn zal ik met ze bespreken of er iets ergens op internet mag.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47541304
Goedemorgen
Martini? Shaken, not stirred

Hartstikke bedankt mensjes!
Vind het echt een heel gaaf cadeau! Bij Isa geinformeerd zeker?

En foto's komen idd wel als we terug zijn

De muziek overdag was perfect, maar de broer die het 's avonds ook zou doen werd er bij weggejaagd door een beetje onder invloed zijnde jongeman.

Hopeloos Ik heb als bruid 7!!! keer andere muziek aangevraagd en 3 van de 5 nummers die we persee niet wilden zijn wel gedraaid...

Geeft niet zoveel, het 40 minuten durende cabaret aan het einde van de avond deed me alles ervoor vergeten. Ik heb toffe broers
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 maart 2007 @ 11:32:25 #69
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47541654
Hallo mensen
Ik sluit me helemaal aan bij Marchien, we hebben zojuist met veel plezier jullie cadeau uitgepakt. Echt geweldig bedankt!

Ik hoop dat de aanwezigen gisteren het naar hun zin hebben gehad
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 maart 2007 @ 12:33:42 #70
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47543542
Ik heb 1 foto als voorproefje geplaatst in het trouwentopic. Om de nieuwsgierigheid iets te stillen

Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 12:34:45 #71
13151 crew  Rewimo
pi_47543576
Het was een hele leuke dag!
pi_47544152
Nog gefeliciteerd, Maarten en Marchien. En veel plezier in Parijs.

Lianne sms-te dat het de meest swingende kerkdienst was die ze ooit had meegemaakt, en dat het ontzettend leuk was.

Vanmorgen om 7.07 uur.
I intend to live forever, or die trying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 12:53:16 #73
13151 crew  Rewimo
pi_47544202
O, ik heb denk ik zo'n 500 foto's, zou dat genoeg zijn?
pi_47544224
Ja, de kerkdienst was weer een typische CCG dienst
Was errug leuk!

Over drie kwartier gaan we weg, maar alles is al klaar

En het dekbedovertrek/gastenboek ligt al op ons bed
pi_47544272
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:53 schreef Rewimo het volgende:
O, ik heb denk ik zo'n 500 foto's, zou dat genoeg zijn?
Whaha!
Ik ben heel benieuwd
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 13:31:48 #76
13151 crew  Rewimo
pi_47545421
Heel veel plezier in Parijs!
pi_47545435
De kerkdienst was inderdaad de meest swingende die ik ooit ben tegengekomen bij een bruiloft
Ik vond het erg leuk om mee te maken en het was erg gezellig!

Daarentegen ben ik nu wel ontzettend moe na laat thuis te zijn gekomen en vanmorgen vroeg weer op

Tara & freecell: veel plezier in Parijs!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 14:22:39 #78
13151 crew  Rewimo
pi_47547201
Er ging trouwens een kleinigheidje mis gisteren. Ik was even naar het toilet, ik kom weer terug in de feestzaal: niemand. Waren ze allemaal naar het park. Om foto's te maken.

En ik was de fotograaf

Gelukkig wist ik waar ik heen moest en kon ik ze nog inhalen onderweg
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:26:29 #79
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_47547331
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Er ging trouwens een kleinigheidje mis gisteren. Ik was even naar het toilet, ik kom weer terug in de feestzaal: niemand. Waren ze allemaal naar het park. Om foto's te maken.

En ik was de fotograaf

Gelukkig wist ik waar ik heen moest en kon ik ze nog inhalen onderweg

Goed, kan ik weer wat toevoegen aan mijn lijstje 'wat er allemaal voor vreselijks mis kan gaan tijdens onze bruiloft'
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 14:27:31 #80
13151 crew  Rewimo
pi_47547357
Vantevoren even de locaties doornemen met de fotograaf loont dus
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:30:37 #81
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47547477
nog gefeliciteerd he
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_47548190
Tara en Freecell zijn ondertussen richting Paris Ik hoop dat ze het héél erg leuk hebben. Had nog even willen vragen of De Broers nog iets leuks in hun huisje hadden gedaan, daar lijken het me wel de lolbroeken voor Ik vond wel dat ze het leukste stukje cabaret hadden gemaakt jammer dat jullie (die eerder weg gingen) het hebben gemist. Ik vond het een heel erg geslaagde bruiloft. Voor herhaling vatbaar (nou ja, met een ander bruidspaar dan)

Vanmorgen net zo zwaar als gistermorgen Ondanks de taart als lunch, maar eigenlijk voor de rest van de dag niet veel of vreemd gegeten. Vandaag 2 uur gewandeld en er staat héél veel wind Ik ben helemaal door gewaaid. Oh, en 5 reeën in het bos van dichtbij gezien en die sprongen heel elegant bij me vandaan toen ze me zagen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:56:16 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_47548331
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Tara en Freecell zijn ondertussen richting Paris Ik hoop dat ze het héél erg leuk hebben. Had nog even willen vragen of De Broers nog iets leuks in hun huisje hadden gedaan, daar lijken het me wel de lolbroeken voor Ik vond wel dat ze het leukste stukje cabaret hadden gemaakt jammer dat jullie (die eerder weg gingen) het hebben gemist. Ik vond het een heel erg geslaagde bruiloft. Voor herhaling vatbaar (nou ja, met een ander bruidspaar dan)

Vanmorgen net zo zwaar als gistermorgen Ondanks de taart als lunch, maar eigenlijk voor de rest van de dag niet veel of vreemd gegeten. Vandaag 2 uur gewandeld en er staat héél veel wind Ik ben helemaal door gewaaid. Oh, en 5 reeën in het bos van dichtbij gezien en die sprongen heel elegant bij me vandaan toen ze me zagen!
Ik heb geen broers hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:58:06 #84
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47548377
Rewimo
pi_47548387
Dan ook geen 3 kwartier durend cabaret waarin allerlei genante en leuke dingen over je worden verteld
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:02:51 #86
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47548518
Heeft iemand hier dertig eierkoeken voor me?
Ik ga naar huis.
pi_47548570
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:02 schreef nietzman het volgende:
Heeft iemand hier dertig eierkoeken voor me?
Weet je wel hoeveel appels je daarvoor kan eten
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:04:51 #88
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47548589
Maak het nou niet nóg verwarrender.
Ik ga naar huis.
pi_47548597
Ik heb ze net wel gezien in de C1000, maar niet meegenomen... 96 kcal per stuk joh...

Weet je wel hoeveel chocola ik daarvoor mag eten?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47548624
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:05 schreef teigan het volgende:
Ik heb ze net wel gezien in de C1000, maar niet meegenomen... 96 kcal per stuk joh...

Chocola ipv 30 eierkoeken, wat een goed idee
pi_47548643
ik heb nog m&m's liggen van gisteravond..... Het mandje was een stuk leger nadat wij wegwaren...
pi_47548747
Ik heb geen m&m's gepakt Ik! Wat is er toch mis met me
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:09:03 #93
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47548754
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:05 schreef teigan het volgende:

96 tictacjes!
Ik ga naar huis.
pi_47548838
Hoeveel tictacjes gaan er in een doosje?
pi_47548897
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen m&m's gepakt Ik! Wat is er toch mis met me
jij had al genoeg taart op denk ik
pi_47548937
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef teigan het volgende:
ik heb nog m&m's liggen van gisteravond..... Het mandje was een stuk leger nadat wij wegwaren...
ja sorry hoor, maar om nou dames van de dieetclub 3 verschillende soorten zakjes m&m's voor te leggen is ook wel een beetje te veel van het goede

we moesten natuurlijk ook een voorraadje hebben voor de 3 uur durende terugreis
pi_47548969
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef teigan het volgende:
jij had al genoeg taart op denk ik
Dat zal het zijn. Maar de taartenbakster was dan ook wel héél héél goed! Zelden zulke lekkere taart gehad die er ook nog eens verschrikkelijk mooi uitzagen. Zijn ook foto's van gemaakt door Rewimo, dus die zullen we nog wel zien
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 15:17:28 #98
13151 crew  Rewimo
pi_47549068
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef teigan het volgende:
Ik heb ze vanmorgen lekker opgegeten hier op mijn werk Ik had na lang aandringen twee zakjes meegenomen in plaats van eentje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 15:18:17 #99
13151 crew  Rewimo
pi_47549096
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat zal het zijn. Maar de taartenbakster was dan ook wel héél héél goed! Zelden zulke lekkere taart gehad die er ook nog eens verschrikkelijk mooi uitzagen. Zijn ook foto's van gemaakt door Rewimo, dus die zullen we nog wel zien
Alle taarten waren héél erg lekker!
pi_47549100
Ik ben benieuwd, jammer dat we nog even op de foto's moeten wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')