Beter nog, lees het eens doorquote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef MatiCe het volgende:
Stel je niet zo aan en gooi die troep bij het oudpapier.
Zit jij ook bij dat cluppie?quote:
Die oprit geldt zonder hek als openbare weg geloof ik. Anders zou de politie een nog gerechterlijk bevel moeten hebben om bij je voordeur te komen via de oprit, bij wijze van. Als je een (dicht!) hek om je terrein zou hebben zou het een heel ander verhaal worden. Nu kun je er gewoon niets aan doen denk ikquote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef Ozziecar het volgende:
[..]
Zit jij ook bij dat cluppie?
Ik wil het gewoon niet hebben en ben haar drammerige gedrag gewoon zat.
Helaas geen hek om het erf.
Wel een eigen oprit waar ze overheen moet om bij de brievenbus te komen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef MatiCe het volgende:
Stel je niet zo aan en gooi die troep bij het oudpapier.
Erfvredebreuk dan meer...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef Sloggi het volgende:
Politie bellen, huisvredebreuk.
Heb je 'n hek om je erf?
Valt daar ook onder, maar ik begrijp je nuancequote:
Het moet gaan om een besloten lokaal of erf, volgens de wet (klik). Ik weet niet hoe de wet dit precies interpreteert, maar ik vat 'besloten terrein' op als een terrein met een hek o.i.d. er omheen.quote:en een hek is niet nodig, als maar er maar een duidelijke afscheiding is.
en dan ook nog ergens "Salam Aleikum" er tussendoor gooienquote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef xman het volgende:
Laat 'r eens goed schrikken door je vrouw met hoofddoek en jeleba de deur open te laten doen. En dan zeggen: "Allah zei gepreesd voor dit geweldige krantje, dankzij U ben ik moslim geworden!"
Ze zal niet weten wat haar overkomt.
Euhm ... ik bedoel brievenbus ...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:56 schreef Sjechov het volgende:
iets in haar gleuf stoppen?
quote:
Ik geloof dat je niet helemaal beseft wat voor een kansen je hier hebt.quote:Elke maand is het raak, madam sneakt langs de bosjes en gooit weer ongevraagd zo'n sekteblaadje in de brievenbus.
zieke geestquote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef PeZu het volgende:
ik weet wat
snij een pasgeborene open, spel met de ingewanden 666 op het pas en moneer de rest van het lichaam om de brievenbus
haa als jij mij een effectievere manier kan geven dan hulde, zo niet bugger off mappyquote:
graaf vladquote:Op maandag 2 juli 2007 23:45 schreef Maisnon het volgende:
Onthoofd iemand, en zet die kop dan op een houten staak in je tuin.
Manier 1: maak 'r afquote:Op maandag 2 juli 2007 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
haa als jij mij een effectievere manier kan geven dan hulde, zo niet bugger off mappy
mietjequote:Op maandag 2 juli 2007 23:50 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
Manier 1: maak 'r af, kom je wel in de probelemn met justitie.
Manier 2: koop een waak hond/gans.
Manier 3: die heb ik nu even niet.
ik vind ze wel een stuk makkelijker als die van jou, en het kost bij manier 1 het leven van een oud verlept mens, ipv een pasgeboren koter![]()
liever een mietje dan kinder afmaken voor zo'n kut blaadje dat je goed kan gebruiken om de kachel mee aan te steken. Kut kachel manquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |