Wellicht ook voor personen met lichamelijk mankementen.quote:
Geen dank.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:00 schreef pontneuf het volgende:
ik krijg echt geen wajong voor mijn lol of omdat ik dat graag wil.
Ik wil juist erg graag werken, meedraaien in onze maatschappij.
De stempel 100 procent arbeidsgehandicapt is heel erg k#t om te krijgen.
Bedankt voor de fijne reacties, ze helpen een boel. Dit opent echt deuren en maakt dat ik
vaker om ervaringen van anderen vraag.
Simpele lui...
woont ze op zichzelf? Ik had ook begrepen dat als je bij je ouders woont dat je dan niet zoveel geld krijgt.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:19 schreef moemoe het volgende:
Ik ken iemand met een Wajong-uitkering, ze krijgt 580 euro per maand, niet echt heel erg veel idd. Ze is geloof ik ook 20.
Is parttime inderdaad niet mogelijk? Je hebt ook baantjes waar je maar een paar uur per dag werkt.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:48 schreef mirannie het volgende:
Sorry dat ik het weer vraag, maar hoe komt het dat je afgekeurd bent? Ik zie dat je in een ander topic jezelf voorsteld als een reislustige meid bent en in staat bent geweest een opleiding te volgen. Ik vraag me dan af hoe het kan dat je niet kunt werken
oeps verkeerd gelezen, sorryquote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef releaze het volgende:
[..]
woont ze op zichzelf? Ik had ook begrepen dat als je bij je ouders woont dat je dan niet zoveel geld krijgt.
Dat is ook logisch, je kosten liggen dan lager...quote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef releaze het volgende:
[..]
woont ze op zichzelf? Ik had ook begrepen dat als je bij je ouders woont dat je dan niet zoveel geld krijgt.
Ze woont idd bij haar ouders.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef releaze het volgende:
[..]
Ik heb het over een situatie van iemand die ik ken.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Is dit een kloon ofzo, dat iedereen zo goed geinformeerd is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |