Wellicht ook voor personen met lichamelijk mankementen.quote:
Geen dank.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:00 schreef pontneuf het volgende:
ik krijg echt geen wajong voor mijn lol of omdat ik dat graag wil.
Ik wil juist erg graag werken, meedraaien in onze maatschappij.
De stempel 100 procent arbeidsgehandicapt is heel erg k#t om te krijgen.
Bedankt voor de fijne reacties, ze helpen een boel. Dit opent echt deuren en maakt dat ik
vaker om ervaringen van anderen vraag.
Simpele lui...
woont ze op zichzelf? Ik had ook begrepen dat als je bij je ouders woont dat je dan niet zoveel geld krijgt.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:19 schreef moemoe het volgende:
Ik ken iemand met een Wajong-uitkering, ze krijgt 580 euro per maand, niet echt heel erg veel idd. Ze is geloof ik ook 20.
Is parttime inderdaad niet mogelijk? Je hebt ook baantjes waar je maar een paar uur per dag werkt.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:48 schreef mirannie het volgende:
Sorry dat ik het weer vraag, maar hoe komt het dat je afgekeurd bent? Ik zie dat je in een ander topic jezelf voorsteld als een reislustige meid bent en in staat bent geweest een opleiding te volgen. Ik vraag me dan af hoe het kan dat je niet kunt werken
oeps verkeerd gelezen, sorryquote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef releaze het volgende:
[..]
woont ze op zichzelf? Ik had ook begrepen dat als je bij je ouders woont dat je dan niet zoveel geld krijgt.
Dat is ook logisch, je kosten liggen dan lager...quote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef releaze het volgende:
[..]
woont ze op zichzelf? Ik had ook begrepen dat als je bij je ouders woont dat je dan niet zoveel geld krijgt.
Ze woont idd bij haar ouders.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef releaze het volgende:
[..]
Ik heb het over een situatie van iemand die ik ken.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Is dit een kloon ofzo, dat iedereen zo goed geinformeerd is![]()
Sorry, overheen gelezen, 't zal de tijd wel zijn./quote:Op maandag 28 mei 2007 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb het over een situatie van iemand die ik ken.
Een wajong uitkering kun je niet zomaar "pakken"... Over het algemeen zijn mensen met een handicap niet lui, vaak moeten ze harder werken dan "gezonde" mensen om de normale dingen te doen... Het zijn geen mensen die liever op de bank liggen, hoor!quote:Op maandag 28 mei 2007 09:20 schreef TheOneAndOnly het volgende:
wat zitten veel mensen te janken dat een wajong uitkering niet hoog is... stel je werkt voor het minimum loon, wat beur je dan op die leeftijd? 1000 euro per maand netto, stel dat die uitkering 800 euro is dan staat die ene die werkt te werken voor 200 euro per maand ofwel 50 euro per week, ofwel 10 euro per dag, ofwel, voor jan lul eigenlijk want dan kun je net zo goed een uitkering pakken.... lang leve nederland....
Stel huilies als jij zijn al eerder verwezen naar KLB. Stel je zou dat niet doen. Stel je zou hier een ongefundeerde reactie neerzetten. Stel je lult maar wat. Stel je zet jezelf daarmee voor schut. Stel je krijgt commentaar van anderen. Stel anderen lezen wél even verder. Stel je dat een wajong nu eens slechts 70% van het minimumjeugdloon is. Stel het minimumjeugdloon voor een 20 jarige is 800 euro. Stel je moet rondkomen van een wajong. Stel je kan rekenen. Stel je hebt dan 560 euro per maand om van te leven.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:20 schreef TheOneAndOnly het volgende:
wat zitten veel mensen te janken dat een wajong uitkering niet hoog is... stel je werkt voor het minimum loon, wat beur je dan op die leeftijd? 1000 euro per maand netto, stel dat die uitkering 800 euro is dan staat die ene die werkt te werken voor 200 euro per maand ofwel 50 euro per week, ofwel 10 euro per dag, ofwel, voor jan lul eigenlijk want dan kun je net zo goed een uitkering pakken.... lang leve nederland....
Wat een jankverhaal, verder beur je op 19 jarige leeftijd met je jeugdminimumloontje echt geen 1000 euro netto hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 09:20 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ja ja, een echte... haha, maak een kloon aan om dit hier neer te kunnen zetten... sukkel.... die taal die je lult komt ook echt volwassen over, heb jij een wajong-uitkering?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:19 schreef Rotaderp28 het volgende:
Ik hoop dat ik de mensen die zulke denigrerende opmerkingen maken nog een keertje tegenkom
dan zal ik ze ook eens net zo hard in elkaar schoppen zodat ze die uitkering nodig hebben, Xebrozius
in het bijzonder !
stelletje simpele kneuzen !
Mag ik je even wijzen op het feit dat we nog steeds in WGR zitten... Aan iemand twijfelen, prima, maar dan wel in nomale bewoordingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ja ja, een echte... haha, maak een kloon aan om dit hier neer te kunnen zetten... sukkel.... die taal die je lult komt ook echt volwassen over, heb jij een wajong-uitkering?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |