Queen - 39 bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Het is toch jammer dat de zelfde nummers altijd voorbij komen in de request. Kijk Smells Like Teen Spirit is een topnummer, maar ik hoor hem te vaak in dit uur. Jullie moeten eens wat andere platen draaien, platen die je normaal niet zo heel vaak hoort!
Dank je! onze kat Moortje houdt van warmte en badeenden!quote:
Zeg, dat is de request van mijn vrouw hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Het is toch jammer dat de zelfde nummers altijd voorbij komen in de request. Kijk Smells Like Teen Spirit is een topnummer, maar ik hoor hem te vaak in dit uur. Jullie moeten eens wat andere platen draaien, platen die je normaal niet zo heel vaak hoort!
Eens, en zeker de hits van nu een beetje vermijden, die hoor je overdag al zo vaakquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zoals Jolingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, en zeker de hits van nu een beetje vermijden, die hoor je overdag al zo vaak
Die heb ik overdag nog niet gehoord vandaagquote:
Klopt, maar het is wel een hit van nuquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik overdag nog niet gehoord vandaag![]()
Nog geen 3FM-hitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel een hit van nu
Smashing Pumpkins - Disarmquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:dit is mooi, hoe heet dit ook alweer
?
De afsluiter van Pinkpop 2007... de Smashing Pumpkinsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:dit is mooi, hoe heet dit ook alweer
?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins - Disarm, goede plaat man!
Gelukkig maar, anders moest ik een ander station opzoekenquote:
I knowquote:Maar dit is erg mooi!!![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:12 schreef Impry het volgende:
Dit (Ruby) vind ik dus beetje jammer om dit in request-uur te draaien... maja, zal best vaak gerequest zijn
Patser!quote:
Draai dan idd liever Mika (Grace Kelly) en The Feeling (Love It When You Call).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:12 schreef Impry het volgende:
Dit (Ruby) vind ik dus beetje jammer om dit in request-uur te draaien... maja, zal best vaak gerequest zijn
De eerste plaat was ook van een Fokkerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:16 schreef Seraphina het volgende:
Wahaha, nou er komt er dus al weer 1 van een Fok!ker, gaat lekker zeg. Nu die van mij nog
Uhm, ja, ik zeg toch niet dat die niet van een Fok!ker was? Ik zei alleen dat er weer 1 gedraaid ging worden, namelijk Anniequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De eerste plaat was ook van een Fokker
ja klopt, de stand staat nu dus op 3quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:19 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Uhm, ja, ik zeg toch niet dat die niet van een Fok!ker was? Ik zei alleen dat er weer 1 gedraaid ging worden, namelijk Annie
De TT lijkt nog uit te komen ook...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De eerste plaat was ook van een Fokker
Vandaar mijn eerste post in dit topicquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De TT lijkt nog uit te komen ook...
Ik moet vaker zo'n titel verzinnen.
Gelukkig is Lois nog niet op de hoogte van het Fok! request draaiboek.quote:
Misbruik van maken zolang het kanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig is Lois nog niet op de hoogte van het Fok! request draaiboek.![]()
Die zit er nu toch niet. Zeker haar koffiekan vullenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig is Lois nog niet op de hoogte van het Fok! request draaiboek.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zit er nu toch niet. Zeker haar koffiekan vullen.
Jij belt toch, dan weet je toch wel wanneer ie komtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geef maar een gil als 'ie er op is
fijn nummerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:27 schreef IedeK. het volgende:
[..]
The Raconteurs - Steady as she goes.
Neee, ik bel wel als Maricha weer terug is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij belt toch, dan weet je toch wel wanneer ie komt
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neee, ik bel wel als Maricha weer terug is.
*giltquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geef maar een gil als 'ie er op is
Ik moet zeggen dat ik 'm nog niet gehoord hebquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:32 schreef Seraphina het volgende:
Ik vind stiekem het nieuwe album van Take That best leuk
Ik stiekem ook nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik 'm nog niet gehoord heb
Dank je!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
White Stripes - Seven nation army
Smashing Pumpkins - Disarm
Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef Impry het volgende:
Wel geinig om te zien dat direct na de popquiz Michiel ff F5-t op Fok!![]()
Daar lijkt het inderdaad wel op!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Lois houdt het voor gezien?
waarom mag dat nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Seraphina het volgende:ik vind dat stripboek echt superleuk, maar ik mag niets winnen...
Ik zeg nietsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:49 schreef IedeK. het volgende:
Hierna weer de Fratellis, steeds minder kans op mijn request.![]()
Vorige week meegedaan aan de popkwisquote:
Ik hoor het alleen maar als hij zingt "...so I try a little Freddie hmmmmmmm". Verder ook niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoor absoluut geen Freddie Mercury als ik Mika hoor.... sorry Michiel maar Freddie is toch wel van een andere klasse dan Mika.. Neemt niet weg dat het wel een aardig liedje is, m.u.v. het einde dan.
Staat geen vaste tijd voor, maar ik zou zo'n 2 maanden aanhoudenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:51 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Vorige week meegedaan aan de popkwis. Weet iemand hoe lang je dan eigenlijk niets mag winnen?
Ik heb namelijk het idee dat er bij 3fm nog wel het een en ander voor laughing matters gedaan gaat worden en ik zit een beetje te azen op kaartjes![]()
Die is al naar huisquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef Seraphina het volgende:
Heeft iemand Anne al gesignaleerd eigenlijk??????????
Volgens mij is het 1 á 2 maanden, als je bij een ander programma iets wint vragen ze er meestal niet eens naar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:51 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Vorige week meegedaan aan de popkwis. Weet iemand hoe lang je dan eigenlijk niets mag winnen?
Ik heb namelijk het idee dat er bij 3fm nog wel het een en ander voor laughing matters gedaan gaat worden en ik zit een beetje te azen op kaartjes![]()
Dat was het bij mij al na het glazen huisquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Ik weet niet hoor maar bij mij is het spring gevoel nu wel een beetje weg..
Klopt, maar Michiel schrijft op zijn site het volgende: "Doe je ogen dicht en je hoort Freddie Mercury. Doe ze weer open en het is spontaan lente! Wat kan één liedje je toch blij maken....!" Nou, en daar denk ik toch wel een beetje anders over.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor het alleen maar als hij zingt "...so I try a little Freddie hmmmmmmm". Verder ook niet.
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan die pa Seaver denken van Growing Pains als ik dit liedje hoor.![]()
Ik heb ook zo'n vermoeden inderdaad.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij gaan er geen requests meer komen
Een beeld van een kerel met veel haar op een fietsje door NY (bij die plaat dan hequote:
Tja, volgende keer geen Joling aanvragen kan weleens helpenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef Impry het volgende:
Was leuk request uurtje! (alleen jammer dat mijn requestjes niet gedraaid zijn)
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Een beeld van een kerel met veel haar op een fietsje door NY
ow, okquote:(bij die plaat dan he)
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, volgende keer geen Joling aanvragen kan weleens helpen
oeh, da's de moeitequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zo ik luister echt weinig 3fm deze week. Terug naar Radio 2 voor de week van de jaren 60.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, volgende keer geen Joling aanvragen kan weleens helpen
Ah, 3 requestjes, jij was te hebberigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:03 schreef Impry het volgende:
[..]![]()
Had ook nog XYP - Body to Body en de nieuwe Gwen Stefani aangevraagd
Denk het nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oeh, da's de moeite
Is er al een topic?
Och, heb er ook wel eens 5 gedaan en toen zijn er ook 2 gedraaidquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, 3 requestjes, jij was te hebberig
Ik mag graag horen dat je dat graag mag horenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Denk het nietmaar ik mag er graag naar luisteren, ondanks dat ik pas 19 ben
Ik had er 1 gedaan, maar toen ik daarna hoorde dat Smashing Pumkins op PP komen heb ik die ook nog aangevraagd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:06 schreef Impry het volgende:
[..]
Och, heb er ook wel eens 5 gedaan en toen zijn er ook 2 gedraaid![]()
Jij mag ook een valentijsrequest doen hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:08 schreef Seraphina het volgende:
Ik had Billy Talent en Xavier Rudd aangevraagd, helaas niet gelukt. Morgen valentijnsrequestjes? Daar hou ik me dan maar even buiten. Ben dr wel denk ik, dus tot morgen!
XYP - Body to Body vind ik ook leukquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:03 schreef Impry het volgende:
[..]![]()
Had ook nog XYP - Body to Body en de nieuwe Gwen Stefani aangevraagd
Dan vragen we die morgen toch gewoon weer aan?!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
XYP - Body to Body vind ik ook leuk![]()
Waren ze bij Gielquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Dan vragen we die morgen toch gewoon weer aan?!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=VnDVL-bYuac Clipje van XYP bij Giel![]()
Beetje The Earth Song van Michael Jacksonquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Ali B die zingt over de aarde die naar de klote gaat.![]()
Ik ben zo Ali B. moequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Ali B die zingt over de aarde die naar de klote gaat.![]()
Dat vind ik (als ex-fan) zelfs één van de slechtste MJ nummersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Beetje The Earth Song van Michael Jackson![]()
(overigens is dat een van de beste nummers ooit
)
Precies, het heeft daar inderdaad wel wat van weg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Beetje The Earth Song van Michael Jackson![]()
(overigens is dat een van de beste nummers ooit
)
Het is geen typisch MJ-nummer, maar ik vind het een heul mooi nummer!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat vind ik (als ex-fan) zelfs één van de slechtste MJ nummers
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef oor het volgende:
die moeten ze draaien op 3fm
nee ken het niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]![]()
zit nu ook in een reclame, keek er wel even van op. Ken je Death Cab for Cutie ook (bandje, geen nummer van ze
), erg fijn
.
Werd weer het nieuwe boek van Maaike Hartjes weggegeven?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Seraphina het volgende:ik vind dat stripboek echt superleuk, maar ik mag niets winnen...
Ik hoor hem alquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:39 schreef Ekdom het volgende:
Het gaat "All Of My Heart" worden!! Ook mooi toch?
platenkoffersquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:52 schreef Againzender het volgende:
Waarom zie ik koffers op de webcam?
Zo kunnen we m wel heel goed in de gaten houden!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:18 schreef IedeK. het volgende:
Hé mijn request van gisteravond!![]()
Die webcam staat ook een stuk dichterbIj:
[afbeelding]
![]()
Ze zullen wel wat aan het uitproberen zijn. Volgens mij hangen er gewoon zoveel camera's (door Serious TV). We zouden met dit beeld alleen Maricha niet meer kunnen zien (vaste producer-plaats is niet zichtbaar, zit links uit beeld)...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:57 schreef Againzender het volgende:
Hebben ze extra cams, of er een robotarm aan gehangen ofzo? Want het wisselt continu nu!
er zijn nog veel meer leuke shots mogelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:17 schreef IedeK. het volgende:
Dit wordt vanavond een leuk [afbeelding] shot.
[afbeelding]
lolquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
er zijn nog veel meer leuke shots mogelijk
[afbeelding]
Kan altijd inderdaad!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef ChatGirl het volgende:
Anders verhuizen we toch naar IRC?
Schaamteloos gejat uit de OP:quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
irc1) wat is dat, 2) waar kan ik dat vinden?
Volgensmij moet Java dan geupdate worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
'firefox weet niet hoe hij dit protocol kan openen, omdat het met geen enkel programma geassocieerd is'
Jep, met blauwe truiquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:58 schreef Seraphina het volgende:
Hey, zie ik daar Maricha ook op de cam
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Maricha is weer terug!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:58 schreef Seraphina het volgende:
Hey, zie ik daar Maricha ook op de cam
Soms wil een harde refresh van de pagina (CTRL+F5) daarmee weleens helpen. Heb er op een andere site ook weleens last van.quote:
Een gewone refresh hielp alquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms wil een harde refresh van de pagina (CTRL+F5) daarmee weleens helpen. Heb er op een andere site ook weleens last van.
Ja dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef Impry het volgende:
Maricha, kunnen jullie nu ook verschillende webcams kiezen net als Gerard, Claudia en Paul vandaag?
(zie hier)
Alleen die ene die Michiel net liet zien......quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef Impry het volgende:
Maricha, kunnen jullie nu ook verschillende webcams kiezen net als Gerard, Claudia en Paul vandaag?
(zie hier)
mijn request voor vandaag, zal wel niet lukken (zeker niet met valentijnsdag) maar achquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Df3REV8CLBMheerlijk
Okquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Alleen die ene die Michiel net liet zien......
fenerbahce-az, 1-0 azquote:
AZ - Fener nogwatquote:
*excuses aanvaardtquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
fenerbahce-az, 1-0 azmaar verkeerde topic, ik dach tdat ik in vbl zat
Danke, nu nog even zeggen dat Death Cab for Cutie cool is, dan ben ik helemaal blijquote:
iemand?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:14 schreef D.Rose het volgende:
Moeten het 'love' platen zijn als we een requestje insturen?
Ik zou liever het mengpaneel nog zien, maar ach, je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Wow, de cam staat nu vet goed.
Roel_Jewel is verdacht stil, die zit volgens mij zwijmelend naar de cam te loeren..
Merkwaardig om m'n eigen avatar op een ander scherm via een webcam te zien bewegen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
We kunnen bijna de mail meelezen![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou liever het mengpaneel nog zien, maar ach, je kan niet alles hebben.
Weet je al een beetje waar wat zit? de 2 schuifjes aan de linkerkant moet je omhoog schuiven als je ' on-air ' gaat, maar waar de rest van de schuifjes voor bedoeld zijn is voor mij een raadsel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou liever het mengpaneel nog zien, maar ach, je kan niet alles hebben.
Oranje is inderdaad on-air. Wit en blauw zijn voor interne telefoonlijnen, die zien we dan overgaan ipv horen overgaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
We kunnen bijna de mail meelezen![]()
Waarvoor zijn trouwens de lampjes links op die paal.
Rood is microfoons aan, maar wat is blauw en oranje? Oranje is gewoon 'on-air'?
De eerste 4 (rood) zijn de microfoons in de studio. De vijfde (zwart) is de 'echo'. De rest weet ik ook niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je al een beetje waar wat zit? de 2 schuifjes aan de linkerkant moet je omhoog schuiven als je ' on-air ' gaat, maar waar de rest van de schuifjes voor bedoeld zijn is voor mij een raadsel.![]()
Overigens vind ik de view van de cam nu echt te gek, maar dat had ik al gezegd.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oranje is inderdaad on-air. Wit en blauw zijn voor interne telefoonlijnen, die zien we dan overgaan ipv horen overgaan
Weetje....IK VOEL ME ENROM BEKEKEN!..............
Die webcam hangt er al een aantal jaren hoor, toen zat je alleen wat verder van de cam af.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oranje is inderdaad on-air. Wit en blauw zijn voor interne telefoonlijnen, die zien we dan overgaan ipv horen overgaan
Wat een service toch weer.quote:
Ach, centimeter of 30 naar rechts en je bent uit beeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
De eerste 4 rode zijn voor de 4 microfoons volgens mij is de zwarte daarnaast voor de 'galm' staat namelijk altijd aan. Die daarnaast zijn voor de telefoon lijnen, derde van rechts zit de muziek 3 van de 4 keer onder(via de techniek, de andere keren als ze zelf het nummer inladen gaat het volgensmij via het mengpaneel rechts) de twee meeste rechtse zijn voor de jingles lijkt mij.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je al een beetje waar wat zit? de 2 schuifjes aan de linkerkant moet je omhoog schuiven als je ' on-air ' gaat, maar waar de rest van de schuifjes voor bedoeld zijn is voor mij een raadsel.![]()
Overigens vind ik de view van de cam nu echt te gek, maar dat had ik al gezegd.
Dank je! mocht het ooit gebeuren dat we ineens eenzaam in de studio staan dan weten we ongeveer waar we moeten wezen om al dan niet on-air te gaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De eerste 4 (rood) zijn de microfoons in de studio. De vijfde (zwart) is de 'echo'. De rest weet ik ook niet.
Zo hoort het ook, zitten we tenminste niet voor niets te kijkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Maricha het volgende:
Weet je de aan/uitknop al te vinden dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je! mocht het ooit gebeuren dat we ineens eenzaam in de studio staan dan weten we ongeveer waar we moeten wezen om al dan niet on-air te gaan.![]()
Vet, dank je wel man! Ben je een keer in de studio geweest?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
De eerste 4 rode zijn voor de 4 microfoons volgens mij is de zwarte daarnaast voor de 'galm' staat namelijk altijd aan. Die daarnaast zijn voor de telefoon lijnen, derde van rechts zit de muziek 3 van de 4 keer onder(via de techniek, de andere keren als ze zelf het nummer inladen gaat het volgensmij via het mengpaneel rechts) de twee meeste rechtse zijn voor de jingles lijkt mij.
Ik weet het trouwens ook niet helemaal zeker.
Nee maar ik vind de techniek altijd wel interssant dus let daar wel eens op als de webcam aanstaatquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vet, dank je wel man! Ben je een keer in de studio geweest?
Hopelijk weet ik dat wanneer het echt nodig mocht zijn..quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Weet je de aan/uitknop al te vinden dan?
Groter dan puntgrootte 36 ging outlook nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:35 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Je kunt het klein beetje lezen
Ik was al bang dat het iemand van hier wasquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef Seraphina het volgende:
Wahaha mijn mail was in beeld maar ik kan niet cappen
Zit je via FireFox? Zo ja, dan even via IE proberen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
damn werkte die cam nou maar bij mijwelke codec moet ik installeren zodat het wél werkt?
Jij bent niet blij met een betere cam?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef B.A.Trix het volgende:
De cam!!Wat zulen de mannen hier nu blij zijn!
hahaha
zelfdequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Zit je via FireFox? Zo ja, dan even via IE proberen?
http://www.microsoft.com/(...)t/codecdownload.aspx
Anders daar even een pakketje downloaden
Het staat idd ook in mijn top 250 over 2007quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dit nummer is nu al echt een van de beste nummers van 2007
Okay dan, zo kun je het inderdaad ook leren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee maar ik vind de techniek altijd wel interssant dus let daar wel eens op als de webcam aanstaat.
Nemo codec pack al geprobeerd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zelfdeheb k-lite codec pack al geprobeer,d daar zou alles inzitten maar het werkt niet
![]()
Ik heb het over het feit dat Maricha nu zo goed in beeld is he..quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij bent niet blij met een betere cam?
Ook wel eens leuk om het uitzicht te zien waar Michiel tussen 19:00 - 22:00 naar kijkt, en ik kan alleen maar zeggen: Michiel, je boft maar want ik heb op het werk absoluut niet zo'n mooi uitzicht!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef B.A.Trix het volgende:
De cam!!Wat zulen de mannen hier nu blij zijn!
hahaha
Volgensmij moet hij dan de reclame instarten maar dat weet ik ook niet zeker...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef Impry het volgende:
Die "19:33, 19:32, 19:31, 19:30" die afloopt is zeker tot het volgende nieuwsblok?
Dat begreep ik wel, en ik klaag dan ook nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat Maricha nu zo goed in beeld is he..![]()
Roel zal zich straks wel voor de kop kunnen slaan als ie ziet wat ie heeft gemist!quote:
Die slaat zich straks voor zijn hoofd als hij er achterkomt dat hij dit allemaal mist.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Roel zal zich straks wel voor de kop kunnen slaan als ie ziet wat ie heeft gemist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |