Waren ze bij Gielquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Dan vragen we die morgen toch gewoon weer aan?!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=VnDVL-bYuac Clipje van XYP bij Giel![]()
Beetje The Earth Song van Michael Jacksonquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Ali B die zingt over de aarde die naar de klote gaat.![]()
Ik ben zo Ali B. moequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Ali B die zingt over de aarde die naar de klote gaat.![]()
Dat vind ik (als ex-fan) zelfs één van de slechtste MJ nummersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Beetje The Earth Song van Michael Jackson![]()
(overigens is dat een van de beste nummers ooit
)
Precies, het heeft daar inderdaad wel wat van weg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Beetje The Earth Song van Michael Jackson![]()
(overigens is dat een van de beste nummers ooit
)
Het is geen typisch MJ-nummer, maar ik vind het een heul mooi nummer!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat vind ik (als ex-fan) zelfs één van de slechtste MJ nummers
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef oor het volgende:
die moeten ze draaien op 3fm
nee ken het niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]![]()
zit nu ook in een reclame, keek er wel even van op. Ken je Death Cab for Cutie ook (bandje, geen nummer van ze
), erg fijn
.
Werd weer het nieuwe boek van Maaike Hartjes weggegeven?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Seraphina het volgende:ik vind dat stripboek echt superleuk, maar ik mag niets winnen...
Ik hoor hem alquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:39 schreef Ekdom het volgende:
Het gaat "All Of My Heart" worden!! Ook mooi toch?
platenkoffersquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:52 schreef Againzender het volgende:
Waarom zie ik koffers op de webcam?
Zo kunnen we m wel heel goed in de gaten houden!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:18 schreef IedeK. het volgende:
Hé mijn request van gisteravond!![]()
Die webcam staat ook een stuk dichterbIj:
[afbeelding]
![]()
Ze zullen wel wat aan het uitproberen zijn. Volgens mij hangen er gewoon zoveel camera's (door Serious TV). We zouden met dit beeld alleen Maricha niet meer kunnen zien (vaste producer-plaats is niet zichtbaar, zit links uit beeld)...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:57 schreef Againzender het volgende:
Hebben ze extra cams, of er een robotarm aan gehangen ofzo? Want het wisselt continu nu!
er zijn nog veel meer leuke shots mogelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:17 schreef IedeK. het volgende:
Dit wordt vanavond een leuk [afbeelding] shot.
[afbeelding]
lolquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
er zijn nog veel meer leuke shots mogelijk
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |