Zal ik jouw eens Chronoshiften? Dan heb je wel tijd!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Begin jij hem ?
Ik heb in ieder geval geen tijd
Als dat eens zou kunnenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef Defiant het volgende:
[..]
Zal ik jouw eens Chronoshiften? Dan heb je wel tijd!
Ja, je hebt de Scrin nogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef BMH het volgende:
Vraag voor de ingelichte; Zijn er meer voertuige/gebouwen in de uiteindelijke versie van het spel?
Kun je hem al op brutal verslaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vind ik tegenvallen, vaak heb ik m'n hoofdbasis nauwelijks verdedigd en wordt er puur en alleen gevochten bij m'n zwaarverdedigde bijbasis (in een van de hoeken dus)
tegenstand heeft wel muurtjes dus die zitter er denk ik wel inquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef VoreG het volgende:
Als er muurtjes in de uiteindelijke versie komen koop ik em.
Maar niet als iets wat je zelf kan bouwen - naar mijn weten zitten alle eenheden en gebouwen van GDI en Nod zitten in de demo dus geen muurtjesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef switchboy het volgende:
[..]
tegenstand heeft wel muurtjes dus die zitter er denk ik wel in
Dat zegt geen ene fuck.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef switchboy het volgende:
[..]
tegenstand heeft wel muurtjes dus die zitter er denk ik wel in
Is al bekend wat dat gaat worden?quote:C&C 3: Kane Edition will also feature exclusive in-game content.
Brutal Bulldozer, kijken hoe lang jehet gaat volhoudenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:35 schreef MaxMark het volgende:
Ik durf de CPU-speler nooit op "Bulldozer" te zetten
in de prologuie staan wel degelijk muurtjes, dus het model en alles wat erbij hoort is er, nu alleen nog toevoegen aan het kunnen bouwen lijstjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:56 schreef fallrite het volgende:
[..]
Maar niet als iets wat je zelf kan bouwen - naar mijn weten zitten alle eenheden en gebouwen van GDI en Nod zitten in de demo dus geen muurtjes
Mij lukt het niet, zelfs niet als ik hem op turtle zet :Squote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Met moeite is het me een keertje gelukt
De computer heeft als het goed is geen superieure taktiek maar begint gewoon met meer cash. Niemand kan zoveel units zo snel paraat krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Brutal Bulldozer, kijken hoe lang jehet gaat volhouden
Wat ik jammer vind is dat de replayfunctie niet in de demo zit.
Zou wel de taktiek van de computer willen zien.
MCV's maken lijkt me vrij inferieur, dan kun je beter outpost/techcrane combo gebruiken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef mschol het volgende:
ik had vanmiddag een potje nod turtle gedaan, had die gast uiteindelijk 3 construction yards verspreid over het veld
en wat houdt bulldozer in?
30 maart pas :squote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wanneer is de officiele release date trouwens?
Ow, dan kan ik nog een maandje rustigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:40 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
30 maart pas :s
http://nlea.hp.electronicarts.se/productsview.aspx?id=8623
Ik wil gewoon een maand in coma liggen zodat het wat sneller gaat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ow, dan kan ik nog een maandje rustig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |