abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47615142
oh Isa ik heb trouwens net even de aflevering van Penn&Tellers Bullshit over Obesity gekeken. De meeste dingen waren me al bekend, en er werd wel erg veel fuck geroepen. Helaas zijn ze niet op de cijfers ingegaan om het een beetje beter te onderbouwen dat de bangmakerij onzin is

Maar ze brengen het wel leuk
pi_47615182
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:44 schreef octopussy het volgende:
oh Isa ik heb trouwens net even de aflevering van Penn&Tellers Bullshit over Obesity gekeken. De meeste dingen waren me al bekend, en er werd wel erg veel fuck geroepen. Helaas zijn ze niet op de cijfers ingegaan om het een beetje beter te onderbouwen dat de bangmakerij onzin is

Maar ze brengen het wel leuk
Waar heb je die vandaan gehaald?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 18:06:41 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47615712
En dan gaan we nu dus maar uit eten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47620749
Ik kom net terug van de Thai. Héérlijk gegeten!
It is your friends who make your world!
pi_47622498
ik heb zelf pizza gemaakt, met een half turks brood als bodem..
De helft kreeg ik op, de rest komt morgen ofzo wel..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47623887
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar heb je die vandaan gehaald?
mininova.org

het is seizoen 5, episode 1 (dus s05e01)

oh en ik heb net bij schoonouders gegeten: voorgerecht was krab met sausje en soort van kaviaar, hoofdgerecht was gemarineerde tonijnstukjes met groente en rijst en als toetje zelfgemaakte cocos-vanille ijs met stukjes mango met mint

ik ken maar weinig restaurants die daar tegen op kunnen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 21:39:39 #207
13151 crew  Rewimo
pi_47623997
Vergeten jullie trouwens de zomertijd niet?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47624027
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:36 schreef octopussy het volgende:
mininova.org

het is seizoen 5, episode 1 (dus s05e01)
Bedankt

Vandaag haasbiefstuk gegeten en dat was gruwelijk lekker. Daarbij spruitjes en aardappelpuree en een paprikasaus (zelf gemaakt). Nu een glaasje rode wijn, yum
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47624053
Mijn schoonouders zouden nou nooit zo lekker koken, octo Je boft maar.
  zondag 25 maart 2007 @ 06:52:56 #210
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47633321
Mogge. Precies vandaag heb ik een softbaltoernooi dat om half tien begint en waarvoor we dus om 8 uur moeten verzamelen Nieuwe tijd, wel te verstaan.
pi_47633629
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:39 schreef Rewimo het volgende:
had ik nog niet echt over nagedacht, bedankt voor de tip

Jojogirl, veel plezier. Als het er bij jullie net zo zonnig uitziet als hier, komt dat vast wel goed..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 25 maart 2007 @ 09:55:20 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47633678
, ik dacht dat die komende nacht pas inging. Ik deed m'n computer een uurtje geleden aan: 9 uur. Hm, ben ik zó lang blijven liggen? (normaal om 7 / 8 uur eruit).
Niet meer actief op Fok!
pi_47633824
Vriendjelief had alle klokken gisteravond al verzet voor hij naar bed kwam en toen wist ik vanmorgen even niet meer hoe laat het nou eigenlijk was Maar lapje geeft neem ik aan de juiste tijd aan, net als fok.
  † In Memoriam † zondag 25 maart 2007 @ 14:35:25 #214
43556 miss_dynastie
pi_47639495
quote:
Op zondag 25 maart 2007 09:55 schreef Viking84 het volgende:
, ik dacht dat die komende nacht pas inging. Ik deed m'n computer een uurtje geleden aan: 9 uur. Hm, ben ik zó lang blijven liggen? (normaal om 7 / 8 uur eruit).
Mijn computer springt automatisch op zomertijd, dus ik denk dat het gewoon acht uur was
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 maart 2007 @ 16:28:04 #215
13151 crew  Rewimo
pi_47642696
Ik had Christans nachtlampje niet verzet dus die kwam pas om 8 uur uit bed in plaats van 7 uur Ach, hij lag er gisteren ook al wat later in dus dat kon best
pi_47642830
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik had Christans nachtlampje niet verzet dus die kwam pas om 8 uur uit bed in plaats van 7 uur Ach, hij lag er gisteren ook al wat later in dus dat kon best
Lekker uitslapen
There is no love sincerer than the love of food.
  † In Memoriam † zondag 25 maart 2007 @ 16:33:15 #217
43556 miss_dynastie
pi_47642854
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:28 schreef Rewimo het volgende:
Was jij niet de mevrouw die gister vroeg of wij wel aan de zomertijd dachten?
  zondag 25 maart 2007 @ 16:37:51 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47643025
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:39 schreef Rewimo het volgende:
ja dat was rewimo ja .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 maart 2007 @ 16:46:46 #219
13151 crew  Rewimo
pi_47643310
Ik had dat lampje expres niet verzet

Kijk eens! Vorige week gemaakt in de OVP en ik ben er blij mee

Ik heb bijna geen foto's waar ik helemaal opsta. En ook al is deze van achteren genomen, ik kan goed zien waar de kilo's verdwenen zijn
pi_47644435
Je zag er ook erg goed uit afgelopen woensdag, Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 maart 2007 @ 17:16:35 #221
13151 crew  Rewimo
pi_47644476
Dank je wel O, daar zullen ook vast wel foto's van me gemaakt zijn. Maar eens navragen bij het happy couple
pi_47647577
Ziet er goed uit Rewimo!
pi_47647756
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 11:20 schreef Urnie het volgende:
Ik lurk meer dan dat ik post.
Ik eet momenteel meer dan dat ik post.

Ik ben blij dat het beter weer wordt. Vandaag was het lekker weer, et voila, tot nu toe heb ik op:
een Turks brood-met-kaasachtig iets als ontbijt
een GROTE appel
een eierkoek
250 gram gemengde vruchten
twee koppen koffie
4 chocolaatjes

Dalijk nog gewoon avondeten (groente, aardappels, stukje vlees) en verder thee, daar blijft het bij vandaag. Heel netjes toch? Zodra het lekker weer is lukt het wel. Alleen jammer dat die kou zo lang aanhield, ik weeg inmiddels weer 88 kilo in plaats van de 82 van vorig jaar.

[ Bericht 19% gewijzigd door Maeghan op 25-03-2007 19:16:53 ]
Sanity is (not) statistical
pi_47648158
Maeghan, lang niet gezien hier!
Heb je dit elke winter dan, dat je weer wat aankomt?
En is de schade nu minder dan vorige jaren?

Geniet nu dan maar lekker van het weer. Wij zijn vanmiddag op de skates weggeweest, naar een woonbeurs toe, daar rondgelopen, en weer terug op de skates.. Was erg lekker!
pi_47648434
Hey Maeghan rehallo! En je hebt een eierkoek op Jammer van die gewichtstoename, maar goed dat je aan de rem trekt.

Ik moet trouwens nog eten klaarmaken Ik ben helemaal de tijd vergeten en het is nu alweer half 8! Op dieetweb maar eens een eigen dagboektopic gemaakt.

Nu snel de keuken in, aardappels schillen, boontjes doppen (sperziebonen) en de oven aanzetten (voor de kabeljauw).
  zondag 25 maart 2007 @ 19:31:54 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_47648478
Tj, dat is dat uur verschil Isabeau
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47648655
Ik kom iedere winter weer aan ja. Ik heb zodra het koud is echt verschrikkelijke honger, ik zou nog net niet aan de tafelpoot beginnen te knagen dan. Als het vriest of echt guur weer is, is het helemaal rampzalig, dan heb ik het constant koud en heb ik een uur na de (veel te grote) maaltijd al weer honger. (m'n moeder heeft hetzelfde probleem, alleen zij is langer dan ik en weegt ongeveer 25 kilo minder...). Daarbovenop heb ik altijd winterdepressies gehad en dat wordt wel minder, ik kan er beter mee omgaan en zo, maar het maakt het er niet makkelijker op. En dan natuurlijk nog Sinterklaas, m'n verjaardag, Kerst, Oud en Nieuw, de verjaardagen van m'n ouders... Sinds kort heb ik ook nog eens een vriend die in december jarig is en hij had ook nog eens snoep (twee dozen chocolaatjes en nog eens suikerwerk) voor me gekocht met valentijnsdag. Ik vond het heel lief hoor, maar ik heb wel tegen hem gezegd dat ik dat écht niet meer wil en hij zou het niet meer doen.

Daarnaast heb ik hem wel een beetje moeten bijsturen met koken, want hij maakt altijd vrij veel en heeft niet zo veel verstand van waar veel kcal in zitten. Hij deed altijd van die stokbroodjes met kruidenboter overal bij. Lekker hoor, maar er zit wel evenveel energie in als in chocola! Die koopt ie dus ook niet meer nu.

Ieder jaar is het zo'n drie à vijf kilo denk ik? Dit jaar dus wel meer ja. Ik slinger nu ergens tussen de 88 en 90, maar ik heb ook erg veel last van m'n darmen op het moment dus ik denk dat ik van 88 uit moet gaan.

Het is idd lekker om wat makkelijker naar buiten te gaan. Vorige week toen het koud was ben ik met m'n vriend wel wezen lopen, klein stukje maar, maar zeker langs het water was het echt ijskoud, helemaal niks aan hoor. Gisterenavond zijn we ook een stukje wezen lopen, toen was het heerlijk weer.

Ik heb een huis gekocht en in mei krijg ik de sleutel. Dan moeten we gaan verbouwen, zo'n 2 a 3 maanden, en natuurlijk alles nog verhuizen naar de derde etage, dus hopelijk val ik daar lekker mee af.

Verder wil ik zolang het goed weer is weer op de fiets naar m'n werk, na de verhuizing, alhoewel ik nog enigszins twijfel over de veiligheidsaspecten van mijn plan (het blijft Rotterdam Zuid om 7 uur 's ochtends of om 22 's avonds...).

En m'n vriend wil ook graag weer gaan sporten, dus dan zouden we dat samen gaan doen. Hij is wel sportief op zich maar van de winter is er niets van gekomen.
pi_47649089
quote:
Op zondag 25 maart 2007 19:31 schreef Troel het volgende:
Tj, dat is dat uur verschil Isabeau
Dat heb ik de schuld ook al gegeven
pi_47650424
Welkom terug, Maeghan! Echt koud is het deze winter toch trouwens niet echt geweest? Maar ik begrijp het probleem hoor, hoewel ik deze winter juist 5 kilo ben kwijtgeraakt

Deze week is het eigenlijk best OK gegaan, maar ik ben geen gram afgevallen. Op deze manier wordt het mei-doel steeds lastiger Nou ja, onder de 85 (het minimumdoel) moet nog wel lukken.
pi_47650655
Misschien sta je gewoon een weekje stil, Fannetje en is er volgende week iets meer af

Maeghan, wat gaaf dat je een huis hebt gekocht Is er al een K&W-topic om straks mee te gluren met het klussen? En met klussen verbrand je vast ook heel veel energie Maar om 22:00 alleen door Rotterdam fietsen....ik weet niet of dat wel vertrouwt is...
pi_47650991
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:36 schreef Fannetje het volgende:
Welkom terug, Maeghan! Echt koud is het deze winter toch trouwens niet echt geweest? Maar ik begrijp het probleem hoor, hoewel ik deze winter juist 5 kilo ben kwijtgeraakt

Deze week is het eigenlijk best OK gegaan, maar ik ben geen gram afgevallen. Op deze manier wordt het mei-doel steeds lastiger Nou ja, onder de 85 (het minimumdoel) moet nog wel lukken.
Eh, ik heb nu al koude voeten en vingers.
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Misschien sta je gewoon een weekje stil, Fannetje en is er volgende week iets meer af

Maeghan, wat gaaf dat je een huis hebt gekocht Is er al een K&W-topic om straks mee te gluren met het klussen? En met klussen verbrand je vast ook heel veel energie Maar om 22:00 alleen door Rotterdam fietsen....ik weet niet of dat wel vertrouwt is...
Nou, ja daar zit ik dus ook mee. Het ligt er een beetje aan welke route ook, als ik een stukje om fiets kan het 's ochtends wel, als ik 8-18 of zo werk. Maar ik werk sowieso minimaal twee keer per week tot 2100 en meestal wordt het dan wel 21:30. Misschien dat m'n vriend bereid zou zijn af en toe mee te fietsen (nou ja, als ik dat vraag doet ie het wel), maar ik weet niet of ik dat wil gaan vragen want dat vind ik zielig. En anders moet ik ff kijken of ik met een klein stukje omrijden wel een veilige route heb, ik denk het wel. Op zich vind ik dat niet zo erg in de zomer, een stukje omfietsen. De kortste route is over een vrij verlaten stuk weg langs een park, onder snelweg en spoor door, en door een slecht stukje Pendrecht. Vanaf de andere kant is het gewoon over een drukke doorgaande weg en winkelstraat, dus dan is het niet erg.

Ik weet niet of ik een K&W topic ga maken hoor, misschien wel, misschien niet. Ik kan er wel een maken, maar ik ken mezelf, ik houd dat waarschijnlijk toch amper bij.
  zondag 25 maart 2007 @ 22:49:06 #232
4177 Jojogirl
pi_47655898
Feli Maeghan, leuk, verhuizen

Pff wat een dag, overdag de hele dag softballen en net met het hele team naar de pizzeria (met iets te veel wijn ) Calorietechnisch niet goed, maar wel erg gezellig.
pi_47656058
Verhuizen op zich lijkt me helemaal niet leuk. Ik zie er juist enorm tegenop.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 maart 2007 @ 23:02:12 #234
13151 crew  Rewimo
pi_47656568
Mwah, ik heb drie verhuizingen in het vooruitzicht
  zondag 25 maart 2007 @ 23:02:12 #235
4177 Jojogirl
pi_47656569
Ik bedoel ook meer dat een nieuwe woonplek lverzinnen, inrichten en hebben leuk is, dan dat het me om het sjouwen zelf gaat
pi_47656644
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:02 schreef Jojogirl het volgende:
Ik bedoel ook meer dat een nieuwe woonplek lverzinnen, inrichten en hebben leuk is, dan dat het me om het sjouwen zelf gaat
Dat vind ik ook zo leuk. De geur van verse verf, kleurtjes uitzoeken, plannetjes maken
  zondag 25 maart 2007 @ 23:11:26 #237
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47656968
dat is echt ontiegelijk lekker ja
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_47657020
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:02 schreef Jojogirl het volgende:
Daar raak ik juist helemaal van in de stress. Mijn moeder komt dan met dingen aan die in de aanbieding zijn (eergisteren een lamp voor de badkamer): 'vind je dat leuk?' "eh,.... hm... eh nee..." 'wat wil je dan?' "eh... hm... eh doet die dan maar, ken mijn het ook verrotten wat er an 't plafond hangt" (even plat ja )
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat vind ik ook zo leuk. De geur van verse verf, kleurtjes uitzoeken, plannetjes maken
Ik ben alleen een beetje gehandicapt, ik zie net zo goed welke kleuren er bij elkaar passen als de gemiddelde man met witte sportsokken.
  zondag 25 maart 2007 @ 23:14:04 #239
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_47657085
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:12 schreef Maeghan het volgende:

Ik ben alleen een beetje gehandicapt, ik zie net zo goed welke kleuren er bij elkaar passen als de gemiddelde man met witte sportsokken.
Je hebt nog een paar maanden Maeghan, kun je rustig kleurtjes en lampen uitzoeken.
En natuurlijk kunnen wij je advies geven. Welke kleuren vind je leuk?
pi_47657229
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:12 schreef Maeghan het volgende:

Daar raak ik juist helemaal van in de stress. Mijn moeder komt dan met dingen aan die in de aanbieding zijn (eergisteren een lamp voor de badkamer): 'vind je dat leuk?' "eh,.... hm... eh nee..." 'wat wil je dan?' "eh... hm... eh doet die dan maar, ken mijn het ook verrotten wat er an 't plafond hangt" (even plat ja )

Ik vind interieurs van anderen altijd mooi, maar wat ik zelf bij elkaar sprokkel nooit Ik heb ook totaal geen visie op wat bij elkaar past en wat mooi is in mijn huis. En met name bij lampen vind ik het altijd héél erg moeilijk! Ik doe maar wat, jij dus ook
En voor kleurtjes heb je soms staalkaarten waar de meest bij elkaar passende combinaties dan al opstaan. Is dat niets? Vraag er eens naar bij een bouwmarkt.
pi_47657376
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:14 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je hebt nog een paar maanden Maeghan, kun je rustig kleurtjes en lampen uitzoeken.
En natuurlijk kunnen wij je advies geven. Welke kleuren vind je leuk?
Felpaars, feloranje, roodpaars, felgroen, lila, goud, felrood, bordeaux, alle overige paarstinten, zilver, alles met grote bloemen uitgezonderd à la oma's tafelkleed, lichtgeel, zwart, zwart-wit, azuurblauw, aquamarijn, en verder vooral paars.

Verder moet het vooral rustig zijn, want ik schiet nogal in de stress van onrustige taferelen, en houd ik van oostersachtige sfeertjes. Het moet niet te vrolijk zijn, want ik haat vrolijk, maar ook niet donker want daar raak ik uitermate gedeprimeerd van. Verder moet natuurlijk koste wat kost de combinatie geel-rood vermeden worden daar deze eetlustopwekkend is en heb ik een grafhekel aan blauw, groen, bruin, alles met stippeltjes en streepjes - uitgezonderd sokken-, moet het vooral niet te lief en tuttig zijn en allesbehalve normaal.

Oh ja, m'n vloer is beukenlaminaat, de meubelen zijn grenen, de keuken is lichtgeel en ik heb een paars-zilveren slaapkamerkast.

Weet je wat heti s? Ik weet wel wat IK mooi vind, en m'n vriend heeft dezelfde smaak, dus dat komt mooi uit... maar als ik ooit iemand uit wil nodigen thuis dan wil ik niet opnieuw moeten behangen =P
pi_47657454
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:21 schreef Maeghan het volgende:

Felpaars, feloranje, roodpaars, felgroen, lila, goud, felrood, bordeaux, alle overige paarstinten, zilver, alles met grote bloemen uitgezonderd à la oma's tafelkleed, lichtgeel, zwart, zwart-wit, azuurblauw, aquamarijn, en verder vooral paars.

Verder moet het vooral rustig zijn, want ik schiet nogal in de stress van onrustige taferelen, en houd ik van oostersachtige sfeertjes. Het moet niet te vrolijk zijn, want ik haat vrolijk, maar ook niet donker want daar raak ik uitermate gedeprimeerd van. Verder moet natuurlijk koste wat kost de combinatie geel-rood vermeden worden daar deze eetlustopwekkend is en heb ik een grafhekel aan blauw, groen, bruin, alles met stippeltjes en streepjes, moet het vooral niet te lief en tuttig zijn en allesbehalve normaal.

maar verder ben je niet moeilijk?
Moet iets mee te verzinnen zijn
  zondag 25 maart 2007 @ 23:35:59 #243
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_47657965
Mijn advies, hou je muren rustig! Verf ze in 1 kleur, neem als basis een lichte kleur en doe 1 muur in een afwijkende kleur. Hou de muren wel indezelfde tinten.
Gebruik ook goede verf, want dat verft veel beter en dus heb je minder verf nodig.
In de categorie Paars: http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Paars/
Nevel is wel een mooie rustige kleur. Leuk te combineren met een donkere kleur of juist met een nog lichtere kleur.
pi_47658142
Ik heb een paarse slaapkamer bevalt echt goed
ik heb ook die site die liejannuh noemt gebruikt daarvoor, dus kijk daar eens goed rond
pi_47659549
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:21 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Verder moet het vooral rustig zijn, want ik schiet nogal in de stress van onrustige taferelen, en houd ik van oostersachtige sfeertjes. Het moet niet te vrolijk zijn, want ik haat vrolijk, maar ook niet donker want daar raak ik uitermate gedeprimeerd van. Verder moet natuurlijk koste wat kost de combinatie geel-rood vermeden worden daar deze eetlustopwekkend is en heb ik een grafhekel aan blauw, groen, bruin, alles met stippeltjes en streepjes - uitgezonderd sokken-, moet het vooral niet te lief en tuttig zijn en allesbehalve normaal.

Oh ja, m'n vloer is beukenlaminaat, de meubelen zijn grenen, de keuken is lichtgeel en ik heb een paars-zilveren slaapkamerkast.

Weet je wat heti s? Ik weet wel wat IK mooi vind, en m'n vriend heeft dezelfde smaak, dus dat komt mooi uit... maar als ik ooit iemand uit wil nodigen thuis dan wil ik niet opnieuw moeten behangen =P
ik zou zeggen, eerste combi, witte muren, rode en zwarte dingen in de kamer. ook de combi groen met blauw.
blauw met paars
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_47659762
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:40 schreef omearos het volgende:
Ik heb een paarse slaapkamer bevalt echt goed
ik heb ook die site die liejannuh noemt gebruikt daarvoor, dus kijk daar eens goed rond
mijn slaapkamer is ook donkerpaars (behang, tapijt en gordijnen), echt een fantastische kleur want hij is noch koud noch warm, niet te licht (de doodgeslagen muggen zie je bijna niet ), licht sexy maar niet te verwijfd, goed te combineren met veel kleuren dekbeddenhoezen en meubels ed. En paars is natuurlijk gewoon een prachtige kleur

Woonkamer is wit/lichtgrijs behang, maar ik houd wel van kleur dus mijn bank is knalrood en ik heb veel gekleurde accesoires zoals lampekappen vazen ed.
pi_47662191
Ik heb 1 muur van mijn slaapkamer in de kleur Storm gedaan(donkergrijs metallic).. En dat bevalt eigenlijk wel heel goed..

Woonkamer is alles nog wit, als ik daar een muur ga verven wil ik gelijk alle kozijnen meedoen, aangezien die nog in de kleuren van de vorige bewoner zijn, en daar ben ik te lui voor..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 08:08:02 #248
13151 crew  Rewimo
pi_47662290
Ik heb nu blauw met geel in de keuken, woonkamer en slaapkamer. In ons nieuwe huis is alles grotendeels wit. We gaan de muren een subtiel blauw tintje meegeven en dan passen mijn grenen en blauwe meubels er wel aardig bij denk ik Frank heeft niet echt een bepaald thema in zijn huis, we zullen voornamelijk mijn meubels gaan gebruiken.
pi_47662433
Ik heb water en kiezelwit op de muren en mijn bed en kast in de slaapkamer zijn in een paars-blauwige kleur waarvan ik de naam nu niet kan vinden. Ik ben het na 4 jaar nog niet zat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 09:55:24 #250
13151 crew  Rewimo
pi_47663731
Ik zit dit net te lezen
quote:
Ik ben elke dag helemaal kapot moe, het lijkt zowat wel pfeiffer ofzo maar op getest is het niet.
Dacht eerst mischien teveel suiker gegeten laatste half jaar was vaak namelijk zak chips elke dag etc op me werk. Maar dat een periode stop te hebben gezet mocht ook niet helpen.
Ahum

Beetje les in voedingsleer mag TS wel hebben.

Overigens denk ik dat ie wel wat adviezen kan gebruiken, combinatie van te weinig eten en redelijk veel sporten en dan klagen over gebrek aan energie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')