Ter bescherming van het volk en de natie mogen we zondermeer aannemen dat Natasia nog enige tijd de legale toegang tot 's-Neerlands wegen zal worden verboden ..........quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:21 schreef Meneermax het volgende:
Misschien volgt de examinator ook wel de streams en ziet hij/zij het als zijn burgerplicht om die heks zo lang mogelijk het rijbewijs te onthouden.
Ja Natasia loopt erbij als het zonnetje in huisquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:36 schreef anno-i-mus het volgende:
bommetje van gisteravond is goed aangekomen
jammer weet sylvia nog van niets
Ben ook benieuwd hoe verdraaid het aan Sil verteld gaat worden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:36 schreef anno-i-mus het volgende:
bommetje van gisteravond is goed aangekomen
jammer weet sylvia nog van niets
Ja, tekenend, opvallend en helemaal NIET verbazend - Natasia kan haar droom niet verwezelijken omdat Wilgo met een ander zou gaan......quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:34 schreef Kaleddis het volgende:
Tekenend was ook weer de opmerking dat als ze Wilgo niet kon laten gaan omdat ze dit dan niet af kon maken omdat ze dan voor de kindjes moest zorgen![]()
Ze hebben gisteravond RTL Boulevard gekeken met Huub erinquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:38 schreef Meneermax het volgende:
Bommetje? Welk??
Ze hebben RTL Boulevard gezien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:38 schreef Meneermax het volgende:
Bommetje? Welk??
Die opmerking gisteravond ook, Huub weet niet wat hij me kindjes aandoet. Volgens mij doet ze dit zelf haar kindjes aan, je weet dat als je een ex met zo'n verleden hebt en je gaat in een RL programma zitten dat dat allemaal naar boven kan komen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:34 schreef Kaleddis het volgende:
Tekenend was ook weer de opmerking dat als ze Wilgo niet kon laten gaan omdat ze dit dan niet af kon maken omdat ze dan voor de kindjes moest zorgen![]()
OT: op de een of andere manier heeft jouw Avatar iets ontzettend geiligsquote:
Huub heeft het juist proberen te ontkrachten, maar de beelden spraken voor zich..... Niet dat Natas dat snapt natuurlijk....quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Die opmerking gisteravond ook, Huub weet niet wat hij me kindjes aandoet. Volgens mij doet ze dit zelf haar kindjes aan, je weet dat als je een ex met zo'n verleden hebt en je gaat in een RL programma zitten dat dat allemaal naar boven kan komen.
http://www.youtube.com/watch?v=bk1nc9CHVeIquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:39 schreef Meneermax het volgende:
aha! Okee dan!! *zoekt opname*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |