Je zit me toch niet te hacken hequote:
heb ik zin in sex, denkt hij dat ik hem hacktquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit me toch niet te hacken he![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
heb ik zin in sex, denkt hij dat ik hem hackt![]()
Brain en Amoebe in bedquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:46 schreef Missy_1974 het volgende:
mag ik dat linkje van gisteravond brian en amoebe in bed ? kan hem ff niet vinden
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brain en Amoebe in bed
(alle bestanden hier)
Klik op "wijzig profiel" (naast Logout) en zet dan iets neer bij ondertitel....quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:59 schreef snetje het volgende:
oke !! ff een amanda gehalte vraagje tussendoor ..... hoe krijg ik nu ook zon quote onder mijn naam
heb alles nagekeken.........krijg geen veld te zien waar ik mijn quote kan gaan uitbrnengen !! hulp
Grapjas !quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:06 schreef Danny het volgende:
is huub al terug of kan ik gaan slapen?
geen flauw idee. weet geen username ook. werd me vanavond pas verteld dat 'ie hier allang meepost, maar geen idee onder welk account.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Haha, lol
Weet jij toevallig het account van die broer van huub?
Welk nummertje?
(ja, ik edit dit wel)
Hey was ik net Eendje aan het verleidenquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:11 schreef Danny het volgende:
[..]
geen flauw idee. weet geen username ook. werd me vanavond pas verteld dat 'ie hier allang meepost, maar geen idee onder welk account.
Vreemd dat hij zich niet bekend maaktquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:11 schreef Danny het volgende:
[..]
geen flauw idee. weet geen username ook. werd me vanavond pas verteld dat 'ie hier allang meepost, maar geen idee onder welk account.
Ik ben de broer van huub nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey was ik net Eendje aan het verleiden![]()
Jorisquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
Wie is dat dan?
Ja, doen we.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Tijd om de SC weer eens een schopje te geven? Blijft dit topic wat makkelijker te lezen voor de rest morgenochtend.
Laat me raden, jullie wonen bij elkaar ?quote:
Heb nog even gekeken of in 'Sport' een honkbal-topic bestaat - helaas niet te vinden op FOK........... Dus geen connectie naar Joris daar te vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:11 schreef Danny het volgende:
[..]
nrrquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, doen we.
Ik heb 82 min De whiskeyman ben nu aan het uppen
Die ga ik zeker downloaden, die man gaf een geweldige act. (en denk er zeker over hem niet uit te nodigen voor een 'entertaiment' bij een relatie-dag van onze klanten)quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, doen we.
Ik heb 82 min De whiskeyman ben nu aan het uppen
Joris is er welquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb nog even gekeken of in 'Sport' een honkbal-topic bestaat - helaas niet te vinden op FOK........... Dus geen connectie naar Joris daar te vinden.
Dat valt nog te bezienquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:56 schreef Prospera het volgende:
En Eend past
eendjequote:
Ja echt, ik heb er wel zin inquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:56 schreef Prospera het volgende:
En Eend past
Past heus wel...quote:
Ahh das mijn eendquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Past heus wel...
en anders gewoon veel glijmiddel
Zoveel posts hadden we nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
Ehm.... doen we ff SC baggeren in de SC??
Dan blijft de COS een beetje leesbaar enzo
Er zat er in SC al 1 te schelden dat er teveel gebaggerd werd..... had niet door dat het SC wasquote:
Heb vanmiddag met Danny gesproken, hij was het er ook mee eensquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zat er in SC al 1 te schelden dat er teveel gebaggerd werd..... had niet door dat het SC was![]()
Waarmee? Te veel SC-bagger in COS??quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:28 schreef Prospera het volgende:
Heb vanmiddag met Danny gesproken, hij was het er ook mee eens![]()
Vanmiddag ? Waarover ....... Aha, over Huub - daar was Danny het mee eens . Tuurlijk, en wij allen zijn het daar mee eens.quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb vanmiddag met Danny gesproken, hij was het er ook mee eens![]()
Hey lekker eitjequote:Op donderdag 8 februari 2007 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vanmiddag ? Waarover ....... Aha, over Huub - daar was Danny het mee eens . Tuurlijk, en wij allen zijn het daar mee eens.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vanmiddag ? Waarover ....... Aha, over Huub - daar was Danny het mee eens . Tuurlijk, en wij allen zijn het daar mee eens.
Oh das mooi, dus we krijgen niet meer met het zweepje van de Modder-eters als we hier off-topic gaan??quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:33 schreef Prospera het volgende:
Dat er gezellig gechat wordt ,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |