abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 2 maart 2007 @ 19:08:02 #51
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_46855559
Download.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_46855812
Waarom kan je trouwen geen muren bouwen? Of komt dat nog in de echte versie?
..///
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2007 @ 19:20:12 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46855960
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Moet EA me niet zo opgeilen dat het een geweldige game is. Dan raken gamers teleurgesteld.
Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 19:24:10 #54
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46856135
ION Canon
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46856167
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 18:48 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

je kunt met NOD skirmishen, door in het keuze menu eerst op NOD te klikken en vervolgens op N te drukken. andere opties werken op dezelfde manier.
Oke thanx man, Scrins werken niet? Als ik die aanklik en begin dan ben ik meteen defeated???
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_46856171
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.
Ik zie ook niet velen juichen .
pi_46856185
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:24 schreef appelsientje het volgende:
ION Canon
De Ion Cannon is zeer geslaagd, dat moet ik wel toegeven.
pi_46856554
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef Byte_Me het volgende:
als alle fanboys pberends nou ff met rust laten, dan wordt dit topic niet zo volgepropt met nutteloze replies
Idd, de topics gaan al zo hard
pi_46856599
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef wipes66 het volgende:
Waarom kan je trouwen geen muren bouwen? Of komt dat nog in de echte versie?
En die gates Dat was idd tof, helemaal muurtje om je basis bouwen En pavement tussen al je gebouwen zodat ondergrondse voertuigen niet in je basis konden komen
  vrijdag 2 maart 2007 @ 19:53:50 #60
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46857103
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.
ownee hoor die game zuigt aan alle kanten. het ziet er leuk uit het speelt lekker
maar de game is gewoon verpest door alle onmogelijke dingen

de game gaat dik mislukken.
dus...
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_46857117
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef wipes66 het volgende:
Waarom kan je trouwen geen muren bouwen? Of komt dat nog in de echte versie?
Dat is eigenlijk mijn grootste teleurstelling.
Ik speel CnC af en toe als een soort City Builder. Ik wil een mooie basis, met looppaden en alles op z'n plekkie en uiteraard kaarsrecht EN met muurtjes

Maar nee hoor .
pi_46857944
is het iets ?? heb geen zin om demo te downloaden
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:22:32 #63
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46858115
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:18 schreef andre347 het volgende:
is het iets ?? heb geen zin om demo te downloaden
Jawel, hij is best wel chill de nieuwe C&C.
Er zitten nog wat kleine gebreken in, dat wel. Maar goed, de perfecte RTS moet nog worden gemaakt.
I mean no harm
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:26:40 #64
141482 Q.
JurassiQ
pi_46858256
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk mijn grootste teleurstelling.
Ik speel CnC af en toe als een soort City Builder. Ik wil een mooie basis, met looppaden en alles op z'n plekkie en uiteraard kaarsrecht EN met muurtjes

Maar nee hoor .
Dat vind ik ook errrrg jammer... geef veel minder het basis-gevoel.
For great justice!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:57:26 #65
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46859330
Trouwens ik ben het met VoreG zijn opmerking eens.. ik krijg wel echt een C&C gevoel
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46859354
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk mijn grootste teleurstelling.
Ik speel CnC af en toe als een soort City Builder. Ik wil een mooie basis, met looppaden en alles op z'n plekkie en uiteraard kaarsrecht EN met muurtjes

Maar nee hoor .
Ah zeikerd!!

Ik mis de muren ook. Je kunt niet echt een mooie beschermde basis bouwen zo .
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:00:53 #67
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46859464
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens ik ben het met VoreG zijn opmerking eens.. ik krijg wel echt een C&C gevoel
Ondanks de gebreken heb ik dat ook.
Ik moest het alleen een paar keer spelen voordat het kwam.
I mean no harm
pi_46859536
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens ik ben het met VoreG zijn opmerking eens.. ik krijg wel echt een C&C gevoel
.


Vooral door die filmpjes. Heerlijke sfeer.


Ik ben tegen films over games, omdat ze vaak erg slecht zijn, maar je kan met het verhaal van CnC een geweldige trilogie maken.
pi_46859577
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk mijn grootste teleurstelling.
Ik speel CnC af en toe als een soort City Builder. Ik wil een mooie basis, met looppaden en alles op z'n plekkie en uiteraard kaarsrecht EN met muurtjes

Maar nee hoor .
lol ik heb precies hetzelfde. Maar ze hadden het overigens wel belooft in een c&c podcast, dus misschien komt het nog in de echte versie.

Net als dat 'guard' icoontje dat in de demo helemaal niks doet. Waarschijnlijk zijn ze daar nog mee bezig ofzo
..///
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:05:21 #70
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46859634
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:03 schreef wipes66 het volgende:

[..]

lol ik heb precies hetzelfde. Maar ze hadden het overigens wel belooft in een c&c podcast, dus misschien komt het nog in de echte versie.

Net als dat 'guard' icoontje dat in de demo helemaal niks doet. Waarschijnlijk zijn ze daar nog mee bezig ofzo
Denk het wel.

Deze demo is redelijk vroeg en ik weet zeker dat ze nog wat aanpassen in de details aan de hand van user feedback op hun forum.
I mean no harm
pi_46859886
Als er muurtjes in de uiteindelijke versie komen koop ik em.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:12:07 #72
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_46859887
Net de demo 2 uurtjes gespeeld in skirmish (daar draait het natuurlijk allemaal op). Het is echt een C&C.. Eindelijk! Helaas ben ik wel teleurgesteld in de diepte van het spel. Binnen 15 min heb je alle gebouwen en voertuigen al.. Daarna is het gewoon harvesten en een legertje bouwen.

Ik had gehoopt dat het wat dieper zou zijn en niet zo arcady als dit.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_46860000
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef BMH het volgende:
Net de demo 2 uurtjes gespeeld in skirmish (daar draait het natuurlijk allemaal op). Het is echt een C&C.. Eindelijk! Helaas ben ik wel teleurgesteld in de diepte van het spel. Binnen 15 min heb je alle gebouwen en voertuigen al.. Daarna is het gewoon harvesten en een legertje bouwen.

Ik had gehoopt dat het wat dieper zou zijn en niet zo arcady als dit.
CnC is altijd zo geweest. Er zijn weinig RTS waarbij je een uur moet bouwen voordat je bij het einde bent. Ergens wel jammer, maar aan de andere kant ook wel goed.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:21:37 #74
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_46860261
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef VoreG het volgende:

[..]

CnC is altijd zo geweest. Er zijn weinig RTS waarbij je een uur moet bouwen voordat je bij het einde bent. Ergens wel jammer, maar aan de andere kant ook wel goed.
Maar dit is wel heel erg. Er is geen tactiek. Je maakt een groepje en valt aan. Er lijkt ook geen reet uit de maken als je eerst de stroomvoorziening uitschakelt... De lasers van de NOD schieten wel door.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_46860474
Oke ik heb skirmisch tegen hard computer gedaan en zelf was ik nod, het was lastig want de computer viel meteen erg sterk aan. Ook mooi om te zien dat de computer erg intelligent is, valt op de zwakke plekken aan, en als ik gewone torens hebt bouwt die vliegtuigen en als ik anti air craift missile shit koopt komt die met een tankrush. Toch wel net gewonnen met 2 tiberiun minen. Strategie was turtlen met Torens en zorgen dat je als eerste een missile geval hebt.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_46860497
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef BMH het volgende:

[..]

Maar dit is wel heel erg. Er is geen tactiek. Je maakt een groepje en valt aan. Er lijkt ook geen reet uit de maken als je eerst de stroomvoorziening uitschakelt... De lasers van de NOD schieten wel door.
Dat is niet waar. Vaak hebben ze nog een 2e basis.

Hier een klein deel van hun 2e basis .



Daarachter stonden nog meer lasers en powerplants. Dat was het enige dat hij nog had
pi_46860580
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Vaak hebben ze nog een 2e basis.

Hier een klein deel van hun 2e basis .

[afbeelding]
Die map heb ik ook gedaan, zo snel mogelijk naar de tiberiun outpost bouwen en defense structures in beide hoeken bouwen, de computer killt meestal 1 camp, en bouwt er op die plek zelf1 Waardoor jij en de computer beiden 2 kampen hebben

Kan iemand de computer al op Brutal verslaan? Ik wordt dan vrij snel weggevaagd
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_46860703
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:29 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Die map heb ik ook gedaan, zo snel mogelijk naar de tiberiun outpost bouwen en defense structures in beide hoeken bouwen, de computer killt meestal 1 camp, en bouwt er op die plek zelf1 Waardoor jij en de computer beiden 2 kampen hebben

Kan iemand de computer al op Brutal verslaan? Ik wordt dan vrij snel weggevaagd
Dat is logisch, dit is de enige map .

De computer wilde eerst het tiberium rechtsonder hebben, maar daar zat ik al met Sonic verdediging (tof ding is dat! Niet zo goed als de Obelisk, maar toch!) Ze zagen dat ze er niet doorkwamen en trokken toen het hele leger daar terug, waarschijnlijk om aan de andere kant te gaan zitten.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:32:15 #79
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_46860709
Mooie demo, topper van een spel gaat dit worden. Die ga ik dus wel kopen....
En het mooie is dat ie ook prima draait op vrij hoge specs op de wat oudere PC's met nog een redelijke videokaart
pi_46860770
wanneer komt ie voor de 360??
pi_46860784
zo, 1,2gb voor een demo is niet mis maar ik moet hem toch echt ff checke
pi_46860932
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is logisch, dit is de enige map .

De computer wilde eerst het tiberium rechtsonder hebben, maar daar zat ik al met Sonic verdediging (tof ding is dat! Niet zo goed als de Obelisk, maar toch!) Ze zagen dat ze er niet doorkwamen en trokken toen het hele leger daar terug, waarschijnlijk om aan de andere kant te gaan zitten.
Op welk niveau staat jouw computer? Ik kan een balanced hard computer echt niet tegenhouden als die een hoek wil hebben. Ik moet dan terug naar 2 basissen en een echte uitputtingslag aangaan.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_46861150
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Op welk niveau staat jouw computer? Ik kan een balanced hard computer echt niet tegenhouden als die een hoek wil hebben. Ik moet dan terug naar 2 basissen en een echte uitputtingslag aangaan.
Medium en dat vind ik behoorlijk lastig.
pi_46861216
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

Medium en dat vind ik behoorlijk lastig.
Toevallig turte o.i.d ook aan? Hij heeft wel heel erg veel torens gebouwd daar. Ik kan niet w8en om dit spel online te spelen btw
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:46:44 #85
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46861260
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Toevallig turte o.i.d ook aan? Hij heeft wel heel erg veel torens gebouwd daar. Ik kan niet w8en om dit spel online te spelen btw
jips, turtle valt nauwelijks aan, doet geen echte moeite om een tweede veld te krijgen maar heeft megaveel verdediging.

guerillia bouwde bij mij heel veel lichte aanvalsheli's
Balanced was heel tactisch bezig.
I mean no harm
pi_46861419
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Toevallig turte o.i.d ook aan? Hij heeft wel heel erg veel torens gebouwd daar. Ik kan niet w8en om dit spel online te spelen btw
Gewoon balanced. Maar hij metselde zich helemaal in, in dat hoekje.
Die andere basis kon ik vrij makkelijk overnemen met 5 juggernauts.

Guerilla is irritant om tegen te vechten, die blijven door de lucht aanvallen.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:55:16 #87
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46861540
AI is best slim heb ik gemerkt..
had net bewust een gaatje laten vallen... en hij viel meteen aan
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46861897
Komt er een Fok! C&C3 Clan???
pi_46861902
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:26 schreef Timmehhh het volgende:
Oke ik heb skirmisch tegen hard computer gedaan en zelf was ik nod, het was lastig want de computer viel meteen erg sterk aan. Ook mooi om te zien dat de computer erg intelligent is, valt op de zwakke plekken aan, en als ik gewone torens hebt bouwt die vliegtuigen en als ik anti air craift missile shit koopt komt die met een tankrush. Toch wel net gewonnen met 2 tiberiun minen. Strategie was turtlen met Torens en zorgen dat je als eerste een missile geval hebt.
Vind ik tegenvallen, vaak heb ik m'n hoofdbasis nauwelijks verdedigd en wordt er puur en alleen gevochten bij m'n zwaarverdedigde bijbasis (in een van de hoeken dus)
  vrijdag 2 maart 2007 @ 22:05:23 #90
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46861924
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef Defiant het volgende:
Komt er een Fok! C&C3 Clan???
Begin jij hem ?
Ik heb in ieder geval geen tijd
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46862017
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Begin jij hem ?
Ik heb in ieder geval geen tijd
Zal ik jouw eens Chronoshiften? Dan heb je wel tijd!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 22:09:07 #92
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46862086
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef Defiant het volgende:

[..]

Zal ik jouw eens Chronoshiften? Dan heb je wel tijd!
Als dat eens zou kunnen
Ik ga toch ook maar RA2 installeren
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46862476
Global Fok! Initiative
GFI

Brotherhood of Fok!
BoF

Wat ben ik origineel
pi_46862540
Fock ik wil dat het spel uitkomt
pi_46862646
Me too, heb eigenlijk helemaal geen zin in die Demo

Ik wil het volledige spel FFS.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 22:55:05 #96
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_46863768
Vraag voor de ingelichte; Zijn er meer voertuige/gebouwen in de uiteindelijke versie van het spel?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_46864272
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef BMH het volgende:
Vraag voor de ingelichte; Zijn er meer voertuige/gebouwen in de uiteindelijke versie van het spel?
Ja, je hebt de Scrin nog .
Maar voor NOD / GDI niet, in de readme van de demo staat dat je met het hele arsenaal kunt spelen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_46864627
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Vind ik tegenvallen, vaak heb ik m'n hoofdbasis nauwelijks verdedigd en wordt er puur en alleen gevochten bij m'n zwaarverdedigde bijbasis (in een van de hoeken dus)
Kun je hem al op brutal verslaan?
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_46865055
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Kun je hem al op brutal verslaan?
Met moeite is het me een keertje gelukt
pi_46865684
Ik kom er echt vanmiddag pas achter dat je kan uitbreiden

Nu begint het spel pas voor mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')