staat hier ook aanquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
*gaat naar darten , 3fm wel op achtergrond
Neequote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf stapt snel op de trein naar Hilversum.
AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:12 schreef D.Rose het volgende:
Heel erg vergroten is de camera nog niet goed genoeg voor
[afbeelding]
Niets mis mee ....quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:12 schreef D.Rose het volgende:
Heel erg vergroten is de camera nog niet goed genoeg voor
[afbeelding]
lief tochquote:
Radio? Wasda?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:16 schreef D.Rose het volgende:
Je zou bijna vergeten dat het ook nog 'gewoon' een radioprogramma is
Ik wed dat het nu leuk is, maar al snel gaat vervelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik wed dat dit een vast onderdeel gaat worden.
je bent laat vandaagquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef TheVulture het volgende:
psst.... voetballiefhebbers: AZ staat met 3-1 voor
het is 20x in beeld geweestquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:23 schreef Seraphina het volgende:
Heeft er iemand een capje van Paul = de mol, kan ik dat even naar een vriendin toesturen
*schaam*
Jenner en Boukhariquote:
Ja maar ja maar, zij zit niet naar de cam te kijken! En ik haal mijn hele uitleg want een inside joke uitleggen aan buitenstaanders zuigt.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:23 schreef Seraphina het volgende:
Heeft er iemand een capje van Paul = de mol, kan ik dat even naar een vriendin toesturen
*schaam*
posten graagquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb caps van een zingende Maricha, maar die zal ik niet posten, ik moet immers mijn eendje nog ontvangen
Dan was deze zeker ook van jou?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:20 schreef Seraphina het volgende:
Oh neeeeeeee, een oproep!
Ik moet douchen...wie capt even voor me
He wat leuk, mijn mailtje is voorbeeld
hehe, daar ben je dan! We vroegen ons al af waar je bleef, zeker gezien de ultimate camera view.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel fullscreen webcam kijkt.
Ik zeg net, ik heb mijn eendje nog niet ontvangenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
posten graagkan die cam niet zien, dus alsjeblieft
Ik haal dat nu ff inquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hehe, daar ben je dan! We vroegen ons al af waar je bleef, zeker gezien de ultimate camera view.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |