Volgens mij mag je hier niet snel specs posten, maar hier draait ie ook goed op een PC die alweer 6 jaar oud is.. P4 2.4Ghz (533MHz FSB, dus oud!), 1 gig geheugen (DDR1) en een Ati Radeon 9800 kaartje. Echt antiek spul vergeleken met wat er nu allemaal de laatste jaren in de winkels ligt. Nu is dat 9800 kaartje niet 6 jaar oud, maar het is echt niet een van de meest recente kaarten. De demo van TW draait er zeer goed op en het ziet er echt gelikt uit, vele malen beter dan Generals.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed ik zal hem eens op een snellere pc installeren
Hij draait bij mij prima op een Athlon 64 3200+ (de eerste 64 bits proc van AMD), 1 GB hyperX van kingston en een radeon 9700pro.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:10 schreef JK het volgende:
[..]
Volgens mij mag je hier niet snel specs posten, maar hier draait ie ook goed op een PC die alweer 6 jaar oud is.. P4 2.4Ghz (533MHz FSB, dus oud!), 1 gig geheugen (DDR1) en een Ati Radeon 9800 kaartje. Echt antiek spul vergeleken met wat er nu allemaal de laatste jaren in de winkels ligt. Nu is dat 9800 kaartje niet 6 jaar oud, maar het is echt niet een van de meest recente kaarten. De demo van TW draait er zeer goed op en het ziet er echt gelikt uit, vele malen beter dan Generals.
Maar zo lang Battlefield 2, 2142 en Tiberium Wars op dit systeem draaien, denk ik er nog niet over na om te upgraden naar de standaarden van vandaag.... en terwijl ik op het werk alleen maar werk met het nieuwste van het nieuwste spul
Ben benieuwd op wat voor systeem jij het draait dan
En wat betreft de prijs, volgens mij wordt dat voor de PC ook 49,99 - 54,99, dus zal niet veel schelen met de Xbox 360. Maar zeg nou zelf, dit soort spellen moet je niet met een joypad spelen maar gewoon met de muis.... geldt ook voor 3d shooters (FPS).
Doen ze nooitquote:Op zondag 4 maart 2007 08:13 schreef sanni het volgende:
Waarom brengen ze dit spel ook niet gelijk uit voor Mac OSX?tyfusleiers
Dat heb ik ook ja, maar dat kan ook aan andere zaken liggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, het beeld blijft sowieso af en toe wel wat achter in de filmpjes.
audio video is out-of-syncquote:Op zondag 4 maart 2007 13:26 schreef JK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, maar dat kan ook aan andere zaken liggen.
Hey dat lijkt wel op mijn pcquote:Op zondag 4 maart 2007 12:10 schreef JK het volgende:
[..]
Volgens mij mag je hier niet snel specs posten, maar hier draait ie ook goed op een PC die alweer 6 jaar oud is.. P4 2.4Ghz (533MHz FSB, dus oud!), 1 gig geheugen (DDR1) en een Ati Radeon 9800 kaartje. Echt antiek spul vergeleken met wat er nu allemaal de laatste jaren in de winkels ligt. Nu is dat 9800 kaartje niet 6 jaar oud, maar het is echt niet een van de meest recente kaarten. De demo van TW draait er zeer goed op en het ziet er echt gelikt uit, vele malen beter dan Generals.
Maar zo lang Battlefield 2, 2142 en Tiberium Wars op dit systeem draaien, denk ik er nog niet over na om te upgraden naar de standaarden van vandaag.... en terwijl ik op het werk alleen maar werk met het nieuwste van het nieuwste spul
Ben benieuwd op wat voor systeem jij het draait dan
En wat betreft de prijs, volgens mij wordt dat voor de PC ook 49,99 - 54,99, dus zal niet veel schelen met de Xbox 360. Maar zeg nou zelf, dit soort spellen moet je niet met een joypad spelen maar gewoon met de muis.... geldt ook voor 3d shooters (FPS).
n00bquote:Op zondag 4 maart 2007 13:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Please make sure you have DirectX 9.0 or higher. Videaocard minimum Requirments, and that you do not have hardware acceleration disabled.
Ik snap er geen reet van, laatste directX, laatste Nvidiadrivers hmm.quote:
toen ik hem installeerde deed die er gelijk 9.0c bijquote:Op zondag 4 maart 2007 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, laatste directX, laatste Nvidiadrivers hmm.
Dat gaf ie bij mij eerst ook aan, gewoon die dll file downloaden van http://www.dll-files.com/ parkeren in je system32 map en klaar is kees. Spelen maar.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
"Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_29.dll niet kan worden gevonden.
quote:Shanon Cook ... Cassandra Blair
rest of cast listed alphabetically:
Jennifer Morrison ... Kirce James
Josh Holloway ... Ajay - Nod Intelligence Officer
Tricia Helfer ... Kilian Qatar
Grace Park ... Lt. Sandra Telfair
Billy Dee Williams ... GDI Director Redmond Boyle
Michael Ironside ... GDI Gen. Jack Granger
Courtenay Taylor ... Alien A.I.
Joseph D. Kucan ... Kane
Kiko Ellsworth ... NOD Commander
Shauntay Hinton ... Reporter
John Huck ... Himself
Stefan Marks ... Nod MCV, Nod EVA, Venom Patrol Craft (voice)
Jupsquote:Op zondag 4 maart 2007 14:47 schreef TwyLight het volgende:
ik zag trouwens net het begin filmpje.
zie ik ineens sawyer uit LOST![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |