ohjaquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:56 schreef thaduck het volgende:
Je had Fortunee wel ff uit de OP mogen halen
En deel 22 vermelden in zowel de OP als de Wiki
En bloed...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:04 schreef Robinho90 het volgende:
Zitten er trouwens alleen maar boxen aan die ene paal?
Nee ze hangen tegenwoordig ook aan het dak van de Bunnikzijde.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:04 schreef Robinho90 het volgende:
Zitten er trouwens alleen maar boxen aan die ene paal?
Nu nog die blessure weg, conditie op peil brengen, en dan kan ie vast tegen PSV thuis meedoen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:57 schreef Druppel het volgende:
De roemeen huppelepup heeft ook zijn werkvergunning binnen.
Groningen uit tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nu nog die blessure weg, conditie op peil brengen, en dan kan ie vast tegen PSV thuis meedoen.
Ja, Loval kreeg de voorkeur.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:48 schreef mitt het volgende:
Waar was Kruys? Eindelijk gepasseerd?
Magrietjes plukken in de wei.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:48 schreef mitt het volgende:
Waar was Kruys? Eindelijk gepasseerd?
Doet hij goed in Utrecht? Hij wordt wel gemist in Deventer.quote:
Welke rij zit je?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:34 schreef DiMacho het volgende:
Mag ik ook in de openingspost :p
Vak P
Zondag was echt erg.. wat een vertoning. Please laat Foeke weggaan!! eind dit jaar...
Doe normaal Ali B is okquote:Op maandag 5 maart 2007 17:27 schreef PBateman1978 het volgende:
- Pieters wordt misbruikt als linksback, die jongen moet je gewoon op zijn eigen plek zetten, centraal dus ipv Broerse, 2 vliegen in 1 klap.
- Nieuwe linksback zoeken voor komend seizoen, tot die tijd van Buuren op links.
- Kruys verhuren, Loval op zijn plek.
- Caluwé op de bank zetten tot ie zijn vorm van vorig seizoen terugheeft, Sanmartean op zijn plek.
- Van Dijk doet het juist steeds beter
- Nelisse ZSM verkopen
- Ali B bedanken voor bewezen diensten en retour naar Rotterdam
- Somers contract voor het leven geven.
maar toch zie ik hem hier liever niet voetballen. Ik hoorde dat hij 2 miljoen moet kosten, maar daar kan je echt wel wat beters voor halen. Een echte spits bijvoorbeeldquote:
Ik vind van Dijk de laatste wedstrijden erg sterk spelen, al zijn de VI rapporteurs het niet met me eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:35 schreef DarkShine het volgende:
Tot vanavond!
Moet zeggen dat ik van Dijk totaal niet meer mis in ons middenveld, integendeel vind het juist een verademing nu!
Meeuwis is een verademing ten opzichte van van Dijk! Sibum is ook zeker geen verzwakking en Ramzi die erbij loopt...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind van Dijk de laatste wedstrijden erg sterk spelen, al zijn de VI rapporteurs het niet met me eens.
Wat is er in jouw ogen dan mis met van Dijk ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Meeuwis is een verademing ten opzichte van van Dijk! Sibum is ook zeker geen verzwakking en Ramzi die erbij loopt...
Niks. Maar ik mis hem eigenlijk niet. En een speler als Meeuwisquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is er in jouw ogen dan mis met van Dijk ?
Postbus 85159quote:Op maandag 12 maart 2007 12:36 schreef DarkShine het volgende:
Jullie krijgen nog een rekening toegestuurd, Ali vond het nodig om een reclamebord volledig te vernielen toen hij het veld afliep...
Je zou wel bij de KNVB kunnen werken, die weten het adres voor de rekeningen ook goed uit hun kop.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:55 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Postbus 85159
3508 AD Utrecht
Vergeet niet dat TNT de posttarieven omhoog hebben gegooid;het is nu 44 cent ipv 39. In het dichtstbijzijnde postkantoor kunnen ze je daar wel mee helpen.
Hij kwam vrij zwakzinning over.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zag gisteren pas de reactie van Lachambre![]()
Hoe durft ie het te ontkennen zeg, dan ben je een echte matennaaier.
Klopt. Gelezen op ad.nl Wat de bleussure precies is staat er niet bij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las dat die Sanmartean weer geblesseerd is geraakt tegen Jong Heerenveen gisteren.
Een nop in zijn voet, dwars door de tape heen ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Druppel het volgende:
[..]
Klopt. Gelezen op ad.nl Wat de bleussure precies is staat er niet bij.
Geen idee, hij was ooit een veelbelovende verdediger, maar is er al wel heel erg lang uit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:49 schreef methodmich het volgende:
Volgens de papieren VI gaat FC Utrecht voor 31 maart aan Alje Schut laten weten wat de plannen met hem zijn. Voor Lucian Sanmartean en Ali Boussaboun nemen ze iets langer de tijd.
Wat vinden jullie, moet Schut blijven?
Misschien wel, als ie op de training laat zien dat ie zijn oude niveau weer kan halen dan zou een 1-jarig contract met optie geen slecht idee zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:10 schreef thaduck het volgende:
Schut moeten ze simpelweg contract geven voor 1 jaar, met optie voor 3 jaar bijvoorbeeld.
1 jaar kost zowiezo weinig. Veel eisen zal hij niet hebben tenslottequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien wel, als ie op de training laat zien dat ie zijn oude niveau weer kan halen dan zou een 1-jarig contract met optie geen slecht idee zijn.
Ik kan zondag niet ik ga ervanuit dat jullie mij tussenstanden door smsenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:22 schreef DiMacho het volgende:
Spannend hoor zondag! Ben echt benieuwd of ze zich kunnen herpakken na de AZ-ellende en de blessures!! RodaJC was mooi meegenomen!
Alles wijkt idd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef zatoichi het volgende:
Van mij mag Alje blijven; lange stevige verdediger, goed voor het inkoppen van corners en een echte Utrechter (Kwam hem gisteren nog tegen in de AH op de straatweg).
Hoezoe niet kunnen? Je wist een jaar geleden toch al dat er een wedstrijd was? Dan plan je de rest er maar omheen!
quote:***OETBAL******************************
**** Utrecht toch in eredivisie dames
**FC Utrecht heeft besloten om toch mee
te doen aan de eredivisie voor dames,
die volgend seizoen moet beginnen.
Eerder liet FC Utrecht weten wegens de
hoge investeringen af te zien van het
aanmelden van een team.Daar kwam het
bestuur na overleg met de gemeente op
terug.De gemeente zegde uitbreiding van
de trainingsaccommodatie toe tegen lage
tarieven en op de lange termijn zullen
kunstgrasvelden worden aangelegd.
Naast de club uit de Domstad hebben ADO
Den Haag,AZ,Cambuur Leeuwarden,Roda JC,
TOP Oss,FC Twente,Heerenveen en Willem
II zich aangemeld.Eind maart maakt de
KNVB de nadere plannen bekend voor de
nieuwe competitie.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:46 schreef Danny_Ramone het volgende:
*hoopt zondag op een herhaling van het met 5-3 gewonnen spektakel stuk in 1997 ofzo *
Echt een wereldwedstrijd. Aankomend seizoen maar weer eens een seizoenskaart halen !! Heb er eindelijk weer tijd voor !!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In top-3 beste wedstrijden ooit, wat was dat enorm vet.
ad.nlquote:Hans Somers, stille kracht van FC Utrecht
Door ROB HARTOG
UTRECHT - Hans Somers keek tijdens de warming-up voor de wedstrijd tegen Vitesse verwonderd op.
Medespelers attendeerden hem erop dat de stadionspeaker had omgeroepen dat hij zou worden gehuldigd vanwege zijn 250ste wedstrijd als profvoetballer.
Pas toen hij voorzitter Jan Willem van Dop met een flinke ruiker aan de zijlijn ontwaarde, drong tot de sympathieke Belg dat hij niet het slachtoffer was van een staaltje voetbalhumor, maar dat hij inderdaad in het zonnetje zou worden gezet. ,,Ik wist echt van niets,’’ stamelde de verbouwereerde middenvelder.
Het tekent de 29-jarige Somers, de stille kracht van FC Utrecht. Altijd speelt hij onopvallend, maar trainer Foeke Booy beschouwt hem terecht als het cement tussen de linies van zijn ploeg. De Belg is geen verfijnde stilist, heeft geen onnavolgbare passeerbeweging in huis en geen dodelijk schot in de benen. Maar hij is wel een speler waar je als coach op kunt bouwen. Nooit een acht of een negen, maar bijna ook nooit lager dan een zes. Een speler met een prima tactisch inzicht, altijd bereid zich in het belang van de ploeg op te offeren.
De in Mechelen geboren Belg is tevens honkvast. In zijn carrière sleet hij nog maar drie clubs: in eigen land Lierse SK, in Turkije Trabzonspor en nu voor het derde seizoen FC Utrecht. In de Domstad is hij onafscheidelijk van landgenoot Tom Caluwé. Die twee zijn altijd bij elkaar in de buurt. Slapen tijdens trainingskampen ook altijd bij elkaar op de kamer.
Somers heeft het dit seizoen een periode niet gemakkelijk gehad bij FC Utrecht. Hij verloor zelfs een tijdje zijn basisplaats, maar op geheel eigen wijze (zonder te morren en te brommen) knokte hij zich terug in de hoofdmacht. Inmiddels is hij daarin weer een bijna onmisbare schakel, met twee specifieke handelsmerken: zijn verre ingooi en zijn vermogen om op de vierkante millimeter de bal in één keer te raken.
Ook tegen Vitesse speelde Somers onopvallend, maar goed. Was altijd aanspeelbaar, dichtte heel wat gaatjes en had nog voldoende lucht over om voor aanvallende impulsen te zorgen. Technische staf en medespelers waarderen hem. Het contract van de Belg loopt volgend jaar zomer af, maar niemand behoeft zich te verbazen als die verbintenis al ruim voor die tijd wordt verlengd.
Wat vinden we hier van ?quote:FC Utrecht staat pal achter Piet Buter
Door ROB HARTOG
UTRECHT - Piet Buter, sinds ruim een jaar technisch manager van FC Utrecht, is nog steeds eigenaar van het bureau Grand Stand, dat voetballers begeleidt.
Bij zijn aantreden bij de Utrechtse club maakte hij bekend zijn bureau te hebben verkocht. De Haarlemmer wilde daarmee de schijn van belangenverstrengeling voorkomen.
Het tv-programma Voetbal Insite onthulde maandagavond dat Buter nog steeds twee petten op heeft en dat zijn opvolger, Hakim Slimani, niet over de vereiste papieren beschikt om als spelersmakelaar op te treden. Opmerkelijk is dat FC Utrecht tijdens de winterstop via Slimani twee spelers (Loïc Loval en Lucian Sanmartean) naar de Domstad haalde.
Buter: ,,Het klopt dat ik nog eigenaar ben en de aandelen bezit van Grand Stand. Ik heb de zaak verkocht aan mijn zoon en aan Slimani, maar beiden hadden geen geld om het bedrijf meteen te kopen. We hebben een keurige regeling over rente en aflossing getroffen. ’’
,,Wat de komst,’’ vervolgt Buter, ,, van Loval en Sanmartean betreft: binnen de beperkte financiële mogelijkheden van FC Utrecht proberen we de beste spelers binnen te halen. Beiden zijn gekomen op advies van trainer Foeke Booy. Ik sta daar volkomen buiten. Bij de testwedstrijd die Sanmartean speelde waren de gehele technische staf plus alle scouts aanwezig. Het is allemaal heel zuiver gegaan.’’
Volgens Buter is FC Utrecht op de hoogte dat hij nog steeds eigenaar is van Grand Stand. ,,Dat geldt ook voor de KNVB. Samen met Slimani en advocaat Lex de Jager, die namens hem de contracten regelt, hebben we de bond volledige openheid van zaken gegeven.’’
Voorzitter Jan Willem van Dop bevestigt die lezing. ,,Meteen nadat Buter bij ons in beeld kwam als technisch manager hebben we hem gezegd dat hij zijn activiteiten bij Grand Stand op moest geven. Dat heeft hij gedaan. Formeel is hij nog eigenaar, maar hij heeft in actieve zin geen enkele bemoeienis meer. Hakim Slimani doet alle zaken. En dat doet hij prima. Hij komt op voor de belangen van de speler en niet voor die van aandeelhouder en eigenaar Buter. Nadat wij Sanmartean binnen haalden heb ik hem daar zelfs uitgebreid mee gecomplimenteerd.’’
Van Dop vermoedt dat oud-collega’s Buter doelbewust in een kwaad daglicht proberen te stellen. ,,Er is veel jaloezie in die wereld. Ik denk zelfs dat ik weet wie hier achter zit. Als club hebben wij geen enkele twijfel over de integriteit van Piet. Sterker nog: hij is altijd heel open en eerlijk geweest over zijn positie bij Grand Stand.’’
quote:Utrecht heeft mailende Portugees op proef
FC Utrecht heeft een Portugese proefspeler over de vloer. Het opvallende aan de stage van Patrick Goncalves (23) is dat hij zichzelf heeft aangeboden per email.
'Wij dachten dat hij achttien of negentien jaar oud was', vertelde technisch manager Piet Buter. 'We zagen in hem een potentiële aanvulling voor de selectie van Jong FC Utrecht, maar hij blijkt al een stuk ouder te zijn. Desondanks maakte hij onlangs tijdens een stage een behoorlijke indruk. Daarom willen we hem nu een paar dagen aan het werk zien.'
Goncalves zal met het beloftenteam van de Utrechters aantreden in een oefenduel met amateurclub Sparta Nijkerk. De Portugees kwam eerder uit voor de Duitse clubs Borussia Mönchengladbach en FC Homburg.
En hoppa !quote:woensdag, 21 maart 2007
Contract Hans Somers verlengd
FC Utrecht en Hans Somers zijn overeengekomen het contract met de Belgische middenvelder met twee jaar te verlengen. Somers had nog een contract tot volgende zomer, maar hij is nu tot juni 2010 aan FC Utrecht verbonden.
'Ik kon geen enkele reden bedenken om niet te blijven', aldus een blije Hans Somers. 'Voor mij was het snel duidelijk toen de club aangaf met me verder te willen. Ze zaten 'kort op de bal' en ik voel me goed bij FC Utrecht. Bovendien heeft mijn familie het ook erg naar hun zin. Ik had het ons zoontje Senne niet aan kunnen doen om naar een andere club te gaan. Hij is een absolute fan van FC Utrecht!'
Hans Somers (29) werd geboren in Mechelen. Hij speelde in België bij Lierse SK en vervolgens bij het Turkse Trabzonspor. Aan het begin van het seizoen 2004-2005 kwam Somers naar FC Utrecht, waar hij op 8 augustus 2004 zijn debuut maakte bij de gewonnen wedstrijd (2-4) tegen Ajax om de Johan Cruijff Schaal.
Technisch directeur/trainer-coach Foeke Booy is blij met deze contractverlenging. 'Hans is een belangrijke teamspeler met veel ervaring', aldus Booy. 'En hij is, zoals ik dat van de week ergens treffend las, echt het cement tussen de linies. Met andere woorden: Hans is een belangrijke schakel, die zichzelf in het belang van het team wegcijfert en anderen beter laat spelen. Voor ons mag hij dat nog jaren doen, daarom is het goed dat zijn verblijf nu is verlengd≈. Booy vindt Somers een speler die goed past bij FC Utrecht. ≥Het heeft een winnaarsmentaliteit en dergelijke spelers hebben we nodig'.
Voorzitter Jan Willem van Dop vindt het typerend voor de persoon Somers, dat de contractbesprekingen maar kort hebben geduurd. 'Dat geeft aan, hoe Hans er ook zelf in zat', zegt Van Dop. 'We waren er snel uit. Hij is blij met een club als FC Utrecht en wij zijn blij met hem. Want nog afgezien van zijn voetbalkwaliteiten is Hans ook een fijn mens en honderd procent een prof'.
ik ga ook niet. Ik vind het allemaal onzin. Laat die vrouw zelf werken voor de geld, er zijn genoeg weduwen met kinderen die het veel zwaarder hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga niet, heb even wat beters te doen vrijdagavond.
[..]
Wat vinden we hier van ?
In de VI vandaag staat ook een groot artikel hierover, ben benieuwd.
Ja zo denk ik er ook over , btje overdreven allemaalquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:35 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ik ga ook niet. Ik vind het allemaal onzin. Laat die vrouw zelf werken voor de geld, er zijn genoeg weduwen met kinderen die het veel zwaarder hebben![]()
Ik ga ook niet, maar vind het niet helemaal overdreven. Normaal hoort er door de club een verzekering afgesloten te worden op een speler.... en dat had Utreg nagelaten. Anders had ze van de verzekering een pak geld gehad. Dit is een goed makertje?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook over , btje overdreven allemaal
Tja nou ja ik ben dan wel gisteren 27 geworden, maar ik heb het wel zo geregeld dat mijn vriendin ingeschreven staat bij mijn pensioen. Goed het zal geen vetpot zijn als ik nu dood zou gaan, maar toch...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:30 schreef thaduck het volgende:
De club sluit dat niet af, dat doet de zaakwaarnemer.
En ik vraag me af hoeveel procent van de mensen van 26 op dit moment zulke verzekeringen hebben (inkomsten, overlijden, etc.).
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Las dat het jonge broertje van DiTo ook nog mee gaat doen bij de FC morgen.
ja maar boussabon waarschijnlijk ook nietquote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef thaduck het volgende:
De wedstrijd van vandaag was niet eens Utregs te noemen. Wat een ballenpartij.
Compleet overtroefd (ze staan niet voor niets 4e). Geen fuk in te brengen. En geen fuk inzet.
Enige positieve is dat Nelisse volgende keer zeker niet meedoet!!!
[Edit]
Mag nie iemand blessures toewensen
[/Edit]
Ja, er moet een scorende spits komen.quote:Op zondag 1 april 2007 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Er moet echt iets veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |