Ik vind het een prima idee, mits het geen topic wordt waarin vacatures etc uitgewisseld gaan worden. Dus tips voor sollicitatiebrieven, gesprekken (wat moet ik aan etc), assesments etc... Zoietsquote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef poohy het volgende:
Wellicht is het idee al eerder genoemd, maar is het nie mogelijk om een centraal topic te maken voor en over sollicitaties? Zelf zit ik ook met een aantal vragen, maar om nou elke keer daar een topic over te openen![]()
*mompelt iets over blond en gaat snel weer verder...quote:Op maandag 16 april 2007 18:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat topic is er al
Werk vinden is op dit moment lastig (deel 9)
uit http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Dan geef je in het topic aan hoe het verhaal afgelopen is... iedereen blij en het topic zakt vanzelf weg.quote:Op maandag 23 april 2007 23:21 schreef heaven7 het volgende:
Oh en pssst, tis allang klaar want kralen zijn besteld en een week in huis.
Je hebt zelf net zo hard meegewerkt aan de toonzetting in het topic. Je kunt dus nu twee dingen doen... Verhaal afsluiten of het topic negeren, aan jou de keus.quote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef heaven7 het volgende:
Zucht, daar heb ik niet bepaald trek meer in.
Daar ben ik het niet mee eens!quote:Op maandag 23 april 2007 23:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je hebt zelf net zo hard meegewerkt aan de toonzetting in het topic.
...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:22 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een apelul, werkelijkWaar zie je dat ik dat pas achteraf gedaan heb?? Ik had nog niks besteld en ook niet betaald.
En als ik het in een gewone envelope door de brievenbus wil hebben is dat voor 100% op mijn risico.
Nee, ik geef aan dat je meegewerkt hebt aan de toonzetting, niet dat jij de toon gezet hebt... Klein nuanceverschil. Er wordt overigens niet offtopic geluld, het topic neemt alleen een iets andere wendig dan jij graag gezien had. Dat kan gebeuren...quote:Op maandag 23 april 2007 23:35 schreef heaven7 het volgende:
Oh tuurlijk, daarmee heb ik de complete toon gezet. Nogmaals, dat is een reactie op een post met niet een erg vriendelijke toon erin. Verder worden er 2 pagina's offtopic gelult maar he, ik ben de boosdoener!
Nee, dat mag niet... Wat dat betreft geldt in WGR dezelfde policy als in V&A.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:19 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Mag er een topic geopend worden waarin je 'mensen vraagt' voor je organisatie te komen werken? Heb namelijk een aantal plekken open hier op het werk waar we mensen voor nodig hebben. Misschien dat er gegadigde zijn?
Ok, doen we het nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet... Wat dat betreft geldt in WGR dezelfde policy als in V&A.
Beetje geschoond.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:21 schreef Xcalibur het volgende:
Hier wordt een beetje getrolld enzo: Hoeveel verdien jij per uur? Deel II
En weer schoon... dank voor het meldenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:21 schreef Xcalibur het volgende:
Hier wordt een beetje getrolld enzo: Hoeveel verdien jij per uur? Deel II
Hij is al dicht, bedankt voor het meldenquote:
Beetje over the top, niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
laten we wel zin, de linkse moraalridders hier op fok.
lord_vetinari, verbal, sidekick en meer van dat soort enge mannetjes die volkert van der graaf doen laten verbleken.
Gezien en ik hou het topic verder in de gaten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beetje over the top, niet?
Kennis is rijbewijs EN auto kwijt
Waar heb je het over?quote:Op zondag 13 mei 2007 08:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan Sjeen proberen om zelf met een samenhangend verhaal te komen waarom de topic dicht moet?
De TT klopt niet met de inhoud van de OP, de OP is een wazig onsamenhangend verhaal. Als jij een beetje je best doet op een OP, dan kan het topic best wat worden... Niet op deze manier in mijn ogen en daarbij had ik alle posts uit het topic moeten verwijderen muv de OP om het ontopic te krijgen. Daarom is het dicht...quote:Op zondag 13 mei 2007 08:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan Sjeen proberen om zelf met een samenhangend verhaal te komen waarom de topic dicht moet?
Indentidteit in Nederland... Ik neem aan dat je hier identiteit mee bedoeld? Identiteit heeft in mijn ogen niets te maken met erkenning, adopteren en erven. Dus klopt de TT niet met de OP...quote:Op zondag 13 mei 2007 09:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De TT klopt wel met het verhaal en je hebt ook nog niet uitgelegd waarom het niet samenhangend is. Wat volgens mij is het gewoon duidelijk als je het leest.
Done.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:44 schreef matthijst het volgende:
Deze kan weg:
Hypotheekadviseurs, waar vind je een goede?
Heb 'm aan Hypotheek # 2 toegevoegd.
Ondanks je smaak qua vrouwen: bedanktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
China import website
Mag wel dicht, he? Dit is de 6e keer dat hij deze vraag stelt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ondanks je smaak qua vrouwen: bedankt
Niks hoor.....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Wat is er mis met mijn smaak qua vrouwen?
Er is wel een centraal beleggen en aandelen-topicquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:20 schreef jojomen4 het volgende:
Is er hier al een topic over periodiek beleggen in Indexfondsen?
Contact opnemen met de werkgever waarvan je de jaaropgave wilt hebben. Zij zijn verplicht om de administratie enige jaren te bewaren... Als je het treft, willen ze je nog wel een kopietje sturenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:58 schreef MrManiak het volgende:
Iemand enig idee of nog mijn jaaropgaaf van 2006 nog kan aanvragen?
Albert Heijn... doen ze dat denk je?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Contact opnemen met de werkgever waarvan je de jaaropgave wilt hebben. Zij zijn verplicht om de administratie enige jaren te bewaren... Als je het treft, willen ze je nog wel een kopietje sturen
Gewoon vriendelijk vragenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:56 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Albert Heijn... doen ze dat denk je?
Tsja... soms heb je dat, soms komt de jaaropgave gewoon niet aan. Allerlei mogelijkheden... Maar de gemiddelde werkgever is niet te beroerd om even een kopietje te leveren...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Op elke jaaropgave staat:
Deze jaaropgave goed bewaren, daar zij maar één keer wordt verstrekt'
En NOG maken ze hem kwijt...
Ik moet zeggen dat ik de reacties in dat topic inderdaad te sneu voor woorden vind. Ik heb er een grote schoonmaak gehouden. Altijd sneu om te zien dat mensen maar zo achterlijk mogelijk moeten posten om te laten zien: "Kijk eens mama, wat ik durf te posten"quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:18 schreef tweedehans het volgende:
Wajong
waarom word er toe gestaan dat er op zo'n manier tegen de topic opener wordt gepraat? ik vind het echt belachelijk hoe somigen doen.
Ik heb ooit een werkgever gehad die hem naar het verkeerde adres stuurde, waardoor hij uiteindelijk dus niet bij mij aankwam. Nu jij weer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Op elke jaaropgave staat:
Deze jaaropgave goed bewaren, daar zij maar één keer wordt verstrekt'
En NOG maken ze hem kwijt...
Ja hoor. Dan ben je sinds je laatste loonstrook verhuisd. Op je loonstrook staat ook je adres. Kreeg je die dan ook niet? Overigens ben je zelf verantwoordelijk voor je adresgegevens bij je werkgever. Verhuizingen dien je zelf door te geven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb ooit een werkgever gehad die hem naar het verkeerde adres stuurde, waardoor hij uiteindelijk dus niet bij mij aankwam. Nu jij weer.
Ik was op dat moment niet meer werkzaam bij de werkgever en had het adres wel doorgegeven. Ik kreeg dus geen loonstroken meer en wist niet beter dan dat ze het nieuwe adres hadden. Overigens heb ik uiteindelijk wel gewoon de bedragen doorgegeven gekregen en dergelijke, maar het is wel knulligquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja hoor. Dan ben je sinds je laatste loonstrook verhuisd. Op je loonstrook staat ook je adres. Kreeg je die dan ook niet? Overigens ben je zelf verantwoordelijk voor je adresgegevens bij je werkgever. Verhuizingen dien je zelf door te geven.
We doen geen slotjes op verzoekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef Strychnine het volgende:
Door politie aangehouden ivm alcohol, wat is de procedure?
mag dicht.
En als ik graag wil dat het dicht gaat, omdat ik geen zin heb in vervelende of niet relevante opmerkingen erover?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We doen geen slotjes op verzoek
Het topic zakt vanzelf wel weg
Dan had je het topic in de eerste plaats niet moeten openen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:33 schreef Strychnine het volgende:
[..]
En als ik graag wil dat het dicht gaat, omdat ik geen zin heb in vervelende of niet relevante opmerkingen erover?
Vind dit nogal raar, dat er niet op verzoek een topic wordt gesloten. Maar, ik zal in dit subforum geen topic meer openen dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan had je het topic in de eerste plaats niet moeten openen.(verder verwijs ik je naar de http://forum.fok.nl/rde/faq/policy, waar dit ook letterlijk in staat, althans, dat we geen topics op verzoek sluiten)
Neuh, ik snap in de eerste plaats niet waarom je überhaupt een topic opent, als je alleen maar opmerkingen wilt die in je straatje passen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:40 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Vind dit nogal raar, dat er niet op verzoek een topic wordt gesloten. Maar, ik zal in dit subforum geen topic meer openen dan.
Strych.
ben je nou zo dom of lijkt het maar zo? Ik opende een topic omdat ik een vraag had (en dus niet vroeg om meningen), die vraag is beantwoord, dus heb ik er weinig behoefte aan om verder te lezen hoe mensen baggeren en grappige opmerkingen maken, daarvoor ga ik namelijk wel naar ONZ.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh, ik snap in de eerste plaats niet waarom je überhaupt een topic opent, als je alleen maar opmerkingen wilt die in je straatje passen.
Daarnaast geldt die policy over het hele forum, dus blijkbaar zien we nergens meer topics van jouw hand, aangezien nergens topics op verzoek worden gesloten.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:46 schreef Strychnine het volgende:
[..]
ben je nou zo dom of lijkt het maar zo? Ik opende een topic omdat ik een vraag had (en dus niet vroeg om meningen), die vraag is beantwoord, dus heb ik er weinig behoefte aan om verder te lezen hoe mensen baggeren en grappige opmerkingen maken, daarvoor ga ik namelijk wel naar ONZ.
quote:Daarbij zijn er (gelukkig) genoeg mods die wel op verzoek van de TS een slotje plaatsen mits ze daar een reden voor hebben. Dus je zal hier geen last meer van me hebben in dit subforum.
Niet iedereen heeft alcohol nodig om zijn horizon te verbredenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als jij een topic opent, op een discussieforum en dan géén meningen verwacht (da's gezien het topic ook helemaal niet te verwachten), dan vraag ik me af wie er nu zo dom is...
[..]
Dan houden ze zich niet aan de policy. Ik hád geen last van je, hoor.
Neem wat alcoholisch.... word je misschien relaxt van![]()
Ik drink niet, dus ik zou het niet weten...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:51 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft alcohol nodig om zijn horizon te verbreden
Verder trek ik me terug uit dit topic, ik heb geen zin om een discussie te krijgen over een topic en een verzuurd modje. Of misschien ben ik zelf een gefrusteerde user, kan ook nog. Emmertje zand dus.
De alcoholmod ben ik in WGR, dus daar hoef je Five niet op aan te spreken...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:51 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft alcohol nodig om zijn horizon te verbreden
Verder trek ik me terug uit dit topic, ik heb geen zin om een discussie te krijgen over een topic en een verzuurd modje. Of misschien ben ik zelf een gefrusteerde user, kan ook nog. Emmertje zand dus.
Neequote:Op zondag 3 juni 2007 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mods mag ik een slotje op Belastingvrij schenken... ?
Duidelijk!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee
Reden: lees bovenstaande discussie even.
Ik liep me inderdaad al te verbazenquote:Op zondag 3 juni 2007 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Duidelijk!
Zakt wel weg, tenminste als ik er niet weer wat ik ga zetten
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik liep me inderdaad al te verbazen![]()
Het is wat laat, maarre: hij is al weg, toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:18 schreef Gunner het volgende:
Webwinkel wil speciaal artikel niet terugnemen na levering
Kan iemand de naam van de webshop uit deze quote slopen? Het is niet mijn bedoeling om de shop in kwestie af te branden.
Yep. Thanks anyways !quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is wat laat, maarre: hij is al weg, toch?
NPquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:19 schreef Five_Horizons het volgende:
NPIk ben allang blij dat er eindelijk eens een user is die zelf met zoiets komt
Nou, soms zijn mensen zo pissig of whatever, dat het direct de bedoeling is om, zoals je het zelf zegt, de winkel af te branden... en dat om iets dat misschien een incident is.quote:
Ik weet niet of je het topic gelezen hebt, maar het topic is een beetje voorbarig, al wel serieus in de intentie (de afhandeling van een evt retour)quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Nou, soms zijn mensen zo pissig of whatever, dat het direct de bedoeling is om, zoals je het zelf zegt, de winkel af te branden... en dat om iets dat misschien een incident is.
We doen geen verzoekslotjesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:57 schreef SolidasRock het volgende:
Kan ik een slotje vragen voor mijn zelf geopende topic en krijg ik die ook? Ik heb mijn antwoord al uit dat topic gehaald en het kan dus dicht...
Wel hoor. Slotjesverzoeken van de TS worden over het algemeen gehonoreerd in alle fora.quote:
Nee hoor...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wel hoor. Slotjesverzoeken van de TS worden over het algemeen gehonoreerd in alle fora.
http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Ik zag hem net voorbij komenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:12 schreef PLAE@ het volgende:
Mijn topic Solliciteren heeft als we op deze toer doorgaan een wel erg magere overlevingskans. Wat kan er aan gedaan worden. Behalve dat ik voortaan geen grapjes meer moet maken
Eigen schuld dikke bult, omdat iemand ánders mijn brief heeft zitten quoten? Mja, ik ga er geen klaagbaak topic voor openen, maar een beetje flauw vind ik het welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Tja, sorry, maar dat kun je aan de betreffende user zelf vragen.
Ik ga de post niet wijzigen, in elk geval. Dat is het risico van het openen van een topic op Fok.
Ja, da's op zich best een onderdeel van replique, dat quoten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:35 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult, omdat iemand ánders mijn brief heeft zitten quoten? Mja, ik ga er geen klaagbaak topic voor openen, maar een beetje flauw vind ik het wel![]()
Heb ik gedaan, user maakte er gelukkig geen probleem vanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, da's op zich best een onderdeel van replique, dat quoten.
Je kunt die user toch een PM sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |