abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50749380
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:35 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Eigen schuld dikke bult, omdat iemand ánders mijn brief heeft zitten quoten? Mja, ik ga er geen klaagbaak topic voor openen, maar een beetje flauw vind ik het wel
Ja, da's op zich best een onderdeel van replique, dat quoten.

Je kunt die user toch een PM sturen?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:44:17 #202
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_50749536
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:36 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ja, da's op zich best een onderdeel van replique, dat quoten.

Je kunt die user toch een PM sturen?
Heb ik gedaan, user maakte er gelukkig geen probleem van Was eerst een beetje huiverig: ben nieuw op fok en heb al geleerd dat users persoonlijk benaderen net zoiets is als oogcontact proberen te vermijden met een leger Bokitos terwijl je door een mijnenveld loopt. Zeker als je een vrouwelijke werkeloze links stemmer met MBO diploma bent

Verder heel gezellig hoor

[ Bericht 2% gewijzigd door Lente_ninja op 23-06-2007 01:14:22 ]
pi_51077680
jammer dat Ongewenst bezoek op erf verplaatst is naar onzin. De TS heeft toch een probleem welke je vaker hoort (de jehova's staan er bekend om), ts is in het topic ook niet meegegaan in het onz gehalte.
Jammer dat er gekozen is voor het verplaatsen, op die manier krijgt TS nooit de gewenste juridische info
  Licht Ontvlambaar maandag 2 juli 2007 @ 23:06:07 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_51077769
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:04 schreef frederik het volgende:
jammer dat Ongewenst bezoek op erf verplaatst is naar onzin. De TS heeft toch een probleem welke je vaker hoort (de jehova's staan er bekend om), ts is in het topic ook niet meegegaan in het onz gehalte.
Jammer dat er gekozen is voor het verplaatsen, op die manier krijgt TS nooit de gewenste juridische info
De toonzetting van de OP vroeg om ONZ reacties. Daar tegenop modden was vrij doelloos... Het staat hem natuurlijk vrij een topic te openen met een serieuze OP
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:41:05 #205
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_51087890
Waarom is dit topic nog open: Samenwonen of Huisbewaring?

Het gaat volgens mij om de beste manier om de overheid op te lichten?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 juli 2007 @ 19:03:52 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_51140797
quote:
Thanks!
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:12:39 #208
46960 StefanP
polemicist
pi_51145827
Ah, het is wel normaal om dit soort bullshit te posten:

Banken met hoge rente

Maar daarop reageren mag niet?

Banken met hoge rente

Five horizons, je bent een bijzonder zielig figuur.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_51147215
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:12 schreef StefanP het volgende:
Ah, het is wel normaal om dit soort bullshit te posten:

Banken met hoge rente

Maar daarop reageren mag niet?

Banken met hoge rente

Five horizons, je bent een bijzonder zielig figuur.

Ik vond jouw reactie een stuk zieliger...... zo erg vond ik zijn opmerking namelijk niet.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:03:28 #210
46960 StefanP
polemicist
pi_51147983
Ik noemde hem een zielig figuur voor het posten van offtopic getrol. Wat een ramp. Maar blijkbaar ben jij niet anders dan hem.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 juli 2007 @ 22:05:01 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_51148054
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef StefanP het volgende:
Ik noemde hem een zielig figuur voor het posten van offtopic getrol. Wat een ramp. Maar blijkbaar ben jij niet anders dan hem.
Je kunt DAM ook gewoon negeren... ik denk dat je daar meer aan hebt.
pi_51148116
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef StefanP het volgende:
Nee, je hoéft niet te reageren. Als je een probleem met hem hebt, dan kun je hier klagen of je stuurt hem maar een PM/mail/whatever.
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:34:53 #213
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51173518
Van een mod had ik toch betere posts verwacht dan deze en deze
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51173934
Hoe ethisch te handelen?
Een NSB-discussie is al niet kies in WGR maar dit gaat toch echt over the edge
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_51175052
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Van een mod had ik toch betere posts verwacht dan deze en deze
Zoals ik al in het topic heb laten weten, ben ik het absoluut niet met d'r eens en valt me dit vies van d'r tegen, maar verder vind ik het wel meevallen, eigenlijk...
pi_51175174
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:50 schreef r_one het volgende:
Hoe ethisch te handelen?
Een NSB-discussie is al niet kies in WGR maar dit gaat toch echt over the edge
Eens en weg...
pi_51766068
Deze mag ook wel een schopje: gratis software om divx te branden
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:20:44 #218
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51792215
Kan iemand Haat en nijd op de werkvloer een beetje opschonen? Gaat nergens meer over.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:28:33 #219
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51792493
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:20 schreef gronk het volgende:
Kan iemand Haat en nijd op de werkvloer een beetje opschonen? Gaat nergens meer over.
Ja, er staan ineens allemaal ge-editte items in, door wie zou dat nou komen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:33:59 #220
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_51817777
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja, er staan ineens allemaal ge-editte items in, door wie zou dat nou komen?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 07:36:43 #221
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_51877267
Kan iemand de ge-uploade documenten even verwijderen voor mij?
Kan het bericht niet meer editten, heb namelijk van de advocaat een mail ontvangen dat dit niet de mag :-)

Had namelijk ook op u-music.nl gezet dat Bose het ging overkopen anders betalen ze niets uit...slaat nergens op dit is nog goeie reclame ook voor ze maar ja....

Gaat voornamelijk om deze posts :

Bose stuurt advocaat op mij af ivm domeinnaam

Alvast bedankt..
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 juli 2007 @ 09:51:07 #222
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_51878906
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 07:36 schreef Razor21 het volgende:
Kan iemand de ge-uploade documenten even verwijderen voor mij?
Kan het bericht niet meer editten, heb namelijk van de advocaat een mail ontvangen dat dit niet de mag :-)

Had namelijk ook op u-music.nl gezet dat Bose het ging overkopen anders betalen ze niets uit...slaat nergens op dit is nog goeie reclame ook voor ze maar ja....

Gaat voornamelijk om deze posts :

Alvast bedankt..
Wat moet je NIET van ons verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.

Wat moet je vooral niet vergeten?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, plaats ze dan niet op FOK!

http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:02:16 #223
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_51879204
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:51 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat moet je NIET van ons verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.

Wat moet je vooral niet vergeten?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, plaats ze dan niet op FOK!

http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Het was maar een vraag hoor
Vroeger kon je zelf nog je "stomme" reacties bewerken anders had ik het wel gedaan.
Iedereen maakt weleens fouten.....

Het is toch een kleine moeite om even die linkjes te verwijderen? Als het teveel gevraagd is hoeft het niet.
Maar bedankt voor duidelijke uitleg
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 juli 2007 @ 10:07:10 #224
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_51879320
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:02 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Het was maar een vraag hoor
Vroeger kon je zelf nog je "stomme" reacties bewerken anders had ik het wel gedaan.
Iedereen maakt weleens fouten.....

Het is toch een kleine moeite om even die linkjes te verwijderen? Als het teveel gevraagd is hoeft het niet.
Maar bedankt voor duidelijke uitleg
Ik ga het in elk geval niet voor je doen, misschien dat iemand anders er wel zin in heeft... Ik verwijder in principe niets op verzoek. Maar goed, je kunt natuurlijk altijd een verzoekje mailen of PM-en naar forum@fok.nl. Misschien zien de FA's het anders
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:09:31 #225
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_51879371
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ga het in elk geval niet voor je doen, misschien dat iemand anders er wel zin in heeft... Ik verwijder in principe niets op verzoek. Maar goed, je kunt natuurlijk altijd een verzoekje mailen of PM-en naar forum@fok.nl. Misschien zien de FA's het anders
Is ook goed doe ik dat wel...zo'n drama is nu ook weer niet. Ik zie allemaal wel hoe het loopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')