science-damnit!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:14 schreef JK het volgende:
[..]
Doe als Cartman en vries je zelf in... laat je zelf na 4 weken ontdooien.. bij Cartman deden ze dat pas na 500 jaar, toen hij nog 3 weken moest wachten op de Wii...
Inderdaad, leuke extra info is dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:14 schreef Mirel het volgende:
In de GDI Demo Mission krijg je op een gegeven moment een extra mapje in het intel scherm, en daar lees je dan over een fabriek die de laatste mammoth mark 2 gebouwd heeft. De Mech's werden niet zoveel meer gebruikt omdat de machines erin niet handig waren oid, en er is een gerucht dat er nog één mech zal worden gemaakt, met 4 poten. (Of ze bedoelen de juggernau)
AI is best goed iddquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef Crazykill het volgende:
Gister ff tegen medium gespeeld en gewonnen, maar vandaag lukte dat nog niet echt
Mwah.. Net weer tegen medium en ik heb gewoon hard gewonnen.quote:
Er is geen normal in het spel. En jij hebt zo ff brutal verslagen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Koentje3 het volgende:
Best makkelijk spel .. 1x tegen normal skirmish gedaan, gewonnen, en daarna tegen brutal..
Hopeljik is dat in de eindversie beter is! of misschien dmv andere AI tacktics moeilijker wordt..
Ach, je weet hoe dat gaat op internet.. met minder dan brutal tel je niet meer meequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:43 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Er is geen normal in het spel. En jij hebt zo ff brutal verslagen?
Daarom is Bittorrent nu ideaal, veel gebruikers dus veel bandbreedte...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
De TUdelft download is ook aardig traag geworden
DIe normal oftewel medium geloof is wel, maar die brutal geloof ik geen reet van in die map. Heb je nog meer sterke verhalen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Koentje3 het volgende:
Best makkelijk spel .. 1x tegen normal skirmish gedaan, gewonnen, en daarna tegen brutal..
Hopeljik is dat in de eindversie beter is! of misschien dmv andere AI tacktics moeilijker wordt..
Met NOD wel, met Scrin kan je nog niet spelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand al met de Scrin gespeeld of NOD? met Skirmish? via de <S> of <N> toets bij Skirmish play?
handicap op 80 zeker?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
DIe normal oftewel medium geloof is wel, maar die brutal geloof ik geen reet van in die map. Heb je nog meer sterke verhalen?
Je 1e keer in het spel en dan gelijk brutal van de map vegen? Held!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Koentje3 het volgende:
Handicap 80 verloor ie, toen toch maar voor 95 gekozen en toen ie gewonnen had met veel moeite snel posten op fokquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
handicap op 80 zeker?![]()
Dit is de eerste die ik hoor die zegt dat ie ff met 2 vingers in zn neus een brutal afmaakt![]()
Medium is ook best lastig als je hem z'n gang laat gaan.quote:
De reden waarom ik dit spel niet (direct) ga kopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Medium is ook best lastig als je hem z'n gang laat gaan.
Als je puur wilt winnen moet je gewoon snel bouwen en alleen maar blijven aanvallen, iets van:
Crane --> Powerplant & Refinery --> Vehicle plant & Vehicle plant --> sell Crane --> Harvester & Tank * 1000 = WIN
Dat staat in de readme die bij de demo zit...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
waar baseer je dat op? een vakje extra bij je constructie mogelijkheden en hoppa....
Waarschijnlijk was die meteen de 26ste ook al begonnen he?:pquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Handicap 80 verloor ie, toen toch maar voor 95 gekozen en toen ie gewonnen had met veel moeite snel posten op fok
Je grenadiers kunnen ook gebouwen leeghalen hoor. Gewoon snipers in de gebouwen en grenadiers daaronder. Succes bijna verzekerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ohja voor degene die een hard enemy willen beaten: pak snel 1 extra tiberium field en ga niet in het midden klooien. NOD wint dat absoluut door die pokke infantry die die gebouwtjes kunnen clearen. Kost je alleen een hoop cash. Gewoon wat defence bouwen en snel techen. Eenmaal mammoths en het gaat redelijk makkelijk.
Klopt, maar noem eens op in welk spel de computer jou kan verslaan door puur tactische zetten? Supreme Commander bijvoorbeeld is makkelijker dan C & C 3quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:43 schreef BMH het volgende:
[..]
De reden waarom ik dit spel niet (direct) ga kopen.
Zoals ik al heb gezegt, demo's en screenshots zeggen niks omdat je die handicap niet kan zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:12 schreef Timmehhh het volgende:
Hier iemand die hem op brutal verslagen heeft.
http: //www.LordsOfTiberian.com/videos/cnc3/GDIvsNOD.wmv
http://www. ObscurusCirculus.com/videos/cnc3/BrutalDefeat.wmv
Hij heeft volgens mij wel een handicapp aangezet bij mij kwam de AI op na 5 minuten met ongeveer 30 planes op me af.
Als je ziet dat de units van de tegenpartij snel kapot gaan en er niet zoveel units zijn kan je wel van een handicap uitgaan, zeker tegen brutal.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zoals ik al heb gezegt, demo's en screenshots zeggen niks omdat je die handicap niet kan zien.
Inderdaad, ik zag ook ergens een filmpje waarbij de harvester in 8 schoten oid van een normale tank kapot was op brutal, dan weet je zeker dat er een handicap is ingesteld.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je ziet dat de units van de tegenpartij snel kapot gaan en er niet zoveel units zijn kan je wel van een handicap uitgaan, zeker tegen brutal.
Harvester is dacht ik $1000 en een Refinery $2000. Maar dit zeg ik een heel vlug uit mijn hoofd, dus ik kan er naast zitten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef VoreG het volgende:
Hij koopt een 2e Refinery, die verkoopt hij zodat hij de Harvester wel heeft en zet bij zo'n outpost een refinery neer.
Doe duur is een Harvester? En Hoe duur een Refinery? Hij kreeg $1000 voor de Refinery terg.
ref= 2000 harvester=1000, maar je tweede refinery gebruik je meestal toch amper. Je kunt makkelijk 2-1 harvester refinery aanhouden. Is een oude truc :pquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef VoreG het volgende:
Hij koopt een 2e Refinery, die verkoopt hij zodat hij de Harvester wel heeft en zet bij zo'n outpost een refinery neer.
Doe duur is een Harvester? En Hoe duur een Refinery? Hij kreeg $1000 voor de Refinery terg.
Kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:58 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
ref= 2000 harvester=1000, maar je tweede refinery gebruik je meestal toch amper. Je kunt makkelijk 2-1 harvester refinery aanhouden. Is een oude truc :p
Vind medium niet zo heel moeilijk. Pas vanaf hard wordt die een beetje moeilijk. Al is de missie van de GDI in Alexandrië zelfs op hard nog simpel. Maak de NOD daar simpel in met 7 Mammoths.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vind medium niet zo heel moeilijk. Pas vanaf hard wordt die een beetje moeilijk. Al is de missie van de GDI in Alexandrië zelfs op hard nog simpel. Maak de NOD daar simpel in met 7 Mammoths.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |