zal mn baas opkijken als ik ineens bij hem tussen de benen verschijnquote:
Wat is er zielig aan? Youtube biedt toch zelf deze optie aan??quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:50 schreef DarkManta het volgende:
Beetje zielig trouwens, om youtube filmpjes op je eigen site te zetten.
Wees dan zo concreet en laat andere mensen filmpjes plaatsen...
Vertegenwoordig je nu opeens Universal Music?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef Razor21 het volgende:
Hierbij bevestig ik dat tussen u en Bose overeengekomen is dat u de domeinnaam umusic.nl aan Bose overdraagt voor een bedrag van ¤ 1.500,-
Geflest....quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef Razor21 het volgende:
Gesproken met de adocaat uiteindelijk toch maar die 1500 euro genomen hieronder het bericht :
Hierbij bevestig ik dat tussen u en Bose overeengekomen is dat u de domeinnaam umusic.nl aan Bose overdraagt voor een bedrag van ¤ 1.500,-
Ik zal er zorg voor dragen dat één en ander in een vaststellingsovereenkomst en overdrachtsakte wordt vastgelegd. Deze zal ik u zo spoedig mogelijk ter ondertekening opsturen.
Makkelijk verdiend ik ben er blijf mee...![]()
![]()
![]()
Nu is het weer niet goed..nou ik ben er anders blij mee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Geflest....
Je had ZOVEEL meer kunnen vangen. En als ze afzagen van die koop had je alsnog 100 keer meer kunnen vangen door google adds op die site te pleuren. Zoals hen al zeiden zullen er veel hits op die naam verwacht worden.
Erg jammer deze gemiste kans. Sla jezelf maar eens flink op de kop als die 1500 euro opgemaakt is.....
![]()
Nope daar komt zeer binnenkort de screenshot op te staan dat het geld is overgemaakt...is geen GRAP.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Koploperkopper het volgende:
Zulks een grap, op pagina 6 krijgen we natuurlijk de welbekende schaterlach van meneer Razor21.
De Indianen waren ook blij toen ze Texas voor kralen ruildenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nu is het weer niet goed..nou ik ben er anders blij mee.
Trouwens stomme fout van die advocaat : www.umusic.nl moet www.u-music.nl zijn ga het meteen even terug mailen
gast (als het echt is) laat die jongen blij zijn.. 1500 euro makkelijk verdient, is toch niet niks.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Geflest....
Je had ZOVEEL meer kunnen vangen. En als ze afzagen van die koop had je alsnog 100 keer meer kunnen vangen door google adds op die site te pleuren. Zoals hen al zeiden zullen er veel hits op die naam verwacht worden.
Erg jammer deze gemiste kans. Sla jezelf maar eens flink op de kop als die 1500 euro opgemaakt is.....
![]()
Thnx zal ik doen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:58 schreef Isdatzo het volgende:
datum in je sig ff aanpassen
Zelfde als ik al in mijn eerdere posts melddequote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef DoimeN het volgende:
Gast je had veel meer kunnen vragen, ik werk bij een klein bedrijf(!) met een omzet van tegen de miljoen. (Ik veronderstel dat bose wel wat meer doet)
En wij hebben een domein gekocht van 8000euro, gewoon voor erbij, dit was niet eens duur. Gozahh, die bose lacht zijn ballen eraf, probeer het nog te cancellen en vraag zeker boven de 10 a 20k..
Ik lees het ja, damn ik had het domein zo gekocht voor 5k en dan verkocht aan bose, en dan me eigen balle eraf gelachenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Zelfde als ik al in mijn eerdere posts meldde
Arme TS![]()
Kom maar op dan met die 5000 heb nog niets getekend...je kan wel leuke roepen achter je pc maar laat maar zien dat je het ook doetquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Ik lees het ja, damn ik had het domein zo gekocht voor 5k en dan verkocht aan bose, en dan me eigen balle eraf gelachen![]()
![]()
Je doet het niet om het geld?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:18 schreef Razor21 het volgende:
Het ook nooit goed hier op fok was al weer bang voor dit soort reacties...
Ik ben er blij mee...en als het mij echt om geld te doen was had ik wel volgehouden...en had ik meteen al 10.000 euro bij wjize van spreken gevraagd.
Zeau en nu nog Talpa die even tv10.tv koopt of een andere buitenlandse tv zender kom maar op![]()
Voor de bijverdienste...quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:27 schreef jna het volgende:
[..]
Je doet het niet om het geld?
Waarvoor dan?![]()
En trouwens ik krijg het orginele document waarin staat dat ik het verkoop thuisgestuurd en daarin zal het wel geschreven zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
Slechte brieven allemaal... als iets "1500 euro" is, dan zou het getal er in letters achter moeten staan zodat het niet mis kan gaan op een typefout. Dus eigenlijk 1500 euro (vijftienhonderd euro) blabla..
Het blijft een poepverhaal TS..
Bij Bose neemt niemand op, die zijn zich rot aan het lachen in een cafequote:Op donderdag 21 juni 2007 17:39 schreef Razor21 het volgende:
Godverdomme tief toch allemaal eens op zeg met die lapzwans verhalen...
Dit is echt kom op ...
Bel lekker naar het advocaten kantoor of naar Bose....
'Garcon, doe ons nog eens wat goudgele rakkers en snell!!' 'Wij hebben namelijk vandaag zeker een paar ton bespaard'quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:53 schreef jna het volgende:
[..]
Bij Bose neemt niemand op, die zijn zich rot aan het lachen in een cafe![]()
Like I said. Maar het is net genoeg om het honorarium voor mijn brief te bekostigenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Geflest....
![]()
Je hebt een overeenkomst, dus dat zal niet gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kom maar op dan met die 5000 heb nog niets getekend...
Mazzel....jezus christus wat is dit erg......quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:06 schreef UZN het volgende:
Ik stem Razor21 voor aandachtshoer van de maand![]()
Mijn buurjongentje verstuurd die dingen ook altijd voor de lol.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Die brief heb ik hier ook nog ergens liggen.
ALs het waar is is hij i.i.g de grootste IT n00b van het jaarquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:12 schreef Apekoek het volgende:
volgens mij is dit 1 grote grap! ik wordt hier in de maling genomen door razor21!!!
Maar ik heb er niets voor hoeven doen...en ik ben er blij mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef Buschetta het volgende:
[..]
ALs het waar is is hij i.i.g de grootste IT n00b van het jaarIk verdien al meer door een webpagina te maken..... Allleen in correspondentie tijd zou ik zoiets rekenen + admin kosten ...
Al spelenderwijs leert men.
Hoezo niets voor moeten doen ? Je hebt toch met die lui geemailt ??? De gemiddelde domein boer vraagt al 1500 euro voor http://www.pietjesnotter.nl alleen aan admin kosten. Die naam is verder waardeloos. Dus jij hebt zojuist een naam die wel waarde heeft voor de admin kosten van een gemiddelde domein boer verkocht ....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar ik heb er niets voor hoeven doen...en ik ben er blij mee.
Beterweters![]()
Als je het over mij hebt ik spreek geen N.Lquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:27 schreef ChOas het volgende:
Dat gelul
Werkelijk, als je al in de IT zit zal het niet veel meer zijn dan draden trekken want aan je spelling/taalgebruik te zien heb je je LTS zwakstroom niet eens afgemaakt
Het zij zo...als ik er maar blij mee ben...vind 1500 euro een hoop geld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:29 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Hoezo niets voor moeten doen ? Je hebt toch met die lui geemailt ??? De gemiddelde domein boer vraagt al 1500 euro voor http://www.pietjesnotter.nl alleen aan admin kosten. Die naam is verder waardeloos. Dus jij hebt zojuist een naam die wel waarde heeft voor de admin kosten van een gemiddelde domein boer verkocht ....
I rest my case
Hadden ze waarschijnlijk een Joegoslaaf gehuurd om je te laten omleggen en daarna je domein gekaaptquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het zij zo...als ik er maar blij mee ben...vind 1500 euro een hoop geld.
En je weet maar nooit als ik het had afgeketst dit bedrag...wat ze dan hadden gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |