Merkwaardig om m'n eigen avatar op een ander scherm via een webcam te zien bewegen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
We kunnen bijna de mail meelezen![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou liever het mengpaneel nog zien, maar ach, je kan niet alles hebben.
Weet je al een beetje waar wat zit? de 2 schuifjes aan de linkerkant moet je omhoog schuiven als je ' on-air ' gaat, maar waar de rest van de schuifjes voor bedoeld zijn is voor mij een raadsel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou liever het mengpaneel nog zien, maar ach, je kan niet alles hebben.
Oranje is inderdaad on-air. Wit en blauw zijn voor interne telefoonlijnen, die zien we dan overgaan ipv horen overgaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
We kunnen bijna de mail meelezen![]()
Waarvoor zijn trouwens de lampjes links op die paal.
Rood is microfoons aan, maar wat is blauw en oranje? Oranje is gewoon 'on-air'?
De eerste 4 (rood) zijn de microfoons in de studio. De vijfde (zwart) is de 'echo'. De rest weet ik ook niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je al een beetje waar wat zit? de 2 schuifjes aan de linkerkant moet je omhoog schuiven als je ' on-air ' gaat, maar waar de rest van de schuifjes voor bedoeld zijn is voor mij een raadsel.![]()
Overigens vind ik de view van de cam nu echt te gek, maar dat had ik al gezegd.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oranje is inderdaad on-air. Wit en blauw zijn voor interne telefoonlijnen, die zien we dan overgaan ipv horen overgaan
Weetje....IK VOEL ME ENROM BEKEKEN!..............
Die webcam hangt er al een aantal jaren hoor, toen zat je alleen wat verder van de cam af.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oranje is inderdaad on-air. Wit en blauw zijn voor interne telefoonlijnen, die zien we dan overgaan ipv horen overgaan
Wat een service toch weer.quote:
Ach, centimeter of 30 naar rechts en je bent uit beeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
De eerste 4 rode zijn voor de 4 microfoons volgens mij is de zwarte daarnaast voor de 'galm' staat namelijk altijd aan. Die daarnaast zijn voor de telefoon lijnen, derde van rechts zit de muziek 3 van de 4 keer onder(via de techniek, de andere keren als ze zelf het nummer inladen gaat het volgensmij via het mengpaneel rechts) de twee meeste rechtse zijn voor de jingles lijkt mij.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je al een beetje waar wat zit? de 2 schuifjes aan de linkerkant moet je omhoog schuiven als je ' on-air ' gaat, maar waar de rest van de schuifjes voor bedoeld zijn is voor mij een raadsel.![]()
Overigens vind ik de view van de cam nu echt te gek, maar dat had ik al gezegd.
Dank je! mocht het ooit gebeuren dat we ineens eenzaam in de studio staan dan weten we ongeveer waar we moeten wezen om al dan niet on-air te gaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De eerste 4 (rood) zijn de microfoons in de studio. De vijfde (zwart) is de 'echo'. De rest weet ik ook niet.
Zo hoort het ook, zitten we tenminste niet voor niets te kijkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Maricha het volgende:
Weet je de aan/uitknop al te vinden dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je! mocht het ooit gebeuren dat we ineens eenzaam in de studio staan dan weten we ongeveer waar we moeten wezen om al dan niet on-air te gaan.![]()
Vet, dank je wel man! Ben je een keer in de studio geweest?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
De eerste 4 rode zijn voor de 4 microfoons volgens mij is de zwarte daarnaast voor de 'galm' staat namelijk altijd aan. Die daarnaast zijn voor de telefoon lijnen, derde van rechts zit de muziek 3 van de 4 keer onder(via de techniek, de andere keren als ze zelf het nummer inladen gaat het volgensmij via het mengpaneel rechts) de twee meeste rechtse zijn voor de jingles lijkt mij.
Ik weet het trouwens ook niet helemaal zeker.
Nee maar ik vind de techniek altijd wel interssant dus let daar wel eens op als de webcam aanstaatquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vet, dank je wel man! Ben je een keer in de studio geweest?
Hopelijk weet ik dat wanneer het echt nodig mocht zijn..quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Weet je de aan/uitknop al te vinden dan?
Groter dan puntgrootte 36 ging outlook nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:35 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Je kunt het klein beetje lezen
Ik was al bang dat het iemand van hier wasquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef Seraphina het volgende:
Wahaha mijn mail was in beeld maar ik kan niet cappen
Zit je via FireFox? Zo ja, dan even via IE proberen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
damn werkte die cam nou maar bij mijwelke codec moet ik installeren zodat het wél werkt?
Jij bent niet blij met een betere cam?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef B.A.Trix het volgende:
De cam!!Wat zulen de mannen hier nu blij zijn!
hahaha
zelfdequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Zit je via FireFox? Zo ja, dan even via IE proberen?
http://www.microsoft.com/(...)t/codecdownload.aspx
Anders daar even een pakketje downloaden
Het staat idd ook in mijn top 250 over 2007quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dit nummer is nu al echt een van de beste nummers van 2007
Okay dan, zo kun je het inderdaad ook leren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee maar ik vind de techniek altijd wel interssant dus let daar wel eens op als de webcam aanstaat.
Nemo codec pack al geprobeerd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zelfdeheb k-lite codec pack al geprobeer,d daar zou alles inzitten maar het werkt niet
![]()
Ik heb het over het feit dat Maricha nu zo goed in beeld is he..quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij bent niet blij met een betere cam?
Ook wel eens leuk om het uitzicht te zien waar Michiel tussen 19:00 - 22:00 naar kijkt, en ik kan alleen maar zeggen: Michiel, je boft maar want ik heb op het werk absoluut niet zo'n mooi uitzicht!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef B.A.Trix het volgende:
De cam!!Wat zulen de mannen hier nu blij zijn!
hahaha
Volgensmij moet hij dan de reclame instarten maar dat weet ik ook niet zeker...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef Impry het volgende:
Die "19:33, 19:32, 19:31, 19:30" die afloopt is zeker tot het volgende nieuwsblok?
Dat begreep ik wel, en ik klaag dan ook nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat Maricha nu zo goed in beeld is he..![]()
Roel zal zich straks wel voor de kop kunnen slaan als ie ziet wat ie heeft gemist!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |