Kom je weer aandacht te kort?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
Sorry voor de spam Michiel, ik liet me ff gaan
Daaromquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Om nou heel de tijd gaan mailen is ook wat overdreven misschien![]()
Retorische vraag neem ik aan?quote:
Michiel stond precies als jouw usericon te bewegenquote:
Slijmbal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef Seraphina het volgende:
Ach ik heb Michiel ook al 2 keer gemaild en ik moet nog requesten(maar 1 keer was om een hele dikke veer in zijn reet te steken dus dat mag vind ik
).
Dat niet, maar ik hoor de PR-afdeling van FOK! wel elke keer 'ka-ching' roepen als we weer eens gespamt worden op 3FM.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:51 schreef Impry het volgende:
Zeggen jullie ook elke keer KACHINGGAH, zo net voordat Mika het zegt?
Knap dat je dat kuntquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef Seraphina het volgende:
Ik heb nu ook nog meer inspiratie, maar ik hou me in...:D
Ik vind echt dat we daar wel een leuk presentje voor moeten krijgen!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik hoor de PR-afdeling van FOK! wel elke keer 'ka-ching' roepen als we weer eens gespamt worden op 3FM.
PM of mail jij ze even?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind echt dat we daar wel een leuk presentje voor moeten krijgen!!![]()
Bijv. het enige Centraal-topic in TV?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind echt dat we daar wel een leuk presentje voor moeten krijgen!!![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:51 schreef Impry het volgende:
Zeggen jullie ook elke keer KACHINGGAH, zo net voordat Mika het zegt?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:58 schreef Seraphina het volgende:
Wahahahahahahaha Michiel = het tofst
Zoiets had ik ook bedacht. Wie is de boosdoener nu?
staat hier ook aanquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
*gaat naar darten , 3fm wel op achtergrond
Neequote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf stapt snel op de trein naar Hilversum.
AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:12 schreef D.Rose het volgende:
Heel erg vergroten is de camera nog niet goed genoeg voor
[afbeelding]
Niets mis mee ....quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:12 schreef D.Rose het volgende:
Heel erg vergroten is de camera nog niet goed genoeg voor
[afbeelding]
lief tochquote:
Radio? Wasda?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:16 schreef D.Rose het volgende:
Je zou bijna vergeten dat het ook nog 'gewoon' een radioprogramma is
Ik wed dat het nu leuk is, maar al snel gaat vervelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik wed dat dit een vast onderdeel gaat worden.
je bent laat vandaagquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef TheVulture het volgende:
psst.... voetballiefhebbers: AZ staat met 3-1 voor
het is 20x in beeld geweestquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:23 schreef Seraphina het volgende:
Heeft er iemand een capje van Paul = de mol, kan ik dat even naar een vriendin toesturen
*schaam*
Jenner en Boukhariquote:
Ja maar ja maar, zij zit niet naar de cam te kijken! En ik haal mijn hele uitleg want een inside joke uitleggen aan buitenstaanders zuigt.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:23 schreef Seraphina het volgende:
Heeft er iemand een capje van Paul = de mol, kan ik dat even naar een vriendin toesturen
*schaam*
posten graagquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb caps van een zingende Maricha, maar die zal ik niet posten, ik moet immers mijn eendje nog ontvangen
Dan was deze zeker ook van jou?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:20 schreef Seraphina het volgende:
Oh neeeeeeee, een oproep!
Ik moet douchen...wie capt even voor me
He wat leuk, mijn mailtje is voorbeeld
hehe, daar ben je dan! We vroegen ons al af waar je bleef, zeker gezien de ultimate camera view.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel fullscreen webcam kijkt.
Ik zeg net, ik heb mijn eendje nog niet ontvangenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
posten graagkan die cam niet zien, dus alsjeblieft
Ik haal dat nu ff inquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hehe, daar ben je dan! We vroegen ons al af waar je bleef, zeker gezien de ultimate camera view.
Nou neequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:29 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Dan was deze zeker ook van jou?
[afbeelding]
Klasse!quote:
Download http://www.videolan.org/mirror.html?mirror=http://ftp.snt.utwente.nl/pub/software/videolan/&file=vlc/0.8.6a/win32/vlc-0.8.6a-win32.exe en installeer dat programma. Start het vervolgens op (via startmenu Videolan -> VLC Media Player) en ga naar Bestand -> Open Netwerk Stream... en vul in het tekstvak 'customize' onderaan dit in: http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=60&a=.asx of als dit niet werkt mms://streams.versatel.nl/streamgate60 en start vervolgens de cam door op OK te klikken. Na even wachten zou er beeld en geluid moeten komen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
posten graagkan die cam niet zien, dus alsjeblieft
Goede beslissing..........quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb caps van een zingende Maricha, maar die zal ik niet posten, ik moet immers mijn eendje nog ontvangen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Download http://www.videolan.org/mirror.html?mirror=http://ftp.snt.utwente.nl/pub/software/videolan/&file=vlc/0.8.6a/win32/vlc-0.8.6a-win32.exe en installeer dat programma. Start het vervolgens op (via startmenu Videolan -> VLC Media Player) en ga naar Bestand -> Open Netwerk Stream... en vul in het tekstvak 'customize' onderaan dit in: http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=60&a=.asx of als dit niet werkt mms://streams.versatel.nl/streamgate60 en start vervolgens de cam door op OK te klikken. Na even wachten zou er beeld en geluid moeten komen.
Hopelijk werkt de webcam dan wel.
In de aanloop van Serious Request was die er dus wel. Toen was er ook nog een extra webcam-stream. Helaas werkt dat nu allemaal niet meer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:41 schreef oor het volgende:
er moet echt een 3fm tv komen.
Da's toch wel het minste wat ze voor 'm kunnen doen, na al die promotiequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Michiel, heeft Nailpin niet zelf een Humo liggen dan? Misschien kunnen die een scan ervan maken.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha die Veenstra weer voor de cam![]()
![]()
hahahahahahahahaha gelukkig is mijn rug nu niet te zienquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Als Maricha dat nou even op haar rug schrijft
Draai je eens om danquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahahahahahahahaha gelukkig is mijn rug nu niet te zien
Videoversnelling heel laag of uitzetten, dan doet hij dat niet. Mja. Komt je beeld dan niet altijd ten goedequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Draai je eens om danof staat daar iets nog vunzigers?
Hoe kan ik caps maken? Als ik printscreen doe dan beweegt m'n photoshop plaatje gewoon![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Kwaliteit is bagger vanwege vele frames, maar wat een performance!![]()
Je krijgt eenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Briljant!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
quote:
Als dat ook op jou rug staat ga ik je belagen met JA meeltjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahahahahahahahaha gelukkig is mijn rug nu niet te zien
Volgens mij zullen meer je voorbeeld volgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als dat ook op jou rug staat ga ik je belagen met JA meeltjes![]()
.
Ja heequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij zullen meer je voorbeeld volgen.
Volgens mij valt ze niet op jonge jongetjes hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als dat ook op jou rug staat ga ik je belagen met JA meeltjes![]()
.
Ah, ik maak nog kansquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij valt ze niet op jonge jongentjes hoor
Zo jong ben ik heul nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij valt ze niet op jonge jongentjes hoor
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar jij gedraagt je weer als een jong jongetje
Ze is uit '78quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo jong ben ik heul niet. (Ik weet niet eens hoe oud ze is
) .
De regisseur?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wie is die man daarachter dat glas ver achter Maricha? Wat doet hij daar?
Ik ben 28quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wie is die man daarachter dat glas ver achter Maricha? Wat doet hij daar?
Dat ben ikquote:
Ow dat is maar 4 jaar ouderquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben 28
En die man achter mij is de technicus
ik heb toen ik 12 en toen ik 16 was een 4 jaar oudere vriendin gehad, dus het kan wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow dat is maar 4 jaar ouder, en ik ben al bijna 25
.
dat kan toch ook uit?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is Maricha al voorzien van een man!![]()
een man?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is Maricha al voorzien van een man!![]()
En toch moet je het even melden...:Pquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb toen ik 12 en toen ik 16 was een 4 jaar oudere vriendin gehad, dus het kan wel.
Alleen kwam ik toen niet zo gefrustreerd over
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef Seraphina het volgende:
[..]
En toch moet je het even melden...:P
Hoop dat The Creeps mix met Anne nou eindelijk weer eens voorbij komt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:23 schreef Seraphina het volgende:
Wahaha mijn Anne mailtje was in beeld. Is Anne al gesignaleerd? Ik mis haar een beetje...
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:23 schreef Seraphina het volgende:
Wahaha mijn Anne mailtje was in beeldja sorry kon het toch niet laten. Is Anne al gesignaleerd? Ik mis haar een beetje...
die met Neuken?? in spiegelbeeld?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:23 schreef Seraphina het volgende:
Wahaha mijn Anne mailtje was in beeldja sorry kon het toch niet laten. Is Anne al gesignaleerd? Ik mis haar een beetje...
Ik moet toch eens wat meer aan mijn post icoons denkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb toen ik 12 en toen ik 16 was een 4 jaar oudere vriendin gehad, dus het kan wel.
Alleen kwam ik toen niet zo gefrustreerd over
Wahaha nee, helaas, zo origineel was ik niet...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
die met Neuken?? in spiegelbeeld?
* DaMook geeft een lekkere Dommelsch aan hansquote:
Kijk, dat vind ik nou nog eens tof van je! Neem je zelf ook wat? Proost!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
* DaMook geeft een lekkere Dommelsch aan hans
Ik heb er 3 op en dat is weer genoeg voor vandaagquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou nog eens tof van je! Neem je zelf ook wat? Proost!
Tot morgen DaMook!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er 3 op en dat is weer genoeg voor vandaagmoet er om 5 uur weer uit
.
En daarom ga ik nu in bed verder luisteren. Tot morgen allemaal
![]()
![]()
.
Truste Maricha![]()
en Michiel
![]()
.
Seeyaquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:34 schreef DaMook het volgende:
En daarom ga ik nu in bed verder luisteren. Tot morgen allemaal
![]()
![]()
.
Geen man, geen vrouw...... wel een vriendquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, één van de twee zal het dan wel zijn he
Jouw vriend is vast een man, toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen man, geen vrouw...... wel een vriend![]()
Jij vindt jezelf echt leukquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef D.Rose het volgende:
Voorwaarts de diepte in
wel toepasselijk met Valentijn
Dat idee heb ik, maar is niet erg hoor, vind ik dan weer leukquote:
ja, maar ben niet getrouwdquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jouw vriend is vast een man, toch?
Ik ben ook best wel leuk, als je me wat beter kentquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Dat idee heb ik, maar is niet erg hoor, vind ik dan weer leuk
Haha, dat snapte ik welquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel leuk, als je me wat beter kent
Da's geen uitnodiging hoor
Dat geeft niets hoorquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Bones, straks bij Corton!
Echt, de line-up van het glazenhuis mag van mij worden: Ekdom - Veenstra en Corton.![]()
Mooi toch zo'n rock and roll man in het glazenhuis?quote:
Sorry, maar Corton, tja, is geen leuke radiomanquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi toch zo'n rock and roll man in het glazenhuis?![]()
JA, erg subtiel gedaan iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
haha geniaal om bij 'she's madonna' naar maricha te wijzen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef Seraphina het volgende:
Nou, was weer gezellig mensen! Morgen WIDM, maar heeeeeeel misschien ben ik er even.
Groetsels!
Wij zijn er heel misschien ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef Seraphina het volgende:
Nou, was weer gezellig mensen! Morgen WIDM, maar heeeeeeel misschien ben ik er even.
Groetsels!
Jaah, leuk!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Maricha het volgende:
mensen! Tot morgen! Wat een drukte vandaag....heb wel erg gelachen
Dat is Wie is de Mol?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef oor het volgende:
wat is WiDM
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Maricha het volgende:
mensen! Tot morgen!
Wij ookquote:Wat een drukte vandaag....heb wel erg gelachen
Wie is de Mol. Knoop dat maar in je oor!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef oor het volgende:
wat is WiDM
Wij ook, het was echt geweldig! eennuuh die camera view.. morgen maar weer zo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Maricha het volgende:
mensen! Tot morgen! Wat een drukte vandaag....heb wel erg gelachen
Ik ben het helemaal met je eens.. Vind het een lekker ding om naar te kijkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sorry, maar Corton, tja, is geen leuke radioman
Hij vast heel gezellig om een biertje mee te gaan drinken hoor
Nouja, dat zei ik niet, maar ik snap je puntquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.. Vind het een lekker ding om naar te kijkenmaar z'n radioprogramma's vind ik niet veel aan.
Oeps, ik heb de reactie van D.Rose helemaal gemist.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.. Vind het een lekker ding om naar te kijkenmaar z'n radioprogramma's vind ik niet veel aan.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeps, ik heb de reactie van D.Rose helemaal gemist.
Maaruh, het is natuurlijk een heel ander programma dan MetMichiel. Persoonlijk mag ik graag naar beide programma's luisteren. De interviews, zoals nu is te horen, vind ik altijd erg leuk en Corton draait vaak van die lekkere alternatieve muziek. Daarnaast is de man gewoon Rock and Roll en daar staat 3FM, voor mij, nog altijd voor.
Volgens mij zou de combinatie Ekdom - Veenstra en Corton wel eens leuk kunnen uitpakken.
Ik was nooit zo fan van Eric Corton, maar nu ik zijn programma wat vaker hoor moet ik mijn mening toch wat bijstellen. Ennuh, Noorderslag EuroSonic deed hij gewoon stoer!
Ajax was ruk vanavond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:37 schreef Againzender het volgende:
aan de snelheid van dit topic gezien had ik vanavond beter naar mijn favoriete radiostation kunnen luisteren dan naar mijn favoriete voetbalclub te kijken
Mail d'r eens met die vraag. Wie weet beantwoord ze 'm via het forum.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
wanneer neemtclaudia
een fok account?
of Barbaraquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
wanneer neemtclaudia
een fok account?
Ben het met beide eens, moeten snel een account nemenquote:
Zodra.... nee, te gemakkelijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
wanneer neemtclaudia
een fok account?
deed Gerard gisteren toch ook al?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Gaaf dat Giel de nieuwe Michael Jackson draaide!
Heb ik niet helemaal kunnen luisteren...quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
deed Gerard gisteren toch ook al?
Ik vond 'm niet heel goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
Gaaf dat Giel de nieuwe Michael Jackson draaide!
ik hoop het niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zou 3FM de plaat oppikken? Dat zou wel erg leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |