Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet EA me niet zo opgeilen dat het een geweldige game is. Dan raken gamers teleurgesteld.
Oke thanx man, Scrins werken niet? Als ik die aanklik en begin dan ben ik meteen defeated???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:48 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je kunt met NOD skirmishen, door in het keuze menu eerst op NOD te klikken en vervolgens op N te drukken. andere opties werken op dezelfde manier.
Ik zie ook niet velen juichenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.
De Ion Cannon is zeer geslaagd, dat moet ik wel toegeven.quote:
Idd, de topics gaan al zo hardquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef Byte_Me het volgende:
als alle fanboys pberends nou ff met rust laten, dan wordt dit topic niet zo volgepropt met nutteloze replies
En die gatesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef wipes66 het volgende:
Waarom kan je trouwen geen muren bouwen? Of komt dat nog in de echte versie?
ownee hoor die game zuigt aan alle kanten. het ziet er leuk uit het speelt lekkerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.
Dat is eigenlijk mijn grootste teleurstelling.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef wipes66 het volgende:
Waarom kan je trouwen geen muren bouwen? Of komt dat nog in de echte versie?
Jawel, hij is best wel chill de nieuwe C&C.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:18 schreef andre347 het volgende:
is het iets ?? heb geen zin om demo te downloaden![]()
Dat vind ik ook errrrg jammer... geef veel minder het basis-gevoel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk mijn grootste teleurstelling.
Ik speel CnC af en toe als een soort City Builder. Ik wil een mooie basis, met looppaden en alles op z'n plekkie en uiteraard kaarsrecht EN met muurtjes
Maar nee hoor.
Ah zeikerd!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik speel CnC af en toe als een soort City Builder. Ik wil een mooie basis, met looppaden en alles op z'n plekkie en uiteraard kaarsrecht EN met muurtjes
Maar nee hoor.
Ondanks de gebreken heb ik dat ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens ik ben het met VoreG zijn opmerking eens.. ik krijg wel echt een C&C gevoel
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens ik ben het met VoreG zijn opmerking eens.. ik krijg wel echt een C&C gevoel
lolquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar nee hoor.
Denk het wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:03 schreef wipes66 het volgende:
[..]
lolik heb precies hetzelfde. Maar ze hadden het overigens wel belooft in een c&c podcast, dus misschien komt het nog in de echte versie.
Net als dat 'guard' icoontje dat in de demo helemaal niks doet. Waarschijnlijk zijn ze daar nog mee bezig ofzo![]()
CnC is altijd zo geweest. Er zijn weinig RTS waarbij je een uur moet bouwen voordat je bij het einde bent. Ergens wel jammer, maar aan de andere kant ook wel goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef BMH het volgende:
Net de demo 2 uurtjes gespeeld in skirmish (daar draait het natuurlijk allemaal op). Het is echt een C&C.. Eindelijk! Helaas ben ik wel teleurgesteld in de diepte van het spel. Binnen 15 min heb je alle gebouwen en voertuigen al.. Daarna is het gewoon harvesten en een legertje bouwen.
Ik had gehoopt dat het wat dieper zou zijn en niet zo arcady als dit.
Maar dit is wel heel erg. Er is geen tactiek. Je maakt een groepje en valt aan. Er lijkt ook geen reet uit de maken als je eerst de stroomvoorziening uitschakelt... De lasers van de NOD schieten wel door.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
CnC is altijd zo geweest. Er zijn weinig RTS waarbij je een uur moet bouwen voordat je bij het einde bent. Ergens wel jammer, maar aan de andere kant ook wel goed.
Dat is niet waar. Vaak hebben ze nog een 2e basis.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar dit is wel heel erg. Er is geen tactiek. Je maakt een groepje en valt aan. Er lijkt ook geen reet uit de maken als je eerst de stroomvoorziening uitschakelt... De lasers van de NOD schieten wel door.![]()
Die map heb ik ook gedaan, zo snel mogelijk naar de tiberiun outpost bouwen en defense structures in beide hoeken bouwen, de computer killt meestal 1 camp, en bouwt er op die plek zelf1 Waardoor jij en de computer beiden 2 kampen hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Vaak hebben ze nog een 2e basis.
Hier een klein deel van hun 2e basis.
[afbeelding]
Dat is logisch, dit is de enige mapquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:29 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Die map heb ik ook gedaan, zo snel mogelijk naar de tiberiun outpost bouwen en defense structures in beide hoeken bouwen, de computer killt meestal 1 camp, en bouwt er op die plek zelf1 Waardoor jij en de computer beiden 2 kampen hebben
Kan iemand de computer al op Brutal verslaan? Ik wordt dan vrij snel weggevaagd![]()
Op welk niveau staat jouw computer? Ik kan een balanced hard computer echt niet tegenhouden als die een hoek wil hebben. Ik moet dan terug naar 2 basissen en een echte uitputtingslag aangaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is logisch, dit is de enige map.
De computer wilde eerst het tiberium rechtsonder hebben, maar daar zat ik al met Sonic verdediging (tof ding is dat! Niet zo goed als de Obelisk, maar toch!) Ze zagen dat ze er niet doorkwamen en trokken toen het hele leger daar terug, waarschijnlijk om aan de andere kant te gaan zitten.
Medium en dat vind ik behoorlijk lastig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Op welk niveau staat jouw computer? Ik kan een balanced hard computer echt niet tegenhouden als die een hoek wil hebben. Ik moet dan terug naar 2 basissen en een echte uitputtingslag aangaan.
Toevallig turte o.i.d ook aan? Hij heeft wel heel erg veel torens gebouwd daar. Ik kan niet w8en om dit spel online te spelen btwquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Medium en dat vind ik behoorlijk lastig.
jips, turtle valt nauwelijks aan, doet geen echte moeite om een tweede veld te krijgen maar heeft megaveel verdediging.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Toevallig turte o.i.d ook aan? Hij heeft wel heel erg veel torens gebouwd daar. Ik kan niet w8en om dit spel online te spelen btw![]()
Gewoon balanced. Maar hij metselde zich helemaal in, in dat hoekje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Toevallig turte o.i.d ook aan? Hij heeft wel heel erg veel torens gebouwd daar. Ik kan niet w8en om dit spel online te spelen btw![]()
Vind ik tegenvallen, vaak heb ik m'n hoofdbasis nauwelijks verdedigd en wordt er puur en alleen gevochten bij m'n zwaarverdedigde bijbasis (in een van de hoeken dus)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:26 schreef Timmehhh het volgende:
Oke ik heb skirmisch tegen hard computer gedaan en zelf was ik nod, het was lastig want de computer viel meteen erg sterk aan. Ook mooi om te zien dat de computer erg intelligent is, valt op de zwakke plekken aan, en als ik gewone torens hebt bouwt die vliegtuigen en als ik anti air craift missile shit koopt komt die met een tankrush. Toch wel net gewonnen met 2 tiberiun minen. Strategie was turtlen met Torens en zorgen dat je als eerste een missile geval hebt.
Begin jij hem ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef Defiant het volgende:
Komt er een Fok! C&C3 Clan???
Zal ik jouw eens Chronoshiften? Dan heb je wel tijd!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Begin jij hem ?
Ik heb in ieder geval geen tijd
Als dat eens zou kunnenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef Defiant het volgende:
[..]
Zal ik jouw eens Chronoshiften? Dan heb je wel tijd!
Ja, je hebt de Scrin nogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef BMH het volgende:
Vraag voor de ingelichte; Zijn er meer voertuige/gebouwen in de uiteindelijke versie van het spel?
Kun je hem al op brutal verslaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vind ik tegenvallen, vaak heb ik m'n hoofdbasis nauwelijks verdedigd en wordt er puur en alleen gevochten bij m'n zwaarverdedigde bijbasis (in een van de hoeken dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |