abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 maart 2007 @ 20:47:38 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47486739
Vervolg van Fok!Dieetclub deel 144

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de lente in #56 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn net een weekendje weg geweest en nu aan het overleggen over een dagje sauna. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Dieetclubmeeting XXII

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47486762
Oeps, ik zag niet dat ik hem dichtgooide

Maareh, waar zit jij nu dan in Grun Rewimo?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 maart 2007 @ 20:48:24 #3
13151 crew  Rewimo
pi_47486772
Foei teigan

Ik zit in Annen trouwens. Da's volgens mij overigens Drenthe, toch?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:49:25 #4
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47486818
Ordinaire tvp
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_47486837
Annen is Drenthe ja...

Daar is de praktijk van de sportmasseuse waar ik bindweefselmassage van kreeg..
Echt zo'n klein gat is het volgens mij..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47486894
Ik wil Freecell en Tara even een ENORM gave dag toewensen! Geniet ervan!

tevens TVP
It is your friends who make your world!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:58:55 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47487262
tvp.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:01:32 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47487386
Tenen Verbergende Pens
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47488752
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef soylent het volgende:
Tenen Verbergende Pens
met stommie
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 maart 2007 @ 21:33:52 #10
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47488814
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef teigan het volgende:
Annen is Drenthe ja...

Daar is de praktijk van de sportmasseuse waar ik bindweefselmassage van kreeg..
Echt zo'n klein gat is het volgens mij..
En bedankt
Daar ben ik opgegroeid.
Klein gat is dit niet, gewoon een dorp met redelijk formaat.
Mijn moeder woont daarentegen in Spijkerboor, 4 km verder. Ongeveer 4 straten en 100 inwoners. Dat noemt ik een gat!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_47489127
wehehe volgens mij wonen er in mijn straatje al zo'n 100 mensen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:43:31 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47489246
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef octopussy het volgende:

[..]

met stommie
Hey, nog een informaticus/a uit Delft
* soylent heeft nog een paar jaar aan de Brasserskade gewoond
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47489636
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef Diesz het volgende:
Ordinaire tvp
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:00:30 #14
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47490051
octopussy, had jij nu een tip voor die uitzending van 23.00 gisteravond? Kun je mij die ook sturen als dat zo is?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47490198
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef soylent het volgende:

[..]

Hey, nog een informaticus/a uit Delft
* soylent heeft nog een paar jaar aan de Brasserskade gewoond
ik woon in de javastraat.

En ik ben student aan de HHS, maar loop nu afstudeerstage in het Delfttech park

Yppy, je hebt een pm

[ Bericht 8% gewijzigd door octopussy op 20-03-2007 22:10:25 ]
pi_47491073
Vanavond bij mijn ouders gegeten en het was heerlijk. Alleen jammer dat er weer gebak bij de koffie was. Waarom kunnen mijn ouders gebak en dergelijke niet gewoon bewaren voor feestelijke momenten en niet voor een dinsdagavond dat we eigenlijk alleen de auto komen lenen En nee, weigeren was een beetje onbeleeft omdat de au pair speciaal voor ons gebak had klaargemaakt *zucht*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47491126
trouwens voor de dames die morgen ook bij die trouwerij zijn, we willen natuurlijk wel alles horen, dus de updates moeten donderdag binnen komen stromen hoor
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_47491264
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef gothic-blackie het volgende:
trouwens voor de dames die morgen ook bij die trouwerij zijn, we willen natuurlijk wel alles horen, dus de updates moeten donderdag binnen komen stromen hoor
Donderdagavond ben ik weer beschikbaar. Morgen Groningen, donderdag Heerlen, vrijdag verlaat ik mijn woonplaats niet.
pi_47491338
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:23 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Donderdagavond ben ik weer beschikbaar. Morgen Groningen, donderdag Heerlen, vrijdag verlaat ik mijn woonplaats niet.
dat maakt niet uit, ben gewoon benieuwd naar de reacties, over de jurk, over het pak, over de bloemen, het eten, het feestje, de tranen de lachperiodes (ach gewoon het normale gedoe wat bij trouwen gebeurt)
pi_47492107
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:24 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dat maakt niet uit, ben gewoon benieuwd naar de reacties, over de jurk, over het pak, over de bloemen, het eten, het feestje, de tranen de lachperiodes (ach gewoon het normale gedoe wat bij trouwen gebeurt)
Die gaan zeker komen!
pi_47496407
tvp, eerst slapen
pi_47498349
tvp (jullie babbelen echt snel die topics vol zeg... hou het als lurker bijna niet meer bij om alles te lezen )

Nog steeds @ weegschaal. Ik schijn niet meer af te vallen (ben zelfs weer iets aangekomen... nee, ik pas mijn resultaten op dieetweb (nog) niet aan). Heb iets langer dan twee weken niet kunnen sporten omdat ik ziek was. Deze week toch maar weer even naar de sportschool voor een uur fanatiek roeien en twee keer een uur fanatiek RPM/Biking...

* blue_funk zucht diep...
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  woensdag 21 maart 2007 @ 06:48:44 #23
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_47498366
tvp
  woensdag 21 maart 2007 @ 07:05:38 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47498405
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond bij mijn ouders gegeten en het was heerlijk. Alleen jammer dat er weer gebak bij de koffie was. Waarom kunnen mijn ouders gebak en dergelijke niet gewoon bewaren voor feestelijke momenten en niet voor een dinsdagavond dat we eigenlijk alleen de auto komen lenen En nee, weigeren was een beetje onbeleeft omdat de au pair speciaal voor ons gebak had klaargemaakt *zucht*
zo blijf je wel in die negatieve spiraal vast zitten hè. Omdat je moeder weet dat jij het toch niet afslaat, denkt ze: Stiekem vindt Isabeau het heel fijn om gebak te krijgen. En dat van 'speciaal voor jou klaargemaakt' ken ik. Als je het dan niet opeet, krijg je een schuldgevoel. Je moet 1 keer heel duidelijk zijn daarin, maar ik weet het: moeders kunnen een zeer hardnekkig verschijnsel zijn .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 maart 2007 @ 07:16:54 #25
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_47498458
En dan ook nog het beste van tevoren. Gewoon zeggen dat je geen gebak meer hoeft en een volgende keer het gebak laat staan. Staat het er toch, ondanks de waarschuwing, laat je het gewoon staan.

Dan kunnen ze niet zeggen dat het onverwacht komt...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 21 maart 2007 @ 07:20:24 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47498480
Idd, heel consequent zijn. Dan leren ze het wel af. Mijn moeder begint nu ook te leren dat ik geen karbonade, gehaktbal, saucijsje, draadjesvlees etc hoef, dus ze vraagt het niet eens meer en als ze het wel vraagt en ik zeg 'nee', dan protesteert ze niet meer, want ze weet toch wel dat het niet helpt . Als ik iets niet wil dan wil ik dat niet. Punt. Op den duur leert je moeder het wel, hoor, Isa .
Niet meer actief op Fok!
pi_47498495
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

En bedankt
Daar ben ik opgegroeid.
Klein gat is dit niet, gewoon een dorp met redelijk formaat.
Mijn moeder woont daarentegen in Spijkerboor, 4 km verder. Ongeveer 4 straten en 100 inwoners. Dat noemt ik een gat!
Ik ben denk ik ook in een dorp van dat formaat opgegroeit hoor.. Hooguit 1500 mensen woonden er toen...
En zoiets als spijkerboor zou ik denk ik een hobbel in de weg noemen...
pi_47498653
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 07:20 schreef Viking84 het volgende:
Op den duur leert je moeder het wel, hoor, Isa .
Mijn moeder gaat huilen. Nee, ik bedank dus niet voor gebak speciaal voor ons klaargemaakt, ik zeg gewoon voor de 100ste keer dat ik op een doordeweekse gewone avond geen gebak hoef, maar dat het heel lief was. En meestal sla ik gekochte grote koeken en dergelijke gewoon af en dat weet ze.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 21 maart 2007 @ 08:37:30 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_47499148
Tering, octo zou prima bij jouw business passen soylent

Dit is de dag van Freecell en Tara
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47499172
Ik ben klaar om te vertrekken Een deel van jullie zie ik vanavond weer

De rest tot morgen
pi_47499187
Veel plezier Isa, en ik zie je vanavond!
pi_47499270
Ik vind gebak door de week niet erg. Gisteren heb ik ook gewoon enkele paaseitjes gegeten enzo... Van mij hoeft het niet zo streng.

Sinds kort doe ik aan hardlopen (in plaats van de sportschool die ik heb opgezegd) en dat bevalt heel goed. Ik kan al steeds verder en het ook langer volhouden. Daarnaast denk ik dat ik binnenkort onder de 75 kom. Nog even en ik heb een gezond BMI, dat begint bij mij zo rond 73 kilo.
  woensdag 21 maart 2007 @ 08:53:09 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_47499422
Ik ben gisteren uitgegleden bij dansles en volgens mij is het niet echt super met mijn been nu. Zitten, staan, lopen, eigenlijk alles doet ontzettend veel pijn, ongeveer eenzelfde pijn die ik had bij het scheuren van mijn enkelbanden. Midalgan werkt ook al niet

Als het vanmiddag nog niet over is, dan ga ik denk ik toch maar aktie ondernemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47500027
auw! beterschap Troel!
* omearos duimt dat het snel over is
pi_47500178
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:45 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind gebak door de week niet erg. Gisteren heb ik ook gewoon enkele paaseitjes gegeten enzo... Van mij hoeft het niet zo streng.
dan heb je geluk
  woensdag 21 maart 2007 @ 09:40:15 #36
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47500464
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:53 schreef Troel het volgende:
Ik ben gisteren uitgegleden bij dansles en volgens mij is het niet echt super met mijn been nu. Zitten, staan, lopen, eigenlijk alles doet ontzettend veel pijn, ongeveer eenzelfde pijn die ik had bij het scheuren van mijn enkelbanden. Midalgan werkt ook al niet

Als het vanmiddag nog niet over is, dan ga ik denk ik toch maar aktie ondernemen.
Auw! Misschien toch maar even de huisarts bellen ipv af te wachten?
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  woensdag 21 maart 2007 @ 09:46:15 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_47500635
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef Diesz het volgende:

[..]

Auw! Misschien toch maar even de huisarts bellen ipv af te wachten?
Huisarts zal er niet veel aan kunnen doen, ik gok dat ik eerder gewoon naar de eerste hulp ga, foto's laat maken en de boel in laat zwachtelen ofzo (voor zover dat mogelijk is )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47501739
Mijn weegschaal is lief! Vanmorgen: -12 !
pi_47502467
Het kan nog: veel plezier vandaag Tara en Freecell!

En tot vanavond
pi_47506590
Goedemorgen!

Voor iedereen die naar de bruiloft gaat: Veel plezier
En voor degene die gaat trouwen: Gefeliciteerd! Dat jullie maar heel gelukkig mogen zijn en blijven en uiteraard ook veel plezier

Het weer zit mee, het is een vrij mooie dag hier in Groningen, de zon laat zich regelmatig zien dus dat komt helemaal goed denk ik.

Kent een van jullie dit spul?
Optimel Control
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:00:07 #41
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47507155
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:46 schreef Troel het volgende:

[..]

Huisarts zal er niet veel aan kunnen doen, ik gok dat ik eerder gewoon naar de eerste hulp ga, foto's laat maken en de boel in laat zwachtelen ofzo (voor zover dat mogelijk is )
Hier moet je eerst naar de huisarts, dat is standaard, je wordt gewoon weg gestuurd als je zelf naar het ziekenhuis gaat
Druifje!!
pi_47507233
Oja, sterkte Troel.
Ik hoop dat het meevalt.
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:27:06 #43
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47508114
sterkte troel
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:50:14 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_47508931
'k heb ruige seks gehad denk ik, want ik heb een zweepslag

nouja, doet gewoon pijn en leuk is het niet en mijn spier is dus ingescheurd. Rust houden is de remedie schijnt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:53:24 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_47509035
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Diesz het volgende:

[..]

Hier moet je eerst naar de huisarts, dat is standaard, je wordt gewoon weg gestuurd als je zelf naar het ziekenhuis gaat
Ik heb wel van te voren huisarts gebeld hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47509163
Vervelend Troel, hopen dat het snel weer over is..

Vandaag hadden ze schoolfoto's, ik had ook gemoeten maar ben niet gegaan..
Maar wat een gedoe zeg, ik had 2 lessen(van de drie vandaag) waar ze op de foto moesten..
En dan komt er ook weinig meer van lesgeven terecht.
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:59:40 #47
112545 Muck
pi_47509246
ik schoot in de lach troel

heel veel sterkte nog maar een keertje
pi_47509464
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef Troel het volgende:
'k heb ruige seks gehad denk ik,
want ik heb een zweepslag

nouja, doet gewoon pijn en leuk is het niet en mijn spier is dus ingescheurd. Rust houden is de remedie schijnt.
Naja, is iig ook nog goed voor de lijn
pi_47510326
Ik zag net een cute bruidskoppel in het noorderplantsoen tijdens het hardlopen
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47510569
En je bent niet eens even wezen feliciteren tangarine?
pi_47510649
dr was een hele groep familie en kennissen zo te zien en ik liep daar flink bezweet rond, had niet het lef om daar even langs te gaan nee
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47510727
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef Tangarine het volgende:
dr was een hele groep familie en kennissen zo te zien en ik liep daar flink bezweet rond, had niet het lef om daar even langs te gaan nee
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:53:08 #53
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47513469
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:03 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik woon in de javastraat.
Ik zag het op je fotopage
quote:
En ik ben student aan de HHS, maar loop nu afstudeerstage in het Delfttech park
Heel goed! Daar heb ik ook nog gewerkt, ooit, heel even. Ik studeerde aan de TU, maar ik ben gekapt na m'n bachelor... Nu ga ik lekker werken

Ontopic: gisteren een zak chips leeggegeten.. Het was 'telkens maar een bakje'... Mja... Na 5 bakjes was die zak toch leeg Mja, ik weeg vandaag 94,6 dus ook exact 200g aangekomen
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:10:48 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47514154
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef soylent het volgende:
Ontopic: gisteren een zak chips leeggegeten.. Het was 'telkens maar een bakje'... Mja... Na 5 bakjes was die zak toch leeg Mja, ik weeg vandaag 94,6 dus ook exact 200g aangekomen
daar hebben ze dan ook van die minizakjes voor uitgevonden .
Niet meer actief op Fok!
pi_47514446
Die minizakjes verkopen ze niet los, dus kan je 'telkens een zakje' eten..

ik heb me wel al weten te beheersen met de paaseitjes, maar ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren... ze zien er zo lekker uit
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:20:00 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_47514509
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef omearos het volgende:

[..]

Naja, is iig ook nog goed voor de lijn
Helaas was het dus tijdens dansles

Maarja, ook dat is calorietjes verbranden. Jammer genoeg mag ik helaas de komende week dus neit gaan dansen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:54:30 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47516031
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:37 schreef Troel het volgende:
Tering, octo zou prima bij jouw business passen soylent
Nou zeg, je hoeft niet te schelden! !
Maar als octo straks op zoek is naar iets, ik ben altijd in voor business
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:59:52 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47518829
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:18 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Die minizakjes verkopen ze niet los, dus kan je 'telkens een zakje' eten..

ik heb me wel al weten te beheersen met de paaseitjes, maar ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren... ze zien er zo lekker uit
wel bij de benzinepomp, maar dan betaal je gelijk zoveel voor een zakje .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:32:36 #59
71384 Urnie
.... is een zij
pi_47520094
Freecell en TARA zullen inmiddels al wel getrouwd zijn, neem ik aan, dus bij deze: gefeliciteerd!

Ik ben deze week maar weer begonnen met aantal calorieën bijhouden per dag. Dat schijnt bij mij wel te werken.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:54:55 #60
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47520872
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef Troel het volgende:
'k heb ruige seks gehad denk ik, want ik heb een zweepslag

Hmmmm, ruige sex kan lekker zijn, maar dit soort gevolgen zijn dan net weer ff minder....
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb wel van te voren huisarts gebeld hoor
Druifje!!
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:56:18 #61
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47520921
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Helaas was het dus tijdens dansles

Maarja, ook dat is calorietjes verbranden. Jammer genoeg mag ik helaas de komende week dus neit gaan dansen
Dan voorzichtig sexen, dat mag wel
Druifje!!
pi_47523855
ook van mij: gefeliciteerd freecell en tara, dat jullie maar lang en vooral gelukkig samen mogen leven!

* gothic-blackie proost met haar kopje thee op het getrouwde stel
pi_47531000
Zo, ik ben net thuis van de bruiloft..

Marchien zag er mooi uit(Maarten zag er ook netjes uit hoor)! Kerkdienst was vrolijk, en daarna was het ook gezellig, op de muziekkeuze na...
Verder weinig te zeggen, ik duik zo mijn bedje in..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 00:01:33 #64
13151 crew  Rewimo
pi_47533691
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:31 schreef Tangarine het volgende:
Ik zag net een cute bruidskoppel in het noorderplantsoen tijdens het hardlopen
Was jij dat?

Ja, ik ben weer thuis Met 500 foto's of zoiets. En dus ik ga zo lekker slapen. Kan gelukkig een uurtje uitslapen morgen want ik moet naar de peut.

Sterkte met je zweepslag, Troel
pi_47534735
Ik ben ook weer een kwartiertje thuis van de bruiloft. Was heel gezellig!
En nu ga ik lekker slapen
  donderdag 22 maart 2007 @ 08:45:49 #66
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47537552
Goedemorgen allemaal

TVP
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 09:50:33 #67
13151 crew  Rewimo
pi_47538932
De foto's zien er zo op het oog best goed uit Ik ga niks plaatsen want dat vind ik niet leuk voor het bruidspaar, als ze volgende week terug zijn zal ik met ze bespreken of er iets ergens op internet mag.
pi_47541304
Goedemorgen
Martini? Shaken, not stirred

Hartstikke bedankt mensjes!
Vind het echt een heel gaaf cadeau! Bij Isa geinformeerd zeker?

En foto's komen idd wel als we terug zijn

De muziek overdag was perfect, maar de broer die het 's avonds ook zou doen werd er bij weggejaagd door een beetje onder invloed zijnde jongeman.

Hopeloos Ik heb als bruid 7!!! keer andere muziek aangevraagd en 3 van de 5 nummers die we persee niet wilden zijn wel gedraaid...

Geeft niet zoveel, het 40 minuten durende cabaret aan het einde van de avond deed me alles ervoor vergeten. Ik heb toffe broers
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 maart 2007 @ 11:32:25 #69
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47541654
Hallo mensen
Ik sluit me helemaal aan bij Marchien, we hebben zojuist met veel plezier jullie cadeau uitgepakt. Echt geweldig bedankt!

Ik hoop dat de aanwezigen gisteren het naar hun zin hebben gehad
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 maart 2007 @ 12:33:42 #70
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47543542
Ik heb 1 foto als voorproefje geplaatst in het trouwentopic. Om de nieuwsgierigheid iets te stillen

Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 12:34:45 #71
13151 crew  Rewimo
pi_47543576
Het was een hele leuke dag!
pi_47544152
Nog gefeliciteerd, Maarten en Marchien. En veel plezier in Parijs.

Lianne sms-te dat het de meest swingende kerkdienst was die ze ooit had meegemaakt, en dat het ontzettend leuk was.

Vanmorgen om 7.07 uur.
I intend to live forever, or die trying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 12:53:16 #73
13151 crew  Rewimo
pi_47544202
O, ik heb denk ik zo'n 500 foto's, zou dat genoeg zijn?
pi_47544224
Ja, de kerkdienst was weer een typische CCG dienst
Was errug leuk!

Over drie kwartier gaan we weg, maar alles is al klaar

En het dekbedovertrek/gastenboek ligt al op ons bed
pi_47544272
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:53 schreef Rewimo het volgende:
O, ik heb denk ik zo'n 500 foto's, zou dat genoeg zijn?
Whaha!
Ik ben heel benieuwd
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 13:31:48 #76
13151 crew  Rewimo
pi_47545421
Heel veel plezier in Parijs!
pi_47545435
De kerkdienst was inderdaad de meest swingende die ik ooit ben tegengekomen bij een bruiloft
Ik vond het erg leuk om mee te maken en het was erg gezellig!

Daarentegen ben ik nu wel ontzettend moe na laat thuis te zijn gekomen en vanmorgen vroeg weer op

Tara & freecell: veel plezier in Parijs!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 14:22:39 #78
13151 crew  Rewimo
pi_47547201
Er ging trouwens een kleinigheidje mis gisteren. Ik was even naar het toilet, ik kom weer terug in de feestzaal: niemand. Waren ze allemaal naar het park. Om foto's te maken.

En ik was de fotograaf

Gelukkig wist ik waar ik heen moest en kon ik ze nog inhalen onderweg
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:26:29 #79
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_47547331
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Er ging trouwens een kleinigheidje mis gisteren. Ik was even naar het toilet, ik kom weer terug in de feestzaal: niemand. Waren ze allemaal naar het park. Om foto's te maken.

En ik was de fotograaf

Gelukkig wist ik waar ik heen moest en kon ik ze nog inhalen onderweg

Goed, kan ik weer wat toevoegen aan mijn lijstje 'wat er allemaal voor vreselijks mis kan gaan tijdens onze bruiloft'
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 14:27:31 #80
13151 crew  Rewimo
pi_47547357
Vantevoren even de locaties doornemen met de fotograaf loont dus
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:30:37 #81
112545 Muck
pi_47547477
nog gefeliciteerd he
pi_47548190
Tara en Freecell zijn ondertussen richting Paris Ik hoop dat ze het héél erg leuk hebben. Had nog even willen vragen of De Broers nog iets leuks in hun huisje hadden gedaan, daar lijken het me wel de lolbroeken voor Ik vond wel dat ze het leukste stukje cabaret hadden gemaakt jammer dat jullie (die eerder weg gingen) het hebben gemist. Ik vond het een heel erg geslaagde bruiloft. Voor herhaling vatbaar (nou ja, met een ander bruidspaar dan)

Vanmorgen net zo zwaar als gistermorgen Ondanks de taart als lunch, maar eigenlijk voor de rest van de dag niet veel of vreemd gegeten. Vandaag 2 uur gewandeld en er staat héél veel wind Ik ben helemaal door gewaaid. Oh, en 5 reeën in het bos van dichtbij gezien en die sprongen heel elegant bij me vandaan toen ze me zagen!
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:56:16 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_47548331
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Tara en Freecell zijn ondertussen richting Paris Ik hoop dat ze het héél erg leuk hebben. Had nog even willen vragen of De Broers nog iets leuks in hun huisje hadden gedaan, daar lijken het me wel de lolbroeken voor Ik vond wel dat ze het leukste stukje cabaret hadden gemaakt jammer dat jullie (die eerder weg gingen) het hebben gemist. Ik vond het een heel erg geslaagde bruiloft. Voor herhaling vatbaar (nou ja, met een ander bruidspaar dan)

Vanmorgen net zo zwaar als gistermorgen Ondanks de taart als lunch, maar eigenlijk voor de rest van de dag niet veel of vreemd gegeten. Vandaag 2 uur gewandeld en er staat héél veel wind Ik ben helemaal door gewaaid. Oh, en 5 reeën in het bos van dichtbij gezien en die sprongen heel elegant bij me vandaan toen ze me zagen!
Ik heb geen broers hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:58:06 #84
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47548377
Rewimo
pi_47548387
Dan ook geen 3 kwartier durend cabaret waarin allerlei genante en leuke dingen over je worden verteld
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:02:51 #86
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47548518
Heeft iemand hier dertig eierkoeken voor me?
Ik ga naar huis.
pi_47548570
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:02 schreef nietzman het volgende:
Heeft iemand hier dertig eierkoeken voor me?
Weet je wel hoeveel appels je daarvoor kan eten
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:04:51 #88
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47548589
Maak het nou niet nóg verwarrender.
Ik ga naar huis.
pi_47548597
Ik heb ze net wel gezien in de C1000, maar niet meegenomen... 96 kcal per stuk joh...

Weet je wel hoeveel chocola ik daarvoor mag eten?
pi_47548624
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:05 schreef teigan het volgende:
Ik heb ze net wel gezien in de C1000, maar niet meegenomen... 96 kcal per stuk joh...

Chocola ipv 30 eierkoeken, wat een goed idee
pi_47548643
ik heb nog m&m's liggen van gisteravond..... Het mandje was een stuk leger nadat wij wegwaren...
pi_47548747
Ik heb geen m&m's gepakt Ik! Wat is er toch mis met me
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:09:03 #93
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47548754
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:05 schreef teigan het volgende:

96 tictacjes!
Ik ga naar huis.
pi_47548838
Hoeveel tictacjes gaan er in een doosje?
pi_47548897
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen m&m's gepakt Ik! Wat is er toch mis met me
jij had al genoeg taart op denk ik
pi_47548937
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef teigan het volgende:
ik heb nog m&m's liggen van gisteravond..... Het mandje was een stuk leger nadat wij wegwaren...
ja sorry hoor, maar om nou dames van de dieetclub 3 verschillende soorten zakjes m&m's voor te leggen is ook wel een beetje te veel van het goede

we moesten natuurlijk ook een voorraadje hebben voor de 3 uur durende terugreis
pi_47548969
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef teigan het volgende:
jij had al genoeg taart op denk ik
Dat zal het zijn. Maar de taartenbakster was dan ook wel héél héél goed! Zelden zulke lekkere taart gehad die er ook nog eens verschrikkelijk mooi uitzagen. Zijn ook foto's van gemaakt door Rewimo, dus die zullen we nog wel zien
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 15:17:28 #98
13151 crew  Rewimo
pi_47549068
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef teigan het volgende:
Ik heb ze vanmorgen lekker opgegeten hier op mijn werk Ik had na lang aandringen twee zakjes meegenomen in plaats van eentje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 15:18:17 #99
13151 crew  Rewimo
pi_47549096
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat zal het zijn. Maar de taartenbakster was dan ook wel héél héél goed! Zelden zulke lekkere taart gehad die er ook nog eens verschrikkelijk mooi uitzagen. Zijn ook foto's van gemaakt door Rewimo, dus die zullen we nog wel zien
Alle taarten waren héél erg lekker!
pi_47549100
Ik ben benieuwd, jammer dat we nog even op de foto's moeten wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')