Boten horen gewoon bij een RTS. Dat maakt het veel dynamischer.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kritiek bestaat uit:
Er zitten geen boten in, nee logisch, heb je het filmpje gezien van de Golden Gate Bridge, knappe boot die daardoor heen komt
Er zitten veel te veel lasers in, logisch dit is de Tiberium reeks.
Je moet powerplants bouwen, ook logisch het is een RTS, dat heeft elke RTS
Ik heb een imac een macbook en een powerbook gekocht in de afgelopen anderhalf jaar. Een volledig nieuw mobo kopen alleen voor pci-e staat niet hoog op mijn prioriteiten lijstje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik zou een X1950Pro nemen, maar jij zult wel een AGP kaartje willen kopen. kan het alleen maar afraden, beter om je hele PC dan te upgraden. ik zou er geen geld meer aan uitgeven (of het moet 2dehands zijn)
Volgens mij is het een kwestie van smaak. Maar het is toch heel simpel... koop hem niet... klaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:53 schreef pberends het volgende:
Verder had ik nog veel meer logische kritiek.
Das een Railgun.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Boten horen gewoon bij een RTS. Dat maakt het veel dynamischer.
Powerplants bouwen is op zich niet erg, maar het moeten er niet zoveel zijn. 3 voor een basis is meer dan voldoende.
Lasers zijn ook prima, maar niet teveel. Dat de mammouth tank een laser kan krijgen gaat me echt te ver.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef pomtiedom het volgende:
@PBerends;
Als je ook maar eens wat meer deed dan 3 seconden nadenken in je gehele leven had je gekeken op Fok!Games en was je er achter gekomen dat ik niets van EA moet hebben. Sterker nog dat ik op Generals flinke kritiek heb geleverd door EA's prutswerk. (zelfde voor Battlefield 2142)
Maar in plaats daarvan doe je iemand die anti-EA (maar pro C&C) indelen als een EA kontlikker wat bewijst dat je gewoon een zielig knulletje bent.
Nou, als jij C&C 3 hier blijft afzeiken is dat goed, dan doe ik hetzelfde met jouw.
Het lijkt op een laser, maar het is gewoon geen meesterlijk kanonsschot zoals je van een mammouth mag verwachten!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Das een Railgun.
Een railgun is een door magnetische veld versneld projectiel en geen laser. En ja, die laat zo'n spoor na (weliswaar neit zo overdreven maar hij laat wel een spoor na).
Het is dus geen laser
Mooi, je hebt je kritiek gegeven, en rot nu op.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef pberends het volgende:
[..].
Laten we gewoon ophouden met personen aanvallen, dat zou veel schelen. Ik heb gewoon zeer terechte kritiek op C&C3. Vinden jullie die kritiek niet terecht, dat is dan jullie mening, prima.
Moet EA me niet zo opgeilen dat het een geweldige game is. Dan raken gamers teleurgesteld.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kwestie van smaak. Maar het is toch heel simpel... koop hem niet... klaar
Dan doe je de upgrade niet kopen, zelfde voor de Nod Lasers, veel van de wapens bij GDI en NOd worden pas vervangen door Railgun's en lasers als je een upgrade uit voert. Ben je een projecttielenfan doe je die upgrade niet aanschaffen, simpel toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Het lijkt op een laser, maar het is gewoon geen meesterlijk kanonsschot zoals je van een mammouth mag verwachten!
Weer kritiek op de persoon, nu begint het echt sneu te worden. Ik rot niet op, want ik mag gewoon kritiek op C&C3 leveren. Is er soms een wet waarvan dat niet mag?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:56 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Mooi, je hebt je kritiek gegeven, en rot nu op.
bij mij draait het ook best soepel, met een opgesoepte 6800GT (ook AGP). dus het is niet zo dat je per se een high end videokaart nodig hebt. het is meer dat je waarschijnlijk niet heel lang gebruik zult maken van die videokaart, aangezien ie bij een moederbord/proc upgrade niet meer mee kan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een imac een macbook en een powerbook gekocht in de afgelopen anderhalf jaar. Een volledig nieuw mobo kopen alleen voor pci-e staat niet hoog op mijn prioriteiten lijstje.
Daarnaast, ik heb verder nog best een redelijke pc met 1 van de eerste AMD 64 3200+ procs, 1 Gig dualchannel hyperx geheugen. Dus als ik nou met een videokaart upgrade weer een beetje behoorlijk kan gamen ben ik dik tevreden. verder gebruik ik die pc nergens meer voor.
Ik kan natuurlijk ook een xbox360 kopen
Ik neem aan dat die railguns sterker zijn? Dus heb je eigenlijk niet zo heel veel keuze.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Dan doe je de upgrade niet kopen, zelfde voor de Nod Lasers, veel van de wapens bij GDI en NOd worden pas vervangen door Railgun's en lasers als je een upgrade uit voert. Ben je een projecttielenfan doe je die upgrade niet aanschaffen, simpel toch?
Ik kan hetzelfe van jouw zeggen, weer kritiek op C&C 3. Maar gelukkig ben ik nog net niet zo triest om me door dergelijk commentaar de deur te laten wijzen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Weer kritiek op de persoon, nu begint het echt sneu te worden. Ik rot niet op, want ik mag gewoon kritiek op C&C3 leveren. Is er soms een wet waarvan dat niet mag?
Tuurlijk wel, alles is een keuze ook die upgrade.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die railguns sterker zijn? Dus heb je eigenlijk niet zo heel veel keuze.
Je had gewoon mod moeten worden, kon je lekker alle users bannen die teveel kritiek hebben op je favoriete games. Verder ben je ook niet verplicht om op mij te reageren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ik kan hetzelfe van jouw zeggen, weer kritiek op C&C 3. Maar gelukkig ben ik nog net niet zo triest om me door dergelijk commentaar de deur te laten wijzen.
zie de reactie van jou boven mijn reactie in het vorige topic...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ik inhoudelijke kritiek lever op C&C3, krijg ik vervolgens alleen maar aanvallen op mijn persoon. Wie is hier nou kinderachtig bezig?
Je laat jezelf anders wel opjagen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ik kan hetzelfe van jouw zeggen, weer kritiek op C&C 3. Maar gelukkig ben ik nog net niet zo triest om me door dergelijk commentaar de deur te laten wijzen.
Ik heb zelf ook kritiek geleverd op C&C 3, maar ik ga er niet over door janken als een 5 jarige. Ik ga wel doorjanken op mensen die over zoiets janken als een 5 jarige.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Je had gewoon mod moeten worden, kon je lekker alle users bannen die teveel kritiek hebben op je favoriete games. Verder ben je ook niet verplicht om op mij te reageren.
nee hoor, voor mij is dit plezier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:02 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Je laat jezelf anders wel opjagen.
Het is ook een kwestie van smaak. Anderen vinden die lasers heel fijn. Erg fijn voor ze.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
zie de reactie van jou boven mijn reactie in het vorige topic...
en je moet misschien gewoon eens beginnen met je kritiek te onderbouwen, dit doe je niet.
5 jarigequote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:02 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook kritiek geleverd op C&C 3, maar ik ga er niet over door janken als een 5 jarige. Ik ga wel doorjanken op mensen die over zoiets janken als een 5 jarige.
En dan mag je me best een 5 jarige noemen.![]()
klopt, daar heb je gelijk in, maar dit kan je best 1x duidelijk maken en dan weet iedereen het wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van smaak. Anderen vinden die lasers heel fijn. Erg fijn voor ze.
Boten horen niet bij de CnC RTS, het is onzin om te gaan bleren dat het er wl bij hoort, want het is een RTS.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Boten horen gewoon bij een RTS. Dat maakt het veel dynamischer.
Powerplants bouwen is op zich niet erg, maar het moeten er niet zoveel zijn. 3 voor een basis is meer dan voldoende.
Lasers zijn ook prima, maar niet teveel. Dat de mammouth tank een laser kan krijgen gaat me echt te ver.
Nou en, bij EA moet je dat soort dingen er altijd 1000 keer inwrijven, en dan luisteren ze nog nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, daar heb je gelijk in, maar dit kan je best 1x duidelijk maken en dan weet iedereen het wel.
dan krijg de computer (of speler) waarschijnlijk een negative bonus (quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef SuperUli het volgende:
Wat bedoelen ze met "handicap" voordat je je skirmish missies begint? Wat is dat en hoe werkt dat?
heb je het over dat door de grond zakken van structures van de 3 sides? of civilian gebouwen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef pberends het volgende:
Ik neem wel aan dat iedereen het met me eens is dat de gebouwen te sloom en te vaag neervallen.
Ja of een % afname van hitpoints enzo:)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijg de computer (of speler) waarschijnlijk een negative bonus () op de bouw kosten enzo
EA komt hier niet om de kritiek van mensen aan te horen, dan moet je op hun fora zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou en, bij EA moet je dat soort dingen er altijd 1000 keer inwrijven, en dan luisteren ze nog niet.
Gewoon flats enzo. Het ineenstorten gaat veel te langzaam. Beetje rare animatie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
heb je het over dat door de grond zakken van structures van de 3 sides? of civilian gebouwen.
Dat door de grond zakken vind ik ook wel gaar, mja als het er blijft liggen is ook wel weer onhandig dus ach.
De animaties van civilian gebouwen zijn gewoon cool.
Dan zet je 'm op Easy en dan nog effe -95% handicap.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijg de computer (of speler) waarschijnlijk een negative bonus () op de bouw kosten enzo
Tuurlijk wel. Zoals waarom dat de civilian gebouwen niet kunnen worden gerepareerd nadat ze zijn beschadigd. Of waarom er geen muren zijn. (ik houd ervan een muur rondom mijn basis te zetten ookal word ie aan diggelen geschoten)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
5 jarige
Kritiek op C&C3? Dat kan echt niet!
Als een gebouw word opgeblazen irl dan stort het ook niet zeer snel in hoor. De massa moet immers eerst aan momentem krijgen voordat het zijn topsnelheid bereikt door de zwaartekracht.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef pberends het volgende:
Ik neem wel aan dat iedereen het met me eens is dat de gebouwen te sloom en te vaag neervallen.
Eerlijk, who cares? Het gaat toch om de gameplay en dies bij een uitdagend potje echt wel goed te noemen. Lekker snelle actie en goede AI. Oke het uitzoomen had wel wat verder gemogen en ook vind ik sommige units ook wel erg sterk zoals de mammoth met rail upgrade. Maarja da is dan ook pas de laatste tech.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef pberends het volgende:
Ik kreeg nogal wat venoms over me heen toen de tegenstander op 'Guerillia' stond. Maar de AA halen die redelijk snel neer. DeMammoths hebben (zoals normaal) zelf AA missels.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Eerlijk, who cares? Het gaat toch om de gameplay en dies bij een uitdagend potje echt wel goed te noemen. Lekker snelle actie en goede AI. Oke het uitzoomen had wel wat verder gemogen en ook vind ik sommige units ook wel erg sterk zoals de mammoth met rail upgrade. Maarja da is dan ook pas de laatste tech.
Ohja iemand trouwens ookal eens slaag gehad van die venoms? Wat een kun cheap ass dingen zijn dat om tegen je te hebben.
jammer dat je jezelf dan niet ook een + percentage kan gevenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:13 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Dan zet je 'm op Easy en dan nog effe -95% handicap..
Voor de totally noob.
je kunt met NOD skirmishen, door in het keuze menu eerst op NOD te klikken en vervolgens op N te drukken. andere opties werken op dezelfde manier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:46 schreef Timmehhh het volgende:
Hey heb demo gespeeld, heb zonet effe die missie in alexendrie op hardest gehaald. Daarna komen er helaas geen missies meer klopt dat? Jammer trouwens dat je nog niet met nod en dat ander volk kan spelen
Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet EA me niet zo opgeilen dat het een geweldige game is. Dan raken gamers teleurgesteld.
Oke thanx man, Scrins werken niet? Als ik die aanklik en begin dan ben ik meteen defeated???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:48 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je kunt met NOD skirmishen, door in het keuze menu eerst op NOD te klikken en vervolgens op N te drukken. andere opties werken op dezelfde manier.
Ik zie ook niet velen juichenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.
De Ion Cannon is zeer geslaagd, dat moet ik wel toegeven.quote:
Idd, de topics gaan al zo hardquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef Byte_Me het volgende:
als alle fanboys pberends nou ff met rust laten, dan wordt dit topic niet zo volgepropt met nutteloze replies
En die gatesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef wipes66 het volgende:
Waarom kan je trouwen geen muren bouwen? Of komt dat nog in de echte versie?
ownee hoor die game zuigt aan alle kanten. het ziet er leuk uit het speelt lekkerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.
Dat is eigenlijk mijn grootste teleurstelling.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef wipes66 het volgende:
Waarom kan je trouwen geen muren bouwen? Of komt dat nog in de echte versie?
Jawel, hij is best wel chill de nieuwe C&C.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:18 schreef andre347 het volgende:
is het iets ?? heb geen zin om demo te downloaden![]()
Dat vind ik ook errrrg jammer... geef veel minder het basis-gevoel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk mijn grootste teleurstelling.
Ik speel CnC af en toe als een soort City Builder. Ik wil een mooie basis, met looppaden en alles op z'n plekkie en uiteraard kaarsrecht EN met muurtjes
Maar nee hoor.
Ah zeikerd!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik speel CnC af en toe als een soort City Builder. Ik wil een mooie basis, met looppaden en alles op z'n plekkie en uiteraard kaarsrecht EN met muurtjes
Maar nee hoor.
Ondanks de gebreken heb ik dat ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens ik ben het met VoreG zijn opmerking eens.. ik krijg wel echt een C&C gevoel
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens ik ben het met VoreG zijn opmerking eens.. ik krijg wel echt een C&C gevoel
lolquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar nee hoor.
Denk het wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:03 schreef wipes66 het volgende:
[..]
lolik heb precies hetzelfde. Maar ze hadden het overigens wel belooft in een c&c podcast, dus misschien komt het nog in de echte versie.
Net als dat 'guard' icoontje dat in de demo helemaal niks doet. Waarschijnlijk zijn ze daar nog mee bezig ofzo![]()
CnC is altijd zo geweest. Er zijn weinig RTS waarbij je een uur moet bouwen voordat je bij het einde bent. Ergens wel jammer, maar aan de andere kant ook wel goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef BMH het volgende:
Net de demo 2 uurtjes gespeeld in skirmish (daar draait het natuurlijk allemaal op). Het is echt een C&C.. Eindelijk! Helaas ben ik wel teleurgesteld in de diepte van het spel. Binnen 15 min heb je alle gebouwen en voertuigen al.. Daarna is het gewoon harvesten en een legertje bouwen.
Ik had gehoopt dat het wat dieper zou zijn en niet zo arcady als dit.
Maar dit is wel heel erg. Er is geen tactiek. Je maakt een groepje en valt aan. Er lijkt ook geen reet uit de maken als je eerst de stroomvoorziening uitschakelt... De lasers van de NOD schieten wel door.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
CnC is altijd zo geweest. Er zijn weinig RTS waarbij je een uur moet bouwen voordat je bij het einde bent. Ergens wel jammer, maar aan de andere kant ook wel goed.
Dat is niet waar. Vaak hebben ze nog een 2e basis.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar dit is wel heel erg. Er is geen tactiek. Je maakt een groepje en valt aan. Er lijkt ook geen reet uit de maken als je eerst de stroomvoorziening uitschakelt... De lasers van de NOD schieten wel door.![]()
Die map heb ik ook gedaan, zo snel mogelijk naar de tiberiun outpost bouwen en defense structures in beide hoeken bouwen, de computer killt meestal 1 camp, en bouwt er op die plek zelf1 Waardoor jij en de computer beiden 2 kampen hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Vaak hebben ze nog een 2e basis.
Hier een klein deel van hun 2e basis.
[afbeelding]
Dat is logisch, dit is de enige mapquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:29 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Die map heb ik ook gedaan, zo snel mogelijk naar de tiberiun outpost bouwen en defense structures in beide hoeken bouwen, de computer killt meestal 1 camp, en bouwt er op die plek zelf1 Waardoor jij en de computer beiden 2 kampen hebben
Kan iemand de computer al op Brutal verslaan? Ik wordt dan vrij snel weggevaagd![]()
Op welk niveau staat jouw computer? Ik kan een balanced hard computer echt niet tegenhouden als die een hoek wil hebben. Ik moet dan terug naar 2 basissen en een echte uitputtingslag aangaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is logisch, dit is de enige map.
De computer wilde eerst het tiberium rechtsonder hebben, maar daar zat ik al met Sonic verdediging (tof ding is dat! Niet zo goed als de Obelisk, maar toch!) Ze zagen dat ze er niet doorkwamen en trokken toen het hele leger daar terug, waarschijnlijk om aan de andere kant te gaan zitten.
Medium en dat vind ik behoorlijk lastig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Op welk niveau staat jouw computer? Ik kan een balanced hard computer echt niet tegenhouden als die een hoek wil hebben. Ik moet dan terug naar 2 basissen en een echte uitputtingslag aangaan.
Toevallig turte o.i.d ook aan? Hij heeft wel heel erg veel torens gebouwd daar. Ik kan niet w8en om dit spel online te spelen btwquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Medium en dat vind ik behoorlijk lastig.
jips, turtle valt nauwelijks aan, doet geen echte moeite om een tweede veld te krijgen maar heeft megaveel verdediging.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Toevallig turte o.i.d ook aan? Hij heeft wel heel erg veel torens gebouwd daar. Ik kan niet w8en om dit spel online te spelen btw![]()
Gewoon balanced. Maar hij metselde zich helemaal in, in dat hoekje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Toevallig turte o.i.d ook aan? Hij heeft wel heel erg veel torens gebouwd daar. Ik kan niet w8en om dit spel online te spelen btw![]()
Vind ik tegenvallen, vaak heb ik m'n hoofdbasis nauwelijks verdedigd en wordt er puur en alleen gevochten bij m'n zwaarverdedigde bijbasis (in een van de hoeken dus)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:26 schreef Timmehhh het volgende:
Oke ik heb skirmisch tegen hard computer gedaan en zelf was ik nod, het was lastig want de computer viel meteen erg sterk aan. Ook mooi om te zien dat de computer erg intelligent is, valt op de zwakke plekken aan, en als ik gewone torens hebt bouwt die vliegtuigen en als ik anti air craift missile shit koopt komt die met een tankrush. Toch wel net gewonnen met 2 tiberiun minen. Strategie was turtlen met Torens en zorgen dat je als eerste een missile geval hebt.
Begin jij hem ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef Defiant het volgende:
Komt er een Fok! C&C3 Clan???
Zal ik jouw eens Chronoshiften? Dan heb je wel tijd!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Begin jij hem ?
Ik heb in ieder geval geen tijd
Als dat eens zou kunnenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef Defiant het volgende:
[..]
Zal ik jouw eens Chronoshiften? Dan heb je wel tijd!
Ja, je hebt de Scrin nogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef BMH het volgende:
Vraag voor de ingelichte; Zijn er meer voertuige/gebouwen in de uiteindelijke versie van het spel?
Kun je hem al op brutal verslaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vind ik tegenvallen, vaak heb ik m'n hoofdbasis nauwelijks verdedigd en wordt er puur en alleen gevochten bij m'n zwaarverdedigde bijbasis (in een van de hoeken dus)
tegenstand heeft wel muurtjes dus die zitter er denk ik wel inquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef VoreG het volgende:
Als er muurtjes in de uiteindelijke versie komen koop ik em.
Maar niet als iets wat je zelf kan bouwen - naar mijn weten zitten alle eenheden en gebouwen van GDI en Nod zitten in de demo dus geen muurtjesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef switchboy het volgende:
[..]
tegenstand heeft wel muurtjes dus die zitter er denk ik wel in
Dat zegt geen ene fuck.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef switchboy het volgende:
[..]
tegenstand heeft wel muurtjes dus die zitter er denk ik wel in
Is al bekend wat dat gaat worden?quote:C&C 3: Kane Edition will also feature exclusive in-game content.
Brutal Bulldozer, kijken hoe lang jehet gaat volhoudenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:35 schreef MaxMark het volgende:
Ik durf de CPU-speler nooit op "Bulldozer" te zetten
in de prologuie staan wel degelijk muurtjes, dus het model en alles wat erbij hoort is er, nu alleen nog toevoegen aan het kunnen bouwen lijstjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:56 schreef fallrite het volgende:
[..]
Maar niet als iets wat je zelf kan bouwen - naar mijn weten zitten alle eenheden en gebouwen van GDI en Nod zitten in de demo dus geen muurtjes
Mij lukt het niet, zelfs niet als ik hem op turtle zet :Squote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Met moeite is het me een keertje gelukt
De computer heeft als het goed is geen superieure taktiek maar begint gewoon met meer cash. Niemand kan zoveel units zo snel paraat krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Brutal Bulldozer, kijken hoe lang jehet gaat volhouden
Wat ik jammer vind is dat de replayfunctie niet in de demo zit.
Zou wel de taktiek van de computer willen zien.
MCV's maken lijkt me vrij inferieur, dan kun je beter outpost/techcrane combo gebruiken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef mschol het volgende:
ik had vanmiddag een potje nod turtle gedaan, had die gast uiteindelijk 3 construction yards verspreid over het veld
en wat houdt bulldozer in?
30 maart pas :squote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wanneer is de officiele release date trouwens?
Ow, dan kan ik nog een maandje rustigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:40 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
30 maart pas :s
http://nlea.hp.electronicarts.se/productsview.aspx?id=8623
Ik wil gewoon een maand in coma liggen zodat het wat sneller gaat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ow, dan kan ik nog een maandje rustig![]()
Ja, maar de demo is wel 'full-blown' kwa basis en units. Dus dat zou inhouden dat Nod en GDI zowiezo geen naval yard hebben om controleerbare boten mee te bouwen. De Scrin zullen deze dus waarschijnlijk ook niet hebben, ook vraag ik me af of een ruimtevarend ras nut heeft aan boten voor op een planeet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:43 schreef rakotto het volgende:
ff een late reactie.
Wie zegt dat er geen boten meer in zitten? Misschien zit het er wel in.. Vergeet niet dat dit een demo is en niet alles erin gepropt is.
Waar heb jij die vandaan ??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:48 schreef Prowl het volgende:
Net ff de soundtracks van alle C&C's gedownload, wat een heerlijke muziek heeft Tiberian Sun toch![]()
Tis niet eens mijn smaak![]()
waar baseer je dat op? een vakje extra bij je constructie mogelijkheden en hoppa....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:32 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ja, maar de demo is wel 'full-blown' kwa basis en units.
In de demo kan je toch geen turtle spelen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef mschol het volgende:
ik had vanmiddag een potje nod turtle gedaan, had die gast uiteindelijk 3 construction yards verspreid over het veld
en wat houdt bulldozer in?
Kwam ineens wat tegen in een piraten baaiquote:
jawel, klik op het drop downlistje en druk op Tquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:41 schreef tha_dark het volgende:
[..]
In de demo kan je toch geen turtle spelen?
Die Brutal cheat gewoon. Heeft 200% inkomsten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Brutal Bulldozer, kijken hoe lang jehet gaat volhouden
Wat ik jammer vind is dat de replayfunctie niet in de demo zit.
Zou wel de taktiek van de computer willen zien.
Op welke moeilijkheidsgraad was dat? Dat heb ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef mschol het volgende:
Ik kan bij skirmisch alleen maar Balanced kiezen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, klik op het drop downlistje en druk op T
Je moet eerst op de Turtle klikken met je linkermuisknop en dan op de 'T' drukken. Dan selecteert hij wel Turtle.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:06 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik kan bij skirmisch alleen maar Balanced kiezen?
Dankje! Dus nu kan ik dus ook met de NOD spelenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet eerst op de Turtle klikken met je linkermuisknop en dan op de 'T' drukken. Dan selecteert hij wel Turtle.
medium ..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die Brutal cheat gewoon. Heeft 200% inkomsten.
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad was dat? Dat heb ik nog niet gezien.
Nog een keer geprobeerd vandaag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:21 schreef Q. het volgende:
Die timeline is wel weer tof.
ja zo jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:15 schreef mschol het volgende:
heeft c&c een aparte screenshot knop ofzo, hoe maken jullie anders die screenshots (ik neem niet aan dat je printscreen doet, alt-tab , plakken in paint en weer terug? )
Ik doe printscreen, weet niet wat de rest doet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:15 schreef mschol het volgende:
heeft c&c een aparte screenshot knop ofzo, hoe maken jullie anders die screenshots (ik neem niet aan dat je printscreen doet, alt-tab , plakken in paint en weer terug? )
Haha, en iedereen maar pimpen met screenshotsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik doe printscreen, weet niet wat de rest doet.
btw: kom er net achter dat een screenshot niks betekend. Ik heb namelijk ontdekt dat als je handicap aanzet heb je een brutal computer binnen 2 minuten van de kaart en op het overzicht is niks te zien dat je hem een handicap heb gegeven. Beetje dom dus.....
Precies, zegt dus ook compleet niksquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:22 schreef fallrite het volgende:
[..]
Haha, en iedereen maar pimpen met screenshots![]()
Dan geloof je me toch niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
waar baseer je dat op? een vakje extra bij je constructie mogelijkheden en hoppa....
heej, en mijn integratieteitietdinges dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Precies, zegt dus ook compleet niks
Voor een demo?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef Liquidootje het volgende:
Zijn er al cheats. Ik wil veel geld hebben namelijk.
Doe als Cartman en vries je zelf in... laat je zelf na 4 weken ontdooien.. bij Cartman deden ze dat pas na 500 jaar, toen hij nog 3 weken moest wachten op de Wii...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:30 schreef Defiant het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een maand in coma liggen zodat het wat sneller gaat.
Hoe raak je in coma? Heel veel bier? Of toch maar Oost-Blok vodka? Moet ik toch maar eens RA1 spelen dan!
science-damnit!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:14 schreef JK het volgende:
[..]
Doe als Cartman en vries je zelf in... laat je zelf na 4 weken ontdooien.. bij Cartman deden ze dat pas na 500 jaar, toen hij nog 3 weken moest wachten op de Wii...
Inderdaad, leuke extra info is dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:14 schreef Mirel het volgende:
In de GDI Demo Mission krijg je op een gegeven moment een extra mapje in het intel scherm, en daar lees je dan over een fabriek die de laatste mammoth mark 2 gebouwd heeft. De Mech's werden niet zoveel meer gebruikt omdat de machines erin niet handig waren oid, en er is een gerucht dat er nog één mech zal worden gemaakt, met 4 poten. (Of ze bedoelen de juggernau)
AI is best goed iddquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef Crazykill het volgende:
Gister ff tegen medium gespeeld en gewonnen, maar vandaag lukte dat nog niet echt
Mwah.. Net weer tegen medium en ik heb gewoon hard gewonnen.quote:
Er is geen normal in het spel. En jij hebt zo ff brutal verslagen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Koentje3 het volgende:
Best makkelijk spel .. 1x tegen normal skirmish gedaan, gewonnen, en daarna tegen brutal..
Hopeljik is dat in de eindversie beter is! of misschien dmv andere AI tacktics moeilijker wordt..
Ach, je weet hoe dat gaat op internet.. met minder dan brutal tel je niet meer meequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:43 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Er is geen normal in het spel. En jij hebt zo ff brutal verslagen?
Daarom is Bittorrent nu ideaal, veel gebruikers dus veel bandbreedte...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
De TUdelft download is ook aardig traag geworden
DIe normal oftewel medium geloof is wel, maar die brutal geloof ik geen reet van in die map. Heb je nog meer sterke verhalen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Koentje3 het volgende:
Best makkelijk spel .. 1x tegen normal skirmish gedaan, gewonnen, en daarna tegen brutal..
Hopeljik is dat in de eindversie beter is! of misschien dmv andere AI tacktics moeilijker wordt..
Met NOD wel, met Scrin kan je nog niet spelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand al met de Scrin gespeeld of NOD? met Skirmish? via de <S> of <N> toets bij Skirmish play?
handicap op 80 zeker?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
DIe normal oftewel medium geloof is wel, maar die brutal geloof ik geen reet van in die map. Heb je nog meer sterke verhalen?
Je 1e keer in het spel en dan gelijk brutal van de map vegen? Held!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Koentje3 het volgende:
Handicap 80 verloor ie, toen toch maar voor 95 gekozen en toen ie gewonnen had met veel moeite snel posten op fokquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
handicap op 80 zeker?![]()
Dit is de eerste die ik hoor die zegt dat ie ff met 2 vingers in zn neus een brutal afmaakt![]()
Medium is ook best lastig als je hem z'n gang laat gaan.quote:
De reden waarom ik dit spel niet (direct) ga kopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Medium is ook best lastig als je hem z'n gang laat gaan.
Als je puur wilt winnen moet je gewoon snel bouwen en alleen maar blijven aanvallen, iets van:
Crane --> Powerplant & Refinery --> Vehicle plant & Vehicle plant --> sell Crane --> Harvester & Tank * 1000 = WIN
Dat staat in de readme die bij de demo zit...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
waar baseer je dat op? een vakje extra bij je constructie mogelijkheden en hoppa....
Waarschijnlijk was die meteen de 26ste ook al begonnen he?:pquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Handicap 80 verloor ie, toen toch maar voor 95 gekozen en toen ie gewonnen had met veel moeite snel posten op fok
Je grenadiers kunnen ook gebouwen leeghalen hoor. Gewoon snipers in de gebouwen en grenadiers daaronder. Succes bijna verzekerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ohja voor degene die een hard enemy willen beaten: pak snel 1 extra tiberium field en ga niet in het midden klooien. NOD wint dat absoluut door die pokke infantry die die gebouwtjes kunnen clearen. Kost je alleen een hoop cash. Gewoon wat defence bouwen en snel techen. Eenmaal mammoths en het gaat redelijk makkelijk.
Klopt, maar noem eens op in welk spel de computer jou kan verslaan door puur tactische zetten? Supreme Commander bijvoorbeeld is makkelijker dan C & C 3quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:43 schreef BMH het volgende:
[..]
De reden waarom ik dit spel niet (direct) ga kopen.
Zoals ik al heb gezegt, demo's en screenshots zeggen niks omdat je die handicap niet kan zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:12 schreef Timmehhh het volgende:
Hier iemand die hem op brutal verslagen heeft.
http: //www.LordsOfTiberian.com/videos/cnc3/GDIvsNOD.wmv
http://www. ObscurusCirculus.com/videos/cnc3/BrutalDefeat.wmv
Hij heeft volgens mij wel een handicapp aangezet bij mij kwam de AI op na 5 minuten met ongeveer 30 planes op me af.
Als je ziet dat de units van de tegenpartij snel kapot gaan en er niet zoveel units zijn kan je wel van een handicap uitgaan, zeker tegen brutal.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zoals ik al heb gezegt, demo's en screenshots zeggen niks omdat je die handicap niet kan zien.
Inderdaad, ik zag ook ergens een filmpje waarbij de harvester in 8 schoten oid van een normale tank kapot was op brutal, dan weet je zeker dat er een handicap is ingesteld.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je ziet dat de units van de tegenpartij snel kapot gaan en er niet zoveel units zijn kan je wel van een handicap uitgaan, zeker tegen brutal.
Harvester is dacht ik $1000 en een Refinery $2000. Maar dit zeg ik een heel vlug uit mijn hoofd, dus ik kan er naast zitten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef VoreG het volgende:
Hij koopt een 2e Refinery, die verkoopt hij zodat hij de Harvester wel heeft en zet bij zo'n outpost een refinery neer.
Doe duur is een Harvester? En Hoe duur een Refinery? Hij kreeg $1000 voor de Refinery terg.
ref= 2000 harvester=1000, maar je tweede refinery gebruik je meestal toch amper. Je kunt makkelijk 2-1 harvester refinery aanhouden. Is een oude truc :pquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef VoreG het volgende:
Hij koopt een 2e Refinery, die verkoopt hij zodat hij de Harvester wel heeft en zet bij zo'n outpost een refinery neer.
Doe duur is een Harvester? En Hoe duur een Refinery? Hij kreeg $1000 voor de Refinery terg.
Kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:58 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
ref= 2000 harvester=1000, maar je tweede refinery gebruik je meestal toch amper. Je kunt makkelijk 2-1 harvester refinery aanhouden. Is een oude truc :p
Vind medium niet zo heel moeilijk. Pas vanaf hard wordt die een beetje moeilijk. Al is de missie van de GDI in Alexandrië zelfs op hard nog simpel. Maak de NOD daar simpel in met 7 Mammoths.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vind medium niet zo heel moeilijk. Pas vanaf hard wordt die een beetje moeilijk. Al is de missie van de GDI in Alexandrië zelfs op hard nog simpel. Maak de NOD daar simpel in met 7 Mammoths.
ahh thnx, kon niks bij de controls vindenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:23 schreef Nietmachine2 het volgende:
Doe eens F12, krijg je leuke screens in je map Mijn Documenten/TW/Screenshots.
Die mogelijkheid is er al sinds Generals.
GDI Demo Missie 1quote:Op zondag 4 maart 2007 01:47 schreef mschol het volgende:
[..]
das een andere map...
is de volledige versie al te vinden in torrent land ofzo?
Volgens mij mag je hier niet snel specs posten, maar hier draait ie ook goed op een PC die alweer 6 jaar oud is.. P4 2.4Ghz (533MHz FSB, dus oud!), 1 gig geheugen (DDR1) en een Ati Radeon 9800 kaartje. Echt antiek spul vergeleken met wat er nu allemaal de laatste jaren in de winkels ligt. Nu is dat 9800 kaartje niet 6 jaar oud, maar het is echt niet een van de meest recente kaarten. De demo van TW draait er zeer goed op en het ziet er echt gelikt uit, vele malen beter dan Generals.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed ik zal hem eens op een snellere pc installeren
Hij draait bij mij prima op een Athlon 64 3200+ (de eerste 64 bits proc van AMD), 1 GB hyperX van kingston en een radeon 9700pro.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:10 schreef JK het volgende:
[..]
Volgens mij mag je hier niet snel specs posten, maar hier draait ie ook goed op een PC die alweer 6 jaar oud is.. P4 2.4Ghz (533MHz FSB, dus oud!), 1 gig geheugen (DDR1) en een Ati Radeon 9800 kaartje. Echt antiek spul vergeleken met wat er nu allemaal de laatste jaren in de winkels ligt. Nu is dat 9800 kaartje niet 6 jaar oud, maar het is echt niet een van de meest recente kaarten. De demo van TW draait er zeer goed op en het ziet er echt gelikt uit, vele malen beter dan Generals.
Maar zo lang Battlefield 2, 2142 en Tiberium Wars op dit systeem draaien, denk ik er nog niet over na om te upgraden naar de standaarden van vandaag.... en terwijl ik op het werk alleen maar werk met het nieuwste van het nieuwste spul
Ben benieuwd op wat voor systeem jij het draait dan
En wat betreft de prijs, volgens mij wordt dat voor de PC ook 49,99 - 54,99, dus zal niet veel schelen met de Xbox 360. Maar zeg nou zelf, dit soort spellen moet je niet met een joypad spelen maar gewoon met de muis.... geldt ook voor 3d shooters (FPS).
Doen ze nooitquote:Op zondag 4 maart 2007 08:13 schreef sanni het volgende:
Waarom brengen ze dit spel ook niet gelijk uit voor Mac OSX?tyfusleiers
Dat heb ik ook ja, maar dat kan ook aan andere zaken liggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, het beeld blijft sowieso af en toe wel wat achter in de filmpjes.
audio video is out-of-syncquote:Op zondag 4 maart 2007 13:26 schreef JK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, maar dat kan ook aan andere zaken liggen.
Hey dat lijkt wel op mijn pcquote:Op zondag 4 maart 2007 12:10 schreef JK het volgende:
[..]
Volgens mij mag je hier niet snel specs posten, maar hier draait ie ook goed op een PC die alweer 6 jaar oud is.. P4 2.4Ghz (533MHz FSB, dus oud!), 1 gig geheugen (DDR1) en een Ati Radeon 9800 kaartje. Echt antiek spul vergeleken met wat er nu allemaal de laatste jaren in de winkels ligt. Nu is dat 9800 kaartje niet 6 jaar oud, maar het is echt niet een van de meest recente kaarten. De demo van TW draait er zeer goed op en het ziet er echt gelikt uit, vele malen beter dan Generals.
Maar zo lang Battlefield 2, 2142 en Tiberium Wars op dit systeem draaien, denk ik er nog niet over na om te upgraden naar de standaarden van vandaag.... en terwijl ik op het werk alleen maar werk met het nieuwste van het nieuwste spul
Ben benieuwd op wat voor systeem jij het draait dan
En wat betreft de prijs, volgens mij wordt dat voor de PC ook 49,99 - 54,99, dus zal niet veel schelen met de Xbox 360. Maar zeg nou zelf, dit soort spellen moet je niet met een joypad spelen maar gewoon met de muis.... geldt ook voor 3d shooters (FPS).
n00bquote:Op zondag 4 maart 2007 13:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Please make sure you have DirectX 9.0 or higher. Videaocard minimum Requirments, and that you do not have hardware acceleration disabled.
Ik snap er geen reet van, laatste directX, laatste Nvidiadrivers hmm.quote:
toen ik hem installeerde deed die er gelijk 9.0c bijquote:Op zondag 4 maart 2007 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, laatste directX, laatste Nvidiadrivers hmm.
Dat gaf ie bij mij eerst ook aan, gewoon die dll file downloaden van http://www.dll-files.com/ parkeren in je system32 map en klaar is kees. Spelen maar.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
"Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_29.dll niet kan worden gevonden.
quote:Shanon Cook ... Cassandra Blair
rest of cast listed alphabetically:
Jennifer Morrison ... Kirce James
Josh Holloway ... Ajay - Nod Intelligence Officer
Tricia Helfer ... Kilian Qatar
Grace Park ... Lt. Sandra Telfair
Billy Dee Williams ... GDI Director Redmond Boyle
Michael Ironside ... GDI Gen. Jack Granger
Courtenay Taylor ... Alien A.I.
Joseph D. Kucan ... Kane
Kiko Ellsworth ... NOD Commander
Shauntay Hinton ... Reporter
John Huck ... Himself
Stefan Marks ... Nod MCV, Nod EVA, Venom Patrol Craft (voice)
Jupsquote:Op zondag 4 maart 2007 14:47 schreef TwyLight het volgende:
ik zag trouwens net het begin filmpje.
zie ik ineens sawyer uit LOST![]()
Ik ook alleen omdat ik het wist, maar je hoort het wel aan zn stem.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:50 schreef Q. het volgende:
Ik had Lando nog helemaal niet herkent.
ja grootste n00b van de wereldquote:Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef Defiant het volgende:
Ben je erg n00b als je geen Medium enemy kan verslaan?
Kut, in die categorie val ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 15:35 schreef TwyLight het volgende:
je bent pas n00b als je tof doet dat je pas geen n00b bent als je brutal kan verslaan in 5 minuten en dan meldt als n00b.
je laptop moet lukken, maar ik zou hem max op een res. van 1024x768 zetten en dan alles een beetje op medium. Dan werkt het prima!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef LWaS het volgende:
Op mijn pctje (Athlon 64, 4000+ X850 Pro) draait ie prima. Uiteraard niet alles op high.
Zou die op mijn laptop (CoreDuo T2300, X1600 128 MB) te doen zijn?
hm, ik had het eerlijk gezegd niet geprobeerdquote:Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
je laptop moet lukken, maar ik zou hem max op een res. van 1024x768 zetten en dan alles een beetje op medium. Dan werkt het prima!
Mijn pc specs zijn een beetje gelijk aan die van jou laptop. Het verbaast me eigelijk dat je 'pctje' niet alles voluit aankan..
you just gotta learn the art of warfarequote:Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef Defiant het volgende:
Ben je erg n00b als je geen Medium enemy kan verslaan?
Ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef TwyLight het volgende:
oh, ik speel alleen skirmish. daar is maar 1 level/map toch?
Dan had ik ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:08 schreef _JBX_ het volgende:
Shite, loop ik mezelf helemaal dood te skirmishen, kom ik er na 3 dagen achter dat ik die tweede demo level nog helemaal niet gespeeld had![]()
ik maar denken dat ie bij de prologue hoorde
*noob meldt
Wel op een bout computer gespeeld dat. Filmpje duurt 52 minuten, graphics staan zo te zien op low, en toch duurt het potje volgens het spel maar 26 minuten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:12 schreef Timmehhh het volgende:
Hier iemand die hem op brutal verslagen heeft.
http: //www.LordsOfTiberian.com/videos/cnc3/GDIvsNOD.wmv
http://www. ObscurusCirculus.com/videos/cnc3/BrutalDefeat.wmv
Hij heeft volgens mij wel een handicapp aangezet bij mij kwam de AI op na 5 minuten met ongeveer 30 planes op me af.
Ja precies.. en ik bedoelde overigens de eerste demolevel TwylLightquote:Op zondag 4 maart 2007 16:28 schreef Defiant het volgende:
[..]
Dan had ik ook.
Port Alexandria? Waar hebben die gasten het toch over???
n00bheid
Check.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:28 schreef Defiant het volgende:
[..]
Dan had ik ook.
Port Alexandria? Waar hebben die gasten het toch over???
n00bheid
Zoiets?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:44 schreef TwyLight het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vind is dat je units niet een bepaalde richting op kan zetten zonder een paar keer heen en weer te bewegen.
Ik ben namelijk zo'n type die alles netjes en recht wil hebben staan
Wat daar wel een leuke optie voor is, als je voertuigen uit het gareel staan, dan kan je ze naar achteren laten rijden ipv ze om te laten keren. Het zal je "probleem" niet geheel oplossen maar het komt ook nog eens superhandig van pas in battles waar jeje leger terug moet trekken.quote:
Ja dat directional damage(voertuigen sterker aan de voorkant dan achterkant) is echt briljant.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
Wat daar wel een leuke optie voor is, als je voertuigen uit het gareel staan, dan kan je ze naar achteren laten rijden ipv ze om te laten keren. Het zal je "probleem" niet geheel oplossen maar het komt ook nog eens superhandig van pas in battles waar jeje leger terug moet trekken.
hoe het werkt, klik de desbetreffende voertuigen aan, druk op D, dan klik je ergens op de map en gaan ze met ze allen daar 'inparkeren' terwijl ze de vijand aan gort blijven knallen.
?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja dat directional damage(voertuigen sterker aan de voorkant dan achterkant) is echt briljant.
Stealth tankje achter mammothje langs manouvreren en blast away:)
Nee, als jij je troepen anders terugtrekt dan schieten ze niet meer, met die optie gaan ze zich al schietende terugtrekken. En een stealth repareert alleen een voertuigquote:Op zondag 4 maart 2007 17:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
?
Dus een tank is inderdaad slapper als je 'achter' hem staat? Hoe de fuck weet je dat en hoe de fuck moest ik dat weten?
das chill idd.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:16 schreef TwyLight het volgende:
Wat wel fijn is, is dat als je nu units selecteert.
hij de harvesters niet meepaktzo verot irritant was dat altijd
Laat me raden.. Vista? en hij zeurt om een bestand D3DX9_29.dll bestand?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar niemand anders problemen met opstarten?
Nope, rijd als de brandweer.. al enig idee wat je probleem is? (ik heb idd geen zin om terug te zoeken in de posts) Ik zie je vaak genoeg opduiken dat het niet werkt bij je..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar niemand anders problemen met opstarten?
ow,, als je die onzin draait ga ik je zowieso niet helpen.. nog onbekend terrein voor mij en teveel werkt niet met dat spul +)quote:Op zondag 4 maart 2007 17:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laat me raden.. Vista? en hij zeurt om een bestand D3DX9_29.dll bestand?
Hij draait onder Vista hoor, alleen de filmpjes lopen niet in sync met het geluid...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:30 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
ow,, als je die onzin draait ga ik je zowieso niet helpen.. nog onbekend terrein voor mij en teveel werkt niet met dat spul +)
Ah en er zit hier een MX in. Opgelost.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Videokaart mag minimaal Geforce 4 zijn, en dan niet de MX varianten...
Directional damage, het staat erbij als je hovert over dat achteruit terugtrekken knopje. Staat er '....stronger front armor..."quote:Op zondag 4 maart 2007 17:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
?
Dus een tank is inderdaad slapper als je 'achter' hem staat? Hoe de fuck weet je dat en hoe de fuck moest ik dat weten?
Precies dezelfde melding gehad, ik heb toen maar een Geforce GT 6600 erin gezet die ik nog had liggen, vanwege stabiliteitsproblemen met m'n pc, maar toen werkte het wel. Ik heb nog steeds het idee dat m'n 300 Watt voeding het niet helemaal lekker trekt, maar dat merk ik dan welquote:Op zondag 4 maart 2007 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Neen XP, maar goed het DLL-bestand is al in system32 map gezet en daarna krijg ik gemiep over:
[afbeelding]
Radeon 9000 series?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hij draait onder Vista hoor, alleen de filmpjes lopen niet in sync met het geluid...
Zie post erboven...quote:
6800 LE alles op medium en @ 1024 x 768quote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Precies dezelfde melding gehad, ik heb toen maar een Geforce GT 6600 erin gezet die ik nog had liggen, vanwege stabiliteitsproblemen met m'n pc, maar toen werkte het wel. Ik heb nog steeds het idee dat m'n 300 Watt voeding het niet helemaal lekker trekt, maar dat merk ik dan wel
Maar zelfs met een 6600 GT moet ik grafisch alles op Low tot Medium draaien en nog gaat het traag
maar de harvesters zijn nog even brak als altijd. is het tiberium veldje leeg, rijden ze doodleuk door een strijdzone naar een ander veldje. is er even geen plek in de refinery rijden ze toch even naar die andere refinery aan de andere kant van de map. dat het sneller is om even te wachten op een plekje schijnen ze niet te begrijpen. ongelooflijk dat dit nog steeds niet gefixt is.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:16 schreef TwyLight het volgende:
Wat wel fijn is, is dat als je nu units selecteert.
hij de harvesters niet meepaktzo verot irritant was dat altijd
Ach zoals Johan altijd zei: elk voordeel heeft z'n nadeel..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar de harvesters zijn nog even brak als altijd. is het tiberium veldje leeg, rijden ze doodleuk door een strijdzone naar een ander veldje. is er even geen plek in de refinery rijden ze toch even naar die andere refinery aan de andere kant van de map. dat het sneller is om even te wachten op een plekje schijnen ze niet te begrijpen. ongelooflijk dat dit nog steeds niet gefixt is.
en als je de geavanceerdere opties een beetje omlaag haalt, zoals shaders etc. dat heeft bij mij iig heel veel geholpen.. succes!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk niet dat ik em ga kopen, de demo draait bij mij niet echt geweldig en ik heb er ook geen vertrouwen in dat dat nog veranderd tijdens de Retail-versie. Dus helaas, blijkbaar is een GT6600 en een Athlon XP 2000+ met 1 Gig geheugen niet genoeg, om het spel een beetje lekker te draaien..
vreemd.. ik heb een Athlon XP 2100+ met een geforce 4 ti 4200 en 1 gig geheugen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk niet dat ik em ga kopen, de demo draait bij mij niet echt geweldig en ik heb er ook geen vertrouwen in dat dat nog veranderd tijdens de Retail-versie. Dus helaas, blijkbaar is een GT6600 en een Athlon XP 2000+ met 1 Gig geheugen niet genoeg, om het spel een beetje lekker te draaien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |