Dan heb je nog steeds een uurloon hoor.quote:
Vrij gemakkelijk hoor, je kunt namelijk gewoon je maandsalaris delen door het aantal uren dat je werkt per maand, en dan krijg je een uursalaris, daar hoef je de mavo niet voor afgerond hebben toch?quote:
Tja tegen zo'n schandknaap als jou kan niemand op :Squote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef rezjeh het volgende:
30e / uur netto, 20 jaar, 8 uur per week
schildknaap!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Tja tegen zo'n schandknaap als jou kan niemand op :S
Kaderleden (mid-management) hebben in België geen vast aantal uren, ze moeten gewoon hun doelstellingen halen, daarvoor hoe je toch geen HBO gedaan te hebben om dat te weten tochquote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Vrij gemakkelijk hoor, je kunt namelijk gewoon je maandsalaris delen door het aantal uren dat je werkt per maand, en dan krijg je een uursalaris, daar hoef je de mavo niet voor afgerond hebben toch?![]()
Je liegtquote:Op zondag 6 mei 2007 22:59 schreef HellRaver het volgende:
Ik denk dat een gemiddelde MBO ITer met redelijk wat ervaring in z'n handjes mag klappen als hij de 15 euro haalt. HBO kan iets hoger zijn tussen de 17,50 en de 20 euro.
Elke 20 jarige die zegt dat hij meer verdient met een full time baan die lult uit z'n nek, doet dingen die verboden zijn, verhuurt zijn lichaam of gebruikt dit topic als verkapt "kijk mij eens stoer zijn" topic
En zo is het maar net
Ik zelf verdien 15 euro per uur (40 uur) maar heb daarnaast wel een auto van ¤ 30.000 euro, telefoon en laptop onbeperkt tot mijn beschikking. (26 jaar, 5 jaar ervaring, ITer)
is fok dus toch nog nuttig ;Dquote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef Keiichi het volgende:
Na aanleiding van dit topic ben ik het nagegaan en ben voor mezelf tot en niet zo leuke conclusie gekomen
Er was afsproken Eur 10,- per uur te verdienen, maar contract zegt Eur 1440,- per 4 weken en ik werk 40uur. Reken maar uit
Dus 9,- per uur.
En wat voor een raar/vies/illegaals moet je daarvoor doen?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:05 schreef rezjeh het volgende:
[..]
Je liegtik verdien 30 zonder (voltooide) opleiding
Als drugs handelaar zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 23:05 schreef rezjeh het volgende:
[..]
Je liegtik verdien 30 zonder (voltooide) opleiding
Jij verdient 4500 in de maand? Netjes..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:41 schreef teamlead het volgende:
geen idee... eurootje of 25 denk ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |