Wij zijn er heel misschien ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef Seraphina het volgende:
Nou, was weer gezellig mensen! Morgen WIDM, maar heeeeeeel misschien ben ik er even.
Groetsels!
Jaah, leuk!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Maricha het volgende:
mensen! Tot morgen! Wat een drukte vandaag....heb wel erg gelachen
Dat is Wie is de Mol?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef oor het volgende:
wat is WiDM
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Maricha het volgende:
mensen! Tot morgen!
Wij ookquote:Wat een drukte vandaag....heb wel erg gelachen
Wie is de Mol. Knoop dat maar in je oor!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef oor het volgende:
wat is WiDM
Wij ook, het was echt geweldig! eennuuh die camera view.. morgen maar weer zo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Maricha het volgende:
mensen! Tot morgen! Wat een drukte vandaag....heb wel erg gelachen
Ik ben het helemaal met je eens.. Vind het een lekker ding om naar te kijkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sorry, maar Corton, tja, is geen leuke radioman
Hij vast heel gezellig om een biertje mee te gaan drinken hoor
Nouja, dat zei ik niet, maar ik snap je puntquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.. Vind het een lekker ding om naar te kijkenmaar z'n radioprogramma's vind ik niet veel aan.
Oeps, ik heb de reactie van D.Rose helemaal gemist.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.. Vind het een lekker ding om naar te kijkenmaar z'n radioprogramma's vind ik niet veel aan.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeps, ik heb de reactie van D.Rose helemaal gemist.
Maaruh, het is natuurlijk een heel ander programma dan MetMichiel. Persoonlijk mag ik graag naar beide programma's luisteren. De interviews, zoals nu is te horen, vind ik altijd erg leuk en Corton draait vaak van die lekkere alternatieve muziek. Daarnaast is de man gewoon Rock and Roll en daar staat 3FM, voor mij, nog altijd voor.
Volgens mij zou de combinatie Ekdom - Veenstra en Corton wel eens leuk kunnen uitpakken.
Ik was nooit zo fan van Eric Corton, maar nu ik zijn programma wat vaker hoor moet ik mijn mening toch wat bijstellen. Ennuh, Noorderslag EuroSonic deed hij gewoon stoer!
Ajax was ruk vanavond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:37 schreef Againzender het volgende:
aan de snelheid van dit topic gezien had ik vanavond beter naar mijn favoriete radiostation kunnen luisteren dan naar mijn favoriete voetbalclub te kijken
Mail d'r eens met die vraag. Wie weet beantwoord ze 'm via het forum.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
wanneer neemtclaudia
een fok account?
of Barbaraquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
wanneer neemtclaudia
een fok account?
Ben het met beide eens, moeten snel een account nemenquote:
Zodra.... nee, te gemakkelijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
wanneer neemtclaudia
een fok account?
deed Gerard gisteren toch ook al?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Gaaf dat Giel de nieuwe Michael Jackson draaide!
Heb ik niet helemaal kunnen luisteren...quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
deed Gerard gisteren toch ook al?
Ik vond 'm niet heel goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
Gaaf dat Giel de nieuwe Michael Jackson draaide!
ik hoop het niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zou 3FM de plaat oppikken? Dat zou wel erg leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |