Kan altijd inderdaad!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef ChatGirl het volgende:
Anders verhuizen we toch naar IRC?
Schaamteloos gejat uit de OP:quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
irc1) wat is dat, 2) waar kan ik dat vinden?
Volgensmij moet Java dan geupdate worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
'firefox weet niet hoe hij dit protocol kan openen, omdat het met geen enkel programma geassocieerd is'
Jep, met blauwe truiquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:58 schreef Seraphina het volgende:
Hey, zie ik daar Maricha ook op de cam
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Maricha is weer terug!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:58 schreef Seraphina het volgende:
Hey, zie ik daar Maricha ook op de cam
Soms wil een harde refresh van de pagina (CTRL+F5) daarmee weleens helpen. Heb er op een andere site ook weleens last van.quote:
Een gewone refresh hielp alquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms wil een harde refresh van de pagina (CTRL+F5) daarmee weleens helpen. Heb er op een andere site ook weleens last van.
Ja dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef Impry het volgende:
Maricha, kunnen jullie nu ook verschillende webcams kiezen net als Gerard, Claudia en Paul vandaag?
(zie hier)
Alleen die ene die Michiel net liet zien......quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef Impry het volgende:
Maricha, kunnen jullie nu ook verschillende webcams kiezen net als Gerard, Claudia en Paul vandaag?
(zie hier)
mijn request voor vandaag, zal wel niet lukken (zeker niet met valentijnsdag) maar achquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Df3REV8CLBMheerlijk
Okquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Alleen die ene die Michiel net liet zien......
fenerbahce-az, 1-0 azquote:
AZ - Fener nogwatquote:
*excuses aanvaardtquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
fenerbahce-az, 1-0 azmaar verkeerde topic, ik dach tdat ik in vbl zat
Danke, nu nog even zeggen dat Death Cab for Cutie cool is, dan ben ik helemaal blijquote:
iemand?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:14 schreef D.Rose het volgende:
Moeten het 'love' platen zijn als we een requestje insturen?
Ik zou liever het mengpaneel nog zien, maar ach, je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Wow, de cam staat nu vet goed.
Roel_Jewel is verdacht stil, die zit volgens mij zwijmelend naar de cam te loeren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |