Klik op "wijzig profiel" (naast Logout) en zet dan iets neer bij ondertitel....quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:59 schreef snetje het volgende:
oke !! ff een amanda gehalte vraagje tussendoor ..... hoe krijg ik nu ook zon quote onder mijn naam
heb alles nagekeken.........krijg geen veld te zien waar ik mijn quote kan gaan uitbrnengen !! hulp
Grapjas !quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:06 schreef Danny het volgende:
is huub al terug of kan ik gaan slapen?
geen flauw idee. weet geen username ook. werd me vanavond pas verteld dat 'ie hier allang meepost, maar geen idee onder welk account.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Haha, lol
Weet jij toevallig het account van die broer van huub?
Welk nummertje?
(ja, ik edit dit wel)
Hey was ik net Eendje aan het verleidenquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:11 schreef Danny het volgende:
[..]
geen flauw idee. weet geen username ook. werd me vanavond pas verteld dat 'ie hier allang meepost, maar geen idee onder welk account.
Vreemd dat hij zich niet bekend maaktquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:11 schreef Danny het volgende:
[..]
geen flauw idee. weet geen username ook. werd me vanavond pas verteld dat 'ie hier allang meepost, maar geen idee onder welk account.
Ik ben de broer van huub nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey was ik net Eendje aan het verleiden![]()
Jorisquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
Wie is dat dan?
Ja, doen we.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Tijd om de SC weer eens een schopje te geven? Blijft dit topic wat makkelijker te lezen voor de rest morgenochtend.
Laat me raden, jullie wonen bij elkaar ?quote:
Heb nog even gekeken of in 'Sport' een honkbal-topic bestaat - helaas niet te vinden op FOK........... Dus geen connectie naar Joris daar te vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:11 schreef Danny het volgende:
[..]
nrrquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, doen we.
Ik heb 82 min De whiskeyman ben nu aan het uppen
Die ga ik zeker downloaden, die man gaf een geweldige act. (en denk er zeker over hem niet uit te nodigen voor een 'entertaiment' bij een relatie-dag van onze klanten)quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, doen we.
Ik heb 82 min De whiskeyman ben nu aan het uppen
Joris is er welquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb nog even gekeken of in 'Sport' een honkbal-topic bestaat - helaas niet te vinden op FOK........... Dus geen connectie naar Joris daar te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |