abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51764350
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef gronk het volgende:

[..]
Joh.
[..]
En in dat geval had ik je terechtgewezen door te zeggen dat 't prima is als je je ontfermt over bepaalde apparatuur, maar dat je dat nog geen eigendomsrecht geeft. Datzelfde geldt voor zo'n PC: die is niet 'van jou', die is eigendom van het bedrijf, die hem aan jou ter beschikking stelt. Da's even een nuanceverschil.
Als iemand netjes is op spullen van de baas en er met beleid mee omgaat, dan heb jij er met je gore tengels af te blijven, omdat die zaken niet aan jouw zijn toevertrouwd
  maandag 23 juli 2007 @ 22:17:46 #102
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51764711
..

[ Bericht 51% gewijzigd door gronk op 23-07-2007 22:43:49 ]
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:18:06 #103
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51764728
..

[ Bericht 99% gewijzigd door gronk op 23-07-2007 22:43:36 ]
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51765046
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef gronk het volgende:

[..]

Als het gaat om gemeenschappelijke spullen, waar ook andere mensen op een fatsoenlijke manier mee werken, dan heb je niet te drammen dat het 'jouw spullen' zijn, en dan moet je niet iedere keer als iemand iets wil doen met 'jouw' apparaat mensen in hun nek gaan staan hijgen. Sim-pel.
Als ik iemand met me apparaat in de nek gaat hijgen, dat is voor mij iets anders, dat zal jij niet zijn
  maandag 23 juli 2007 @ 22:25:00 #105
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51765076
..

[ Bericht 99% gewijzigd door gronk op 23-07-2007 22:43:20 ]
pi_51765926
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef gronk het volgende:

[..]

Prima. Dat hele gedoe was mij voor aanleiding om wat aan zelfverdedigingsporten te gaan doen. Mocht ik nu nog eens zo'n hufter tegenkomen, en die zou schoppen in plaats van slaan, dan zou ik je aan je been vastpakken, je uit balans trekken en terwijl je naar de vlakte gaat een elleboog tegen je gezicht zetten.
Oh jeetje... wat klinkt dat eng
Noot noot.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:42:56 #107
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51765942
..
pi_51766080
Heeft die alles ge-edit !
Noot noot.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:53:46 #109
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_51766413
Alleen jammer dat ze nog in 'quote' staan

Zo fijn verder met vervelende collega streekjes!
pi_51766973
Nu nog uitzoeken waar-die werkt en dan z'n baas opbellen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  dinsdag 24 juli 2007 @ 07:10:07 #111
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51773612
Wat ik heel interessant vind bij het verder lezen van deze thread : Zijn er eigenlijk ook ratten aanwezig hier?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 07:23:53 #112
71115 Rnej
I walk the line
pi_51773684
kutbaantje bij de v&d ... chef zegt: " Rnej, er hangen in t magazijn jassen, gele, hang ze op in de winkel, daar"

dus Rnej komt in t magazijn en ziet van dezelfde soort ook blauwe en rode jassen hangen, geprijsd en beveiligd, dus klaar om de winkel in te gaan, dus rnej denkt: ik toon iniatief en hang die jassen ook in de winkel...."

komt die chef: " jaaaa nee, ik zei GELE jassen!! "

aantal weken later: " rnej, er hangen blauwe jassen achter, hang ze ns in de winkel"

Rnej loopt naar achteren en ziet blauwe en groene en paarse jassen hangen maar hangt alleen de blauwe maar op omdat hij zich vorig incident herinnert..

komt de chef: " Je snapt zelf toch ook wel dat jassen die in t magazijn hangen niet verkocht kunnen worden? ... beetje dom he Rnej?"

toen heeft rnej maar ontslag aangevraagd want dit was allesbehalve het eerste incident daar en ik kon mn tijd beter besteden voor 3 euro per uur
pi_51773981
tvp, interessant topiq. Nog geen rare dingen hier meegemaakt, alhoewel 1 collega het wel voor elkaar heeft gekregen om binnen 2.5 maanden eruit geschopt te worden door ondere andere mijn verhaal.
pi_51774244
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 07:23 schreef Rnej het volgende:
kutbaantje bij de v&d ... chef zegt: " Rnej, er hangen in t magazijn jassen, gele, hang ze op in de winkel, daar"

dus Rnej komt in t magazijn en ziet van dezelfde soort ook blauwe en rode jassen hangen, geprijsd en beveiligd, dus klaar om de winkel in te gaan, dus rnej denkt: ik toon iniatief en hang die jassen ook in de winkel...."

komt die chef: " jaaaa nee, ik zei GELE jassen!! "

aantal weken later: " rnej, er hangen blauwe jassen achter, hang ze ns in de winkel"

Rnej loopt naar achteren en ziet blauwe en groene en paarse jassen hangen maar hangt alleen de blauwe maar op omdat hij zich vorig incident herinnert..

komt de chef: " Je snapt zelf toch ook wel dat jassen die in t magazijn hangen niet verkocht kunnen worden? ... beetje dom he Rnej?"

toen heeft rnej maar ontslag aangevraagd want dit was allesbehalve het eerste incident daar en ik kon mn tijd beter besteden voor 3 euro per uur
En wat heeft dit te maken met de TT?
pi_51774265
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 08:24 schreef Scorpie het volgende:
tvp, interessant topiq. Nog geen rare dingen hier meegemaakt, alhoewel 1 collega het wel voor elkaar heeft gekregen om binnen 2.5 maanden eruit geschopt te worden door ondere andere mijn verhaal.
Wat ik wel vind dat ingehuurde krachten vaak geschoffeerd worden door qulitatief minder geschoold vast personeel, ik zou niet graag een tijdelijke ingehuurde consultant zijn.
pi_51774468
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 08:52 schreef henkway het volgende:

[..]

Wat ik wel vind dat ingehuurde krachten vaak geschoffeerd worden door qulitatief minder geschoold vast personeel, ik zou niet graag een tijdelijke ingehuurde consultant zijn.
True, alhoewel ze bij ons behoorlijk respectvol met elkaar omgaan (moet ook wel, zijn slechts 4 internen waaronder ik, en rond de 25 externen!).
Maar het probleem met die gozer was dat hij als senior was aangenomen, maar niks kon, en dan bedoel ik echt niks. Ik ben junior/medior en had echt zoiets van WTF? bij bepaalde vragen.
pi_51774993
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 08:52 schreef henkway het volgende:

[..]

voor een consultant betalen ze zoveel geld dat het de consultant niks uitmaakt
pi_51775134
Maar vrouwen zIjn vaak ratten, voorbeeld: via de secretaresse een formulier op de site laten zetten en tegen haar zeggen dat het in overleg met mij is, en expres een hele domme fout erin en dan de volgende dag een mail naar mij sturen met een CC tje naar de directie of ik even die upload wil verbeteren omdat zij daar een taalfout heeft geconstateerd.
En een mail terug met een CC kan niet want de directie heeft toch gezegd dat jij verantwoordelijk bent voor de content.
En jij moet de secretaresse aansturen
pi_51775180
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:43 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

voor een consultant betalen ze zoveel geld dat het de consultant niks uitmaakt
Juist, die tellen ieder uurtje, en denken val toch dood met een big smile.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:06:56 #120
71115 Rnej
I walk the line
pi_51775525
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 08:50 schreef PDOA het volgende:

[..]

En wat heeft dit te maken met de TT?
misschien wat meer uitleg.

zoiets gebeurde elke week wel, en dat was puur om mij te zieken, want blijkbaar kon hij wel normaal doen tegen mn collega's

hij wilde me op een gegeven moment ontslaan maar ik heb ontslag genomen toen hij er niet was, bleek hij later boos om te zijn dat ik dat achter zn rug om had gedaan

knurft
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:17:27 #121
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51775756
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:49 schreef henkway het volgende:

En jij moet de secretaresse aansturen
Dat kun je dus niet, dus eerst maar eens een stevig functioneringsgesprek, zodat je ontslag wat makkelijker wordt.
pi_51776063
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:17 schreef gronk het volgende:

[..]

Dat kun je dus niet, dus eerst maar eens een stevig functioneringsgesprek, zodat je ontslag wat makkelijker wordt.
Ja maar je weet hoe dat gebracht wordt, twee vrouwen onder elkaar, vaag gepraat.
Je kunt die secretaresse niets kwalijk nemen die handelt ter goeder trouw. Weet zij veel.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:00:32 #123
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51778660
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:29 schreef henkway het volgende:

Ja maar je weet hoe dat gebracht wordt, twee vrouwen onder elkaar, vaag gepraat.
Nee, dat weet ik niet. Bij ons functioneren mensen wel goed.
pi_51778731
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:00 schreef gronk het volgende:

[..]

Nou, dat waag ik te betwijfelen
pi_51780348
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:51 schreef henkway het volgende:

[..]

Juist, die tellen ieder uurtje, en denken val toch dood met een big smile.
idd (zelf dit wordt doorberekend)
pi_51782147
leuk topic. mss dat ik nog wat leuks post.
pi_51782404
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:00 schreef gronk het volgende:
Vandaar ook al je edits he
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:26:42 #128
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51783081
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:03 schreef r_one het volgende:

Vandaar ook al je edits he
Dat verhaal ging over een vorige werkplek, schat
pi_51784341
Kunnen we niet gewoon verder gaan met verhalen over haat en nijd op de werkvloer ipv dit haantjesgedrag?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:50:35 #131
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51785626
Blijkbaar zijn de mensen hier meer geinteresseerd in lekker bashen, dan in smeuiige verhalen over werkvloerdrama's. Da's ook een keuze.
pi_51785704
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef gronk het volgende:
Blijkbaar zijn de mensen hier meer geinteresseerd in lekker bashen, dan in smeuiige verhalen over werkvloerdrama's. Da's ook een keuze.
En waar die verhalen er al stonden, worden ze door de poster gauw geëdit. Da's ook een keuze.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:56:08 #133
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51785801
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:53 schreef r_one het volgende:

En waar die verhalen er al stonden, worden ze door de poster gauw geëdit. Da's ook een keuze.
Moet je bij je 'volwassen' medefok!-kertjes zijn.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:56:22 #134
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51785810
Ik heb jaaaren geleden samengewerkt met ons aller modje Mukie. Dat was nog in haar blonde periode

En ik druk me heel diplomatiek uit als ik zeg dat dat op meer dan een manier blond was
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:31:10 #135
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51788657
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 07:10 schreef Alicey het volgende:
Wat ik heel interessant vind bij het verder lezen van deze thread : Zijn er eigenlijk ook ratten aanwezig hier?
Ik heb wel het boek Heel herkenbaar. Ik zet mijn meest herkenbare situaties tussen streepjes.

============

Zo was er een "collega" die altijd een pispaal nodig heeft om zichzelf zodoende beter te voelen. Andere mensen publiekelijk in de zeik zetten om dan zelf als "held" gezien te worden. Deed hij bij diverse mensen, zo ook bij mij. Mag je best doen, ik kan wel wat hebben. Moet alleen niet te lang duren.

Dus toen hij weer met dezelfde uitgekauwde flauwe grappen bezig was deed ik wat iedereen eigennlijk een keer zou moeten doen. Hij had zijn brood in zijn lade gelegd (zeker bang dat iemand er aan zou komen), en ik kon het niet laten om daar een mooie plastic spin op te leggen

Dus hij tussen de middag, trekt zijn la open zonder te kijken, gaat op de tsat naar zijn boterhammen, kijkt en hij schrikt zich toch verrot... Man, wat hebben we gelachen

Of toen hij een keer met een tray vol met koffie kwam aanlopen bij de lift "wacht even, hou die deur open". En net voordat hij in de lift wil stappen druk ik zo op sluiten en komt hij zo met een klap klem te zitten tussen de liftdeuren Al die koffie over hem heen.

Gemeen, maar dat had hij ook wel verdiend.

============

Vrouwen van bedenkelijk niveau op hogere posities is het allerergste. Zeker als ze van zichzelf al vol zitten met rancune en afgunstig zijn op het succes van anderen.

Zo was er een wijf met een vierkantige rotkop die het niet kon uitstaan dat iedereen intelligenter was dan zij. Dus die paardekut greep elke kans aan om haar collega's door de zeik te trekken bij de directie. Zelf een enorme bruine arm, en enorm incompetent. Een emotionele tijdbom. Zixhzelf de makkelijke klusje toeeigenen en de rest afschuiven naar haar collega's. Wat was ik blij dat ik er weg was.

Mijn vertrek daar ging ongeveer zo:
"zeg mijn contract loopt over een maand af, hoe zit dat met de beloofde vaste aanstelling en salarisverhoging?"
"moeilijk, weer tijdelijk contract, en geen salarisverhoging want paardekut heeft over je geklaagd"
"okee, dan deel ik bij deze mee dat ik naar de concurrent stap en tevens mijn verlof opneem. Na volgende week ben ik er niet meer."
"ja maar... ja maar!"
"Dag."
Na een kwartier komt die directeur (zielige vent) de afdeling opgelopen. Zei hij zo tegen mij, zodat de heel afdeling het kon horen: "wij van kutbedrijf hebben besloten om je contract niet te verlengen!" Terwijl ik net een kwartier van tevoren zelf had aangegeven weg te gaan Triest.

============

Ik werkte redelijk prettig in een bedrijf, totdat de vrouw van de directeur daar ook een functie kreeg. Eerst was ze twee maanden telefoniste, toen heeft ze een weekje op de administratie gewerkt en toen was ze ineens mede-directeur Man, wat een koe van een wijf. Ze leek nog het meest op een op de verkeerde manier opgemaakt vet varken. Totaal geen kennis van zaken, volslagen incompetent en uitzonderlijk lomp. Maar ja, wel de "directeur". Ze is dan ook in korte tijd al haar draagvlak verloren bij het personeel.

De particuliere aanragen kwamen bij haar terecht (want simpel werk).
Er belt een klant: "dag, kunt u mij zeggen wanneer ik de prijsopgave krijg?"
"Ik ga voor het even voor u navragen" en ik loop zo naar zeekoe toe.
"Zeekoe, kan je me vertellen wanneer meneer X en X zijn prijsopgave krijgt?"
Zeekoe, zuchtend naast een enorme stapel aanvragen: "heb je gezegd dat we het heel erg druk hebben?"
"Dat vraag ik niet. Ik vraag wanneer die meneer zijn prijsopgave krijgt."
"eh, nou, eh... mi mi mi... eh... eh... over drie weken!"
Ik: Goed zo! dat was toch niet zo moeilijk, he?"
Zeekoe: "Nee, dat is niet moeilijk, dat is..." nog voordat ze uitgesproken is draai ik om en loop ik weg. Incompetente kankerbitch

============

Hetzelfde kankerwijf zat ongeveer vier pakjes sigaretten per dag te verstoken. De hele afdeling stonk er naar. En praten met haar was ook geen pretje, het was net of er een riool openbarstte als ze wat tegen je zei.

Een jongen op onze afdeling had last van astma en dus heel veel last van de rook. Hij zette dan ook regelmatig een raam achter zijn bureau open. Maar altijd als hij van zijn plek weg was voor zijn werk, stond zij op en deed het raam dicht. "ik heb last van de kou" Ja duh, midden in de zomer met 28 graden!

Pure pesterij. En er iets van zeggen kon je niet, want als je aan haar kwam dan kwam je aan de directeur.

============

Ik heb er drie en een half jaar gewerkt. In die tijd is van de 30 man op kantoor 20 man vervangen, veelal omdat de mensen het na een half jaar wel gezien hadden. Sommige functies in die periode zijn zelfs vier keer vervangen in die periode.

Het was ook een echt boerenlullenbedrijf. Klein begonnen in een koeiestal, en toen het bedrijf groter werd is de directie mentaal nog in de koiestal gebleven

De dag dat ik ontslag nam, was werkelijk een topdag uit mijn leven. Ik heb nog nooit een volwassen vent zo kinderachtig zien reageren. Net een klein kind. Een klein kind dat ze zijn speelgoed hebben afgepakt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51789814
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb jaaaren geleden samengewerkt met ons aller modje Mukie. Dat was nog in haar blonde periode

En ik druk me heel diplomatiek uit als ik zeg dat dat op meer dan een manier blond was
Zo maar jij bent ook geen liefje.
Je doet de TT duidelijk eer aan.

Namens de directie van Kutbedrijf.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:11:51 #137
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51789935
Joh, ga ergens anders lopen zieken.
pi_51790117
gronk fuck aub op

Gaat hij mij allemaal klote PM's sturen en daarna sluit hij zelf zn eigen inbox zodat ik er niet op kan reageren...

Noot noot.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:17:43 #139
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51792132
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef henkway het volgende:

[..]

Zo maar jij bent ook geen liefje.
Je doet de TT duidelijk eer aan.

Namens de directie van Kutbedrijf.
Oh, maar ik zeg ook niet dat ik lief ben Ik kots alleen op politiek en jezelf omhoog neuken op de werkvloer

En Gronk, flikker aub op met je kutreacties. Je bijdragen zijn net zo nuttig als een lollie met lulsmaak.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:18:46 #140
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51792167
Joh, val dood.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:22:55 #141
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51792285
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef gronk het volgende:
Joh, val dood.
Ah, doodsverwensing Puik bezig man.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:24:02 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51792330
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:24:47 #143
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51792356
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Is toegestaan volgens de policy
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:26:35 #144
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51792425
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:24 schreef gronk het volgende:

[..]

Is toegestaan volgens de policy
Welke? De ik-ben-net-zo-nuttig-als-een-lollie-met-lulsmaak policy?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:29:05 #145
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51792510
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

maak je geen zorgen, be relaxed.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:30:37 #146
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51792563
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou ja zeg, een beetje in WGR posten en niet weten wat de policy is.

Overigens begint dit dit topic meer te lijken op 'haat en nijd op fok!' dan op 'haat en nijd op de werkvloer'. Of lopen d'r hier beroepsfok!kers rond?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:34:57 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51792708
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:30 schreef gronk het volgende:

[..]

Nou ja zeg, een beetje in WGR posten en niet weten wat de policy is.

Overigens begint dit dit topic meer te lijken op 'haat en nijd op fok!' dan op 'haat en nijd op de werkvloer'. Of lopen d'r hier beroepsfok!kers rond?
ik heb aardig wat aan fok! verdiend. jij?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:39:06 #148
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51792880
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:34 schreef zoalshetis het volgende:

ik heb aardig wat aan fok! verdiend. jij?
D'r zijn buiten danny nog meer mensen die geld verdienen aan fok!?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:40:22 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51792928
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:39 schreef gronk het volgende:

[..]

D'r zijn buiten danny nog meer mensen die geld verdienen aan fok!?
wat denk jij dan. lurken levert geld op.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:46:53 #150
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51793183
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat denk jij dan. lurken levert geld op.
Vertel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')