SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik werk al bij de werkgever waar ik solliciteer (bijbaan) dus die weten ook prima dat ik niet de juiste ervaring heb. Maar ik wil wel duidelijk maken dat ik het zeker in m'n mars heb en dat ik misschien nog niet de juiste man ben voor die functie, maar dat ze me wel compleet mogen vormen. En het kost ze geen drol
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:53 schreef PLAE@ het volgende:Dan maar eventjes serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik werk al bij de werkgever waar ik solliciteer (bijbaan) dus die weten ook prima dat ik niet de juiste ervaring heb. Maar ik wil wel duidelijk maken dat ik het zeker in m'n mars heb en dat ik misschien nog niet de juiste man ben voor die functie, maar dat ze me wel compleet mogen vormen. En het kost ze geen drol
Ik denk dat je er dan verstandig aan doet om gewoon de stoute schoenen aan te trekken en je werkgever te vragen wat hij ervan zou vinden als jij op de betreffende functie zou reageren.
Hij kent je nu al een beetje en zal zich ook een beeld hebben gevormt.
Hij kan twee dingen zeggen: "Joh, dat lijkt me een goed plan" of "Nee, dat lijkt me niet echt aan de orde"
Oftewel: Niet geschoten altijd mis!Don't get shot....It hurts!!
Ben ik het bijna helemaal mee eens, wees assertief zoek zijn emailadres of die van de contactpersoon opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Dan maar eventjes serieus.
Ik denk dat je er dan verstandig aan doet om gewoon de stoute schoenen aan te trekken en je werkgever te vragen wat hij ervan zou vinden als jij op de betreffende functie zou reageren.
Hij kent je nu al een beetje en zal zich ook een beeld hebben gevormt.
Hij kan twee dingen zeggen: "Joh, dat lijkt me een goed plan" of "Nee, dat lijkt me niet echt aan de orde"
Oftewel: Niet geschoten altijd mis!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |