Espresso apparaat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Wat is dat voor kut geluid?
Bedoel je Natasiaquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Bart heeft het ook nooit zo lopen verkondigen dacht ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
OMG Bart krabbelt terug. NL had nu opeens geen blauwe plek meer.
Juist, de angel is er wat dat betreft uit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vond huub niet leuk om de hoeren en de ruzies....
... maar omdat hij altijd grappen uithaalde en leuke opmerkingen.
Met Nel uit de buurt zal het een stuk minder errug zijn (al zal Brian natuurlijk over de zeik gaan, maar dat vind ik dan ook weer niet errug)
Natasia met d'r ketting: dat doet gewoon zeer aan me oren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Iig niet door de wel of niet schop van .NLquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:08 schreef Scrupules het volgende:
had nathanael niet gewoon een blauwe plek van de trap die hij zelf had uitgedeeld?
Nee, ze dacht dat wanneer haar zus dit zou zien dat ze wel zou gaan bellen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed Natasia's zus heeft dus vandaag Natasia gebeld via de redactie?
Is dat zo ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Xenia het volgende:
En dan moet ze morgenochtend ook nog afrijden. Wat zielig.![]()
"God straft meteen" zijn haar eigen woorden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Xenia het volgende:
OMG, briljant....quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Xenia het volgende:
Op zijn rechterbeen? Daarmee had Nel zelf een flinke schop gegeven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Communicatie via de redactie verloopt altijd met een soundlockquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:13 schreef Mika25 het volgende:
Geluid weer uitZo is er voor ons ook geen lol aan...
Redelijk, maar ze staat verkeerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Nicoss het volgende:
Kan er iemand liplezen???
"En wat doet God? Die laat haar zakken"quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
"God straft meteen" zijn haar eigen woorden.
kriminele ex hoquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Prospera het volgende:
Ik geef 50 euro voor Huub terug.
en ik wil ook wel die kopstoot van Nataaassia ontvangen
Het enige dat ik kon liplezen was 'WAAAT? ECHT WAAR?'quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Nicoss het volgende:
Kan er iemand liplezen???
Welke lippen ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Het enige dat ik kon liplezen was 'WAAAT? ECHT WAAR?'
O ja, is ook zo! Die had 'ie tijdens het sporten opgelopen paar dagen eerder.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Iig niet door de wel of niet schop van .NL
Hij liep namelijk al na 1 seconde te wijzen naar de blauwe plek op z'n been. Dat kan dus niet en was dus al aanwezig.
Hmm, heb ik dat verkeerd verstaan dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
Neeh ze moet morgen autorijden: er is niks gezegd over afrijden.
from memory lanequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef nlboy het volgende:
Natasia over Huub: 'Hij is echt helemaal gestoord.'
![]()
Denk als BArt een klein beetje water bij de wijn doet dat ze met zijn drieen (BHS) een hoop lol kunnen hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart ziet er niet zo strijdlustig en zelfverzekerd meer uit, denk dat hij het gaat opgeven als Hupert terug komt...
was een ideaal moment geweest om te vertellen dat NL's been na de schop van Huub niet meer te redden bleekquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Het enige dat ik kon liplezen was 'WAAAT? ECHT WAAR?'
Hij zij dat de blauwe plek MINDER GROOT was dan dat Natasia aanwees met haar handen. Niet dat hij er geen had.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
memory lane?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:16 schreef avonne het volgende:
[..]
from memory lane
Huub "hebben we van jou afgekeken, natas"
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef _-inge-_ het volgende:
Bart gaat volgens mij beneden slapen zodat Palma een extra bed heeft om op te maken.....
waarom dan niet met Nasty en Brian?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Kinga het volgende:
Bart wil erover lullen met iemand, zo duidelijk.
Dat is the vibo van Nastyquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Kinga het volgende:
Wat een kut zoemend geluid op stream 1, dacht dat het me pc was....
misschien iets met een mes en een dode hoek?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:17 schreef rooie3 het volgende:
Brian geeft zijn informatie niet prijs.
Als Huub terug zou komen.
oh, ik dacht dat hij reageerde op een andere site ofzoquote:
Ik ben bang dat haar niks zou schelen as usual...quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:19 schreef yellowfirst het volgende:
Wat zal Sylvia genieten als ze dit morgen hoort...........![]()
Tuurlijk, want dan kan ze geen groene thee drinken om het "weg" te spoelen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:19 schreef Prospera het volgende:
Als ik met die volle buik moet gaan slapen, dan is het echt problematisch, zegt Natasia.
jawel, die lacht zich krom om de zorgelijke blikken van BBANquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:21 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat haar niks zou schelen as usual...![]()
Ja, maar ik ben halverwege gestopt, werdt gek van die ventquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:22 schreef Mr_Baus het volgende:
HiDiHo, heb jij toevallig nog wat opgenomen van die whisky man?
Mag het toch niet hopen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:20 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien iets met een mes en een dode hoek?
Mooi beschreven iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Kinga het volgende:
23:17 - Cultuur snuiven
Sylvia duikt er weer vroeg in vandaag. Maar niet voordat ze eerst, uiteraard in haar eentje, nog even een sigaret rookt. Brian, Sylvia en Amanda kijken naar Pauw en Witteman. Maar dit programma lijkt te hoog gegrepen. "Kunnen we niet verder zappen?", antwoordt Brian. Dus gaan de Miljonairs op zoek naar een wat luchtiger programma.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:16 schreef avonne het volgende:
[..]
from memory lane
Huub "hebben we van jou afgekeken, natas"
Zou je asjeblieft asjeblieft de moeite willen doen om daar een stukje van online te gooien? Dan ben ik (maar vooral mijn pa) je zeer dankbaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben halverwege gestopt, werdt gek van die vent
Zal wel over zijn slaap heen zijn denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef Kaleddis het volgende:
Accchhhh, kan Breen nu niet meer slapen ?![]()
Werd hij eerder op de avond nog zo woest dat hij niet mocht slapen gaat hij nu weer lopen pingelen op z'n gitaar![]()
Of hij wil nog ff TV makenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel over zijn slaap heen zijn denk ik
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
Huub bij RTL Boulevard s1
Hij is klaar, ik hoop dat ie het doet ! (nee, dus. nog even geduld !)
hee, mooi woord! zelfrespectie (hou ik erin!)quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef Prospera het volgende:
Natas zegt dat als hij terug komt, dan is het hek van de dam.
Ze vindt hem ziek, maar enig zelfrespectie heeft ze niet.
Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:26 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zou je asjeblieft asjeblieft de moeite willen doen om daar een stukje van online te gooien? Dan ben ik (maar vooral mijn pa) je zeer dankbaar![]()
D'r staat ook een kort filmpje op de site van tien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:26 schreef Mr_Baus het volgende:
Zou je asjeblieft asjeblieft de moeite willen doen om daar een stukje van online te gooien? Dan ben ik (maar vooral mijn pa) je zeer dankbaar![]()
I knowquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Pulu het volgende:
Big Ups voor al je harde werk hididodidodido maar je youtube filmpie en megaupload hebben nog ff tijd nodig
Is googlevideos mss niet beter?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
I know
Maar de fuckers zeggen wel die ie Live is. NIET DUS![]()
Trustequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef kissa het volgende:
Trusten allemaal![]()
![]()
Leuke DGK-avond was het vandaag![]()
Ik zal er even naar kijken, maar ik hou niet zo van hun eigen formaatquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is googlevideos mss niet beter?
Truste Bongquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Truste![]()
En was zeker een leuke afsluiter
Geen idee, dacht dat het gewoon Flash was, maar weet niet zekerquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal er even naar kijken, maar ik hou niet zo van hun eigen formaat
GVF ofzo?
Ja, opletten is niet mijn sterkste kant, najaquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen.
Ik zet het dan wel op megaupload, daar staat alles tot nu toe
Hier dus
YWquote:
Zie vorige postquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
Maar nu ga ik wel te bed! Er gebeurd niet echt veel meer op de streams en hier is het ook erg stil dus tot morgen!![]()
Nee, messteken en iemands schedel opentrappen om er vervolgens in te pissen is al reeds gereserveerd door Huub. De overige bewoners moeten met een nieuw concept komen.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:20 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien iets met een mes en een dode hoek?
Als je bij HiDiHoVideos kijkt, staan ze er alle 4quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:41 schreef Pulu het volgende:
Youtube filmpie doet het didohido....superfilmpje...die kop priceless!!!!!!!!!!
Heb net het Boulevard-stukje op YouTube gekeken.quote:
Hihihi ik ben precies zo, ik zou me gaan verstoppen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:30 schreef rooie3 het volgende:
Vind het wel eng hoor dat Huub die dingen over die ex zei.
Zal dat geen kwaad kunnen.
Ja ik ben een held op sokken.
aan het gezicht van bart kon je al aflezen dat bart weet dat huub terugkomtquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Ik zou het echt niet zeggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hihihi ik ben precies zo, ik zou me gaan verstoppen!
Ik zou dus ook peentjes zweten, zo van oh oh.... wat heb ik gezeeeeegd in godsnaam!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet zeggen.
Durf er hier geen eens iets over te schrijven.
maar zou het niet gevaarlijk zijn voor Huub.![]()
"Ik wist niet dat mijn zender aanstond"quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou dus ook peentjes zweten, zo van oh oh.... wat heb ik gezeeeeegd in godsnaam!
Als Huub wat zou overkomen is het geen onderwereld meer maar staan ze opeens volop in het daglicht voor heel televisie en internet kijkend Nederland.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
maar zou het niet gevaarlijk zijn voor Huub.![]()
(Geheel in de stijl van Brian) Ik wil jou wel ff openen Carlaaquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:47 schreef Carlaa het volgende:
ik krijg de youtube link nog niet geopend....
mmm. wel donker zeg, DGK_R doe daar eens wat aan !quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb net het Boulevard-stukje op YouTube gekeken.
Big Ups Dude!![]()
Of Huub er nou wel of niet terug inkomt... Natasia en Brainless gaan in ieder geval een paar bange dagen tegemoet, en dat is leuk om te weten.![]()
LINKJE?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:41 schreef Pulu het volgende:
Youtube filmpie doet het didohido....superfilmpje...die kop priceless!!!!!!!!!!
[DGK] Updates #2quote:
Denk dat je daar gelijk in hebt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:44 schreef snetje het volgende:
[..]
aan het gezicht van bart kon je al aflezen dat bart weet dat huub terugkomt![]()
en als ik het goed heb vind hij het leuk ook nog !! bart houdt het langer vol met een grapgrollende huub !!
sinds een paar dagen zie je hem al denken : hoe hou ik het hier in godsnaam vol met een valszingende natasia die alles beter weet en gelijk mensen af gaat blaffen enz. enz. enz .... en een doorgedraaide sexueel gefrustreerd briaaaaantje !! en dan heb ik het nog helemaal niet over de camerageile snol poes <----- iets wat bart dus helemaal niet meer trekt !! en dat siert hem !! hij gaat voor vrouwen met ietwat niveau !!![]()
mooi omgeschreven en zeker eensquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Denk dat je daar gelijk in hebt.
De laatste week dat NL (en Huub) er nog in zaten zag je Bart ook al wat meer afstand nemen van het gekonkel van NL, en bij NL's vertrek zei ie ook nog dat ie een tijdje in NL's zak had gezeten (wat ook zo was)
Daarna ging ie op zijn manier de rivaliteit met Huub aan, want oa uitmondde in de zwembadduik van Huub.
Bart heeft denk ik geconcludeerd dat ie rivalen van enig niveau nodig heeft om zich staande te kunnen houden, en voelt zich tot nu toe nog steeds sterker dan Huub, dus bang is hij zeker niet voor Huub's terugkeer.
Zijn vertrek uit de masterbedroom vannacht spreekt ook boekdelen, evenals zijn snedige, cynische grappen naar Amanda.
En hij weet ook best dat veel van het 'speeltuinniveau' veroorzaakt werd door het gezuig van NL, en dat het zonder NL een heel ander spel zal worden tussen hem en Huub.
En aangezien hij op zoek is naar een uitdaging is het huis....
Klopt het trouwens dat ik bij die mega-upload als laatste zie staan het vertrek van Ilona? (Daarna niks geupload?)quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
nou, daar heeft hij dan wel hééél lang over na moeten denken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Denk dat je daar gelijk in hebt.
De laatste week dat NL (en Huub) er nog in zaten zag je Bart ook al wat meer afstand nemen van het gekonkel van NL, en bij NL's vertrek zei ie ook nog dat ie een tijdje in NL's zak had gezeten (wat ook zo was)
Daarna ging ie op zijn manier de rivaliteit met Huub aan, want oa uitmondde in de zwembadduik van Huub.
Bart heeft denk ik geconcludeerd dat ie rivalen van enig niveau nodig heeft om zich staande te kunnen houden, en voelt zich tot nu toe nog steeds sterker dan Huub, dus bang is hij zeker niet voor Huub's terugkeer.
Zijn vertrek uit de masterbedroom vannacht spreekt ook boekdelen, evenals zijn snedige, cynische grappen naar Amanda.
En hij weet ook best dat veel van het 'speeltuinniveau' veroorzaakt werd door het gezuig van NL, en dat het zonder NL een heel ander spel zal worden tussen hem en Huub.
En aangezien hij op zoek is naar een uitdaging is het huis....
Je zal mij dan ook niet horen zeggen dat Bart snel van begrip is....quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:01 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, daar heeft hij dan wel hééél lang over na moeten denken.
Ongeveer 50 dagen ?
Ja, volgens mij wel, daarna is er niets meer gebeurt toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt het trouwens dat ik bij die mega-upload als laatste zie staan het vertrek van Ilona? (Daarna niks geupload?)
Okeequote:Op donderdag 8 februari 2007 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, volgens mij wel, daarna is er niets meer gebeurt toch?
Ja precies, hij was volgens mij de eerste die een heel groot probleem met hem had en hem echt niet trok.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:01 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, daar heeft hij dan wel hééél lang over na moeten denken.
Ongeveer 50 dagen ?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja precies, hij was volgens mij de eerste die een heel groot probleem met hem had en hem echt niet trok.
Kan je ff je pctje afsluitenquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja precies, hij was volgens mij de eerste die een heel groot probleem met hem had en hem echt niet trok.
Nieuw filmpjequote:Op donderdag 8 februari 2007 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, daarna is er niets meer gebeurt toch?
Thx, Schanulleke
Nee, van dat ze in bed lagen en Nasty een rare smoel trok.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:30 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nieuw filmpje
Amanda en Brian stream 3.asf
Is dat van in de jacuzi?
Je zit me toch niet te hacken hequote:
heb ik zin in sex, denkt hij dat ik hem hacktquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit me toch niet te hacken he![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
heb ik zin in sex, denkt hij dat ik hem hackt![]()
Brain en Amoebe in bedquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:46 schreef Missy_1974 het volgende:
mag ik dat linkje van gisteravond brian en amoebe in bed ? kan hem ff niet vinden
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brain en Amoebe in bed
(alle bestanden hier)
Klik op "wijzig profiel" (naast Logout) en zet dan iets neer bij ondertitel....quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:59 schreef snetje het volgende:
oke !! ff een amanda gehalte vraagje tussendoor ..... hoe krijg ik nu ook zon quote onder mijn naam
heb alles nagekeken.........krijg geen veld te zien waar ik mijn quote kan gaan uitbrnengen !! hulp
Grapjas !quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:06 schreef Danny het volgende:
is huub al terug of kan ik gaan slapen?
geen flauw idee. weet geen username ook. werd me vanavond pas verteld dat 'ie hier allang meepost, maar geen idee onder welk account.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Haha, lol
Weet jij toevallig het account van die broer van huub?
Welk nummertje?
(ja, ik edit dit wel)
Hey was ik net Eendje aan het verleidenquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:11 schreef Danny het volgende:
[..]
geen flauw idee. weet geen username ook. werd me vanavond pas verteld dat 'ie hier allang meepost, maar geen idee onder welk account.
Vreemd dat hij zich niet bekend maaktquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:11 schreef Danny het volgende:
[..]
geen flauw idee. weet geen username ook. werd me vanavond pas verteld dat 'ie hier allang meepost, maar geen idee onder welk account.
Ik ben de broer van huub nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey was ik net Eendje aan het verleiden![]()
Jorisquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
Wie is dat dan?
Ja, doen we.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Tijd om de SC weer eens een schopje te geven? Blijft dit topic wat makkelijker te lezen voor de rest morgenochtend.
Laat me raden, jullie wonen bij elkaar ?quote:
Heb nog even gekeken of in 'Sport' een honkbal-topic bestaat - helaas niet te vinden op FOK........... Dus geen connectie naar Joris daar te vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:11 schreef Danny het volgende:
[..]
nrrquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, doen we.
Ik heb 82 min De whiskeyman ben nu aan het uppen
Die ga ik zeker downloaden, die man gaf een geweldige act. (en denk er zeker over hem niet uit te nodigen voor een 'entertaiment' bij een relatie-dag van onze klanten)quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, doen we.
Ik heb 82 min De whiskeyman ben nu aan het uppen
Joris is er welquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb nog even gekeken of in 'Sport' een honkbal-topic bestaat - helaas niet te vinden op FOK........... Dus geen connectie naar Joris daar te vinden.
Dat valt nog te bezienquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:56 schreef Prospera het volgende:
En Eend past
eendjequote:
Ja echt, ik heb er wel zin inquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:56 schreef Prospera het volgende:
En Eend past
Past heus wel...quote:
Ahh das mijn eendquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Past heus wel...
en anders gewoon veel glijmiddel
Zoveel posts hadden we nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
Ehm.... doen we ff SC baggeren in de SC??
Dan blijft de COS een beetje leesbaar enzo
Er zat er in SC al 1 te schelden dat er teveel gebaggerd werd..... had niet door dat het SC wasquote:
Heb vanmiddag met Danny gesproken, hij was het er ook mee eensquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zat er in SC al 1 te schelden dat er teveel gebaggerd werd..... had niet door dat het SC was![]()
Waarmee? Te veel SC-bagger in COS??quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:28 schreef Prospera het volgende:
Heb vanmiddag met Danny gesproken, hij was het er ook mee eens![]()
Vanmiddag ? Waarover ....... Aha, over Huub - daar was Danny het mee eens . Tuurlijk, en wij allen zijn het daar mee eens.quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb vanmiddag met Danny gesproken, hij was het er ook mee eens![]()
Hey lekker eitjequote:Op donderdag 8 februari 2007 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vanmiddag ? Waarover ....... Aha, over Huub - daar was Danny het mee eens . Tuurlijk, en wij allen zijn het daar mee eens.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vanmiddag ? Waarover ....... Aha, over Huub - daar was Danny het mee eens . Tuurlijk, en wij allen zijn het daar mee eens.
Oh das mooi, dus we krijgen niet meer met het zweepje van de Modder-eters als we hier off-topic gaan??quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:33 schreef Prospera het volgende:
Dat er gezellig gechat wordt ,
Als TL in vorm is, banned ie alleen mij, no worriesquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh das mooi, dus we krijgen niet meer met het zweepje van de Modder-eters als we hier off-topic gaan??
LOL..... die is zelfs in SC stil op dit momentquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:39 schreef PC eend het volgende:
Als TL in vorm is, banned ie alleen mij, no worries
Alleen HiDiHo moet ook een beetje oppassen
Wacht maar af, morgen hebben een paar gasten een 48 uur ban.quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh das mooi, dus we krijgen niet meer met het zweepje van de Modder-eters als we hier off-topic gaan??
Brothers in crimequote:Op donderdag 8 februari 2007 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als TL in vorm is, banned ie alleen mij, no worries
Alleen HiDiHo moet ook een beetje oppassen
Brother in bans?quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brothers in crime![]()
(of hoe zei je dat?)
Heerlijk, die quote-knopquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:49 schreef PC eend het volgende:
Brother in bans?
Maar je kan het ook overdrijven....
Ik edit straks al mijn bullshit zodat jullie allemaal de lul zijn![]()
edit geschiedenis is ook terug te lezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brother in bans?
Maar je kan het ook overdrijven....
Ik edit straks al mijn bullshit zodat jullie allemaal de lul zijn![]()
Was heerlijk om te zien. Natasia was jolig en ze zaten te wachten op de McDonalds (quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is het Boulevard filmpje nou afgespeeld vannacht in de kooi? Hoe waren de reacties?
Lijkt me ook zo'n geweldige combinatie Nicolaas en Huubquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:10 schreef Meneermax het volgende:
Mén, het wordt er alleen maar saaier op. Tis tijd voor DGK with a vengeance, the revenge of Huub (and Nicolaas)
Ter bescherming van het volk en de natie mogen we zondermeer aannemen dat Natasia nog enige tijd de legale toegang tot 's-Neerlands wegen zal worden verboden ..........quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:21 schreef Meneermax het volgende:
Misschien volgt de examinator ook wel de streams en ziet hij/zij het als zijn burgerplicht om die heks zo lang mogelijk het rijbewijs te onthouden.
Ja Natasia loopt erbij als het zonnetje in huisquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:36 schreef anno-i-mus het volgende:
bommetje van gisteravond is goed aangekomen
jammer weet sylvia nog van niets
Ben ook benieuwd hoe verdraaid het aan Sil verteld gaat worden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:36 schreef anno-i-mus het volgende:
bommetje van gisteravond is goed aangekomen
jammer weet sylvia nog van niets
Ja, tekenend, opvallend en helemaal NIET verbazend - Natasia kan haar droom niet verwezelijken omdat Wilgo met een ander zou gaan......quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:34 schreef Kaleddis het volgende:
Tekenend was ook weer de opmerking dat als ze Wilgo niet kon laten gaan omdat ze dit dan niet af kon maken omdat ze dan voor de kindjes moest zorgen![]()
Ze hebben gisteravond RTL Boulevard gekeken met Huub erinquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:38 schreef Meneermax het volgende:
Bommetje? Welk??
Ze hebben RTL Boulevard gezien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:38 schreef Meneermax het volgende:
Bommetje? Welk??
Die opmerking gisteravond ook, Huub weet niet wat hij me kindjes aandoet. Volgens mij doet ze dit zelf haar kindjes aan, je weet dat als je een ex met zo'n verleden hebt en je gaat in een RL programma zitten dat dat allemaal naar boven kan komen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:34 schreef Kaleddis het volgende:
Tekenend was ook weer de opmerking dat als ze Wilgo niet kon laten gaan omdat ze dit dan niet af kon maken omdat ze dan voor de kindjes moest zorgen![]()
OT: op de een of andere manier heeft jouw Avatar iets ontzettend geiligsquote:
Huub heeft het juist proberen te ontkrachten, maar de beelden spraken voor zich..... Niet dat Natas dat snapt natuurlijk....quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Die opmerking gisteravond ook, Huub weet niet wat hij me kindjes aandoet. Volgens mij doet ze dit zelf haar kindjes aan, je weet dat als je een ex met zo'n verleden hebt en je gaat in een RL programma zitten dat dat allemaal naar boven kan komen.
http://www.youtube.com/watch?v=bk1nc9CHVeIquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:39 schreef Meneermax het volgende:
aha! Okee dan!! *zoekt opname*
Echt wel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe verdraaid het aan Sil verteld gaat worden.
Jammer nog niet zoveel stress dat ze zelf op stapt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:42 schreef Black_king het volgende:
Natas (tegen Herma): Ik maak me heel erg zorgen om de Boulevard uitzending van gisteren.
Zeg maar tegen onze vriendin, dat de andere kant er een advocaat op heeft gezet.
s4 is de tv opnamequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:43 schreef HiDiHo het volgende:
Huub bij RTL Boulevard s1 - s2 - s3 - s4
s1 op bewoners
s4 plasma met RTL Boulevard
OT: Jou Avatar is alles behalve geilquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:40 schreef Meneermax het volgende:
[..]
OT: op de een of andere manier heeft jouw Avatar iets ontzettend geiligs![]()
Het is Madonnaquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:40 schreef Meneermax het volgende:
[..]
OT: op de een of andere manier heeft jouw Avatar iets ontzettend geiligs![]()
Dat verklaart een boel. Ondanks haar leeftijd heeft Maddy ook altijd nog iets geiligs.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is Madonna.
Uit de clip I'll Remember @YouTube.
ik dacht dat ze Huub bedoeldequote:Op donderdag 8 februari 2007 08:47 schreef Black_king het volgende:
Wie zou de andere kant zijn? Haar ex, of de buitenwereld van Natasia ???
Sorry, maar je avatar komt daar niet in voor.....Wel een clip uit dezelfde periode ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is Madonna.
Uit de clip I'll Remember @YouTube.
Verwacht ik niet, denk niet dat Natas en Huub echt on speaking terms zijn; noch de advocaten....quote:
Zijn bedje ziet er ook wel het lekkerst uit...quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Sorry, maar je avatar komt daar niet in voor.....Wel een clip uit dezelfde periode ?
OT: Brian weigert wakker te worden....
quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zijn bedje ziet er ook wel het lekkerst uit...
Ik zou nog voor geen miljoen naast die vent willen wakker worden, hoe lekker dat bed er ook uitziet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zijn bedje ziet er ook wel het lekkerst uit...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij heeft Natasia gewoon rijles --- helemaal niks met examen ...... Dat is pas eind deze maand !
Vooral ook leuk voor haar kinderen om te zien danquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:57 schreef _-inge-_ het volgende:
Mocht Huub terug de villa in mogen (die kan is zeeeer klein) dan lijkt me het leuk als Natasia 150 contactpunten uitgeeft om haar ex uit te nodigen voor een uurtje..... Leuk handjes schudden met Huub![]()
Het wasgoed zou worden opgehaald, maar dat is niet gebeurd....quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou nog voor geen miljoen naast die vent willen wakker worden, hoe lekker dat bed er ook uitziet.
Shit nu heb ik gemist wat Zdngmw tegen Palma zei over dat wasgoed.
Ja weet ik, maar ze had gisteravond zo grote mond over hoe ze het Palma zou zeggen. Dus ik was ff benieuwd hoe ze het heeft gezegd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:58 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het wasgoed zou worden opgehaald, maar dat is niet gebeurd....
Ja, je hebt gelijk. Het moet 'Rain' zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Sorry, maar je avatar komt daar niet in voor.....Wel een clip uit dezelfde periode ?
Welnee, Grootmondje bedekt het allemaal weer met de mantel der Moederliefde...quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ze had gisteravond zo grote mond over hoe ze het Palma zou zeggen. Dus ik was ff benieuwd hoe ze het heeft gezegd.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Het moet 'Rain' zijn.
Ze reageren echt heel enthousiast op die kaartjes Brainles en Zdngmwquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:03 schreef Black_king het volgende:
[..]
Mooi, ga ik die ook even kijken......
OT: Er is zelfs post voor Natas en Brian samen......Hatemail ?
We zullen het over een uurtje of twee/drie weten - gisteren vertelde ze Brian dat ze rijles had .....quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze ging "afrijden"vandaag. Dat zei ze.
Henri heeft idd wel iets losgemaakt ........quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:04 schreef Black_king het volgende:
Mooi meisje met rood haar nu als schooonmaakster. Reminds me of Henry.....
http://www.youtube.com/watch?v=bk1nc9CHVeIquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:06 schreef Utrecht het volgende:
Waar in de streamverslagen kan ik vinden dat het rtl boulevard filmpje is laten zien aan de miljonairs?
23.15 uur was hetquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:06 schreef Utrecht het volgende:
Waar in de streamverslagen kan ik vinden dat het rtl boulevard filmpje is laten zien aan de miljonairs?
Ik vermoedt de hoofdredactie, die de contactpersoon van Nataaas en Huub, ze hadden dezelfde, moet gaan aanpakken. Die heeft het openbaar gemaakt, althans aan huub verteld, en die kon het weer niet laten ff te ventileren bij nataas...naar mannetje tochquote:
Ik hoop dat het dan goed sneeuwt dat het goed glad is en keihard tegen een boom knalt misschien dat dan die 2 hersencellen op hun plaats vallen .quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij heeft Natasia gewoon rijles --- helemaal niks met examen ...... Dat is pas eind deze maand !
Henri was super !!! Gaat hem heel veel nieuwe aanvragen opleveren.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Henri heeft idd wel iets losgemaakt ........
Lijkt me niet handig.... Zij zelf hebben het openbaar gemaakt, op TV toch...quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:08 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ik vermoedt de hoofdredactie, die de contactpersoon van Nataaas en Huub, ze hadden dezelfde, moet gaan aanpakken. Die heeft het openbaar gemaakt, althans aan huub verteld, en die kon het weer niet laten ff te ventileren bij nataas...naar mannetje toch![]()
![]()
Tja ze is de enige die roddels ventileert en DAT levert weer *leuke* tv op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
gebeurt er nu niks anders dan satan in DGK????
Het gaat zo sneeuwen, dan kan S4 weer aan, het geluid van vallende sneeuw is mooier dan de Eucalypta-klanken van nu.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
gebeurt er nu niks anders dan satan in DGK????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |