Nu heb ik zeker weten het goede artikel besteld, maar principieel vind ik dit belachelijk dat ze hun klanten niet duidelijker op de hoogte stellen van deze speciale artikelen. Als ik dit dus geweten had, dan had ik de bestelling nooit geplaatst.quote:4. De leden 1 - 3 zijn niet van toepassing op de koop op afstand:
a. van zaken waarvan de prijs gebonden is aan de schommelingen op de financiële markt, waarop de verkoper geen invloed heeft;
b. van zaken die:
1. zijn tot stand gebracht overeenkomstig specificaties van de koper;
2. duidelijk persoonlijk van aard zijn;
3. door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
4. snel kunnen bederven of verouderen;
c. van audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur, indien de koper hun verzegeling heeft verbroken;
d. van kranten en tijdschriften.
volgens mij niet met maatwerk. Als er iets op maat wordt gemaakt is dit meestal niet meer verkoopbaar aan een derde waardoor deze 8 dagen bedenktijd niet meer geldtquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:41 schreef Jodocus1 het volgende:
Wat zegt de colportagewet hierover? Volgens mij heb je altijd 8 dagen bedenktijd.
Een geheugenmodule is duidelijk géén maatwerk toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:49 schreef jagermaster het volgende:
[..]
volgens mij niet met maatwerk. Als er iets op maat wordt gemaakt is dit meestal niet meer verkoopbaar aan een derde waardoor deze 8 dagen bedenktijd niet meer geldt
Nee, en dat is wel wat de winkel me doet geloven. Ik mijn module ook niet in de clausules plaatsenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:56 schreef Petertjuhh het volgende:
Een geheugenmodule is duidelijk géén maatwerk toch?
Correctquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:32 schreef RecomServ het volgende:
Je doet bij voorhand al moeilijk over een feit die nog niet heeft plaats gevonden?
Ik heb dus al betaaldquote:Heb je het al betaalt of niet? want als je er problemen mee hebt, kun je toch gewoon de zending weigeren?
dat zouden ze willen, gewoon massaproductiequote:Op donderdag 7 juni 2007 10:56 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Een geheugenmodule is duidelijk géén maatwerk toch?
dat zou ik toch echt niet in me server willen hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef _-rally-_ het volgende:
Pas wanneer die geheugenmodule door [winkel] met de hand in elkaar gesoldeerd wordt, specifiek op jouw verzoek, hebben ze recht van spreken.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef _-rally-_ het volgende:
Pas wanneer die geheugenmodule door deze webwinkel met de hand in elkaar gesoldeerd wordt, specifiek op jouw verzoek, hebben ze recht van spreken.
Omdat 'Gunner' op GoT hetzelfde heeft gepostquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:15 schreef Gunner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe wist je trouwens dat het om deze winkel ging![]()
Klopt. maar omdat het daar in SG staat wat besloten is, heb ik hier bewust de naam van de zaak weggehaald, omdat ik niet koste wat het kost de reputatie van die zaak door het slijk wil halen. Dat is ook nergens voor nodigquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:27 schreef _-rally-_ het volgende:
Omdat 'Gunner' op GoT hetzelfde heeft gepost
Ik heb de naam weggeëdit, dan kun jij dat nog ff doen in jouw post..quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Klopt. maar omdat het daar in SG staat wat besloten is, heb ik hier bewust de naam van de zaak weggehaald, omdat ik niet koste wat het kost de reputatie van die zaak door het slijk wil halen. Dat is ook nergens voor nodig
Maar het staat me natuurlijk vrij te informeren naar m'n rechten
Dat heb je dan verkeerd begrepen. De uitzondering voor 'maatwerk' is echt voor spullen die aangepast worden ten behoeve van de klant. Denk daarbij aan een pak op maat of een casemod.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:50 schreef hiolpi het volgende:
voor spullen die speciaal voor jou ingekocht worden mogen ook webwinkels uitzonderingen maken. voor zover ik weet. Dit zijn dus artikelen die niet standaard op voorraad zijn. en waar dus extra levertijd aan vast zitten. (maakt niet uit of ze het zelf in elkaar solderen of laten leveren)
Done. Bijft meneer jagermeister over die nog het in een quote heeft staan. iK doe wel ff een TRquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:09 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Ik heb de naam weggeëdit, dan kun jij dat nog ff doen in jouw post..
heb me post ook ff geedit..quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Done. Bijft meneer jagermeister over die nog het in een quote heeft staan. iK doe wel ff een TR
Je hebt gelijk als je zegt dat KoA alleen geldt voor consumenten. Dit was echter een privé aankoop.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:14 schreef yoppybt het volgende:
Je schrijft dat het geheugen voor een server is. Gaat het om een zakelijke bestelling? De wet koop-op-afstand geldt namelijk alleen voor consumenten.
Informatiquequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:08 schreef athlonkmf het volgende:
Heb ik ook al gelazer mee gehad. En dus... welke winkel is het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |