Bij ons doet de beveiliging van het winkelcentrum aangifte voor ons.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:48 schreef Stammies het volgende:
Wij dachten ook na een vrouw van 49 te hebben betrapt, kom laten we eens aangifte doen. Was mijn sm 5 uur mee bezig. Was dus ook eens en nooit meer.
Op winkelweb staat een aangifte formulier, die kun je al invullen terwijl je op de politie wacht en dan hoef je dus niet meer mee naar het bureau te gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef blrrrt het volgende:
Bioclio? WTF!
[..]
Bij ons doet de beveiliging van het winkelcentrum aangifte voor ons.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef CryptoKnight het volgende:
Nou.... het kan ook andersom;
Ik was ooit met een klant bezig die ooit een playboy kocht. Vroeg hij aan me "wanneer kom jij erin? Zou ik wel leuk vinden!"
Ehm......
ik weet niet hoe hij bedacht is, maar wel geinigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:37 schreef o-fiel het volgende:
Gelukkig is er weer zo'n meesterlijke tt
tvp
Met 30 min pauze? (ff benieuwd)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:57 schreef -Sum- het volgende:
morgen 12-6, laatste dag in het kassa/counterteam
Dan moet je er wel op staan tot 18.30.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ws wel. tenzij het heeeeeel druk is, dan kunnen ze ineens wel 2x koffiepauze fiksen
nee tot 18:00.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan moet je er wel op staan tot 18.30.
Ja, maar dat formulier had mijn sm niet helemaal goed ingevuld ofzo, dus de officier was er niet mee akkoord gegaan (hij had er dus geen zin om er werk van te maken). Dus mijn sm weer een nieuwe invullen en toen hij klaar was stond die vrouw alweer op straat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:53 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Op winkelweb staat een aangifte formulier, die kun je al invullen terwijl je op de politie wacht en dan hoef je dus niet meer mee naar het bureau te gaan.
Dito bij ons. HB 3 ziekquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:49 schreef kmaestro het volgende:
Vandaag 7.30-18.00 gewerkt, was weer buffelen. van de 11 mensen in mijn team waren er 4 ziek, dan zak je toch door de grond als je het hoort. Maar met z'n allen is alles goed gekomen
Wij geenquote:
Sukkel, 10 pluquote:Op zondag 18 maart 2007 02:28 schreef Bubblicious het volgende:
Ik heb ook nog een paar jaartjes bij de Appie 1246 (Zoetermeer De Leyens) gewerkt
Heb ongeveer alle afdelingen wel gehad; HB, AGF, ZV, BR, KAS...
Die kassa heeft me een trauma bezorgd.... mn hele leven zal ik de barcode 8710400200819 (komkommer) onthouden... die stickertjes waren er altijd af
Volgens mij nu wel... Bloemkool is 3 plu tegenwoordigquote:Op zondag 18 maart 2007 04:59 schreef Bubblicious het volgende:
Toen ik er werkte was het nog 819 iig... (en das 7 jaar terug)
En 10 plu was bij ons bloemkool... PLU-codes zijn namelijk niet landelijk.... (of ondertussen wel?)
Plu's zijn al weer een tijd landelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:59 schreef Bubblicious het volgende:
Toen ik er werkte was het nog 819 iig... (en das 7 jaar terug)
En 10 plu was bij ons bloemkool... PLU-codes zijn namelijk niet landelijk.... (of ondertussen wel?)
De meest rechter(als je achter de counter staat) tel ik niet mee, dat is meer een stortbak voor briefjes enz gewordenquote:
Omdat ik daar nog wel wat ruimte had om AH filmpjes neer te zetten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:46 schreef Traband het volgende:
Waarom staan die filmpjes op een Harry Potter site?
het is jammer dat ik maar 5 uurtjes mag werkenquote:
Feitelijk welquote:Op zondag 18 maart 2007 13:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het is jammer dat ik maar 5 uurtjes mag werken
Dit zijn ook niet de topweken... Geen superbijzondere acties die voor veel volume zorgen.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:38 schreef Webgangster het volgende:
Ik heb het idee dat het steeds rustiger word in onze winkel, omzet blijft hangen...
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dit zijn ook niet de topweken... Geen superbijzondere acties die voor veel volume zorgen.
AH XL Nijmegen toevallig? Daar kom ik altijd boodschappen doen als ik in mijn kamer ben door de weekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:24 schreef morgane het volgende:
das nog wel handig! Wij zitten niet in een winkelcentrum. Wel samen met Bart Smit, Blokker, Gall & Gall en C&A maar da's niet echt een winkelcentrum te noemen. En ook geen aparte beveiliging dus. Komt idd nog een hoop bij kijken vaak. Anyway, dit is dus gewoon een verkapte tvp![]()
Ja, die dus! Geweldig filiaal, ik zou echt nergens anders willen werkenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:37 schreef lenin het volgende:
[..]
AH XL Nijmegen toevallig? Daar kom ik altijd boodschappen doen als ik in mijn kamer ben door de week
Zeker een prachtige winkel. Zijn altijd wel een paar verbeterpuntjes maar dat heb je overal. Hij is groter dan de XL in Dukenburg denk ik of niet? Trouwens maak die machinne van de ranja eens het wordt weer zomer en dan is dat een perfecte dorstlesser tijdens het winkelen!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja, die dus! Geweldig filiaal, ik zou echt nergens anders willen werken![]()
Precies, voor mij bijna hetzelfe, alleen dan in filiaal 1468 Oud Wulvenlaan in Utrecht en mijn functie is winkeltrainee, of zoiets als VS. (ook hintquote:Op maandag 19 maart 2007 09:08 schreef chatgek het volgende:
Waarom sta ik niet in de OP?Verkoper B, geen speciale afdeling dus zeg maar algemeen. Filiaal 1346, Jan van Scorelstraat Utrecht (hint
)
Dat is gewoon kassa 16 hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:09 schreef kmaestro het volgende:
[..]
De meest rechter(als je achter de counter staat) tel ik niet mee, dat is meer een stortbak voor briefjes enz geworden
Inderdaad, ik wil er ook in!quote:
Haha idd, dat ding is om de week defect ofzoquote:Op maandag 19 maart 2007 09:11 schreef lenin het volgende:
[..]
Zeker een prachtige winkel. Zijn altijd wel een paar verbeterpuntjes maar dat heb je overal. Hij is groter dan de XL in Dukenburg denk ik of niet? Trouwens maak die machinne van de ranja eens het wordt weer zomer en dan is dat een perfecte dorstlesser tijdens het winkelen!
Ligt het aan mij of zijn 't er dan twee?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
wij hebben 1 infobalie-kassa en nog 1 kassa bij de counter, maar die is alleen voor ruilen/vergoeden/gemiste bonus etc.
de 1 is officieel de infobalie-kassa en de andere is dan de counterkassaquote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn 't er dan twee?
vroegâh hadden we dus de info als aparta kassa en werden sigareten e.d. afgerekend bij de counter-kassa...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:46 schreef blrrrt het volgende:
Counter en infobalie zijn toch hetzelfde?
ik had begrepen dat jullie vm cq sm weg is en dat jullie een nieuwe kregen?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:35 schreef chatgek het volgende:
VS wordt teamleider dacht ik... Ze hebben nog zo'n 1000 vacatures over las ik in de Ahá, iets voor jou?![]()
Dan te bedenken dat wij maar twee VS'en hebben in het hele filiaal en één SMDat vind ik het leuke omdat je veel meer kan doen dan in een groot filiaal. Ik ben parttimer maar ik sluit altijd op woensdag avond en af en toe op zaterdag. In een groot filiaal zou dat nooit kunnen.
Maar het belangrijkste: zolang we maar in de OP komen![]()
Daar gaat dus alleen maar geld uit? Dan ben je een vermogen kwijt aan inleg elke morgenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
wij hebben 1 infobalie-kassa en nog 1 kassa bij de counter, maar die is alleen voor ruilen/vergoeden/gemiste bonus etc.
Dat schiet toch niet op?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de 1 is officieel de infobalie-kassa en de andere is dan de counterkassamaar de kassa van de infobalie wordt ook gewoon gebruikt om rookwaren en strippenkaarten e.d. af te rekenen
(die 'counterkassa' dus alleen voor ruilen/vergoeden e.d. dus niet echt een volwaardige (afreken)kassa
)
Ik heb in een Xl gewerkt en daar werd ook niet altijd door een VS afgesloten hoor, meestal door parttimers.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:35 schreef chatgek het volgende:
VS wordt teamleider dacht ik... Ze hebben nog zo'n 1000 vacatures over las ik in de Ahá, iets voor jou?![]()
Dan te bedenken dat wij maar twee VS'en hebben in het hele filiaal en één SMDat vind ik het leuke omdat je veel meer kan doen dan in een groot filiaal. Ik ben parttimer maar ik sluit altijd op woensdag avond en af en toe op zaterdag. In een groot filiaal zou dat nooit kunnen.
Maar het belangrijkste: zolang we maar in de OP komen![]()
Ja, maar stond echt helemaal niks boeiends in dit keerquote:Op maandag 19 maart 2007 17:01 schreef blrrrt het volgende:
Heeft iemand de nieuwste Ahá al gekregen?
Krijg hem normaal altijd op zaterdag in de week van de salarisstrook..
Heey, soortgenootquote:Op maandag 19 maart 2007 09:14 schreef Stammies het volgende:
[..]
Precies, voor mij bijna hetzelfe, alleen dan in filiaal 1468 Oud Wulvenlaan in Utrecht en mijn functie is winkeltrainee, of zoiets als VS. (ook hint)
Hey andere soortgenoot. Ik ben pas eerstejaarsquote:Op maandag 19 maart 2007 19:53 schreef febster het volgende:
[..]
Heey, soortgenoot.. Je bent wel jong voor een 2e jaars winkeltrainee trouwens
... Maar hoe lukt de opleiding bij jou, bevalt het nog goed? Ook al van je OM gehoord dat je 3e jaar eigenlijk niet meer bestaat
?
Ooh oke, nou ja, in het 3e jaar zou je VM io worden, maar dat is dus vervallen. Wat ik van mijn OM begreep (en de P&O adviseur) dat ze er een soort van ASM (2) traject van willen maken, maar dan moet je wel SM potentie tonenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef Stammies het volgende:
[..]
Hey andere soortgenoot. Ik ben pas eerstejaarsen in mijn klas zitten nog meer mensen van mijn leeftijd. De opleiding is wel veel, maar ik vind mijn werk te leuk. De school raad 20 uur per week aan, maar ik werk bijna 30 uur per week, dus ik haal niet al mijn studiepunten dit jaar
En als ik mijn OM spreek heb ik het bijna nooit over mijn studie, hij komt trouwens nauwelijks bij mij in de winkel.
Al een paar weken. Ons filiaal is een vrij uniek geval: we zijn een opleidingsfiliaal. Het is zo klein dat er altijd managers zitten die in opleiding zijn voor SM. Onze "sm" was officieel nog VM en dan nog een code die stond voor zelfstandig kunnen werken e.d. Maar hij is vertrokken bij Albert Heijn zelf en naar een franchise organisatie gegaan waar hij veel meer kreeg en uitzicht had op een eigen winkel. Hij zit nu in het franchise filiaal aan het begin van de Amsterdamsestraatweg, bekend voor een aantal fokkersquote:Op maandag 19 maart 2007 16:31 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik had begrepen dat jullie vm cq sm weg is en dat jullie een nieuwe kregen?
klopt dat?
't is niet zo dat ik ja zeg hoor. Ik kan best nee zeggen, ik blijf alleen steeds "hangen" en heb inmiddels ook gevraagd of ik wat minder mag werken, het alleen net als bij Chatgek een opleidngsfiliaal met een kader van mij, een VS en een VM alledrie in opleiding voor uiteindelijk SM. Dus wij zijn alledrie soms iets te gemotiveerd om er een mooie winkel van te maken en dat gaat wel eens ten koste van de opleiding/prive levenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ooh oke, nou ja, in het 3e jaar zou je VM io worden, maar dat is dus vervallen. Wat ik van mijn OM begreep (en de P&O adviseur) dat ze er een soort van ASM (2) traject van willen maken, maar dan moet je wel SM potentie tonen.
Klinkt misschien stom, maar ik kan je wel aanraden om proberen je uren toch wat te minderen, het werk mag dan wel leuk zijn, je dient je studie toch wel te halen, en als je telkens ja zegt, blijven ze alleen maar meer vragen, maar goed das mijn opinie.
oke.....nou suc6 met "eddie"!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:19 schreef chatgek het volgende:
[..]
Al een paar weken. Ons filiaal is een vrij uniek geval: we zijn een opleidingsfiliaal. Het is zo klein dat er altijd managers zitten die in opleiding zijn voor SM. Onze "sm" was officieel nog VM en dan nog een code die stond voor zelfstandig kunnen werken e.d. Maar hij is vertrokken bij Albert Heijn zelf en naar een franchise organisatie gegaan waar hij veel meer kreeg en uitzicht had op een eigen winkel. Hij zit nu in het filiaal aan het begin van de Amsterdamsestraatweg, bekend voor een aantal fokkers![]()
We hebben in april nog een afscheidetentje met hem met het filiaal. (wel uit eigen zak betalen) Het ludieke is dat hij Edgar heet, onze nieuwe SM/VM heet dus Eddie.
Hij is gisteren begonnen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:29 schreef crx-boy het volgende:
en doe hem maar de groeten van zijn dvd leverancier!
Wat versta je onder afsluiten? Ik heb het dan over de verantwoordelijkheid voor de winkel hebben, als het ware degene die de pook omdraait van de voordeur en het alarm er op zet.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:44 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik heb in een Xl gewerkt en daar werd ook niet altijd door een VS afgesloten hoor, meestal door parttimers.
hmmm........edgar komt niet in mijn filiaal werken!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:57 schreef chatgek het volgende:
[..]
Wat versta je onder afsluiten? Ik heb het dan over de verantwoordelijkheid voor de winkel hebben, als het ware degene die de pook omdraait van de voordeur en het alarm er op zet.
Maar ik zal hem de groeten doen van zijn dvd leverancierOh ja, en vragen of hij is shoarma maakt
![]()
PS: Jullie succes met EdgarHeb je hem al ontmoet?
Tsjonge jonge jonge daar heb ik als klant toch geen boodschap aan dat het je afdeling niet is! Ik wil Ranjaquote:Op maandag 19 maart 2007 11:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Haha idd, dat ding is om de week defect ofzomaar da's niet mijn afdeling, dus daar kan en mag ik niks aan doen, sorry he
en volgens mij is onze XL idd nog een klein stukje groter dan die in Dukenburg
weet het niet zeker, ben in die in Dukenburg pas 2x geweest. Oh, op de AH site staat nog dat mijn filiaal géén xl is
![]()
Precies die bedoel ik! Geniaal apparaat die zou ik zelfs thuis wel willen. Speciaal rij ik er voor naar de XL ipv het filiaal aan de Groenestraat dat dichter bij mijn huis is voor zo'n lekkere dorstlesser maar hij is vaker kapot dan heel helaas...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
bedoelen jullie zo'n ding van Karvan Cevitam, waar je 2 soorten ranja in kunt doet en dat het er dan lekker koud uitkomt, met van die kleine bekertjes?die hebben we bij ons ook, maar die staat er alleen in de zomer (maar een paar weken helaas) en de medewerkers weten de weg er naartoe ook erg vaak te vinden
Dat doen bij ons ook een aantal part-timers, waaronder RudyF1 en ik. Dit voor het geval dat wij eens moeten openen. Maar we blijven ook wel eens werken, terwijl het kaderlid naar huis moet ofzo. Maar meestal is het omdat wij dan nog een biertje kunnen drinkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:57 schreef chatgek het volgende:
[..]
Wat versta je onder afsluiten? Ik heb het dan over de verantwoordelijkheid voor de winkel hebben, als het ware degene die de pook omdraait van de voordeur en het alarm er op zet.
Ben jij er vanavond?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:15 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dat doen bij ons ook een aantal part-timers, waaronder RudyF1 en ik. Dit voor het geval dat wij eens moeten openen. Maar we blijven ook wel eens werken, terwijl het kaderlid naar huis moet ofzo. Maar meestal is het omdat wij dan nog een biertje kunnen drinken
Hehe... maar dan hebben jullie samen de verantwoordig of zo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:15 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dat doen bij ons ook een aantal part-timers, waaronder RudyF1 en ik. Dit voor het geval dat wij eens moeten openen. Maar we blijven ook wel eens werken, terwijl het kaderlid naar huis moet ofzo. Maar meestal is het omdat wij dan nog een biertje kunnen drinken
2.800 m2quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:38 schreef chatgek het volgende:
[..]
Hehe... maar dan hebben jullie samen de verantwoordig of zo?Hoe groot is jullie filiaal qua winkeloppervlak? Wij hebben 4 kassa's en ik schat zo'n 80 vierkante meter winkel, maar ik kan het ook aardig overschatten. Een tweetje.
Klein, maar fijn
![]()
80m2quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:38 schreef chatgek het volgende:
[..]
Hehe... maar dan hebben jullie samen de verantwoordig of zo?Hoe groot is jullie filiaal qua winkeloppervlak? Wij hebben 4 kassa's en ik schat zo'n 80 vierkante meter winkel, maar ik kan het ook aardig overschatten. Een tweetje.
Klein, maar fijn
![]()
Ik denk dat de winkel 10, maximaal 12-13 meter diep is. Breedte ook zo iets maar er valt een grote hap weg omdat dat op die plek de trappen zitten naar de woningen er boven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:32 schreef Stammies het volgende:
[..]
80m2![]()
![]()
![]()
![]()
Zo groot is de gemiddelde woonkamer in het wilhelminaparkIk werk ook in een 2, ook met 4 kassa's en 400m2
en vanaf volgende week krijg ik ook een vaste avond om te sluiten
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
2.800 m2
15 standaard kassa's
4 counterkassa's
250 medewerkers
Hij werkt ook weer ben net even boodschappen wezen doen en een lekkere dorstlesser meegepakt!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons is hij dus vaker leeg dan volmaar idd een geniaal apparaat
ja, wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:00 schreef lenin het volgende:
[..]
Hij werkt ook weer ben net even boodschappen wezen doen en een lekkere dorstlesser meegepakt!
Ja, dat bedoelde ik ook. Waar ik nu werk hoef je ook alleen maar FHV'er te zijn om te mogen sluiten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:57 schreef chatgek het volgende:
[..]
Dat ze gaan afwegen tot daar aan toe. Maar ze wegen het af, vragen wat ik heb afgewogen. Pakken het in, ik zeg 1kilo. Zeggen zij NEE! IK HAD ZEUMHONDERDENVIEFTIG GRAM AFWOOGN!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef highway101 het volgende:
Wij hebben een weegschaal op de AGF-afdeling, die is bedoeld voor de zelfscanklanten.
Wat doen al die oude opaatjes en omaatjes; afwegen.
Het staat er dammit met enorme letters op, tussen de groentesoorten en de BON-knop. Hoe kun je dat nou missen
Nee. Niet eens... Denk eens na: Ik weeg het af en leg er heus niet iets extra's bij. Dus de klant heeft suggestief afgewogenquote:
Nope, dan heb je aan mij een hele verkeerde. Ik weeg het dan af, ik laat zien hoeveel ik weeg (er zit een digitaal dingetje die de klant ook kan zien) en ik laat zien hoe ik het afweeg enzo. Ammenooitniet dat ik een oude rimpeldino op deze manier gelijk geefquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:39 schreef o-fiel het volgende:
Duh jij hebt gelijk, maar in de meeste gevallen krijgt de klant tochw el wat ie wil
Wij hebben te weinigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef o-fiel het volgende:
De sleutelhangertjes met munt voor winkelwagentjes zijn trouwens alweer een tijdje bestelbaar....die dingen gaan keihard. Ze ookwel gratis....
Kostenloos lijkt me sterk. De gele doekjes lijken ook kostenloos te zijn maar die bleken uit een ander potje te gaan hoorde ik...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:49 schreef o-fiel het volgende:
Daarom zijn ze ook te bestellen via momo. Ze gaan per zak van 100 stuks en het is kostenloos,...
mss uit de overige beinvloedbare kosten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:29 schreef chatgek het volgende:
[..]
Kostenloos lijkt me sterk. De gele doekjes lijken ook kostenloos te zijn maar die bleken uit een ander potje te gaan hoorde ik...![]()
Ik was er dus wel, maar moest op tijd weer wegquote:
Ik wil ook vast op de dinsdag, maar daar is nu ook geen ruimte voor...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:07 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik was er dus wel, maar moest op tijd weer weg
Wouter was er wel gewoon tot sluiten volgens mij. Ik ga wel proberen de dinsdag of woensdagavond er bij nemen, weet alleen nog niet welke afdeling, want bij mij is er geen ruimte voor![]()
gelukkigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef o-fiel het volgende:
De sleutelhangertjes met munt voor winkelwagentjes zijn trouwens alweer een tijdje bestelbaar....die dingen gaan keihard. Ze ookwel gratis....
Bij ons worden de 3 personen op dinsdag/woensdag avond zelfs teruggebracht naar 2...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik wil ook vast op de dinsdag, maar daar is nu ook geen ruimte voor...
Als ik Wim vervang, dan mag jij MT spelen op dinsdag; goed?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Bij ons worden de 3 personen op dinsdag/woensdag avond zelfs teruggebracht naar 2...
Misschien op brood ofzo
en anders ga ik wel kader doen op dinsdag, volgens mij vindt Ed daar niks aan
Bij nader inzien kan dat niet, ik heb dat al wat, want ik hoorde dat Ton weggaatquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als ik Wim vervang, dan mag jij MT spelen op dinsdag; goed?
zowquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:53 schreef Casual-T het volgende:
Aangenaam!
Lees al zo'n 2 jaar mee, en nu dus maar eens aangemeld.
Werk in Spijkenisse bij de AH, dat is filiaal 1381 (grootte 4, afdeling HB), bijna drie jaar inmiddels.
![]()
ik ben ingehaakt bij deel 43 (volgens MyAT) die werd op 11-12-2006 geopendquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Oh, gezien de OP is de eerste topic uit 09-05. Nouja, twee jaar voor mijn gevoel dan!![]()
Ik ergens in deel 1 geloof ik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben ingehaakt bij deel 43 (volgens MyAT) die werd op 11-12-2006 geopend
Joh, echt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef febster het volgende:
[..]
Je bent hem zelfs gestart
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic
Ja weet ik veel...quote:
netjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:32 schreef mausb het volgende:
AMSTERDAM (ANP-AFX) - Albert Heijn is de grote winstmaker bij supermarktconcern Ahold. Donderdag werd duidelijk dat van de totale bedrijfswinst over 2006 van 1,3 miljard euro 411 miljoen van Albert Heijn komt.
Albert Heijn is verantwoordelijk voor een jaaromzet van 7,1 miljard euro tegen 44,9 miljard voor het totale concern. De concernomzet steeg vorig jaar met 2 procent.
aldus www.dft.nl
Gaat lekker met AH!
Te laat Koen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef kmaestro het volgende:
let op jongens, Bart komt zo patsen met onze broodmeters/tafels
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Raar als we het er op msn samen over hebben.
Naja... iemand die er al langer werkt maar niet goed met stress om kan gaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
was het een nieuwe stresskip (= medewerker) een medewerker die al wat langer meeloopt en ff geflipt was of had het een andere oorzaak?
Standardquote:
Menquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:40 schreef -Glenn- het volgende:
Kreeg net te horen dat onze directe concurrent, Super de Boer in Bemmel, vannacht gedeeltelijk afgebrand is. Het kassapark en vleeswarenafdeling zijn helemaal weg.
Het schijnt dat er een auto door de voordeur heen is gegaan (ramkraak), en dat deze in brand is gevlogen.
Zal vollopig wel lekker druk worden
's avonds?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:05 schreef Renesite het volgende:
De houdbaarlevering is weer verhuistNu opeens weer verlaat naar een uurtje of 8
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:04 schreef highway101 het volgende:
En één of ander ei heeft verzonnen dat we vanaf week 17 ALLE fusten moeten gaan tellen die gaan binnenkomen, oh my god, 4 weken lang feest!![]()
![]()
... en het nut is? Controleren of er evenveel fusten in gaan als er uit gaan?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:04 schreef highway101 het volgende:
En één of ander ei heeft verzonnen dat we vanaf week 17 ALLE fusten moeten gaan tellen die gaan binnenkomen, oh my god, 4 weken lang feest!![]()
![]()
Zitten jullie ook bij group4securicor?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:06 schreef chatgek het volgende:
Ik kom vanmorgen aanlopen, hoor ik gepiep. Ik kijk, is degene waarmee ik moet openen helemaal in paniek bezig te proberen het alarm uit te zetten dat al 5 minuten had staan loeienIk heb het alarm toen maar uit gezet
Net als ik naar achter loop gaat de telefoon over: ja hoor de beveiliging. Of alles goed is: ja hoor. Of ik een persoonlijke afmeldcode heb: eeeeeeeeeh nee.... En de ander ook niet.
Toen moest ik maar mijn naam opgeven en ging hij verder bellen.
![]()
Ben blij? Raad eens hoeveel mensen in de ochtend KUNNEN werken?quote:Op zondag 25 maart 2007 06:20 schreef febster het volgende:
HB in de ochtend, ben blij, wij krijgen binnenkort HB om half 9 in de avond, ook op de zaterdag... Raad eens hoeveel mensen er dan willen werken..
Pasen ís gewoon het thema.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is eigenlijk het thema voor de komende 2 weken, iets met pasen, dat vat ik(zag de gele friesen al opgehangen wordt) maar voor de rest tast ik in het duister
Waarvan de helft voor pasen wel weer TUS zal zijn.....quote:Op zondag 25 maart 2007 13:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Pasen ís gewoon het thema.
Met weer de nadruk op de Excellent Speciaal Voor De Feestdagen artikelen natuurlijk.
dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 25 maart 2007 13:25 schreef blrrrt het volgende:
Met weer de nadruk op de Excellent Speciaal Voor De Feestdagen artikelen natuurlijk.
Wat betekent dat we meer hebben verkocht dan van tevoren werd ingeschat, dus dat het een succes is.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:27 schreef lenin het volgende:
[..]
Waarvan de helft voor pasen wel weer TUS zal zijn.....
ik kan je alvast verklappen dat het bij ons een grote zooi gaat worden met ombouwenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:41 schreef Renesite het volgende:
Volgende week nieuwe zuivel WORP. Iets meer bekend over?
Bij ons ook denk ik. Gezelliggggg. Want er zijn zeker 10 nieuwe producten, en een aantal producten staan atm niet op écht strategisch goede plekkenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kan je alvast verklappen dat het bij ons een grote zooi gaat worden met ombouwen![]()
Dat pasje met afmeldcode moet ik dus nog krijgenquote:Op zondag 25 maart 2007 11:21 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Zitten jullie ook bij group4securicor?
Want wij hebben een pasje waar je persoonlijke code op staat, en daarnaast krijg je natuurlijk een code om het alarm in/uit te schakelen
bij ons staat de gang van de mayo er tegenover, zeg maar van de Knorr Vleessaus t/m de Grand Italiaquote:Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef Renesite het volgende:
Het voordeel is is dat het zuivelpad 1 van de breedsten is bij ons
quote:Op zondag 25 maart 2007 19:24 schreef o-fiel het volgende:
Vandaag iedereen 10% korting op de boodschappen
Lekker slim van je SM, als er wat aan de hand is, heb je wel een probleem.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef chatgek het volgende:
[..]
Dat pasje met afmeldcode moet ik dus nog krijgen![]()
dat wordt het denk ik voor heel veel AH-mensen met pasenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:58 schreef -Sum- het volgende:
gister dus mn eerste dag op brood gehad en ik vond het heeeeel leuk!![]()
zie alleen een beetje op tegen Pasendan is het pas mn 3e keer
maar dan zal het wel gigantisch bikkelen worden op brood
uhuquote:Op zondag 25 maart 2007 21:35 schreef CryptoKnight het volgende:
Maar dit jaar denk ik zeker op de brood afdeling gezien een hoop medewerkers nog erg moeten wennen aan het nieuwe werken aldaar.
Wat dat aan gaat heeft Sum een streepje voor; die weet niet beter.
Naja... er zijn wat problemen met het regelen van het nieuwe pasje schijnt het.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:17 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Lekker slim van je SM, als er wat aan de hand is, heb je wel een probleem.
Bij ons dus niet, vreemdquote:Op zondag 25 maart 2007 21:59 schreef CryptoKnight het volgende:
Bij een alarmcode hoort toch ook een pasje lijkt me? Ik heb nog nooit in een filiaal gewerkt waar ik alleen een code kreeg en geen pasje, ging altijd samen.
Voor mij is nu ook een pasje aangevraagd.... Hoop ook dat ik hem binnenkort krijg. Ik kreeg ook gewoon de codes zonder pasje van mijn sm, hij heeft het pasje ook lang niet altijd bij zich. Tot een jaar geleden belde de beveiliging elke keer als het 9 uur was, of het nog lang duurde en of er niks aan de hand was en of hij de codes mocht. Toen kregen we 's avonds wat mensen erbij en waren we altijd 1/2 9 klaar. Nu wordt het elke keer weer later omdat de hele planning is omgegooid omdat we nu echt een vulploeg hebben, maar nu bellen ze niet meer.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:02 schreef chatgek het volgende:
[..]
Bij ons dus niet, vreemdNaja... ik maak me er niet zo'n zorgen om
Dat pasje is er volgende week geloof ik
![]()
Ah kijk, zijn wij toch niet een uitzonderingquote:Op zondag 25 maart 2007 23:00 schreef Stammies het volgende:
[..]
Voor mij is nu ook een pasje aangevraagd.... Hoop ook dat ik hem binnenkort krijg. Ik kreeg ook gewoon de codes zonder pasje van mijn sm, hij heeft het pasje ook lang niet altijd bij zich. Tot een jaar geleden belde de beveiliging elke keer als het 9 uur was, of het nog lang duurde en of er niks aan de hand was en of hij de codes mocht. Toen kregen we 's avonds wat mensen erbij en waren we altijd 1/2 9 klaar. Nu wordt het elke keer weer later omdat de hele planning is omgegooid omdat we nu echt een vulploeg hebben, maar nu bellen ze niet meer.
Wat een organisatie; hulde!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:35 schreef -Glenn- het volgende:
Even een update omtrent het afgebrande SdB filiaal bij ons.
Ze zijn nog aan het onderzoeken of het pand nog veilig genoeg is om te laten staan, aan de hand van dat besluit gaan ze verder kijken.
We zijn tot zaterdagavond druk bezig geweest om onze leveringen voor de komende dagen aan te laten passen. Gelukkig konden ze van RE de klantenaantallen ook nog op het laatste moment aanpassen. Verder proberen ze onze leveringen van maandagmorgen 11:00 naar voren te schuiven zodat we de winkel weer op orde kunnen brengen. Ook wordt er gekeken naar eventueel personeel vanuit andere filialen van onze ondernemer.
Morgen zal ik wel wat meer weten, zeker met pasen gaat het nu een hele drukke tijd worden
jouw ondertitelquote:Op maandag 26 maart 2007 09:45 schreef kmaestro het volgende:
Het was afgelopen week ook een puinhoop bij ons met kassa. Mensen die ingepland stond maar niet moesten werken en een hoop zieken. Dan wordt je nog wel eens naar de kassa geroepen
Maar met pasen zit het wel goed denk ik, dan wordt er wel voor een goede bezetting gezorgd...
Ik win liever op een andere manier extra klanten, maar in de tijd dat SdB dicht is zullen we er natuurlijk alles aan doen om de klanten bij ons te houdenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:20 schreef chatgek het volgende:
Hopen dat het pand moet worden afgebroken van die SdB?![]()
Zondag was er tot 13 uur ongeveer een storing waardoor in elk filiaal 10% korting over alle boodschappen hebben gegeven. D'r stond ook een spoedbericht over op WinkelWeb. Na 13 uur hebben ze 'm naar 0.01% geschroefd.quote:
dus iedereen kreeg automatisch 10% korting op de boodschappen?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Zondag was er tot 13 uur ongeveer een storing waardoor in elk filiaal 10% korting over alle boodschappen hebben gegeven. D'r stond ook een spoedbericht over op WinkelWeb. Na 13 uur hebben ze 'm naar 0.01% geschroefd.
Ben ik even blij dat wij nooit op zondag open zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Zondag was er tot 13 uur ongeveer een storing waardoor in elk filiaal 10% korting over alle boodschappen hebben gegeven. D'r stond ook een spoedbericht over op WinkelWeb. Na 13 uur hebben ze 'm naar 0.01% geschroefd.
oooooooooooooow, dan is het idd zaak om zoveel mogelijk te gaan verkopenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:14 schreef o-fiel het volgende:
Waarom zou je nu niet op zondag open willen zijn?
We hebben er geen last van gehad, meer voordeel eigenlijk
Naja sowieso bij ons is het niet rendabel. We zitten net buiten het centrum dus dat is al minder. Wanneer we een keer op zondag open zijn draaien we meestal ronduit baggerquote:Op maandag 26 maart 2007 15:14 schreef o-fiel het volgende:
Waarom zou je nu niet op zondag open willen zijn?
We hebben er geen last van gehad, meer voordeel eigenlijk
juist, het is dan wel 200% (dus af en toe een keer mag wel) maar vaak is het wel gruwelijk druk, je loopt je de poten uit het lijf, loopt achter met alles etc.etc.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:23 schreef TheeUndCandy het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nooit op zondag hoef te werken, het is dan altijd zó enorm druk. De hele winkel staat vol met klanten en de rij loopt door het grootste deel van de winkel heen. Nee, dat lijkt me niet lekker werken hoor.
Och, praat me er niet van.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:21 schreef SHERMAN het volgende:
Kut josties.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:45 schreef highway101 het volgende:
Wat een paupervolk komt er vaak 's avonds langs zeg. Echt heel ander volk dan overdag.
Dan doe je toch iets verkeerd. Als die mensen naar je horen te luisteren had je het gewoon moeten rapporteren aan je leidinggevende of zelf strenger moeten zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:02 schreef SHERMAN het volgende:
Heb gisteravond ik denk wel 4 dingen 3/4/5 keer verteld tegen de mensen op de zuivel, zelfs waar een VM bij stond, en aan het einde v an de avond kon ik het nog ZELF DOEN
justemquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:01 schreef chatgek het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd. Als die mensen naar je horen te luisteren had je het gewoon moeten rapporteren aan je leidinggevende of zelf strenger moeten zijn![]()
dat is wel balen, vond de Bolognese af en toe wel te doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:56 schreef waterreus23 het volgende:
Opvallend in de Chips mutatie was dat alle Crocky varianten verdwijnen
Grolschquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:56 schreef waterreus23 het volgende:
En natuurlijk de terugkeer van de Lentebock
Ik ken heel veel Simon & Loos chauffeurs maar van ene 'Ad' heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:56 schreef waterreus23 het volgende:
En als laatste ..... .......Vrachtwagen Chauffeur 'Ad' van Simon Loos
![]()
Wat een verschrikkelijk irritant persoontje zeg![]()
![]()
Wat komt erin dan dat ze die ruimte nodig hebben?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:56 schreef waterreus23 het volgende:
Gisteren alle Houdbaar Mutaties gedaan, en ruimte gemaakt voor o.a. de Excellent producten.
Opvallend in de Chips mutatie was dat alle Crocky varianten verdwijnen
ik maak nog wel eens een typfout met contant bedrag aanslaan op de kassaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:39 schreef chatgek het volgende:
Dat doet me denken aan een hele stomme fout van me lang geleden. Toen ik net bij de appie werkte en ik iemand afrekende achter de kassa wilde de mevrouw pinnen. Ze wilde 20 euro er bij pinnen zodat het totaal bedrag 30 euro zou worden.... ik typte verkeerd en er werd 300 euro van haar rekening af geschrevenDaarna heb ik nooit meer zo'n stomme fout gemaakt
![]()
Heb ik nog regelmatig, maar dat is meer omdat de knoppen nogal doods zijn zo nu en danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik maak nog wel eens een typfout met contant bedrag aanslaan op de kassamaar meestal zie ik dat wel voordat ik ¤ indruk
Nee, tuurlijk niet!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
@ TheeUndCandy: en dat kunnen we niet hebben hè
waarom niet dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:51 schreef TheeUndCandy het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet!![]()
Voortaan een half uur langer werken, zo kom ik ook nog eens aan mijn contracturen. Vraagt baasje ook of ik niet gewoon 8 uur wil werken op zaterdag.No way!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:01 schreef chatgek het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd. Als die mensen naar je horen te luisteren had je het gewoon moeten rapporteren aan je leidinggevende of zelf strenger moeten zijn![]()
Geloof me, kom een dagje hier kijken, op zuivel zijn 9/10 mensen gewoon dom. Écht dom én lui.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
Geloof me, kom een dagje hier kijken, op zuivel zijn 9/10 mensen gewoon dom. Écht dom én lui.
Ik werd gister nog door je geholpen in de AH in Vinkhuizen. Je was verrassend sociaal! Maak zelden zulke spraakzame medewerkers mee in een supermarkt.quote:
Klein mannetje, brildragend, heeft vaak een chauffeur bij zich die net is begonnen bij Simon Loos.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:04 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ik ken heel veel Simon & Loos chauffeurs maar van ene 'Ad' heb ik nog nooit gehoord
Wie ben jijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef Life het volgende:
[..]
Ik werd gister nog door je geholpen in de AH in Vinkhuizen. Je was verrassend sociaal! Maak zelden zulke spraakzame medewerkers mee in een supermarkt.![]()
Bij ons zit DV bij vers.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:56 schreef waterreus23 het volgende:
Gisteren alle Houdbaar Mutaties gedaan, en ruimte gemaakt voor o.a. de Excellent producten.
De IJs/Gebak worp was erg leuk om te doen.
Ik wist niet zeker of jij het was, dus sprak je maar niet aan. Zou beetje raar zijn als ik zou vragen 'Ben jij Renesite van Fok!'quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef Life het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of jij het was, dus sprak je maar niet aan. Zou beetje raar zijn als ik zou vragen 'Ben jij Renesite van Fok!'Ik was degene in het blauwe overhemd rond 4/5 uur 's middags. Stond achter de vrouw waaraan jij vroeg hoe oud ze was. Waarop ze reageerde dat je zulke dingen niet aan een vrouw vraagt!
Ja, klopt! Er stond een oude man voor haar, waar je eerst mee zat te praten. Eerste keer dat ik je zag op maandagmiddag (ik doe altijd op die dag boodschappen). Lekker wijf trouwens die de afdeling van de koekjes zat bij te vullenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
HahahahaIk lag in een deuk van die vrouw
Ik weet niet meer hoe we er op kwamen, maar dat soort gesprekken heb ik wel vaker. Ik ben soms nogal snel op een gesprek geraakt
Oh die man ( toch![]()
) Weet het wel weer.
Lachen!
Bij de koekjesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:28 schreef Life het volgende:
[..]
Ja, klopt! Er stond een oude man voor haar, waar je eerst mee zat te praten. Eerste keer dat ik je zag op maandagmiddag (ik doe altijd op die dag boodschappen). Lekker wijf trouwens die de afdeling van de koekjes zat bij te vullenVolgende keer zal ik wel ff hoi tegen je zeggen, als je aan het werkt bent!
Nahja, kan het je niet kwalijk nemen. Je komt zoveel mensen tegen bij de kassa. Had die Sylvana hoge hakken aan? Echt wat eenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de koekjesIk denk dat je Sylvana bedoelt
!
Lachen
Ik hoef niet elke maandag, is een soort van invalmaandag bij mij. Ik ben wel vrij maar niet vast ingepland. Maar zeg de volgende keer maar hoi![]()
Van gezicht ken ik je dan weer niet, maar het was iets met die overhemd die me opviel (
)
Met een bril?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:01 schreef Life het volgende:
[..]
Nahja, kan het je niet kwalijk nemen. Je komt zoveel mensen tegen bij de kassa. Had die Sylvana hoge hakken aan? Echt wat een![]()
![]()
wijf. Must resist pedo-urges
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met een bril?
Met een redelijk achterwerk?!!!
Ooooow, ze was een schoonmaaksterquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:04 schreef Life het volgende:
[..]nee! Ze was echt mooi, ik was niet sarcastisch. Ze had geen bril op. Slank lichaam, blond haar en hoge hakken.
ken iemand hier dan karel julio?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:26 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Klein mannetje, brildragend, heeft vaak een chauffeur bij zich die net is begonnen bij Simon Loos.
Het was geen schoonmaakster. Ze was vakken aan het vullen bij de koekjesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooow, ze was een schoonmaakster![]()
Moet ik toch eens op letten
Weird... Dan weet ik niet wie het isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:45 schreef Life het volgende:
[..]
Het was geen schoonmaakster. Ze was vakken aan het vullen bij de koekjes![]()
Volgende keer als ik d'r zie, zal ik wel ff aan d'r vragen of ze je kent en wat haar naam is. Dan weten we het snel genoegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weird... Dan weet ik niet wie het isIk ken al mijn collega's bijna
![]()
Neh, ik ga zelf op roof speurtochtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef Life het volgende:
[..]
Volgende keer als ik d'r zie, zal ik wel ff aan d'r vragen of ze je kent en wat haar naam is. Dan weten we het snel genoeg![]()
Je zult denk ik toch duidelijk moeten maken dat het eens af moet komen. Ze kunnen desnoods gedwongen een uur langer vast worden gehouden na het einde van hun werktijd, staat in de CAO. Als je maatregelen neemt als naar je leiding gaan die daadwerkelijk ze een officiele waarschuwing kan geven dan leren ze je wel te respecteren/je aanwijzingen op te volgen. Mits je dit natuurlijk op een correcte wijze doet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
Geloof me, kom een dagje hier kijken, op zuivel zijn 9/10 mensen gewoon dom. Écht dom én lui.
Vertel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef chatgek het volgende:
[..]
Je zult denk ik toch duidelijk moeten maken dat het eens af moet komen. Ze kunnen desnoods gedwongen een uur langer vast worden gehouden na het einde van hun werktijd, staat in de CAO. Als je maatregelen neemt als naar je leiding gaan die daadwerkelijk ze een officiele waarschuwing kan geven dan leren ze je wel te respecteren/je aanwijzingen op te volgen. Mits je dit natuurlijk op een correcte wijze doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |