Nou en, bij EA moet je dat soort dingen er altijd 1000 keer inwrijven, en dan luisteren ze nog nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, daar heb je gelijk in, maar dit kan je best 1x duidelijk maken en dan weet iedereen het wel.
dan krijg de computer (of speler) waarschijnlijk een negative bonus (quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef SuperUli het volgende:
Wat bedoelen ze met "handicap" voordat je je skirmish missies begint? Wat is dat en hoe werkt dat?
heb je het over dat door de grond zakken van structures van de 3 sides? of civilian gebouwen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef pberends het volgende:
Ik neem wel aan dat iedereen het met me eens is dat de gebouwen te sloom en te vaag neervallen.
Ja of een % afname van hitpoints enzo:)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijg de computer (of speler) waarschijnlijk een negative bonus () op de bouw kosten enzo
EA komt hier niet om de kritiek van mensen aan te horen, dan moet je op hun fora zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou en, bij EA moet je dat soort dingen er altijd 1000 keer inwrijven, en dan luisteren ze nog niet.
Gewoon flats enzo. Het ineenstorten gaat veel te langzaam. Beetje rare animatie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
heb je het over dat door de grond zakken van structures van de 3 sides? of civilian gebouwen.
Dat door de grond zakken vind ik ook wel gaar, mja als het er blijft liggen is ook wel weer onhandig dus ach.
De animaties van civilian gebouwen zijn gewoon cool.
Dan zet je 'm op Easy en dan nog effe -95% handicap.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijg de computer (of speler) waarschijnlijk een negative bonus () op de bouw kosten enzo
Tuurlijk wel. Zoals waarom dat de civilian gebouwen niet kunnen worden gerepareerd nadat ze zijn beschadigd. Of waarom er geen muren zijn. (ik houd ervan een muur rondom mijn basis te zetten ookal word ie aan diggelen geschoten)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
5 jarige
Kritiek op C&C3? Dat kan echt niet!
Als een gebouw word opgeblazen irl dan stort het ook niet zeer snel in hoor. De massa moet immers eerst aan momentem krijgen voordat het zijn topsnelheid bereikt door de zwaartekracht.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef pberends het volgende:
Ik neem wel aan dat iedereen het met me eens is dat de gebouwen te sloom en te vaag neervallen.
Eerlijk, who cares? Het gaat toch om de gameplay en dies bij een uitdagend potje echt wel goed te noemen. Lekker snelle actie en goede AI. Oke het uitzoomen had wel wat verder gemogen en ook vind ik sommige units ook wel erg sterk zoals de mammoth met rail upgrade. Maarja da is dan ook pas de laatste tech.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef pberends het volgende:
Ik kreeg nogal wat venoms over me heen toen de tegenstander op 'Guerillia' stond. Maar de AA halen die redelijk snel neer. DeMammoths hebben (zoals normaal) zelf AA missels.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Eerlijk, who cares? Het gaat toch om de gameplay en dies bij een uitdagend potje echt wel goed te noemen. Lekker snelle actie en goede AI. Oke het uitzoomen had wel wat verder gemogen en ook vind ik sommige units ook wel erg sterk zoals de mammoth met rail upgrade. Maarja da is dan ook pas de laatste tech.
Ohja iemand trouwens ookal eens slaag gehad van die venoms? Wat een kun cheap ass dingen zijn dat om tegen je te hebben.
jammer dat je jezelf dan niet ook een + percentage kan gevenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:13 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Dan zet je 'm op Easy en dan nog effe -95% handicap..
Voor de totally noob.
je kunt met NOD skirmishen, door in het keuze menu eerst op NOD te klikken en vervolgens op N te drukken. andere opties werken op dezelfde manier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:46 schreef Timmehhh het volgende:
Hey heb demo gespeeld, heb zonet effe die missie in alexendrie op hardest gehaald. Daarna komen er helaas geen missies meer klopt dat? Jammer trouwens dat je nog niet met nod en dat ander volk kan spelen
Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet EA me niet zo opgeilen dat het een geweldige game is. Dan raken gamers teleurgesteld.
Oke thanx man, Scrins werken niet? Als ik die aanklik en begin dan ben ik meteen defeated???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:48 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je kunt met NOD skirmishen, door in het keuze menu eerst op NOD te klikken en vervolgens op N te drukken. andere opties werken op dezelfde manier.
Ik zie ook niet velen juichenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.
De Ion Cannon is zeer geslaagd, dat moet ik wel toegeven.quote:
Idd, de topics gaan al zo hardquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef Byte_Me het volgende:
als alle fanboys pberends nou ff met rust laten, dan wordt dit topic niet zo volgepropt met nutteloze replies
En die gatesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef wipes66 het volgende:
Waarom kan je trouwen geen muren bouwen? Of komt dat nog in de echte versie?
ownee hoor die game zuigt aan alle kanten. het ziet er leuk uit het speelt lekkerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorlopig ben alleen jij teleurgesteld hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |