abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46853115

Ruim vier jaar na verschijning van Command & Conquer: Generals komt dan eindelijk de nieuwe telg uit in deze succesvolle real-time strategy reeks. De nieuwe telg kreeg de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars mee en is officieel een vervolg op Command & Conquer: Tberian Sun uit 1999 wat toen nog ontwikkeld werd door Westwood Studios. Tiberium Wars speelt zich af in 2047. Het oogsten van de grondstof Tiberium heeft zn sporen nagelaten; vele gebieden op aarde zijn onleefbaar geworden voor de mens en de aarde wordt in drie delen opgedeeld. In de rode zones is leven onmogelijk geworden. De gele zones zijn zwaar besmet maar huisvesten een groot gedeelte van de wereldbevolking. De blauwe zones zijn veilig te nomen en zijn de laatste hoop op een geciviliseerde wereld. De GDI zijn verantwoordelijk voor de verdediging van deze zones.

Sinds het einde van de Second Tiberium War heeft Nod zijn krachten gespaard en zn macht uitgebreid. Nu heeft Nod de meerderheid van de bevolking achter zich staan en is vastberaden om de GDI te vernietigen. In Maart 2047 volgt de nucleaire aanval op Philadelphia, het commando centrum van GDI, een gevoelige klap die de GDI aan het wankelen brengt. De daarop volgende aanval van Black Hand shock troops blijkt teveel. Getergd door deze brutale aanval verzamelen de overgebleven topmilitairen en politici zich om met de overgebleven troepen, vastberaden om een nieuwe overwinning op Nod te behalen in deze Third Tiberium War.

Halverwege het conflict gebeuren er vreemde dingen. Buitenaardse krachten mengen zich spontaan in het gevecht en veranderen de aard van de oorlog. De precieze reden waarom deze buitenaardse krachten interesse hebben in het Tiberium is nog onduidelijk maar daar zal snel verandering in komen...

Deze vallen erg mee gezien het grafische geweld van tegenwoordig. De minimum specs zijn als volgt:
  • P4 1.8GHz
  • 512MB RAM
  • 8GB HD space
  • 64MB DX9.0c Graphics card

Uiteraard is er ook een demo voor het spel. Deze demo bevat een single player level en ook een skirmish map. Op die manier kun je kennis maken met alle facetten van het spel. Zelfs het Ion Canon komt er in voor. De bespreking van de demo kun je hier vinden. Op de volgende links kun je de demo downloaden waarbij de link van de TUDelft een echte aanrader is:

Via TUDelft
    Via EALink
    Via Gamershell
    Via Usenet
    Via Torrent

PlanetCNC
    Wiki
    C&C Muziek
    Officiele website

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07| 08

De openingspost kun je hier vinden

[ Bericht 50% gewijzigd door ROC-belooft-het-u op 02-03-2007 17:55:54 ]
  • pi_46853264
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je kritiek bestaat uit:

Er zitten geen boten in, nee logisch, heb je het filmpje gezien van de Golden Gate Bridge, knappe boot die daardoor heen komt
    Er zitten veel te veel lasers in, logisch dit is de Tiberium reeks.
    Je moet powerplants bouwen, ook logisch het is een RTS, dat heeft elke RTS
    Boten horen gewoon bij een RTS. Dat maakt het veel dynamischer.

Powerplants bouwen is op zich niet erg, maar het moeten er niet zoveel zijn. 3 voor een basis is meer dan voldoende.

Lasers zijn ook prima, maar niet teveel. Dat de mammouth tank een laser kan krijgen gaat me echt te ver.

Verder had ik nog veel meer logische kritiek.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 17:54:20 #3
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853298
    @PBerends;

Als je ook maar eens wat meer deed dan 3 seconden nadenken in je gehele leven had je gekeken op Fok!Games en was je er achter gekomen dat ik niets van EA moet hebben. Sterker nog dat ik op Generals flinke kritiek heb geleverd door EA's prutswerk. (zelfde voor Battlefield 2142 )
    Maar in plaats daarvan doe je iemand die anti-EA (maar pro C&C) indelen als een EA kontlikker wat bewijst dat je gewoon een zielig knulletje bent.

Nou, als jij C&C 3 hier blijft afzeiken is dat goed, dan doe ik hetzelfde met jouw.
    I mean no harm
    pi_46853300
    even je link naar het laatste topic fixen

edit: is al gefixt
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2007 @ 17:54:31 #5
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46853306
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik zou een X1950Pro nemen, maar jij zult wel een AGP kaartje willen kopen. kan het alleen maar afraden, beter om je hele PC dan te upgraden. ik zou er geen geld meer aan uitgeven (of het moet 2dehands zijn)
    Ik heb een imac een macbook en een powerbook gekocht in de afgelopen anderhalf jaar. Een volledig nieuw mobo kopen alleen voor pci-e staat niet hoog op mijn prioriteiten lijstje.

Daarnaast, ik heb verder nog best een redelijke pc met 1 van de eerste AMD 64 3200+ procs, 1 Gig dualchannel hyperx geheugen. Dus als ik nou met een videokaart upgrade weer een beetje behoorlijk kan gamen ben ik dik tevreden. verder gebruik ik die pc nergens meer voor.

Ik kan natuurlijk ook een xbox360 kopen
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2007 @ 17:55:34 #6
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46853333
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:53 schreef pberends het volgende:
    Volgens mij is het een kwestie van smaak. Maar het is toch heel simpel... koop hem niet... klaar
      vrijdag 2 maart 2007 @ 17:55:37 #7
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853337
    quote:

[..]

Powerplants bouwen is op zich niet erg, maar het moeten er niet zoveel zijn. 3 voor een basis is meer dan voldoende.

Lasers zijn ook prima, maar niet teveel. Dat de mammouth tank een laser kan krijgen gaat me echt te ver.

Das een Railgun.
    Een railgun is een door magnetische veld versneld projectiel en geen laser. En ja, die laat zo'n spoor na (weliswaar neit zo overdreven maar hij laat wel een spoor na).
    Het is dus geen laser
    I mean no harm
    pi_46853345
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef pomtiedom het volgende:
    @PBerends;

Als je ook maar eens wat meer deed dan 3 seconden nadenken in je gehele leven had je gekeken op Fok!Games en was je er achter gekomen dat ik niets van EA moet hebben. Sterker nog dat ik op Generals flinke kritiek heb geleverd door EA's prutswerk. (zelfde voor Battlefield 2142 )
    Maar in plaats daarvan doe je iemand die anti-EA (maar pro C&C) indelen als een EA kontlikker wat bewijst dat je gewoon een zielig knulletje bent.

Nou, als jij C&C 3 hier blijft afzeiken is dat goed, dan doe ik hetzelfde met jouw.
    .

Laten we gewoon ophouden met personen aanvallen, dat zou veel schelen. Ik heb gewoon zeer terechte kritiek op C&C3. Vinden jullie die kritiek niet terecht, dat is dan jullie mening, prima.
    pi_46853362
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Das een Railgun.
    Een railgun is een door magnetische veld versneld projectiel en geen laser. En ja, die laat zo'n spoor na (weliswaar neit zo overdreven maar hij laat wel een spoor na).
    Het is dus geen laser
    Het lijkt op een laser, maar het is gewoon geen meesterlijk kanonsschot zoals je van een mammouth mag verwachten!
      vrijdag 2 maart 2007 @ 17:56:39 #10
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853367
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Laten we gewoon ophouden met personen aanvallen, dat zou veel schelen. Ik heb gewoon zeer terechte kritiek op C&C3. Vinden jullie die kritiek niet terecht, dat is dan jullie mening, prima.
    Mooi, je hebt je kritiek gegeven, en rot nu op.
    I mean no harm
    pi_46853374
    Pberends, wanneer open je weer 'ns toffe topics waarin je prangende doch ingenieuze vragen stelt?
    pi_46853381
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Volgens mij is het een kwestie van smaak. Maar het is toch heel simpel... koop hem niet... klaar
    Moet EA me niet zo opgeilen dat het een geweldige game is. Dan raken gamers teleurgesteld.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 17:57:36 #13
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853402
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Het lijkt op een laser, maar het is gewoon geen meesterlijk kanonsschot zoals je van een mammouth mag verwachten!
    Dan doe je de upgrade niet kopen, zelfde voor de Nod Lasers, veel van de wapens bij GDI en NOd worden pas vervangen door Railgun's en lasers als je een upgrade uit voert. Ben je een projecttielenfan doe je die upgrade niet aanschaffen, simpel toch?
    I mean no harm
    pi_46853405
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:56 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Mooi, je hebt je kritiek gegeven, en rot nu op.
    Weer kritiek op de persoon, nu begint het echt sneu te worden. Ik rot niet op, want ik mag gewoon kritiek op C&C3 leveren. Is er soms een wet waarvan dat niet mag?
    pi_46853415
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb een imac een macbook en een powerbook gekocht in de afgelopen anderhalf jaar. Een volledig nieuw mobo kopen alleen voor pci-e staat niet hoog op mijn prioriteiten lijstje.

Daarnaast, ik heb verder nog best een redelijke pc met 1 van de eerste AMD 64 3200+ procs, 1 Gig dualchannel hyperx geheugen. Dus als ik nou met een videokaart upgrade weer een beetje behoorlijk kan gamen ben ik dik tevreden. verder gebruik ik die pc nergens meer voor.

Ik kan natuurlijk ook een xbox360 kopen
    bij mij draait het ook best soepel, met een opgesoepte 6800GT (ook AGP). dus het is niet zo dat je per se een high end videokaart nodig hebt. het is meer dat je waarschijnlijk niet heel lang gebruik zult maken van die videokaart, aangezien ie bij een moederbord/proc upgrade niet meer mee kan.
    pi_46853433
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Dan doe je de upgrade niet kopen, zelfde voor de Nod Lasers, veel van de wapens bij GDI en NOd worden pas vervangen door Railgun's en lasers als je een upgrade uit voert. Ben je een projecttielenfan doe je die upgrade niet aanschaffen, simpel toch?
    Ik neem aan dat die railguns sterker zijn? Dus heb je eigenlijk niet zo heel veel keuze.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 17:59:09 #17
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853456
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Weer kritiek op de persoon, nu begint het echt sneu te worden. Ik rot niet op, want ik mag gewoon kritiek op C&C3 leveren. Is er soms een wet waarvan dat niet mag?
    Ik kan hetzelfe van jouw zeggen, weer kritiek op C&C 3. Maar gelukkig ben ik nog net niet zo triest om me door dergelijk commentaar de deur te laten wijzen.
    I mean no harm
    pi_46853470
    als alle fanboys pberends nou ff met rust laten, dan wordt dit topic niet zo volgepropt met nutteloze replies
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:00:13 #19
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853482
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die railguns sterker zijn? Dus heb je eigenlijk niet zo heel veel keuze.
    Tuurlijk wel, alles is een keuze ook die upgrade.
    I mean no harm
    pi_46853503
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Ik kan hetzelfe van jouw zeggen, weer kritiek op C&C 3. Maar gelukkig ben ik nog net niet zo triest om me door dergelijk commentaar de deur te laten wijzen.
    Je had gewoon mod moeten worden, kon je lekker alle users bannen die teveel kritiek hebben op je favoriete games. Verder ben je ook niet verplicht om op mij te reageren.
    pi_46853526
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Als ik inhoudelijke kritiek lever op C&C3, krijg ik vervolgens alleen maar aanvallen op mijn persoon. Wie is hier nou kinderachtig bezig?
    zie de reactie van jou boven mijn reactie in het vorige topic...

en je moet misschien gewoon eens beginnen met je kritiek te onderbouwen, dit doe je niet.
    pi_46853544
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Je laat jezelf anders wel opjagen.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:02:21 #23
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853545
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Je had gewoon mod moeten worden, kon je lekker alle users bannen die teveel kritiek hebben op je favoriete games. Verder ben je ook niet verplicht om op mij te reageren.
    Ik heb zelf ook kritiek geleverd op C&C 3, maar ik ga er niet over door janken als een 5 jarige. Ik ga wel doorjanken op mensen die over zoiets janken als een 5 jarige.
    En dan mag je me best een 5 jarige noemen.
    I mean no harm
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:02:45 #24
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853565
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:02 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:

[..]

Je laat jezelf anders wel opjagen.
    nee hoor, voor mij is dit plezier.
    I mean no harm
    pi_46853617
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:01 schreef mschol het volgende:

[..]

zie de reactie van jou boven mijn reactie in het vorige topic...

en je moet misschien gewoon eens beginnen met je kritiek te onderbouwen, dit doe je niet.
    Het is ook een kwestie van smaak. Anderen vinden die lasers heel fijn. Erg fijn voor ze.
    pi_46853636
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:02 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook kritiek geleverd op C&C 3, maar ik ga er niet over door janken als een 5 jarige. Ik ga wel doorjanken op mensen die over zoiets janken als een 5 jarige.
    En dan mag je me best een 5 jarige noemen.
    5 jarige

Kritiek op C&C3? Dat kan echt niet!
    pi_46853668
    tvp

ik hoop dat tegen de tijd dat ik de tvp nodig heb dit topic niet alweer 7 pagina's vol is door meningverschillen.

Kom op man, of je vindt het spel leuk (me, me, me) en je speelt het lekker. Of je vindt het een kutspel en zegt waarom. Als niet iedereen daar weer over heen en weer gaat zeuren zijn we snel klaar en kan pberends mooi een spel zoeken die die wel leuk vindt:)
    pi_46853683
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Het is ook een kwestie van smaak. Anderen vinden die lasers heel fijn. Erg fijn voor ze.
    klopt, daar heb je gelijk in, maar dit kan je best 1x duidelijk maken en dan weet iedereen het wel.
    pi_46853687
    Wat bedoelen ze met "handicap" voordat je je skirmish missies begint? Wat is dat en hoe werkt dat?
    pi_46853704
    quote:

[..]

Boten horen niet bij de CnC RTS, het is onzin om te gaan bleren dat het er wl bij hoort, want het is een RTS.

De Mammoth Tank had al een laser in Tiberian Sun, dit is daar een verbeterde versie van..
    pi_46853718
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef mschol het volgende:

[..]

klopt, daar heb je gelijk in, maar dit kan je best 1x duidelijk maken en dan weet iedereen het wel.
    Nou en, bij EA moet je dat soort dingen er altijd 1000 keer inwrijven, en dan luisteren ze nog niet .
    pi_46853736
    Ik neem wel aan dat iedereen het met me eens is dat de gebouwen te sloom en te vaag neervallen.
    pi_46853771
    Mijn punt van kritiek is de metamorfose van het logo, de oude drie was veel vetter.

Tot dusverre mijn kritiek.

oja en voor mijn pc.
    pi_46853796
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef SuperUli het volgende:
    Wat bedoelen ze met "handicap" voordat je je skirmish missies begint? Wat is dat en hoe werkt dat?
    dan krijg de computer (of speler) waarschijnlijk een negative bonus ( ) op de bouw kosten enzo
    pi_46853800
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef pberends het volgende:
    Ik neem wel aan dat iedereen het met me eens is dat de gebouwen te sloom en te vaag neervallen.
    heb je het over dat door de grond zakken van structures van de 3 sides? of civilian gebouwen.

Dat door de grond zakken vind ik ook wel gaar, mja als het er blijft liggen is ook wel weer onhandig dus ach.

De animaties van civilian gebouwen zijn gewoon cool.
    pi_46853813
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:10 schreef mschol het volgende:

[..]

dan krijg de computer (of speler) waarschijnlijk een negative bonus ( ) op de bouw kosten enzo
    Ja of een % afname van hitpoints enzo:)
    pi_46853826
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Nou en, bij EA moet je dat soort dingen er altijd 1000 keer inwrijven, en dan luisteren ze nog niet .
    EA komt hier niet om de kritiek van mensen aan te horen, dan moet je op hun fora zijn
    pi_46853827
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:10 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

heb je het over dat door de grond zakken van structures van de 3 sides? of civilian gebouwen.

Dat door de grond zakken vind ik ook wel gaar, mja als het er blijft liggen is ook wel weer onhandig dus ach.

De animaties van civilian gebouwen zijn gewoon cool.
    Gewoon flats enzo. Het ineenstorten gaat veel te langzaam. Beetje rare animatie.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:11:48 #39
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_46853834
    rellen

Huilen dan.
    pi_46853869
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:10 schreef mschol het volgende:

[..]

Dan zet je 'm op Easy en dan nog effe -95% handicap. .
    Voor de totally noob.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:14:53 #41
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_46853912
    Ik ga em zeker niet kopen maar wel spelen
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:15:43 #42
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_46853939
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:14 schreef Prowl het volgende:
    Ik ga em zeker niet kopen maar wel spelen
    hehehe

* Isdatzo ook
    Huilen dan.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:25:05 #43
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46854213
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:05 schreef pberends het volgende:

[..]

5 jarige

Kritiek op C&C3? Dat kan echt niet!
    Tuurlijk wel. Zoals waarom dat de civilian gebouwen niet kunnen worden gerepareerd nadat ze zijn beschadigd. Of waarom er geen muren zijn. (ik houd ervan een muur rondom mijn basis te zetten ookal word ie aan diggelen geschoten)
    Maar ik ga niet bij iedere twijfelreactie zeggen dat het een slecht spel is. Of als iemand een kritiekpuntje geeft nog eens goed op dat kritiekpuntje in gaan en even lekker breed uitmeten om af te sluiten met dat het een slecht spel is.
    I mean no harm
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:28:05 #44
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46854294
    quote:
    Als een gebouw word opgeblazen irl dan stort het ook niet zeer snel in hoor. De massa moet immers eerst aan momentem krijgen voordat het zijn topsnelheid bereikt door de zwaartekracht.
    Ik ben het er wel mee eens dat het door de grond zakken wat cheap is, maar then again, dit gebeurd niet alleen bij C&C en\of EA spellen.
    I mean no harm
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:31:06 #45
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_46854386
    quote:
    Eerlijk, who cares? Het gaat toch om de gameplay en dies bij een uitdagend potje echt wel goed te noemen. Lekker snelle actie en goede AI. Oke het uitzoomen had wel wat verder gemogen en ook vind ik sommige units ook wel erg sterk zoals de mammoth met rail upgrade. Maarja da is dan ook pas de laatste tech.

Ohja iemand trouwens ookal eens slaag gehad van die venoms? Wat een kun cheap ass dingen zijn dat om tegen je te hebben.
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:33:20 #46
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46854458
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Eerlijk, who cares? Het gaat toch om de gameplay en dies bij een uitdagend potje echt wel goed te noemen. Lekker snelle actie en goede AI. Oke het uitzoomen had wel wat verder gemogen en ook vind ik sommige units ook wel erg sterk zoals de mammoth met rail upgrade. Maarja da is dan ook pas de laatste tech.

Ohja iemand trouwens ookal eens slaag gehad van die venoms? Wat een kun cheap ass dingen zijn dat om tegen je te hebben.
    Ik kreeg nogal wat venoms over me heen toen de tegenstander op 'Guerillia' stond. Maar de AA halen die redelijk snel neer. DeMammoths hebben (zoals normaal) zelf AA missels.
    I mean no harm
    pi_46854583
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:13 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Dan zet je 'm op Easy en dan nog effe -95% handicap. .
    Voor de totally noob.
    jammer dat je jezelf dan niet ook een + percentage kan geven
    pi_46854833
    Hey heb demo gespeeld, heb zonet effe die missie in alexendrie op hardest gehaald. Daarna komen er helaas geen missies meer klopt dat? Jammer trouwens dat je nog niet met nod en dat ander volk kan spelen
    <a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
    pi_46854904
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:46 schreef Timmehhh het volgende:
    Hey heb demo gespeeld, heb zonet effe die missie in alexendrie op hardest gehaald. Daarna komen er helaas geen missies meer klopt dat? Jammer trouwens dat je nog niet met nod en dat ander volk kan spelen
    je kunt met NOD skirmishen, door in het keuze menu eerst op NOD te klikken en vervolgens op N te drukken. andere opties werken op dezelfde manier.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 19:00:59 #50
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46855305
    geinstalleerd en spelen maar
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
      Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 2 maart 2007 @ 19:08:02 #51
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46855559
    Download.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_46855812
    Waarom kan je trouwen geen muren bouwen? Of komt dat nog in de echte versie?
    ..///
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2007 @ 19:20:12 #53
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46855960
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Moet EA me niet zo opgeilen dat het een geweldige game is. Dan raken gamers teleurgesteld.
    Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 19:24:10 #54
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46856135
    ION Canon
    pi_46856167
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:48 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

je kunt met NOD skirmishen, door in het keuze menu eerst op NOD te klikken en vervolgens op N te drukken. andere opties werken op dezelfde manier.
    Oke thanx man, Scrins werken niet? Als ik die aanklik en begin dan ben ik meteen defeated???
    <a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
    pi_46856171
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zie ook niet velen juichen .
    pi_46856185
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:24 schreef appelsientje het volgende:
    ION Canon
    De Ion Cannon is zeer geslaagd, dat moet ik wel toegeven.
    pi_46856554
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef Byte_Me het volgende:
    als alle fanboys pberends nou ff met rust laten, dan wordt dit topic niet zo volgepropt met nutteloze replies
    Idd, de topics gaan al zo hard
    pi_46856599
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef wipes66 het volgende:
    En die gates Dat was idd tof, helemaal muurtje om je basis bouwen En pavement tussen al je gebouwen zodat ondergrondse voertuigen niet in je basis konden komen
      vrijdag 2 maart 2007 @ 19:53:50 #60
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_46857103
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

ownee hoor die game zuigt aan alle kanten. het ziet er leuk uit het speelt lekker
    maar de game is gewoon verpest door alle onmogelijke dingen

de game gaat dik mislukken.
    dus...
    Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
    pi_46857117
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef wipes66 het volgende:
    Dat is eigenlijk mijn grootste teleurstelling.
    Ik speel CnC af en toe als een soort City Builder. Ik wil een mooie basis, met looppaden en alles op z'n plekkie en uiteraard kaarsrecht EN met muurtjes

Maar nee hoor .
    pi_46857944
    is het iets ?? heb geen zin om demo te downloaden
      vrijdag 2 maart 2007 @ 20:22:32 #63
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46858115
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 20:18 schreef andre347 het volgende:
    is het iets ?? heb geen zin om demo te downloaden
    Jawel, hij is best wel chill de nieuwe C&C.
    Er zitten nog wat kleine gebreken in, dat wel. Maar goed, de perfecte RTS moet nog worden gemaakt.
    I mean no harm
      vrijdag 2 maart 2007 @ 20:26:40 #64
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46858256
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik speel CnC af en toe als een soort City Builder. Ik wil een mooie basis, met looppaden en alles op z'n plekkie en uiteraard kaarsrecht EN met muurtjes

Maar nee hoor .
    Dat vind ik ook errrrg jammer... geef veel minder het basis-gevoel.
    For great justice!
      vrijdag 2 maart 2007 @ 20:57:26 #65
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46859330
    Trouwens ik ben het met VoreG zijn opmerking eens.. ik krijg wel echt een C&C gevoel
    pi_46859354
    quote:

[..]

Maar nee hoor .
    Ah zeikerd!!

Ik mis de muren ook. Je kunt niet echt een mooie beschermde basis bouwen zo .
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:00:53 #67
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46859464
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef appelsientje het volgende:
    Trouwens ik ben het met VoreG zijn opmerking eens.. ik krijg wel echt een C&C gevoel
    Ondanks de gebreken heb ik dat ook.
    Ik moest het alleen een paar keer spelen voordat het kwam.
    I mean no harm
    pi_46859536
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef appelsientje het volgende:
    .

Vooral door die filmpjes. Heerlijke sfeer.

Ik ben tegen films over games, omdat ze vaak erg slecht zijn, maar je kan met het verhaal van CnC een geweldige trilogie maken.
    pi_46859577
    quote:

[..]

Maar nee hoor .
    lol ik heb precies hetzelfde. Maar ze hadden het overigens wel belooft in een c&c podcast, dus misschien komt het nog in de echte versie.

Net als dat 'guard' icoontje dat in de demo helemaal niks doet. Waarschijnlijk zijn ze daar nog mee bezig ofzo
    ..///
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:05:21 #70
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46859634
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:03 schreef wipes66 het volgende:

[..]

lol ik heb precies hetzelfde. Maar ze hadden het overigens wel belooft in een c&c podcast, dus misschien komt het nog in de echte versie.

Net als dat 'guard' icoontje dat in de demo helemaal niks doet. Waarschijnlijk zijn ze daar nog mee bezig ofzo
    Denk het wel.

Deze demo is redelijk vroeg en ik weet zeker dat ze nog wat aanpassen in de details aan de hand van user feedback op hun forum.
    I mean no harm
    pi_46859886
    Als er muurtjes in de uiteindelijke versie komen koop ik em.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:12:07 #72
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_46859887
    Net de demo 2 uurtjes gespeeld in skirmish (daar draait het natuurlijk allemaal op). Het is echt een C&C.. Eindelijk! Helaas ben ik wel teleurgesteld in de diepte van het spel. Binnen 15 min heb je alle gebouwen en voertuigen al.. Daarna is het gewoon harvesten en een legertje bouwen.

Ik had gehoopt dat het wat dieper zou zijn en niet zo arcady als dit.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_46860000
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef BMH het volgende:
    Net de demo 2 uurtjes gespeeld in skirmish (daar draait het natuurlijk allemaal op). Het is echt een C&C.. Eindelijk! Helaas ben ik wel teleurgesteld in de diepte van het spel. Binnen 15 min heb je alle gebouwen en voertuigen al.. Daarna is het gewoon harvesten en een legertje bouwen.

Ik had gehoopt dat het wat dieper zou zijn en niet zo arcady als dit.
    CnC is altijd zo geweest. Er zijn weinig RTS waarbij je een uur moet bouwen voordat je bij het einde bent. Ergens wel jammer, maar aan de andere kant ook wel goed.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:21:37 #74
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_46860261
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef VoreG het volgende:

[..]

CnC is altijd zo geweest. Er zijn weinig RTS waarbij je een uur moet bouwen voordat je bij het einde bent. Ergens wel jammer, maar aan de andere kant ook wel goed.
    Maar dit is wel heel erg. Er is geen tactiek. Je maakt een groepje en valt aan. Er lijkt ook geen reet uit de maken als je eerst de stroomvoorziening uitschakelt... De lasers van de NOD schieten wel door.
    pi_46860474
    Oke ik heb skirmisch tegen hard computer gedaan en zelf was ik nod, het was lastig want de computer viel meteen erg sterk aan. Ook mooi om te zien dat de computer erg intelligent is, valt op de zwakke plekken aan, en als ik gewone torens hebt bouwt die vliegtuigen en als ik anti air craift missile shit koopt komt die met een tankrush. Toch wel net gewonnen met 2 tiberiun minen. Strategie was turtlen met Torens en zorgen dat je als eerste een missile geval hebt.
    pi_46860497
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef BMH het volgende:

[..]

Maar dit is wel heel erg. Er is geen tactiek. Je maakt een groepje en valt aan. Er lijkt ook geen reet uit de maken als je eerst de stroomvoorziening uitschakelt... De lasers van de NOD schieten wel door.
    Dat is niet waar. Vaak hebben ze nog een 2e basis.

Hier een klein deel van hun 2e basis .

Daarachter stonden nog meer lasers en powerplants. Dat was het enige dat hij nog had
    pi_46860580
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Vaak hebben ze nog een 2e basis.

Hier een klein deel van hun 2e basis .

[afbeelding]
    Die map heb ik ook gedaan, zo snel mogelijk naar de tiberiun outpost bouwen en defense structures in beide hoeken bouwen, de computer killt meestal 1 camp, en bouwt er op die plek zelf1 Waardoor jij en de computer beiden 2 kampen hebben

Kan iemand de computer al op Brutal verslaan? Ik wordt dan vrij snel weggevaagd
    pi_46860703
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:29 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Die map heb ik ook gedaan, zo snel mogelijk naar de tiberiun outpost bouwen en defense structures in beide hoeken bouwen, de computer killt meestal 1 camp, en bouwt er op die plek zelf1 Waardoor jij en de computer beiden 2 kampen hebben

Kan iemand de computer al op Brutal verslaan? Ik wordt dan vrij snel weggevaagd
    Dat is logisch, dit is de enige map .

De computer wilde eerst het tiberium rechtsonder hebben, maar daar zat ik al met Sonic verdediging (tof ding is dat! Niet zo goed als de Obelisk, maar toch!) Ze zagen dat ze er niet doorkwamen en trokken toen het hele leger daar terug, waarschijnlijk om aan de andere kant te gaan zitten.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:32:15 #79
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_46860709
    Mooie demo, topper van een spel gaat dit worden. Die ga ik dus wel kopen....
    En het mooie is dat ie ook prima draait op vrij hoge specs op de wat oudere PC's met nog een redelijke videokaart
    pi_46860770
    wanneer komt ie voor de 360??
    pi_46860784
    zo, 1,2gb voor een demo is niet mis maar ik moet hem toch echt ff checke
    pi_46860932
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is logisch, dit is de enige map .

De computer wilde eerst het tiberium rechtsonder hebben, maar daar zat ik al met Sonic verdediging (tof ding is dat! Niet zo goed als de Obelisk, maar toch!) Ze zagen dat ze er niet doorkwamen en trokken toen het hele leger daar terug, waarschijnlijk om aan de andere kant te gaan zitten.
    Op welk niveau staat jouw computer? Ik kan een balanced hard computer echt niet tegenhouden als die een hoek wil hebben. Ik moet dan terug naar 2 basissen en een echte uitputtingslag aangaan.
    pi_46861150
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Op welk niveau staat jouw computer? Ik kan een balanced hard computer echt niet tegenhouden als die een hoek wil hebben. Ik moet dan terug naar 2 basissen en een echte uitputtingslag aangaan.
    Medium en dat vind ik behoorlijk lastig.
    pi_46861216
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

Medium en dat vind ik behoorlijk lastig.
    Toevallig turte o.i.d ook aan? Hij heeft wel heel erg veel torens gebouwd daar. Ik kan niet w8en om dit spel online te spelen btw
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:46:44 #85
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46861260
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Toevallig turte o.i.d ook aan? Hij heeft wel heel erg veel torens gebouwd daar. Ik kan niet w8en om dit spel online te spelen btw
    jips, turtle valt nauwelijks aan, doet geen echte moeite om een tweede veld te krijgen maar heeft megaveel verdediging.

guerillia bouwde bij mij heel veel lichte aanvalsheli's
    Balanced was heel tactisch bezig.
    I mean no harm
    pi_46861419
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Gewoon balanced. Maar hij metselde zich helemaal in, in dat hoekje.
    Die andere basis kon ik vrij makkelijk overnemen met 5 juggernauts.

Guerilla is irritant om tegen te vechten, die blijven door de lucht aanvallen.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:55:16 #87
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46861540
    AI is best slim heb ik gemerkt..
    had net bewust een gaatje laten vallen... en hij viel meteen aan
    pi_46861897
    Komt er een Fok! C&C3 Clan???
    pi_46861902
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:26 schreef Timmehhh het volgende:
    Oke ik heb skirmisch tegen hard computer gedaan en zelf was ik nod, het was lastig want de computer viel meteen erg sterk aan. Ook mooi om te zien dat de computer erg intelligent is, valt op de zwakke plekken aan, en als ik gewone torens hebt bouwt die vliegtuigen en als ik anti air craift missile shit koopt komt die met een tankrush. Toch wel net gewonnen met 2 tiberiun minen. Strategie was turtlen met Torens en zorgen dat je als eerste een missile geval hebt.
    Vind ik tegenvallen, vaak heb ik m'n hoofdbasis nauwelijks verdedigd en wordt er puur en alleen gevochten bij m'n zwaarverdedigde bijbasis (in een van de hoeken dus)
      vrijdag 2 maart 2007 @ 22:05:23 #90
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46861924
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef Defiant het volgende:
    Komt er een Fok! C&C3 Clan???
    Begin jij hem ?
    Ik heb in ieder geval geen tijd
    pi_46862017
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Begin jij hem ?
    Ik heb in ieder geval geen tijd
    Zal ik jouw eens Chronoshiften? Dan heb je wel tijd!
      vrijdag 2 maart 2007 @ 22:09:07 #92
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46862086
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef Defiant het volgende:

[..]

Zal ik jouw eens Chronoshiften? Dan heb je wel tijd!
    Als dat eens zou kunnen
    Ik ga toch ook maar RA2 installeren
    pi_46862476
    Global Fok! Initiative
    GFI

Brotherhood of Fok!
    BoF

Wat ben ik origineel
    pi_46862540
    Fock ik wil dat het spel uitkomt
    pi_46862646
    Me too, heb eigenlijk helemaal geen zin in die Demo

Ik wil het volledige spel FFS.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 22:55:05 #96
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_46863768
    Vraag voor de ingelichte; Zijn er meer voertuige/gebouwen in de uiteindelijke versie van het spel?
    pi_46864272
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef BMH het volgende:
    Vraag voor de ingelichte; Zijn er meer voertuige/gebouwen in de uiteindelijke versie van het spel?
    Ja, je hebt de Scrin nog .
    Maar voor NOD / GDI niet, in de readme van de demo staat dat je met het hele arsenaal kunt spelen.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    pi_46864627
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Vind ik tegenvallen, vaak heb ik m'n hoofdbasis nauwelijks verdedigd en wordt er puur en alleen gevochten bij m'n zwaarverdedigde bijbasis (in een van de hoeken dus)
    Kun je hem al op brutal verslaan?
    pi_46865055
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Kun je hem al op brutal verslaan?
    Met moeite is het me een keertje gelukt
    pi_46865684
    Ik kom er echt vanmiddag pas achter dat je kan uitbreiden

Nu begint het spel pas voor mij
    pi_46865716
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef VoreG het volgende:
    Als er muurtjes in de uiteindelijke versie komen koop ik em.
    tegenstand heeft wel muurtjes dus die zitter er denk ik wel in
    Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
    pi_46865968
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef switchboy het volgende:

[..]

Maar niet als iets wat je zelf kan bouwen - naar mijn weten zitten alle eenheden en gebouwen van GDI en Nod zitten in de demo dus geen muurtjes
      zaterdag 3 maart 2007 @ 00:05:21 #103
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46866296
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef switchboy het volgende:

[..]

Dat zegt geen ene fuck.
    For great justice!
    pi_46866716
    Muurtjes zijn de moeite niet
    pi_46866772
    Hoewel ik in Tiberian Dawn wel muurtjes om de vijandelijke basis bouwde.

Konden ze niks meer En ik maar game speed op 10 zetten en harvesten totdat ik 100 mammoths had
      zaterdag 3 maart 2007 @ 00:25:15 #106
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_46866972
    Ik wil graag die Firestorm defence! Al zijn muurtjes ook ok. Vervelend als ze het weg zouden laten.
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_46867129
    quote:
    C&C 3: Kane Edition will also feature exclusive in-game content.
    Is al bekend wat dat gaat worden?
    Want die deleted scenes, bloopers, strategievideo's van de makers hoef ik allemaal niet .
    pi_46867221
    Ik durf de CPU-speler nooit op "Bulldozer" te zetten
    pi_46867255
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 00:35 schreef MaxMark het volgende:
    Ik durf de CPU-speler nooit op "Bulldozer" te zetten
    Brutal Bulldozer, kijken hoe lang jehet gaat volhouden

Wat ik jammer vind is dat de replayfunctie niet in de demo zit.
    Zou wel de taktiek van de computer willen zien.
    pi_46867568
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 23:56 schreef fallrite het volgende:

[..]

Maar niet als iets wat je zelf kan bouwen - naar mijn weten zitten alle eenheden en gebouwen van GDI en Nod zitten in de demo dus geen muurtjes
    in de prologuie staan wel degelijk muurtjes, dus het model en alles wat erbij hoort is er, nu alleen nog toevoegen aan het kunnen bouwen lijstje
    pi_46867638
    ik had vanmiddag een potje nod turtle gedaan, had die gast uiteindelijk 3 construction yards verspreid over het veld

en wat houdt bulldozer in?
    pi_46868424
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 23:29 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Met moeite is het me een keertje gelukt
    Mij lukt het niet, zelfs niet als ik hem op turtle zet :S
    Wat is jouw strategie dan? Ik doe in begin techcrane, en outpost die naar een ore mine gaat, dan bouw ik ore refinery, 2 bij elke tiberiun telkens 1 deleten( wel zorgen dat je harvester overhoudt) dan heb je 2 harvester bij 1 tiberiun factory, daarna probeer ik zosnel mogelijk techcenter te krijgen om die laserbeamtorens van de gdi te krijgen. Waarna ik het zo'n half uur kan volhouden tegen brutal opponent, laatste keer dat ik speelde ging het vrji redelijk tot dat er een heel zwik vliegtuigjes (+-30)+ mech warriors) op mijn 2de basis afkwam, dat konden 3 AA guns en een zwik rocketsman niet verdedigen.
      Redactie Games zaterdag 3 maart 2007 @ 01:34:12 #113
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_46868546
    Wanneer is de officiele release date trouwens?
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
      zaterdag 3 maart 2007 @ 01:35:05 #114
    25527 FallenAngel666
    Think of the kittens!
    pi_46868559
    Zojuist gespeeld, maar ik vind het een niet erg geslaagde mix tussen Generals en de Tiberian-reeks.
    Veel punten van herkenning uit de oude serie, wat alleen maar positief is, maar de gameplay lijkt sterk op die van Generals en daar knap ik volledig op af.
    Signature:
    Maximaal
    4
    regels
    pi_46868575
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 00:36 schreef VoreG het volgende:

[..]

De computer heeft als het goed is geen superieure taktiek maar begint gewoon met meer cash. Niemand kan zoveel units zo snel paraat krijgen.
    pi_46868591
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef mschol het volgende:
    ik had vanmiddag een potje nod turtle gedaan, had die gast uiteindelijk 3 construction yards verspreid over het veld

MCV's maken lijkt me vrij inferieur, dan kun je beter outpost/techcrane combo gebruiken.
    pi_46868642
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Wanneer is de officiele release date trouwens?
    30 maart pas :s

http://nlea.hp.electronicarts.se/productsview.aspx?id=8623
    pi_46868677
    wat waren ook alweer de snelste tijden?
      Redactie Games zaterdag 3 maart 2007 @ 02:03:19 #119
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_46869060
    quote:
    Ow, dan kan ik nog een maandje rustig
    pi_46869477
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 02:03 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ow, dan kan ik nog een maandje rustig
    Ik wil gewoon een maand in coma liggen zodat het wat sneller gaat.

Hoe raak je in coma? Heel veel bier? Of toch maar Oost-Blok vodka? Moet ik toch maar eens RA1 spelen dan!
    pi_46869647
    Tijd op hard, balanced, gdi vs nod

6:01
      zaterdag 3 maart 2007 @ 07:21:41 #122
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46870906
    Die timeline is wel weer tof.
    For great justice!
      zaterdag 3 maart 2007 @ 09:43:24 #123
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_46871336
    ff een late reactie.

Wie zegt dat er geen boten meer in zitten? Misschien zit het er wel in.. Vergeet niet dat dit een demo is en niet alles erin gepropt is.
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
      zaterdag 3 maart 2007 @ 09:48:08 #124
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_46871392
    Net ff de soundtracks van alle C&C's gedownload, wat een heerlijke muziek heeft Tiberian Sun toch

Tis niet eens mijn smaak
    pi_46871549
    Nice. .
      zaterdag 3 maart 2007 @ 10:32:23 #126
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46871855
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 09:43 schreef rakotto het volgende:
    ff een late reactie.

Wie zegt dat er geen boten meer in zitten? Misschien zit het er wel in.. Vergeet niet dat dit een demo is en niet alles erin gepropt is.
    Ja, maar de demo is wel 'full-blown' kwa basis en units. Dus dat zou inhouden dat Nod en GDI zowiezo geen naval yard hebben om controleerbare boten mee te bouwen. De Scrin zullen deze dus waarschijnlijk ook niet hebben, ook vraag ik me af of een ruimtevarend ras nut heeft aan boten voor op een planeet.

De boten die we te zien krijgen (hovercrafts zijn geen echte boten) zullen waarschijnlijk net als die van de GDI demo missie zijn, structures op water.
    I mean no harm
      zaterdag 3 maart 2007 @ 10:35:25 #127
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46871904
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 09:48 schreef Prowl het volgende:
    Net ff de soundtracks van alle C&C's gedownload, wat een heerlijke muziek heeft Tiberian Sun toch

Tis niet eens mijn smaak
    Waar heb jij die vandaan ??
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 maart 2007 @ 10:39:25 #128
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46871961
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 10:32 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Ja, maar de demo is wel 'full-blown' kwa basis en units.
    waar baseer je dat op? een vakje extra bij je constructie mogelijkheden en hoppa....
    pi_46871993
    quote:

In de demo kan je toch geen turtle spelen?
    Koning.
      zaterdag 3 maart 2007 @ 10:41:50 #130
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_46871998
    Herkenden jullie de stem van Tanya ook in dat Outpost-wagentje?

[ Bericht 1% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 03-03-2007 10:44:26 (typo) ]
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
    pi_46872049
    ik ga mij vandaag er ook maar eens aan wagen
    A little bit hateful
      zaterdag 3 maart 2007 @ 10:44:56 #132
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_46872051
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 10:35 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Waar heb jij die vandaan ??
    Kwam ineens wat tegen in een piraten baai
    pi_46872064
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 10:41 schreef tha_dark het volgende:

[..]

In de demo kan je toch geen turtle spelen?
    jawel, klik op het drop downlistje en druk op T
    pi_46872391
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 00:36 schreef VoreG het volgende:

[..]

Die Brutal cheat gewoon. Heeft 200% inkomsten.
    quote:
    Op welke moeilijkheidsgraad was dat? Dat heb ik nog niet gezien.
    pi_46872402
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 10:46 schreef mschol het volgende:

[..]

jawel, klik op het drop downlistje en druk op T
    Ik kan bij skirmisch alleen maar Balanced kiezen?
    Koning.
    pi_46872452
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 11:06 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik kan bij skirmisch alleen maar Balanced kiezen?
    Je moet eerst op de Turtle klikken met je linkermuisknop en dan op de 'T' drukken. Dan selecteert hij wel Turtle.
    pi_46872672
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 11:09 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Je moet eerst op de Turtle klikken met je linkermuisknop en dan op de 'T' drukken. Dan selecteert hij wel Turtle.
    Dankje! Dus nu kan ik dus ook met de NOD spelen
    Koning.
    pi_46873756
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 11:05 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die Brutal cheat gewoon. Heeft 200% inkomsten.
    [..]

Op welke moeilijkheidsgraad was dat? Dat heb ik nog niet gezien.
    medium ..
    pi_46874326
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 07:21 schreef Q. het volgende:
    Die timeline is wel weer tof.
    Nog een keer geprobeerd vandaag.
    Ik raakte wel door niet opletten een tiberium spike kwijt aan een vijandige engineer:(
    Heb voor straf, als inleiding tot basis vernietiging, een van zijn spikes kapot gemaakt

Gdi vs Nod, hard, balanced. 5:20

pi_46874760
    Ik heb net met de Nod vs GDI medium balanced:

pi_46874859
    heeft c&c een aparte screenshot knop ofzo, hoe maken jullie anders die screenshots (ik neem niet aan dat je printscreen doet, alt-tab , plakken in paint en weer terug? )
    pi_46874929
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 13:15 schreef mschol het volgende:
    heeft c&c een aparte screenshot knop ofzo, hoe maken jullie anders die screenshots (ik neem niet aan dat je printscreen doet, alt-tab , plakken in paint en weer terug? )
    ja zo ja en dan save as jpg aangezien bmp zo groot is
    pi_46874958
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 13:15 schreef mschol het volgende:
    Ik doe printscreen, weet niet wat de rest doet.

btw: kom er net achter dat een screenshot niks betekend. Ik heb namelijk ontdekt dat als je handicap aanzet heb je een brutal computer binnen 2 minuten van de kaart en op het overzicht is niks te zien dat je hem een handicap heb gegeven. Beetje dom dus.....
    pi_46875017
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 13:19 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik doe printscreen, weet niet wat de rest doet.

btw: kom er net achter dat een screenshot niks betekend. Ik heb namelijk ontdekt dat als je handicap aanzet heb je een brutal computer binnen 2 minuten van de kaart en op het overzicht is niks te zien dat je hem een handicap heb gegeven. Beetje dom dus.....
    Haha, en iedereen maar pimpen met screenshots
    pi_46875034
    Doe eens F12, krijg je leuke screens in je map Mijn Documenten/TW/Screenshots .
    Die mogelijkheid is er al sinds Generals.
    pi_46875153
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 13:22 schreef fallrite het volgende:

[..]

Haha, en iedereen maar pimpen met screenshots
    Precies, zegt dus ook compleet niks
      zaterdag 3 maart 2007 @ 13:34:19 #147
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46875327
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

waar baseer je dat op? een vakje extra bij je constructie mogelijkheden en hoppa....
    Dan geloof je me toch niet.

Over een maand is de game uit, de zie je het zelf.
    I mean no harm
    pi_46875520
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 13:27 schreef McGilles het volgende:

[..]

Precies, zegt dus ook compleet niks
    heej, en mijn integratieteitietdinges dan?
    pi_46877859
    Gister ff tegen medium gespeeld en gewonnen, maar vandaag lukte dat nog niet echt
    pi_46877972
    Zijn er al cheats. Ik wil veel geld hebben namelijk.
    A little bit hateful
      zaterdag 3 maart 2007 @ 15:14:02 #151
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46878102
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef Liquidootje het volgende:
    Zijn er al cheats. Ik wil veel geld hebben namelijk.
    Voor een demo?
    Waarschijnlijk niet.

De kans bestaat wel dat aan de hand van deze demo hacks worden ontwikkeld. Maar persoonlijk gesproken is credits bij C&C geen probleem, zolang je maar investeerd in eht beschermen van je resources.
    I mean no harm
      zaterdag 3 maart 2007 @ 15:14:07 #152
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_46878103
    In de GDI Demo Mission krijg je op een gegeven moment een extra mapje in het intel scherm, en daar lees je dan over een fabriek die de laatste mammoth mark 2 gebouwd heeft. De Mech's werden niet zoveel meer gebruikt omdat de machines erin niet handig waren oid, en er is een gerucht dat er nog één mech zal worden gemaakt, met 4 poten. (Of ze bedoelen de juggernau)
    When all else fails, you always have delusion.
      zaterdag 3 maart 2007 @ 15:14:45 #153
    4259 JK
    pi_46878126
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 02:30 schreef Defiant het volgende:

[..]

Ik wil gewoon een maand in coma liggen zodat het wat sneller gaat.

Hoe raak je in coma? Heel veel bier? Of toch maar Oost-Blok vodka? Moet ik toch maar eens RA1 spelen dan!
    Doe als Cartman en vries je zelf in... laat je zelf na 4 weken ontdooien.. bij Cartman deden ze dat pas na 500 jaar, toen hij nog 3 weken moest wachten op de Wii...
    pi_46878467
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 15:14 schreef JK het volgende:

[..]

Doe als Cartman en vries je zelf in... laat je zelf na 4 weken ontdooien.. bij Cartman deden ze dat pas na 500 jaar, toen hij nog 3 weken moest wachten op de Wii...
    science-damnit!
    pi_46878714
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 15:14 schreef Mirel het volgende:
    In de GDI Demo Mission krijg je op een gegeven moment een extra mapje in het intel scherm, en daar lees je dan over een fabriek die de laatste mammoth mark 2 gebouwd heeft. De Mech's werden niet zoveel meer gebruikt omdat de machines erin niet handig waren oid, en er is een gerucht dat er nog één mech zal worden gemaakt, met 4 poten. (Of ze bedoelen de juggernau)
    Inderdaad, leuke extra info is dat.
    In Reykjavik (of hoe je het ook schrijft) wordt het gebouwd. Zal wel een Blue Area zijn en met de GDI kan je hem gebruiken en de NOD moet hem vernietigen als hij af is .
      Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 maart 2007 @ 15:36:21 #156
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46878794
    De TUdelft download is ook aardig traag geworden
    pi_46879079
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef Crazykill het volgende:
    Gister ff tegen medium gespeeld en gewonnen, maar vandaag lukte dat nog niet echt
    AI is best goed idd
      zaterdag 3 maart 2007 @ 16:04:22 #158
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46879535
    Hoeveel nachtjes nog slapen voor de final?
    For great justice!
    pi_46879573
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 15:48 schreef fallrite het volgende:

[..]

AI is best goed idd
    Mwah.. Net weer tegen medium en ik heb gewoon hard gewonnen.
    Maar iets viel me op, vandaag speelde ik wat meer verdedigend (meer van die defense kanonnen bouwen) en toen kwam hij gewoon steeds minder aanvallen. En gister toen ik minder van die gebouwtjes bouwde kwam hij met vliegtuigen, en van die grote robots die je echt moeilijk kapot krijgt (zelfs met een paar Mammoths).

http://youtube.com/watch?v=1sqDd_dQC-0
    pi_46880432
    Best makkelijk spel .. 1x tegen normal skirmish gedaan, gewonnen, en daarna tegen brutal..

Hopeljik is dat in de eindversie beter is! of misschien dmv andere AI tacktics moeilijker wordt..
    pi_46880613
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Koentje3 het volgende:
    Best makkelijk spel .. 1x tegen normal skirmish gedaan, gewonnen, en daarna tegen brutal..

Hopeljik is dat in de eindversie beter is! of misschien dmv andere AI tacktics moeilijker wordt..
    Er is geen normal in het spel. En jij hebt zo ff brutal verslagen?
    pi_46880742
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 16:43 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Er is geen normal in het spel. En jij hebt zo ff brutal verslagen?
    Ach, je weet hoe dat gaat op internet.. met minder dan brutal tel je niet meer mee
      Redactie Games zaterdag 3 maart 2007 @ 16:47:54 #163
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_46880743
    Iemand al met de Scrin gespeeld of NOD? met Skirmish? via de <S> of <N> toets bij Skirmish play?
      Redactie Games zaterdag 3 maart 2007 @ 16:51:15 #164
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_46880848
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
    De TUdelft download is ook aardig traag geworden
    Daarom is Bittorrent nu ideaal, veel gebruikers dus veel bandbreedte...
    650 kb/sec. Als ik het nu zo even test...
    pi_46880990
    quote:

DIe normal oftewel medium geloof is wel, maar die brutal geloof ik geen reet van in die map. Heb je nog meer sterke verhalen?
      Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 maart 2007 @ 16:56:21 #166
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46881003
    Ik ga het eens met de torrent link proberen
    pi_46881243
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Iemand al met de Scrin gespeeld of NOD? met Skirmish? via de <S> of <N> toets bij Skirmish play?
    Met NOD wel, met Scrin kan je nog niet spelen.
    Koning.
    pi_46881253
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef McGilles het volgende:

[..]

DIe normal oftewel medium geloof is wel, maar die brutal geloof ik geen reet van in die map. Heb je nog meer sterke verhalen?
    handicap op 80 zeker?

Dit is de eerste die ik hoor die zegt dat ie ff met 2 vingers in zn neus een brutal afmaakt
    pi_46881296
    quote:

Je 1e keer in het spel en dan gelijk brutal van de map vegen? Held!
    pi_46881359
    Ik heb in die 1v1 map 2 Brutals verslagen
    pi_46881803
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 17:03 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

handicap op 80 zeker?

Dit is de eerste die ik hoor die zegt dat ie ff met 2 vingers in zn neus een brutal afmaakt
    Handicap 80 verloor ie, toen toch maar voor 95 gekozen en toen ie gewonnen had met veel moeite snel posten op fok
    pi_46882035
    Ik vind Medium al lastig zat
    Koning.
    pi_46882222
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 17:33 schreef tha_dark het volgende:
    Medium is ook best lastig als je hem z'n gang laat gaan.
    Als je puur wilt winnen moet je gewoon snel bouwen en alleen maar blijven aanvallen, iets van:

Crane --> Powerplant & Refinery --> Vehicle plant & Vehicle plant --> sell Crane --> Harvester & Tank * 1000 = WIN
      zaterdag 3 maart 2007 @ 17:43:21 #174
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_46882310
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 17:40 schreef McGilles het volgende:

[..]

Medium is ook best lastig als je hem z'n gang laat gaan.
    Als je puur wilt winnen moet je gewoon snel bouwen en alleen maar blijven aanvallen, iets van:

Crane --> Powerplant & Refinery --> Vehicle plant & Vehicle plant --> sell Crane --> Harvester & Tank * 1000 = WIN
    De reden waarom ik dit spel niet (direct) ga kopen.
    pi_46882426
    Ik heb Medium eindelijk van de map geveegd.

Taktiek was om gelijk surveyors te bouwen en die naar de 2 uithoeken te sturen en daar 2 Guntowers en 2 Guardians neer te planten.
    Daarna het midden ingenomen met Riflemen in de gebouwen en Grenadiers op de grond.
    Grenadiers kunnen namelijk een gebouw in 1x leeg'gooien'.

Toen ik wat geld had, 2 tiberium refineries in de 2 uithoeken neergezet en ondertussen Predators tanks blijven kopen voor extra verdediging in die hoeken.

Daarna een techcenter en de Guardians vervangen door die Sonicverdediging. Toen zone troopers naar beiden uithoeken gestuurd en de Ion Cannon gebouwd. Mammoth Tanks (6 stuks) in het midden met snipers daar vlak achter en Juggernauts naast ( I'm the juggernaut ).

Ion Cannon op de power plants, zone troopers vielen de zijkanten binnen en toen kwamen de mammoth tanks binnenvallen om de Hand of Nod en de Factory neer te halen. De tanks ed. waren bezig met mijn zonetroopers dus ik had genoeg tijd.

De Juggernauts haalden de hubs weg toen de power wegviel dus had geen last van de verdedigingswerken. Compleet er overheen gelopen, maar dat mocht ook wel een keer .
    pi_46882725
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat staat in de readme die bij de demo zit...
    pi_46882861
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 17:24 schreef McGilles het volgende:

[..]

Handicap 80 verloor ie, toen toch maar voor 95 gekozen en toen ie gewonnen had met veel moeite snel posten op fok
    Waarschijnlijk was die meteen de 26ste ook al begonnen he?:p
      zaterdag 3 maart 2007 @ 18:37:35 #178
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_46883669
    Ohja voor degene die een hard enemy willen beaten: pak snel 1 extra tiberium field en ga niet in het midden klooien. NOD wint dat absoluut door die pokke infantry die die gebouwtjes kunnen clearen. Kost je alleen een hoop cash. Gewoon wat defence bouwen en snel techen. Eenmaal mammoths en het gaat redelijk makkelijk.
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
    pi_46883845
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 18:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
    Ohja voor degene die een hard enemy willen beaten: pak snel 1 extra tiberium field en ga niet in het midden klooien. NOD wint dat absoluut door die pokke infantry die die gebouwtjes kunnen clearen. Kost je alleen een hoop cash. Gewoon wat defence bouwen en snel techen. Eenmaal mammoths en het gaat redelijk makkelijk.
    Je grenadiers kunnen ook gebouwen leeghalen hoor. Gewoon snipers in de gebouwen en grenadiers daaronder. Succes bijna verzekerd.
      zaterdag 3 maart 2007 @ 18:51:07 #180
    141722 X-fi
    F.L.A.M.O.D.L.A.P.
    pi_46884011
    Nieuwe PC gekocht, nu even kijken hoe dit loopt
    XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
      zaterdag 3 maart 2007 @ 18:55:22 #181
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_46884121
    Dit moet ik ook maar ff op mijn nieuwe pc gaan doen
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      zaterdag 3 maart 2007 @ 19:02:44 #182
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46884330
    quote:
    Ja, best wel!
    For great justice!
    pi_46884384
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 17:43 schreef BMH het volgende:

[..]

De reden waarom ik dit spel niet (direct) ga kopen.
    Klopt, maar noem eens op in welk spel de computer jou kan verslaan door puur tactische zetten? Supreme Commander bijvoorbeeld is makkelijker dan C & C 3
    pi_46884581
    Hier iemand die hem op brutal verslagen heeft.

http: //www.LordsOfTiberian.com/videos/cnc3/GDIvsNOD.wmv
    http://www. ObscurusCirculus.com/videos/cnc3/BrutalDefeat.wmv

Hij heeft volgens mij wel een handicapp aangezet bij mij kwam de AI op na 5 minuten met ongeveer 30 planes op me af.
    &lt;a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818&lt;/a&gt;
    pi_46884584
    Ik download nu de demo en zit geboot onder windows, hoop dat het gaat werken
    pi_46884635
    -edit-
    pi_46884724
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 19:12 schreef Timmehhh het volgende:

Hij heeft volgens mij wel een handicapp aangezet bij mij kwam de AI op na 5 minuten met ongeveer 30 planes op me af.
    Zoals ik al heb gezegt, demo's en screenshots zeggen niks omdat je die handicap niet kan zien.
    pi_46884769
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 19:18 schreef McGilles het volgende:

[..]

Zoals ik al heb gezegt, demo's en screenshots zeggen niks omdat je die handicap niet kan zien.
    Als je ziet dat de units van de tegenpartij snel kapot gaan en er niet zoveel units zijn kan je wel van een handicap uitgaan, zeker tegen brutal.
    pi_46884843
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 19:19 schreef VoreG het volgende:

[..]

Als je ziet dat de units van de tegenpartij snel kapot gaan en er niet zoveel units zijn kan je wel van een handicap uitgaan, zeker tegen brutal.
    Inderdaad, ik zag ook ergens een filmpje waarbij de harvester in 8 schoten oid van een normale tank kapot was op brutal, dan weet je zeker dat er een handicap is ingesteld.
      Redactie Games zaterdag 3 maart 2007 @ 19:58:10 #190
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_46885958
    Heeft iemand dit al geïnstalleerd onder Windows Vista (32-bit)? ivm Direct X 9.0c

[Edit]Gevonden, Directx 9.0c Update installeren..
    http://www.shdon.com/files/D3DXDLLFebruary29.zip
    [/Edit]

[ Bericht 56% gewijzigd door Mr.Noodle op 03-03-2007 20:17:54 ]
    pi_46889265
    In dat filmpje BrutalDefeat speelt hij tegen een Brutal zonder handicap, of hij heeft het geedit, maar in het selectiescherm zie je dat hij het wel juist aanvinkt.

Durt 52 minuten, maar eens kijken hoe ihj het doet .

Hij werkt met die sneltoetsen F1 etc. Gaat echt ontzettend snel.
      Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 maart 2007 @ 21:51:46 #192
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46889312
    Wel geïnstalleerd maar nog niet opgestart
    pi_46889407
    Hij koopt een 2e Refinery, die verkoopt hij zodat hij de Harvester wel heeft en zet bij zo'n outpost een refinery neer.

Doe duur is een Harvester? En Hoe duur een Refinery? Hij kreeg $1000 voor de Refinery terg.
    pi_46889470
    Zo net ff gespeeld een uurtje of 2 het is léuk maar niet speciaal ofzo.
    vind het aantal dingen die je kan bouwen ook maar matigjes
    pi_46889510
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef VoreG het volgende:
    Hij koopt een 2e Refinery, die verkoopt hij zodat hij de Harvester wel heeft en zet bij zo'n outpost een refinery neer.

Doe duur is een Harvester? En Hoe duur een Refinery? Hij kreeg $1000 voor de Refinery terg.
    Harvester is dacht ik $1000 en een Refinery $2000. Maar dit zeg ik een heel vlug uit mijn hoofd, dus ik kan er naast zitten.
    pi_46889536
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef VoreG het volgende:

ref= 2000 harvester=1000, maar je tweede refinery gebruik je meestal toch amper. Je kunt makkelijk 2-1 harvester refinery aanhouden. Is een oude truc :p
    &lt;a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818&lt;/a&gt;
    pi_46889593
    Vandaag de demo gespeeld, het is weer zoals vanouds
    pi_46889616
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 21:58 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

ref= 2000 harvester=1000, maar je tweede refinery gebruik je meestal toch amper. Je kunt makkelijk 2-1 harvester refinery aanhouden. Is een oude truc :p
    Kende ik nog niet.

Hij doet het wel ontzettend snel en hij speelt wel tegen een Brutal, hij wordt namelijk constant aangevallen.
    pi_46889625
    quote:
    Vind medium niet zo heel moeilijk. Pas vanaf hard wordt die een beetje moeilijk. Al is de missie van de GDI in Alexandrië zelfs op hard nog simpel. Maak de NOD daar simpel in met 7 Mammoths.
      zaterdag 3 maart 2007 @ 22:13:46 #200
    141722 X-fi
    F.L.A.M.O.D.L.A.P.
    pi_46889960
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 22:01 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Vind medium niet zo heel moeilijk. Pas vanaf hard wordt die een beetje moeilijk. Al is de missie van de GDI in Alexandrië zelfs op hard nog simpel. Maak de NOD daar simpel in met 7 Mammoths.
      zaterdag 3 maart 2007 @ 22:56:18 #201
    141722 X-fi
    F.L.A.M.O.D.L.A.P.
    pi_46891138

Bye Bye
    pi_46891257
    Die filmpjes zijn echt tof gedaan trouwens
      zondag 4 maart 2007 @ 00:02:05 #203
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_46893435

When all else fails, you always have delusion.
    pi_46894478
    Iemand nog een mirror van dat filmpje van brutal defeat ?
    pi_46896456
    vriend van me heeft me instellingen naar benden geschroeft (grafisch) en hijs gelijk 10x sneller

volgens mij moet ik nog eff gaan spelen met de settings
    pi_46896465
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 00:02 schreef Mirel het volgende:

[afbeelding]
    das een andere map...

is de volledige versie al te vinden in torrent land ofzo?
    pi_46896498
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 13:23 schreef Nietmachine2 het volgende:
    Doe eens F12, krijg je leuke screens in je map Mijn Documenten/TW/Screenshots .
    Die mogelijkheid is er al sinds Generals.
    ahh thnx, kon niks bij de controls vinden

en ik heb nooit echt geled op de screenshot functie van generals..
      zondag 4 maart 2007 @ 08:13:58 #208
    167723 sanni
    Acima de seu
    pi_46898413
    Waarom brengen ze dit spel ook niet gelijk uit voor Mac OSX? tyfusleiers
      zondag 4 maart 2007 @ 10:44:17 #209
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46899225
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 01:47 schreef mschol het volgende:

[..]

das een andere map...

is de volledige versie al te vinden in torrent land ofzo?
    GDI Demo Missie 1
    I mean no harm
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 11:31:47 #210
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46900035
    Vermakelijk wel, meer niet
      zondag 4 maart 2007 @ 11:42:06 #211
    4259 JK
    pi_46900274
    Gister even weer C&C Generals geinstalleerd om te vergelijken. Maar Generals was heel wat minder dan Tiberium Wars..... TW blaast echt de C&C sfeer uit !! Laat eind maart maar komen !
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 11:42:56 #212
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46900286
    Maar goed ik zal hem eens op een snellere pc installeren
    pi_46900728
    Mja ik denk wel dat ik deze gewoon ga halen voor de pc want ik heb geen zin hier ¤60,- aan uit te geven voor de xbox 360
    pi_46900866
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 10:44 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

GDI Demo Missie 1

dan ga ik die maar eens spelen
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 maart 2007 @ 12:09:20 #215
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46900891
    Ik vind hem erg prettig moet ik zeggen
      zondag 4 maart 2007 @ 12:10:54 #216
    4259 JK
    pi_46900921
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Maar goed ik zal hem eens op een snellere pc installeren
    Volgens mij mag je hier niet snel specs posten, maar hier draait ie ook goed op een PC die alweer 6 jaar oud is.. P4 2.4Ghz (533MHz FSB, dus oud!), 1 gig geheugen (DDR1) en een Ati Radeon 9800 kaartje. Echt antiek spul vergeleken met wat er nu allemaal de laatste jaren in de winkels ligt. Nu is dat 9800 kaartje niet 6 jaar oud, maar het is echt niet een van de meest recente kaarten. De demo van TW draait er zeer goed op en het ziet er echt gelikt uit, vele malen beter dan Generals.
    Maar zo lang Battlefield 2, 2142 en Tiberium Wars op dit systeem draaien, denk ik er nog niet over na om te upgraden naar de standaarden van vandaag.... en terwijl ik op het werk alleen maar werk met het nieuwste van het nieuwste spul

Ben benieuwd op wat voor systeem jij het draait dan

En wat betreft de prijs, volgens mij wordt dat voor de PC ook 49,99 - 54,99, dus zal niet veel schelen met de Xbox 360. Maar zeg nou zelf, dit soort spellen moet je niet met een joypad spelen maar gewoon met de muis.... geldt ook voor 3d shooters (FPS).
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 12:12:31 #217
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46900950
    Ik heb eerst op mijn notebook gespeeld. Athlon64 X2 1,8ghz, 1gb intern en een 128AtiExpress1100. Dus niet het meest geweldige om een game te spelen

Ik ga het eens proberen op een P4 2,4ghz, 1gb intern & Een heerlijk Geforce kaartje!
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 maart 2007 @ 12:14:48 #218
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46901008
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 12:10 schreef JK het volgende:

[..]

Volgens mij mag je hier niet snel specs posten, maar hier draait ie ook goed op een PC die alweer 6 jaar oud is.. P4 2.4Ghz (533MHz FSB, dus oud!), 1 gig geheugen (DDR1) en een Ati Radeon 9800 kaartje. Echt antiek spul vergeleken met wat er nu allemaal de laatste jaren in de winkels ligt. Nu is dat 9800 kaartje niet 6 jaar oud, maar het is echt niet een van de meest recente kaarten. De demo van TW draait er zeer goed op en het ziet er echt gelikt uit, vele malen beter dan Generals.
    Maar zo lang Battlefield 2, 2142 en Tiberium Wars op dit systeem draaien, denk ik er nog niet over na om te upgraden naar de standaarden van vandaag.... en terwijl ik op het werk alleen maar werk met het nieuwste van het nieuwste spul

En wat betreft de prijs, volgens mij wordt dat voor de PC ook 49,99 - 54,99, dus zal niet veel schelen met de Xbox 360. Maar zeg nou zelf, dit soort spellen moet je niet met een joypad spelen maar gewoon met de muis.... geldt ook voor 3d shooters (FPS).
    Hij draait bij mij prima op een Athlon 64 3200+ (de eerste 64 bits proc van AMD), 1 GB hyperX van kingston en een radeon 9700pro.
    pi_46901104
    Ik heb hem hier draaien op een 3 ghz p4, 1 gig ddr1 geheugen, geforce 6800 GS, en draait soepeltjes.
    pi_46901107
    Is bij jullie het geluid ook af en toe wat slecht? af en toe dan stottert het geluid een beetje.
    Core 2 Duo 2,16Ghz - ATI Radeon X1600, 1GB Ram. en hij is aangesloten op een 5.1 systeem dus aan de boxen ligt het zeker niet. en ik speel hem met vista
    pi_46901132
    Nee geen geschok bij mij. AMD64 3000+, 1gb, raid-0, 5.1 ook. maarrrrr geen vista.
    A little bit hateful
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 12:20:35 #222
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46901134
    Hmm, het beeld blijft sowieso af en toe wel wat achter in de filmpjes.
    pi_46901174
    Ik heb nog geen filmpjes gekeken, heb alleen skirmish gedaan.
    Speel het trouwens op 1440 x 900 resolutie en meeste dingen op high.

heb ook al ff geprobeerd high audio quality uit te zetten maar dat helpt niet tegen het af en toe stotteren.
    pi_46901185
    Het is toch wel een beetje verslavend moet ik zeggen want ik ga hem zo weer spelen
    pi_46901240
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 08:13 schreef sanni het volgende:
    Waarom brengen ze dit spel ook niet gelijk uit voor Mac OSX? tyfusleiers
    Doen ze nooit . installeer gewoon ff windows op een kleine partitie oder bootcamp, heb ik ook voor games

- hmm, 3 posts na elkaar, -
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 13:06:32 #226
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46902228
    "Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_29.dll niet kan worden gevonden.
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 13:09:29 #227
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46902329
    Please make sure you have DirectX 9.0 or higher. Videaocard minimum Requirments, and that you do not have hardware acceleration disabled.

zondag 4 maart 2007 @ 13:26:13 #228
    4259 JK
    pi_46902803
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Hmm, het beeld blijft sowieso af en toe wel wat achter in de filmpjes.
    Dat heb ik ook ja, maar dat kan ook aan andere zaken liggen.
    pi_46902894
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 13:26 schreef JK het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja, maar dat kan ook aan andere zaken liggen.
    audio video is out-of-sync
    we zijn niet de enige:
    http://www.forumplanet.com/planetcnc/topic.asp?fid=19062&tid=2028070
      zondag 4 maart 2007 @ 14:21:17 #230
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46904242
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 12:10 schreef JK het volgende:

[..]

Hey dat lijkt wel op mijn pc
    Ik ben al wel langzaam aan het sparen voor een nieuwe pc...
    Maar tja heb ook binnenkort mijn eigen bruiloft.. dus echt hard gaat het niet.
    pi_46904276
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 13:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Please make sure you have DirectX 9.0 or higher. Videaocard minimum Requirments, and that you do not have hardware acceleration disabled.

n00b
    pi_46904697
    Man wat ziet die demo er wreed uit, Full detail op 1680 bij 1050 is echt schitterend. Alleen jammer dat het niet zo overzichtelijk is allemaal, dat vond ik bij Generals al een probleem maar hier is het nog erger. Ben nu al 3 keer in de pan gehakt in Skirmish mode.
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 14:40:10 #233
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46904820
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 14:22 schreef TwyLight het volgende:

[..]

n00b
    Ik snap er geen reet van, laatste directX, laatste Nvidiadrivers hmm.
    pi_46904884
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik snap er geen reet van, laatste directX, laatste Nvidiadrivers hmm.
    toen ik hem installeerde deed die er gelijk 9.0c bij

? Problemen met het bestand d3dx9_29.dll (vista en xp 32/64bits):
    Ga naar de volgende website: Toymaker.info, download het bestand, unzip het, vervolgens executen en het zou moeten werken.

gevonden
    pi_46904939
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
    "Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_29.dll niet kan worden gevonden.
    Dat gaf ie bij mij eerst ook aan, gewoon die dll file downloaden van http://www.dll-files.com/ parkeren in je system32 map en klaar is kees. Spelen maar.
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 14:44:56 #236
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46904981
    Jups, ik heb de DLL al neergezet en de eerste foutmelding is verholpen. Alleen dan krijg ik die 2e.
    pi_46905072
    ik zag trouwens net het begin filmpje.
    zie ik ineens sawyer uit LOST
    pi_46905121
    quote:
    Shanon Cook ... Cassandra Blair
    rest of cast listed alphabetically:

Jennifer Morrison ... Kirce James

Josh Holloway ... Ajay - Nod Intelligence Officer

Tricia Helfer ... Kilian Qatar

Grace Park ... Lt. Sandra Telfair

Billy Dee Williams ... GDI Director Redmond Boyle

Michael Ironside ... GDI Gen. Jack Granger

Courtenay Taylor ... Alien A.I.
    Joseph D. Kucan ... Kane

Kiko Ellsworth ... NOD Commander

Shauntay Hinton ... Reporter
    John Huck ... Himself
    Stefan Marks ... Nod MCV, Nod EVA, Venom Patrol Craft (voice)
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 14:49:29 #239
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46905131
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 14:47 schreef TwyLight het volgende:
    ik zag trouwens net het begin filmpje.
    zie ik ineens sawyer uit LOST
    Jups
      zondag 4 maart 2007 @ 14:50:46 #240
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46905184
    Ik had Lando nog helemaal niet herkent.
    For great justice!
    pi_46905215
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 14:50 schreef Q. het volgende:
    Ik had Lando nog helemaal niet herkent.
    Ik ook alleen omdat ik het wist, maar je hoort het wel aan zn stem.
      zondag 4 maart 2007 @ 14:52:15 #242
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46905254
    Het kwartje viel pas toen ik op YouTube een fragment van een interview zag. "Star Wars? Waar heeft die gast het over?"
    For great justice!
    pi_46906395
    Ben je erg n00b als je geen Medium enemy kan verslaan?
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 15:27:54 #244
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46906437
    Maar goed niemand die mij kan helpen met het probleem?
    pi_46906497
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef Defiant het volgende:
    ja grootste n00b van de wereld
    pi_46906552
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 15:30 schreef TwyLight het volgende:

[..]

ja grootste n00b van de wereld
    ja man, je bent pas geen n00b als je brutal kan verslaan in 5 minuten.

*meldt als n00b
    pi_46906666
    je bent pas n00b als je tof doet dat je pas geen n00b bent als je brutal kan verslaan in 5 minuten en dan meldt als n00b.
    pi_46906715
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 15:35 schreef TwyLight het volgende:
    je bent pas n00b als je tof doet dat je pas geen n00b bent als je brutal kan verslaan in 5 minuten en dan meldt als n00b.
    Kut, in die categorie val ik ook
    pi_46907278
    "Armor superiority!"
    Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
    pi_46907800
    Shite, loop ik mezelf helemaal dood te skirmishen, kom ik er na 3 dagen achter dat ik die tweede demo level nog helemaal niet gespeeld had

ik maar denken dat ie bij de prologue hoorde

*noob meldt
      FOK!fossiel zondag 4 maart 2007 @ 16:12:09 #251
    8133 LWaS
    Papa van Daan!
    pi_46907949
    Op mijn pctje (Athlon 64, 4000+ X850 Pro) draait ie prima. Uiteraard niet alles op high.

Zou die op mijn laptop (CoreDuo T2300, X1600 128 MB) te doen zijn?
    pi_46908195
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef LWaS het volgende:
    Op mijn pctje (Athlon 64, 4000+ X850 Pro) draait ie prima. Uiteraard niet alles op high.

Zou die op mijn laptop (CoreDuo T2300, X1600 128 MB) te doen zijn?
    je laptop moet lukken, maar ik zou hem max op een res. van 1024x768 zetten en dan alles een beetje op medium. Dan werkt het prima!

Mijn pc specs zijn een beetje gelijk aan die van jou laptop. Het verbaast me eigelijk dat je 'pctje' niet alles voluit aankan..
    pi_46908220
    2e demo level ?
    pi_46908267
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef TwyLight het volgende:
    2e demo level ?
    :
      zondag 4 maart 2007 @ 16:19:48 #255
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46908298
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef TwyLight het volgende:
    2e demo level ?
    Nou, je hebt de prologue en het demo level.
    For great justice!
      zondag 4 maart 2007 @ 16:20:00 #256
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46908307
    En de tutorial.
    For great justice!
    pi_46908463
    En het skirmish level.
      FOK!fossiel zondag 4 maart 2007 @ 16:24:46 #258
    8133 LWaS
    Papa van Daan!
    pi_46908533
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef _JBX_ het volgende:

[..]

je laptop moet lukken, maar ik zou hem max op een res. van 1024x768 zetten en dan alles een beetje op medium. Dan werkt het prima!

Mijn pc specs zijn een beetje gelijk aan die van jou laptop. Het verbaast me eigelijk dat je 'pctje' niet alles voluit aankan..
    hm, ik had het eerlijk gezegd niet geprobeerd Alles op high draait ie ook. Nou alleen nog kijken wat er gebeurt als er meer actie is

Ik zal; hem vanavond eens op de laptop installeren
    pi_46908623
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef Defiant het volgende:
    you just gotta learn the art of warfare
    pi_46908632
    oh, ik speel alleen skirmish . daar is maar 1 level/map toch?
      zondag 4 maart 2007 @ 16:27:41 #261
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46908669
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef TwyLight het volgende:
    oh, ik speel alleen skirmish . daar is maar 1 level/map toch?
    Ja.
    For great justice!
    pi_46908723
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 16:08 schreef _JBX_ het volgende:
    Shite, loop ik mezelf helemaal dood te skirmishen, kom ik er na 3 dagen achter dat ik die tweede demo level nog helemaal niet gespeeld had

ik maar denken dat ie bij de prologue hoorde

*noob meldt
    Dan had ik ook.

Port Alexandria? Waar hebben die gasten het toch over???

n00bheid
    pi_46908841
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 19:12 schreef Timmehhh het volgende:

Wel op een bout computer gespeeld dat. Filmpje duurt 52 minuten, graphics staan zo te zien op low, en toch duurt het potje volgens het spel maar 26 minuten.
    pi_46908925
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 16:28 schreef Defiant het volgende:

[..]

Dan had ik ook.

n00bheid
    Ja precies.. en ik bedoelde overigens de eerste demolevel TwylLight excuus voor de ophef ( )
      zondag 4 maart 2007 @ 16:37:59 #265
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46909132
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 16:28 schreef Defiant het volgende:

[..]

Dan had ik ook.

n00bheid
    Check.
    For great justice!
    pi_46909164
    Eindelijk heb ik die vuige NOD-zwijnen te pakken. Tip van Flip: Bouw veel van die snelle raketwerper-autootjes, die dingen zijn veel beter tegen gebouwen dan die tanks en ze zijn sneller en goedkoper.

zondag 4 maart 2007 @ 16:42:02 #267
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46909311
    Ik begin die ene map wel een beetje saai te vinden inmiddels. Gelukkig hoeven we nog maar drie weken te wachten.
    For great justice!
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 16:43:29 #268
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46909367
    Echt verdomme, waarom krijg ik hem niet draaiende
    pi_46909391
    Wat ik trouwens wel jammer vind is dat je units niet een bepaalde richting op kan zetten zonder een paar keer heen en weer te bewegen .
    Ik ben namelijk zo'n type die alles netjes en recht wil hebben staan
    pi_46909465
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 16:44 schreef TwyLight het volgende:
    Wat ik trouwens wel jammer vind is dat je units niet een bepaalde richting op kan zetten zonder een paar keer heen en weer te bewegen .
    Ik ben namelijk zo'n type die alles netjes en recht wil hebben staan
    Zoiets?

pi_46910251
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 16:46 schreef Defiant het volgende:

[..]

Zoiets?

[afbeelding]

Wat daar wel een leuke optie voor is, als je voertuigen uit het gareel staan, dan kan je ze naar achteren laten rijden ipv ze om te laten keren. Het zal je "probleem" niet geheel oplossen maar het komt ook nog eens superhandig van pas in battles waar jeje leger terug moet trekken.

hoe het werkt, klik de desbetreffende voertuigen aan, druk op D, dan klik je ergens op de map en gaan ze met ze allen daar 'inparkeren' terwijl ze de vijand aan gort blijven knallen.
    pi_46910362
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef _JBX_ het volgende:

[..]

Wat daar wel een leuke optie voor is, als je voertuigen uit het gareel staan, dan kan je ze naar achteren laten rijden ipv ze om te laten keren. Het zal je "probleem" niet geheel oplossen maar het komt ook nog eens superhandig van pas in battles waar jeje leger terug moet trekken.

hoe het werkt, klik de desbetreffende voertuigen aan, druk op D, dan klik je ergens op de map en gaan ze met ze allen daar 'inparkeren' terwijl ze de vijand aan gort blijven knallen.
    Ja dat directional damage(voertuigen sterker aan de voorkant dan achterkant) is echt briljant.

Stealth tankje achter mammothje langs manouvreren en blast away:)
    pi_46910450
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:11 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ja dat directional damage(voertuigen sterker aan de voorkant dan achterkant) is echt briljant.

Stealth tankje achter mammothje langs manouvreren en blast away:)
    ?

Dus een tank is inderdaad slapper als je 'achter' hem staat? Hoe de fuck weet je dat en hoe de fuck moest ik dat weten?
    pi_46910555
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:13 schreef McGilles het volgende:

[..]

?

Dus een tank is inderdaad slapper als je 'achter' hem staat? Hoe de fuck weet je dat en hoe de fuck moest ik dat weten?
    Nee, als jij je troepen anders terugtrekt dan schieten ze niet meer, met die optie gaan ze zich al schietende terugtrekken. En een stealth repareert alleen een voertuig
    pi_46910557
    Wat wel fijn is, is dat als je nu units selecteert.
    hij de harvesters niet meepakt zo verot irritant was dat altijd
    pi_46910823
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:16 schreef TwyLight het volgende:
    das chill idd.

vanaaf maar een potje met een hard nod turtle doen...
    en misschien daarna nog een brutal nod turtle...
      zondag 4 maart 2007 @ 17:25:42 #277
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_46910889
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 14:43 schreef LSS het volgende:

[..]
    random iets wat ik niet gelezen heb!
    Vijand!
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 17:26:17 #278
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46910914
    Maar niemand anders problemen met opstarten?
      Redactie Games zondag 4 maart 2007 @ 17:28:40 #279
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_46910989
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Laat me raden.. Vista? en hij zeurt om een bestand D3DX9_29.dll bestand?
    pi_46911029
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Nope, rijd als de brandweer.. al enig idee wat je probleem is? (ik heb idd geen zin om terug te zoeken in de posts) Ik zie je vaak genoeg opduiken dat het niet werkt bij je..
    pi_46911060
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:28 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Laat me raden.. Vista? en hij zeurt om een bestand D3DX9_29.dll bestand?
    ow,, als je die onzin draait ga ik je zowieso niet helpen.. nog onbekend terrein voor mij en teveel werkt niet met dat spul +)
      Redactie Games zondag 4 maart 2007 @ 17:31:07 #282
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_46911069
    Videokaart mag minimaal Geforce 4 zijn, en dan niet de MX varianten...
      Redactie Games zondag 4 maart 2007 @ 17:31:50 #283
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_46911096
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:30 schreef _JBX_ het volgende:

[..]

ow,, als je die onzin draait ga ik je zowieso niet helpen.. nog onbekend terrein voor mij en teveel werkt niet met dat spul +)
    Hij draait onder Vista hoor, alleen de filmpjes lopen niet in sync met het geluid...
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 17:31:56 #284
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46911102
    Neen XP, maar goed het DLL-bestand is al in system32 map gezet en daarna krijg ik gemiep over:

Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 17:32:22 #285
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46911116
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Videokaart mag minimaal Geforce 4 zijn, en dan niet de MX varianten...
    Ah en er zit hier een MX in. Opgelost.
    pi_46911148
    wat is de definitie van brutal eigenlijk? Volgens mij heeft de computer dan gewoon ongelimiteerd geld en bouwt ie als een malle. Kheb net ff paar potjes gedaan en na 6 minuten weet ie het volgende op t scherm te toveren:
    als ik kijk naar de tiberium velden dan zijn ze niet eens leeg terwijl mijn veldje dat al wel was..
    pi_46911205
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:13 schreef McGilles het volgende:

[..]

?

Directional damage, het staat erbij als je hovert over dat achteruit terugtrekken knopje. Staat er '....stronger front armor..."

Dus achteruit terugtrekken heeft meerdere voordelen:
    -Je tank maakt geen u-turn waarmee die tijd verliest
    -Je tank schiet op achtervolgers
    -Je tank gaat minder snel kapot dan wanneer hij van achter geraakt wordt.
      Redactie Games zondag 4 maart 2007 @ 17:35:53 #288
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_46911233
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Neen XP, maar goed het DLL-bestand is al in system32 map gezet en daarna krijg ik gemiep over:

[afbeelding]
    Precies dezelfde melding gehad, ik heb toen maar een Geforce GT 6600 erin gezet die ik nog had liggen, vanwege stabiliteitsproblemen met m'n pc, maar toen werkte het wel. Ik heb nog steeds het idee dat m'n 300 Watt voeding het niet helemaal lekker trekt, maar dat merk ik dan wel

Maar zelfs met een 6600 GT moet ik grafisch alles op Low tot Medium draaien en nog gaat het traag
    pi_46911250
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:31 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Hij draait onder Vista hoor, alleen de filmpjes lopen niet in sync met het geluid...
    Radeon 9000 series?
      Redactie Games zondag 4 maart 2007 @ 17:36:58 #290
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_46911269
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:36 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Radeon 9000 series?
    Zie post erboven...
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 17:37:19 #291
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46911289
    Ik heb nog wel een voodoo kaartje liggen, kan ik er ook wel inprikken
    pi_46911324
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Precies dezelfde melding gehad, ik heb toen maar een Geforce GT 6600 erin gezet die ik nog had liggen, vanwege stabiliteitsproblemen met m'n pc, maar toen werkte het wel. Ik heb nog steeds het idee dat m'n 300 Watt voeding het niet helemaal lekker trekt, maar dat merk ik dan wel

Maar zelfs met een 6600 GT moet ik grafisch alles op Low tot Medium draaien en nog gaat het traag
    6800 LE alles op medium en @ 1024 x 768
      Redactie Games zondag 4 maart 2007 @ 17:39:43 #293
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_46911387
    Bah en een 6600 GT zou nog zelfs die 6800 LE moeten overklassen...
    pi_46911563
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:16 schreef TwyLight het volgende:
    maar de harvesters zijn nog even brak als altijd. is het tiberium veldje leeg, rijden ze doodleuk door een strijdzone naar een ander veldje. is er even geen plek in de refinery rijden ze toch even naar die andere refinery aan de andere kant van de map. dat het sneller is om even te wachten op een plekje schijnen ze niet te begrijpen. ongelooflijk dat dit nog steeds niet gefixt is.
    pi_46911699
    whoops

[ Bericht 98% gewijzigd door Byte_Me op 04-03-2007 17:50:51 (dubbel) ]
    pi_46911820
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:44 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

maar de harvesters zijn nog even brak als altijd. is het tiberium veldje leeg, rijden ze doodleuk door een strijdzone naar een ander veldje. is er even geen plek in de refinery rijden ze toch even naar die andere refinery aan de andere kant van de map. dat het sneller is om even te wachten op een plekje schijnen ze niet te begrijpen. ongelooflijk dat dit nog steeds niet gefixt is.
    Ach zoals Johan altijd zei: elk voordeel heeft z'n nadeel..

of was het nou andersom
      Redactie Games zondag 4 maart 2007 @ 17:54:53 #297
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_46911922
    Ik denk niet dat ik em ga kopen, de demo draait bij mij niet echt geweldig en ik heb er ook geen vertrouwen in dat dat nog veranderd tijdens de Retail-versie. Dus helaas, blijkbaar is een GT6600 en een Athlon XP 2000+ met 1 Gig geheugen niet genoeg, om het spel een beetje lekker te draaien..
    pi_46912012
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Ik denk niet dat ik em ga kopen, de demo draait bij mij niet echt geweldig en ik heb er ook geen vertrouwen in dat dat nog veranderd tijdens de Retail-versie. Dus helaas, blijkbaar is een GT6600 en een Athlon XP 2000+ met 1 Gig geheugen niet genoeg, om het spel een beetje lekker te draaien..
    en als je de geavanceerdere opties een beetje omlaag haalt, zoals shaders etc. dat heeft bij mij iig heel veel geholpen.. succes!

ik draai trouwens op een systeem van 5 jaar oud op m'n gpu na.

athlon 2400+
    2x256 mb
    6800LE ietwat overgeklokt met rivatuner
    pi_46912021
    Misschien een leuk discussiepunt: wat voor skirmish map wil jij graag spelen?

Ik hoop op een vette El Alemein-achtige map waar je lekker met je Pitbulls over de woestijn kan scheuren met als support een heel leger orca's!!!
    pi_46912030
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
    vreemd.. ik heb een Athlon XP 2100+ met een geforce 4 ti 4200 en 1 gig geheugen.
    Draait als een tiet op medium settings
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 17:58:40 #301
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46912084
    Hmm waarom heb ik hier nou weer een MX kaartje in zitten.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')