Klopt, maar noem eens op in welk spel de computer jou kan verslaan door puur tactische zetten? Supreme Commander bijvoorbeeld is makkelijker dan C & C 3quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:43 schreef BMH het volgende:
[..]
De reden waarom ik dit spel niet (direct) ga kopen.
Zoals ik al heb gezegt, demo's en screenshots zeggen niks omdat je die handicap niet kan zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:12 schreef Timmehhh het volgende:
Hier iemand die hem op brutal verslagen heeft.
http: //www.LordsOfTiberian.com/videos/cnc3/GDIvsNOD.wmv
http://www. ObscurusCirculus.com/videos/cnc3/BrutalDefeat.wmv
Hij heeft volgens mij wel een handicapp aangezet bij mij kwam de AI op na 5 minuten met ongeveer 30 planes op me af.
Als je ziet dat de units van de tegenpartij snel kapot gaan en er niet zoveel units zijn kan je wel van een handicap uitgaan, zeker tegen brutal.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zoals ik al heb gezegt, demo's en screenshots zeggen niks omdat je die handicap niet kan zien.
Inderdaad, ik zag ook ergens een filmpje waarbij de harvester in 8 schoten oid van een normale tank kapot was op brutal, dan weet je zeker dat er een handicap is ingesteld.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je ziet dat de units van de tegenpartij snel kapot gaan en er niet zoveel units zijn kan je wel van een handicap uitgaan, zeker tegen brutal.
Harvester is dacht ik $1000 en een Refinery $2000. Maar dit zeg ik een heel vlug uit mijn hoofd, dus ik kan er naast zitten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef VoreG het volgende:
Hij koopt een 2e Refinery, die verkoopt hij zodat hij de Harvester wel heeft en zet bij zo'n outpost een refinery neer.
Doe duur is een Harvester? En Hoe duur een Refinery? Hij kreeg $1000 voor de Refinery terg.
ref= 2000 harvester=1000, maar je tweede refinery gebruik je meestal toch amper. Je kunt makkelijk 2-1 harvester refinery aanhouden. Is een oude truc :pquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef VoreG het volgende:
Hij koopt een 2e Refinery, die verkoopt hij zodat hij de Harvester wel heeft en zet bij zo'n outpost een refinery neer.
Doe duur is een Harvester? En Hoe duur een Refinery? Hij kreeg $1000 voor de Refinery terg.
Kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:58 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
ref= 2000 harvester=1000, maar je tweede refinery gebruik je meestal toch amper. Je kunt makkelijk 2-1 harvester refinery aanhouden. Is een oude truc :p
Vind medium niet zo heel moeilijk. Pas vanaf hard wordt die een beetje moeilijk. Al is de missie van de GDI in Alexandrië zelfs op hard nog simpel. Maak de NOD daar simpel in met 7 Mammoths.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vind medium niet zo heel moeilijk. Pas vanaf hard wordt die een beetje moeilijk. Al is de missie van de GDI in Alexandrië zelfs op hard nog simpel. Maak de NOD daar simpel in met 7 Mammoths.
ahh thnx, kon niks bij de controls vindenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:23 schreef Nietmachine2 het volgende:
Doe eens F12, krijg je leuke screens in je map Mijn Documenten/TW/Screenshots.
Die mogelijkheid is er al sinds Generals.
GDI Demo Missie 1quote:Op zondag 4 maart 2007 01:47 schreef mschol het volgende:
[..]
das een andere map...
is de volledige versie al te vinden in torrent land ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |