Ja, maar de demo is wel 'full-blown' kwa basis en units. Dus dat zou inhouden dat Nod en GDI zowiezo geen naval yard hebben om controleerbare boten mee te bouwen. De Scrin zullen deze dus waarschijnlijk ook niet hebben, ook vraag ik me af of een ruimtevarend ras nut heeft aan boten voor op een planeet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:43 schreef rakotto het volgende:
ff een late reactie.
Wie zegt dat er geen boten meer in zitten? Misschien zit het er wel in.. Vergeet niet dat dit een demo is en niet alles erin gepropt is.
Waar heb jij die vandaan ??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:48 schreef Prowl het volgende:
Net ff de soundtracks van alle C&C's gedownload, wat een heerlijke muziek heeft Tiberian Sun toch![]()
Tis niet eens mijn smaak![]()
waar baseer je dat op? een vakje extra bij je constructie mogelijkheden en hoppa....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:32 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ja, maar de demo is wel 'full-blown' kwa basis en units.
In de demo kan je toch geen turtle spelen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef mschol het volgende:
ik had vanmiddag een potje nod turtle gedaan, had die gast uiteindelijk 3 construction yards verspreid over het veld
en wat houdt bulldozer in?
Kwam ineens wat tegen in een piraten baaiquote:
jawel, klik op het drop downlistje en druk op Tquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:41 schreef tha_dark het volgende:
[..]
In de demo kan je toch geen turtle spelen?
Die Brutal cheat gewoon. Heeft 200% inkomsten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Brutal Bulldozer, kijken hoe lang jehet gaat volhouden
Wat ik jammer vind is dat de replayfunctie niet in de demo zit.
Zou wel de taktiek van de computer willen zien.
Op welke moeilijkheidsgraad was dat? Dat heb ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef mschol het volgende:
ik had vanmiddag een potje nod turtle gedaan, had die gast uiteindelijk 3 construction yards verspreid over het veld
Ik kan bij skirmisch alleen maar Balanced kiezen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, klik op het drop downlistje en druk op T
Je moet eerst op de Turtle klikken met je linkermuisknop en dan op de 'T' drukken. Dan selecteert hij wel Turtle.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:06 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik kan bij skirmisch alleen maar Balanced kiezen?
Dankje! Dus nu kan ik dus ook met de NOD spelenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet eerst op de Turtle klikken met je linkermuisknop en dan op de 'T' drukken. Dan selecteert hij wel Turtle.
medium ..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die Brutal cheat gewoon. Heeft 200% inkomsten.
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad was dat? Dat heb ik nog niet gezien.
Nog een keer geprobeerd vandaag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:21 schreef Q. het volgende:
Die timeline is wel weer tof.
ja zo jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:15 schreef mschol het volgende:
heeft c&c een aparte screenshot knop ofzo, hoe maken jullie anders die screenshots (ik neem niet aan dat je printscreen doet, alt-tab , plakken in paint en weer terug? )
Ik doe printscreen, weet niet wat de rest doet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:15 schreef mschol het volgende:
heeft c&c een aparte screenshot knop ofzo, hoe maken jullie anders die screenshots (ik neem niet aan dat je printscreen doet, alt-tab , plakken in paint en weer terug? )
Haha, en iedereen maar pimpen met screenshotsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik doe printscreen, weet niet wat de rest doet.
btw: kom er net achter dat een screenshot niks betekend. Ik heb namelijk ontdekt dat als je handicap aanzet heb je een brutal computer binnen 2 minuten van de kaart en op het overzicht is niks te zien dat je hem een handicap heb gegeven. Beetje dom dus.....
Precies, zegt dus ook compleet niksquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:22 schreef fallrite het volgende:
[..]
Haha, en iedereen maar pimpen met screenshots![]()
Dan geloof je me toch niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
waar baseer je dat op? een vakje extra bij je constructie mogelijkheden en hoppa....
heej, en mijn integratieteitietdinges dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Precies, zegt dus ook compleet niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |