abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46853115

Ruim vier jaar na verschijning van Command & Conquer: Generals komt dan eindelijk de nieuwe telg uit in deze succesvolle real-time strategy reeks. De nieuwe telg kreeg de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars mee en is officieel een vervolg op Command & Conquer: Tberian Sun uit 1999 wat toen nog ontwikkeld werd door Westwood Studios. Tiberium Wars speelt zich af in 2047. Het oogsten van de grondstof Tiberium heeft zn sporen nagelaten; vele gebieden op aarde zijn onleefbaar geworden voor de mens en de aarde wordt in drie delen opgedeeld. In de rode zones is leven onmogelijk geworden. De gele zones zijn zwaar besmet maar huisvesten een groot gedeelte van de wereldbevolking. De blauwe zones zijn veilig te nomen en zijn de laatste hoop op een geciviliseerde wereld. De GDI zijn verantwoordelijk voor de verdediging van deze zones.

Sinds het einde van de Second Tiberium War heeft Nod zijn krachten gespaard en zn macht uitgebreid. Nu heeft Nod de meerderheid van de bevolking achter zich staan en is vastberaden om de GDI te vernietigen. In Maart 2047 volgt de nucleaire aanval op Philadelphia, het commando centrum van GDI, een gevoelige klap die de GDI aan het wankelen brengt. De daarop volgende aanval van Black Hand shock troops blijkt teveel. Getergd door deze brutale aanval verzamelen de overgebleven topmilitairen en politici zich om met de overgebleven troepen, vastberaden om een nieuwe overwinning op Nod te behalen in deze Third Tiberium War.

Halverwege het conflict gebeuren er vreemde dingen. Buitenaardse krachten mengen zich spontaan in het gevecht en veranderen de aard van de oorlog. De precieze reden waarom deze buitenaardse krachten interesse hebben in het Tiberium is nog onduidelijk maar daar zal snel verandering in komen...

Deze vallen erg mee gezien het grafische geweld van tegenwoordig. De minimum specs zijn als volgt:
  • P4 1.8GHz
  • 512MB RAM
  • 8GB HD space
  • 64MB DX9.0c Graphics card

Uiteraard is er ook een demo voor het spel. Deze demo bevat een single player level en ook een skirmish map. Op die manier kun je kennis maken met alle facetten van het spel. Zelfs het Ion Canon komt er in voor. De bespreking van de demo kun je hier vinden. Op de volgende links kun je de demo downloaden waarbij de link van de TUDelft een echte aanrader is:

Via TUDelft
    Via EALink
    Via Gamershell
    Via Usenet
    Via Torrent

PlanetCNC
    Wiki
    C&C Muziek
    Officiele website

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07| 08

De openingspost kun je hier vinden

[ Bericht 50% gewijzigd door ROC-belooft-het-u op 02-03-2007 17:55:54 ]
  • pi_46853264
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je kritiek bestaat uit:

Er zitten geen boten in, nee logisch, heb je het filmpje gezien van de Golden Gate Bridge, knappe boot die daardoor heen komt
    Er zitten veel te veel lasers in, logisch dit is de Tiberium reeks.
    Je moet powerplants bouwen, ook logisch het is een RTS, dat heeft elke RTS
    Boten horen gewoon bij een RTS. Dat maakt het veel dynamischer.

Powerplants bouwen is op zich niet erg, maar het moeten er niet zoveel zijn. 3 voor een basis is meer dan voldoende.

Lasers zijn ook prima, maar niet teveel. Dat de mammouth tank een laser kan krijgen gaat me echt te ver.

Verder had ik nog veel meer logische kritiek.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 17:54:20 #3
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853298
    @PBerends;

Als je ook maar eens wat meer deed dan 3 seconden nadenken in je gehele leven had je gekeken op Fok!Games en was je er achter gekomen dat ik niets van EA moet hebben. Sterker nog dat ik op Generals flinke kritiek heb geleverd door EA's prutswerk. (zelfde voor Battlefield 2142 )
    Maar in plaats daarvan doe je iemand die anti-EA (maar pro C&C) indelen als een EA kontlikker wat bewijst dat je gewoon een zielig knulletje bent.

Nou, als jij C&C 3 hier blijft afzeiken is dat goed, dan doe ik hetzelfde met jouw.
    I mean no harm
    pi_46853300
    even je link naar het laatste topic fixen

edit: is al gefixt
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2007 @ 17:54:31 #5
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46853306
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik zou een X1950Pro nemen, maar jij zult wel een AGP kaartje willen kopen. kan het alleen maar afraden, beter om je hele PC dan te upgraden. ik zou er geen geld meer aan uitgeven (of het moet 2dehands zijn)
    Ik heb een imac een macbook en een powerbook gekocht in de afgelopen anderhalf jaar. Een volledig nieuw mobo kopen alleen voor pci-e staat niet hoog op mijn prioriteiten lijstje.

Daarnaast, ik heb verder nog best een redelijke pc met 1 van de eerste AMD 64 3200+ procs, 1 Gig dualchannel hyperx geheugen. Dus als ik nou met een videokaart upgrade weer een beetje behoorlijk kan gamen ben ik dik tevreden. verder gebruik ik die pc nergens meer voor.

Ik kan natuurlijk ook een xbox360 kopen
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2007 @ 17:55:34 #6
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46853333
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:53 schreef pberends het volgende:
    Volgens mij is het een kwestie van smaak. Maar het is toch heel simpel... koop hem niet... klaar
      vrijdag 2 maart 2007 @ 17:55:37 #7
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853337
    quote:

[..]

Powerplants bouwen is op zich niet erg, maar het moeten er niet zoveel zijn. 3 voor een basis is meer dan voldoende.

Lasers zijn ook prima, maar niet teveel. Dat de mammouth tank een laser kan krijgen gaat me echt te ver.

Das een Railgun.
    Een railgun is een door magnetische veld versneld projectiel en geen laser. En ja, die laat zo'n spoor na (weliswaar neit zo overdreven maar hij laat wel een spoor na).
    Het is dus geen laser
    I mean no harm
    pi_46853345
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef pomtiedom het volgende:
    @PBerends;

Als je ook maar eens wat meer deed dan 3 seconden nadenken in je gehele leven had je gekeken op Fok!Games en was je er achter gekomen dat ik niets van EA moet hebben. Sterker nog dat ik op Generals flinke kritiek heb geleverd door EA's prutswerk. (zelfde voor Battlefield 2142 )
    Maar in plaats daarvan doe je iemand die anti-EA (maar pro C&C) indelen als een EA kontlikker wat bewijst dat je gewoon een zielig knulletje bent.

Nou, als jij C&C 3 hier blijft afzeiken is dat goed, dan doe ik hetzelfde met jouw.
    .

Laten we gewoon ophouden met personen aanvallen, dat zou veel schelen. Ik heb gewoon zeer terechte kritiek op C&C3. Vinden jullie die kritiek niet terecht, dat is dan jullie mening, prima.
    pi_46853362
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Das een Railgun.
    Een railgun is een door magnetische veld versneld projectiel en geen laser. En ja, die laat zo'n spoor na (weliswaar neit zo overdreven maar hij laat wel een spoor na).
    Het is dus geen laser
    Het lijkt op een laser, maar het is gewoon geen meesterlijk kanonsschot zoals je van een mammouth mag verwachten!
      vrijdag 2 maart 2007 @ 17:56:39 #10
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853367
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Laten we gewoon ophouden met personen aanvallen, dat zou veel schelen. Ik heb gewoon zeer terechte kritiek op C&C3. Vinden jullie die kritiek niet terecht, dat is dan jullie mening, prima.
    Mooi, je hebt je kritiek gegeven, en rot nu op.
    I mean no harm
    pi_46853374
    Pberends, wanneer open je weer 'ns toffe topics waarin je prangende doch ingenieuze vragen stelt?
    pi_46853381
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Volgens mij is het een kwestie van smaak. Maar het is toch heel simpel... koop hem niet... klaar
    Moet EA me niet zo opgeilen dat het een geweldige game is. Dan raken gamers teleurgesteld.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 17:57:36 #13
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853402
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Het lijkt op een laser, maar het is gewoon geen meesterlijk kanonsschot zoals je van een mammouth mag verwachten!
    Dan doe je de upgrade niet kopen, zelfde voor de Nod Lasers, veel van de wapens bij GDI en NOd worden pas vervangen door Railgun's en lasers als je een upgrade uit voert. Ben je een projecttielenfan doe je die upgrade niet aanschaffen, simpel toch?
    I mean no harm
    pi_46853405
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:56 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Mooi, je hebt je kritiek gegeven, en rot nu op.
    Weer kritiek op de persoon, nu begint het echt sneu te worden. Ik rot niet op, want ik mag gewoon kritiek op C&C3 leveren. Is er soms een wet waarvan dat niet mag?
    pi_46853415
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb een imac een macbook en een powerbook gekocht in de afgelopen anderhalf jaar. Een volledig nieuw mobo kopen alleen voor pci-e staat niet hoog op mijn prioriteiten lijstje.

Daarnaast, ik heb verder nog best een redelijke pc met 1 van de eerste AMD 64 3200+ procs, 1 Gig dualchannel hyperx geheugen. Dus als ik nou met een videokaart upgrade weer een beetje behoorlijk kan gamen ben ik dik tevreden. verder gebruik ik die pc nergens meer voor.

Ik kan natuurlijk ook een xbox360 kopen
    bij mij draait het ook best soepel, met een opgesoepte 6800GT (ook AGP). dus het is niet zo dat je per se een high end videokaart nodig hebt. het is meer dat je waarschijnlijk niet heel lang gebruik zult maken van die videokaart, aangezien ie bij een moederbord/proc upgrade niet meer mee kan.
    pi_46853433
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Dan doe je de upgrade niet kopen, zelfde voor de Nod Lasers, veel van de wapens bij GDI en NOd worden pas vervangen door Railgun's en lasers als je een upgrade uit voert. Ben je een projecttielenfan doe je die upgrade niet aanschaffen, simpel toch?
    Ik neem aan dat die railguns sterker zijn? Dus heb je eigenlijk niet zo heel veel keuze.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 17:59:09 #17
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853456
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Weer kritiek op de persoon, nu begint het echt sneu te worden. Ik rot niet op, want ik mag gewoon kritiek op C&C3 leveren. Is er soms een wet waarvan dat niet mag?
    Ik kan hetzelfe van jouw zeggen, weer kritiek op C&C 3. Maar gelukkig ben ik nog net niet zo triest om me door dergelijk commentaar de deur te laten wijzen.
    I mean no harm
    pi_46853470
    als alle fanboys pberends nou ff met rust laten, dan wordt dit topic niet zo volgepropt met nutteloze replies
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:00:13 #19
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853482
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die railguns sterker zijn? Dus heb je eigenlijk niet zo heel veel keuze.
    Tuurlijk wel, alles is een keuze ook die upgrade.
    I mean no harm
    pi_46853503
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Ik kan hetzelfe van jouw zeggen, weer kritiek op C&C 3. Maar gelukkig ben ik nog net niet zo triest om me door dergelijk commentaar de deur te laten wijzen.
    Je had gewoon mod moeten worden, kon je lekker alle users bannen die teveel kritiek hebben op je favoriete games. Verder ben je ook niet verplicht om op mij te reageren.
    pi_46853526
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Als ik inhoudelijke kritiek lever op C&C3, krijg ik vervolgens alleen maar aanvallen op mijn persoon. Wie is hier nou kinderachtig bezig?
    zie de reactie van jou boven mijn reactie in het vorige topic...

en je moet misschien gewoon eens beginnen met je kritiek te onderbouwen, dit doe je niet.
    pi_46853544
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Je laat jezelf anders wel opjagen.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:02:21 #23
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853545
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Je had gewoon mod moeten worden, kon je lekker alle users bannen die teveel kritiek hebben op je favoriete games. Verder ben je ook niet verplicht om op mij te reageren.
    Ik heb zelf ook kritiek geleverd op C&C 3, maar ik ga er niet over door janken als een 5 jarige. Ik ga wel doorjanken op mensen die over zoiets janken als een 5 jarige.
    En dan mag je me best een 5 jarige noemen.
    I mean no harm
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:02:45 #24
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46853565
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:02 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:

[..]

Je laat jezelf anders wel opjagen.
    nee hoor, voor mij is dit plezier.
    I mean no harm
    pi_46853617
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:01 schreef mschol het volgende:

[..]

zie de reactie van jou boven mijn reactie in het vorige topic...

en je moet misschien gewoon eens beginnen met je kritiek te onderbouwen, dit doe je niet.
    Het is ook een kwestie van smaak. Anderen vinden die lasers heel fijn. Erg fijn voor ze.
    pi_46853636
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:02 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook kritiek geleverd op C&C 3, maar ik ga er niet over door janken als een 5 jarige. Ik ga wel doorjanken op mensen die over zoiets janken als een 5 jarige.
    En dan mag je me best een 5 jarige noemen.
    5 jarige

Kritiek op C&C3? Dat kan echt niet!
    pi_46853668
    tvp

ik hoop dat tegen de tijd dat ik de tvp nodig heb dit topic niet alweer 7 pagina's vol is door meningverschillen.

Kom op man, of je vindt het spel leuk (me, me, me) en je speelt het lekker. Of je vindt het een kutspel en zegt waarom. Als niet iedereen daar weer over heen en weer gaat zeuren zijn we snel klaar en kan pberends mooi een spel zoeken die die wel leuk vindt:)
    pi_46853683
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Het is ook een kwestie van smaak. Anderen vinden die lasers heel fijn. Erg fijn voor ze.
    klopt, daar heb je gelijk in, maar dit kan je best 1x duidelijk maken en dan weet iedereen het wel.
    pi_46853687
    Wat bedoelen ze met "handicap" voordat je je skirmish missies begint? Wat is dat en hoe werkt dat?
    pi_46853704
    quote:

[..]

Boten horen niet bij de CnC RTS, het is onzin om te gaan bleren dat het er wl bij hoort, want het is een RTS.

De Mammoth Tank had al een laser in Tiberian Sun, dit is daar een verbeterde versie van..
    pi_46853718
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef mschol het volgende:

[..]

klopt, daar heb je gelijk in, maar dit kan je best 1x duidelijk maken en dan weet iedereen het wel.
    Nou en, bij EA moet je dat soort dingen er altijd 1000 keer inwrijven, en dan luisteren ze nog niet .
    pi_46853736
    Ik neem wel aan dat iedereen het met me eens is dat de gebouwen te sloom en te vaag neervallen.
    pi_46853771
    Mijn punt van kritiek is de metamorfose van het logo, de oude drie was veel vetter.

Tot dusverre mijn kritiek.

oja en voor mijn pc.
    pi_46853796
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef SuperUli het volgende:
    Wat bedoelen ze met "handicap" voordat je je skirmish missies begint? Wat is dat en hoe werkt dat?
    dan krijg de computer (of speler) waarschijnlijk een negative bonus ( ) op de bouw kosten enzo
    pi_46853800
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef pberends het volgende:
    Ik neem wel aan dat iedereen het met me eens is dat de gebouwen te sloom en te vaag neervallen.
    heb je het over dat door de grond zakken van structures van de 3 sides? of civilian gebouwen.

Dat door de grond zakken vind ik ook wel gaar, mja als het er blijft liggen is ook wel weer onhandig dus ach.

De animaties van civilian gebouwen zijn gewoon cool.
    pi_46853813
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:10 schreef mschol het volgende:

[..]

dan krijg de computer (of speler) waarschijnlijk een negative bonus ( ) op de bouw kosten enzo
    Ja of een % afname van hitpoints enzo:)
    pi_46853826
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Nou en, bij EA moet je dat soort dingen er altijd 1000 keer inwrijven, en dan luisteren ze nog niet .
    EA komt hier niet om de kritiek van mensen aan te horen, dan moet je op hun fora zijn
    pi_46853827
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:10 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

heb je het over dat door de grond zakken van structures van de 3 sides? of civilian gebouwen.

Dat door de grond zakken vind ik ook wel gaar, mja als het er blijft liggen is ook wel weer onhandig dus ach.

De animaties van civilian gebouwen zijn gewoon cool.
    Gewoon flats enzo. Het ineenstorten gaat veel te langzaam. Beetje rare animatie.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:11:48 #39
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_46853834
    rellen

Huilen dan.
    pi_46853869
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:10 schreef mschol het volgende:

[..]

Dan zet je 'm op Easy en dan nog effe -95% handicap. .
    Voor de totally noob.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:14:53 #41
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_46853912
    Ik ga em zeker niet kopen maar wel spelen
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:15:43 #42
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_46853939
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:14 schreef Prowl het volgende:
    Ik ga em zeker niet kopen maar wel spelen
    hehehe

* Isdatzo ook
    Huilen dan.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:25:05 #43
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46854213
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:05 schreef pberends het volgende:

[..]

5 jarige

Kritiek op C&C3? Dat kan echt niet!
    Tuurlijk wel. Zoals waarom dat de civilian gebouwen niet kunnen worden gerepareerd nadat ze zijn beschadigd. Of waarom er geen muren zijn. (ik houd ervan een muur rondom mijn basis te zetten ookal word ie aan diggelen geschoten)
    Maar ik ga niet bij iedere twijfelreactie zeggen dat het een slecht spel is. Of als iemand een kritiekpuntje geeft nog eens goed op dat kritiekpuntje in gaan en even lekker breed uitmeten om af te sluiten met dat het een slecht spel is.
    I mean no harm
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:28:05 #44
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46854294
    quote:
    Als een gebouw word opgeblazen irl dan stort het ook niet zeer snel in hoor. De massa moet immers eerst aan momentem krijgen voordat het zijn topsnelheid bereikt door de zwaartekracht.
    Ik ben het er wel mee eens dat het door de grond zakken wat cheap is, maar then again, dit gebeurd niet alleen bij C&C en\of EA spellen.
    I mean no harm
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:31:06 #45
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_46854386
    quote:
    Eerlijk, who cares? Het gaat toch om de gameplay en dies bij een uitdagend potje echt wel goed te noemen. Lekker snelle actie en goede AI. Oke het uitzoomen had wel wat verder gemogen en ook vind ik sommige units ook wel erg sterk zoals de mammoth met rail upgrade. Maarja da is dan ook pas de laatste tech.

Ohja iemand trouwens ookal eens slaag gehad van die venoms? Wat een kun cheap ass dingen zijn dat om tegen je te hebben.
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:33:20 #46
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46854458
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Eerlijk, who cares? Het gaat toch om de gameplay en dies bij een uitdagend potje echt wel goed te noemen. Lekker snelle actie en goede AI. Oke het uitzoomen had wel wat verder gemogen en ook vind ik sommige units ook wel erg sterk zoals de mammoth met rail upgrade. Maarja da is dan ook pas de laatste tech.

Ohja iemand trouwens ookal eens slaag gehad van die venoms? Wat een kun cheap ass dingen zijn dat om tegen je te hebben.
    Ik kreeg nogal wat venoms over me heen toen de tegenstander op 'Guerillia' stond. Maar de AA halen die redelijk snel neer. DeMammoths hebben (zoals normaal) zelf AA missels.
    I mean no harm
    pi_46854583
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:13 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Dan zet je 'm op Easy en dan nog effe -95% handicap. .
    Voor de totally noob.
    jammer dat je jezelf dan niet ook een + percentage kan geven
    pi_46854833
    Hey heb demo gespeeld, heb zonet effe die missie in alexendrie op hardest gehaald. Daarna komen er helaas geen missies meer klopt dat? Jammer trouwens dat je nog niet met nod en dat ander volk kan spelen
    <a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
    pi_46854904
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:46 schreef Timmehhh het volgende:
    Hey heb demo gespeeld, heb zonet effe die missie in alexendrie op hardest gehaald. Daarna komen er helaas geen missies meer klopt dat? Jammer trouwens dat je nog niet met nod en dat ander volk kan spelen
    je kunt met NOD skirmishen, door in het keuze menu eerst op NOD te klikken en vervolgens op N te drukken. andere opties werken op dezelfde manier.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 19:00:59 #50
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46855305
    geinstalleerd en spelen maar
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
      Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 2 maart 2007 @ 19:08:02 #51
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_46855559
    Download.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_46855812
    Waarom kan je trouwen geen muren bouwen? Of komt dat nog in de echte versie?
    ..///
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2007 @ 19:20:12 #53
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_46855960
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Moet EA me niet zo opgeilen dat het een geweldige game is. Dan raken gamers teleurgesteld.
    Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 19:24:10 #54
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46856135
    ION Canon
    pi_46856167
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 18:48 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

je kunt met NOD skirmishen, door in het keuze menu eerst op NOD te klikken en vervolgens op N te drukken. andere opties werken op dezelfde manier.
    Oke thanx man, Scrins werken niet? Als ik die aanklik en begin dan ben ik meteen defeated???
    <a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
    pi_46856171
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zie ook niet velen juichen .
    pi_46856185
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:24 schreef appelsientje het volgende:
    ION Canon
    De Ion Cannon is zeer geslaagd, dat moet ik wel toegeven.
    pi_46856554
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef Byte_Me het volgende:
    als alle fanboys pberends nou ff met rust laten, dan wordt dit topic niet zo volgepropt met nutteloze replies
    Idd, de topics gaan al zo hard
    pi_46856599
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef wipes66 het volgende:
    En die gates Dat was idd tof, helemaal muurtje om je basis bouwen En pavement tussen al je gebouwen zodat ondergrondse voertuigen niet in je basis konden komen
      vrijdag 2 maart 2007 @ 19:53:50 #60
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_46857103
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

ownee hoor die game zuigt aan alle kanten. het ziet er leuk uit het speelt lekker
    maar de game is gewoon verpest door alle onmogelijke dingen

de game gaat dik mislukken.
    dus...
    Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
    pi_46857117
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef wipes66 het volgende:
    Dat is eigenlijk mijn grootste teleurstelling.
    Ik speel CnC af en toe als een soort City Builder. Ik wil een mooie basis, met looppaden en alles op z'n plekkie en uiteraard kaarsrecht EN met muurtjes

Maar nee hoor .
    pi_46857944
    is het iets ?? heb geen zin om demo te downloaden
      vrijdag 2 maart 2007 @ 20:22:32 #63
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46858115
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 20:18 schreef andre347 het volgende:
    is het iets ?? heb geen zin om demo te downloaden
    Jawel, hij is best wel chill de nieuwe C&C.
    Er zitten nog wat kleine gebreken in, dat wel. Maar goed, de perfecte RTS moet nog worden gemaakt.
    I mean no harm
      vrijdag 2 maart 2007 @ 20:26:40 #64
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46858256
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik speel CnC af en toe als een soort City Builder. Ik wil een mooie basis, met looppaden en alles op z'n plekkie en uiteraard kaarsrecht EN met muurtjes

Maar nee hoor .
    Dat vind ik ook errrrg jammer... geef veel minder het basis-gevoel.
    For great justice!
      vrijdag 2 maart 2007 @ 20:57:26 #65
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46859330
    Trouwens ik ben het met VoreG zijn opmerking eens.. ik krijg wel echt een C&C gevoel
    pi_46859354
    quote:

[..]

Maar nee hoor .
    Ah zeikerd!!

Ik mis de muren ook. Je kunt niet echt een mooie beschermde basis bouwen zo .
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:00:53 #67
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46859464
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef appelsientje het volgende:
    Trouwens ik ben het met VoreG zijn opmerking eens.. ik krijg wel echt een C&C gevoel
    Ondanks de gebreken heb ik dat ook.
    Ik moest het alleen een paar keer spelen voordat het kwam.
    I mean no harm
    pi_46859536
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef appelsientje het volgende:
    .

Vooral door die filmpjes. Heerlijke sfeer.

Ik ben tegen films over games, omdat ze vaak erg slecht zijn, maar je kan met het verhaal van CnC een geweldige trilogie maken.
    pi_46859577
    quote:

[..]

Maar nee hoor .
    lol ik heb precies hetzelfde. Maar ze hadden het overigens wel belooft in een c&c podcast, dus misschien komt het nog in de echte versie.

Net als dat 'guard' icoontje dat in de demo helemaal niks doet. Waarschijnlijk zijn ze daar nog mee bezig ofzo
    ..///
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:05:21 #70
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46859634
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:03 schreef wipes66 het volgende:

[..]

lol ik heb precies hetzelfde. Maar ze hadden het overigens wel belooft in een c&c podcast, dus misschien komt het nog in de echte versie.

Net als dat 'guard' icoontje dat in de demo helemaal niks doet. Waarschijnlijk zijn ze daar nog mee bezig ofzo
    Denk het wel.

Deze demo is redelijk vroeg en ik weet zeker dat ze nog wat aanpassen in de details aan de hand van user feedback op hun forum.
    I mean no harm
    pi_46859886
    Als er muurtjes in de uiteindelijke versie komen koop ik em.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:12:07 #72
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_46859887
    Net de demo 2 uurtjes gespeeld in skirmish (daar draait het natuurlijk allemaal op). Het is echt een C&C.. Eindelijk! Helaas ben ik wel teleurgesteld in de diepte van het spel. Binnen 15 min heb je alle gebouwen en voertuigen al.. Daarna is het gewoon harvesten en een legertje bouwen.

Ik had gehoopt dat het wat dieper zou zijn en niet zo arcady als dit.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_46860000
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef BMH het volgende:
    Net de demo 2 uurtjes gespeeld in skirmish (daar draait het natuurlijk allemaal op). Het is echt een C&C.. Eindelijk! Helaas ben ik wel teleurgesteld in de diepte van het spel. Binnen 15 min heb je alle gebouwen en voertuigen al.. Daarna is het gewoon harvesten en een legertje bouwen.

Ik had gehoopt dat het wat dieper zou zijn en niet zo arcady als dit.
    CnC is altijd zo geweest. Er zijn weinig RTS waarbij je een uur moet bouwen voordat je bij het einde bent. Ergens wel jammer, maar aan de andere kant ook wel goed.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:21:37 #74
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_46860261
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef VoreG het volgende:

[..]

CnC is altijd zo geweest. Er zijn weinig RTS waarbij je een uur moet bouwen voordat je bij het einde bent. Ergens wel jammer, maar aan de andere kant ook wel goed.
    Maar dit is wel heel erg. Er is geen tactiek. Je maakt een groepje en valt aan. Er lijkt ook geen reet uit de maken als je eerst de stroomvoorziening uitschakelt... De lasers van de NOD schieten wel door.
    pi_46860474
    Oke ik heb skirmisch tegen hard computer gedaan en zelf was ik nod, het was lastig want de computer viel meteen erg sterk aan. Ook mooi om te zien dat de computer erg intelligent is, valt op de zwakke plekken aan, en als ik gewone torens hebt bouwt die vliegtuigen en als ik anti air craift missile shit koopt komt die met een tankrush. Toch wel net gewonnen met 2 tiberiun minen. Strategie was turtlen met Torens en zorgen dat je als eerste een missile geval hebt.
    pi_46860497
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef BMH het volgende:

[..]

Maar dit is wel heel erg. Er is geen tactiek. Je maakt een groepje en valt aan. Er lijkt ook geen reet uit de maken als je eerst de stroomvoorziening uitschakelt... De lasers van de NOD schieten wel door.
    Dat is niet waar. Vaak hebben ze nog een 2e basis.

Hier een klein deel van hun 2e basis .

Daarachter stonden nog meer lasers en powerplants. Dat was het enige dat hij nog had
    pi_46860580
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Vaak hebben ze nog een 2e basis.

Hier een klein deel van hun 2e basis .

[afbeelding]
    Die map heb ik ook gedaan, zo snel mogelijk naar de tiberiun outpost bouwen en defense structures in beide hoeken bouwen, de computer killt meestal 1 camp, en bouwt er op die plek zelf1 Waardoor jij en de computer beiden 2 kampen hebben

Kan iemand de computer al op Brutal verslaan? Ik wordt dan vrij snel weggevaagd
    pi_46860703
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:29 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Die map heb ik ook gedaan, zo snel mogelijk naar de tiberiun outpost bouwen en defense structures in beide hoeken bouwen, de computer killt meestal 1 camp, en bouwt er op die plek zelf1 Waardoor jij en de computer beiden 2 kampen hebben

Kan iemand de computer al op Brutal verslaan? Ik wordt dan vrij snel weggevaagd
    Dat is logisch, dit is de enige map .

De computer wilde eerst het tiberium rechtsonder hebben, maar daar zat ik al met Sonic verdediging (tof ding is dat! Niet zo goed als de Obelisk, maar toch!) Ze zagen dat ze er niet doorkwamen en trokken toen het hele leger daar terug, waarschijnlijk om aan de andere kant te gaan zitten.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:32:15 #79
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_46860709
    Mooie demo, topper van een spel gaat dit worden. Die ga ik dus wel kopen....
    En het mooie is dat ie ook prima draait op vrij hoge specs op de wat oudere PC's met nog een redelijke videokaart
    pi_46860770
    wanneer komt ie voor de 360??
    pi_46860784
    zo, 1,2gb voor een demo is niet mis maar ik moet hem toch echt ff checke
    pi_46860932
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is logisch, dit is de enige map .

De computer wilde eerst het tiberium rechtsonder hebben, maar daar zat ik al met Sonic verdediging (tof ding is dat! Niet zo goed als de Obelisk, maar toch!) Ze zagen dat ze er niet doorkwamen en trokken toen het hele leger daar terug, waarschijnlijk om aan de andere kant te gaan zitten.
    Op welk niveau staat jouw computer? Ik kan een balanced hard computer echt niet tegenhouden als die een hoek wil hebben. Ik moet dan terug naar 2 basissen en een echte uitputtingslag aangaan.
    pi_46861150
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Op welk niveau staat jouw computer? Ik kan een balanced hard computer echt niet tegenhouden als die een hoek wil hebben. Ik moet dan terug naar 2 basissen en een echte uitputtingslag aangaan.
    Medium en dat vind ik behoorlijk lastig.
    pi_46861216
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

Medium en dat vind ik behoorlijk lastig.
    Toevallig turte o.i.d ook aan? Hij heeft wel heel erg veel torens gebouwd daar. Ik kan niet w8en om dit spel online te spelen btw
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:46:44 #85
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46861260
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Toevallig turte o.i.d ook aan? Hij heeft wel heel erg veel torens gebouwd daar. Ik kan niet w8en om dit spel online te spelen btw
    jips, turtle valt nauwelijks aan, doet geen echte moeite om een tweede veld te krijgen maar heeft megaveel verdediging.

guerillia bouwde bij mij heel veel lichte aanvalsheli's
    Balanced was heel tactisch bezig.
    I mean no harm
    pi_46861419
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Gewoon balanced. Maar hij metselde zich helemaal in, in dat hoekje.
    Die andere basis kon ik vrij makkelijk overnemen met 5 juggernauts.

Guerilla is irritant om tegen te vechten, die blijven door de lucht aanvallen.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:55:16 #87
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46861540
    AI is best slim heb ik gemerkt..
    had net bewust een gaatje laten vallen... en hij viel meteen aan
    pi_46861897
    Komt er een Fok! C&C3 Clan???
    pi_46861902
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:26 schreef Timmehhh het volgende:
    Oke ik heb skirmisch tegen hard computer gedaan en zelf was ik nod, het was lastig want de computer viel meteen erg sterk aan. Ook mooi om te zien dat de computer erg intelligent is, valt op de zwakke plekken aan, en als ik gewone torens hebt bouwt die vliegtuigen en als ik anti air craift missile shit koopt komt die met een tankrush. Toch wel net gewonnen met 2 tiberiun minen. Strategie was turtlen met Torens en zorgen dat je als eerste een missile geval hebt.
    Vind ik tegenvallen, vaak heb ik m'n hoofdbasis nauwelijks verdedigd en wordt er puur en alleen gevochten bij m'n zwaarverdedigde bijbasis (in een van de hoeken dus)
      vrijdag 2 maart 2007 @ 22:05:23 #90
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46861924
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef Defiant het volgende:
    Komt er een Fok! C&C3 Clan???
    Begin jij hem ?
    Ik heb in ieder geval geen tijd
    pi_46862017
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Begin jij hem ?
    Ik heb in ieder geval geen tijd
    Zal ik jouw eens Chronoshiften? Dan heb je wel tijd!
      vrijdag 2 maart 2007 @ 22:09:07 #92
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_46862086
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef Defiant het volgende:

[..]

Zal ik jouw eens Chronoshiften? Dan heb je wel tijd!
    Als dat eens zou kunnen
    Ik ga toch ook maar RA2 installeren
    pi_46862476
    Global Fok! Initiative
    GFI

Brotherhood of Fok!
    BoF

Wat ben ik origineel
    pi_46862540
    Fock ik wil dat het spel uitkomt
    pi_46862646
    Me too, heb eigenlijk helemaal geen zin in die Demo

Ik wil het volledige spel FFS.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 22:55:05 #96
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_46863768
    Vraag voor de ingelichte; Zijn er meer voertuige/gebouwen in de uiteindelijke versie van het spel?
    pi_46864272
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef BMH het volgende:
    Vraag voor de ingelichte; Zijn er meer voertuige/gebouwen in de uiteindelijke versie van het spel?
    Ja, je hebt de Scrin nog .
    Maar voor NOD / GDI niet, in de readme van de demo staat dat je met het hele arsenaal kunt spelen.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    pi_46864627
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Vind ik tegenvallen, vaak heb ik m'n hoofdbasis nauwelijks verdedigd en wordt er puur en alleen gevochten bij m'n zwaarverdedigde bijbasis (in een van de hoeken dus)
    Kun je hem al op brutal verslaan?
    pi_46865055
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Kun je hem al op brutal verslaan?
    Met moeite is het me een keertje gelukt
    pi_46865684
    Ik kom er echt vanmiddag pas achter dat je kan uitbreiden

Nu begint het spel pas voor mij
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: