nou, daar heeft hij dan wel hééél lang over na moeten denken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Denk dat je daar gelijk in hebt.
De laatste week dat NL (en Huub) er nog in zaten zag je Bart ook al wat meer afstand nemen van het gekonkel van NL, en bij NL's vertrek zei ie ook nog dat ie een tijdje in NL's zak had gezeten (wat ook zo was)
Daarna ging ie op zijn manier de rivaliteit met Huub aan, want oa uitmondde in de zwembadduik van Huub.
Bart heeft denk ik geconcludeerd dat ie rivalen van enig niveau nodig heeft om zich staande te kunnen houden, en voelt zich tot nu toe nog steeds sterker dan Huub, dus bang is hij zeker niet voor Huub's terugkeer.
Zijn vertrek uit de masterbedroom vannacht spreekt ook boekdelen, evenals zijn snedige, cynische grappen naar Amanda.
En hij weet ook best dat veel van het 'speeltuinniveau' veroorzaakt werd door het gezuig van NL, en dat het zonder NL een heel ander spel zal worden tussen hem en Huub.
En aangezien hij op zoek is naar een uitdaging is het huis....
Je zal mij dan ook niet horen zeggen dat Bart snel van begrip is....quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:01 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, daar heeft hij dan wel hééél lang over na moeten denken.
Ongeveer 50 dagen ?
Ja, volgens mij wel, daarna is er niets meer gebeurt toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt het trouwens dat ik bij die mega-upload als laatste zie staan het vertrek van Ilona? (Daarna niks geupload?)
Okeequote:Op donderdag 8 februari 2007 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, volgens mij wel, daarna is er niets meer gebeurt toch?
Ja precies, hij was volgens mij de eerste die een heel groot probleem met hem had en hem echt niet trok.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:01 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, daar heeft hij dan wel hééél lang over na moeten denken.
Ongeveer 50 dagen ?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja precies, hij was volgens mij de eerste die een heel groot probleem met hem had en hem echt niet trok.
Kan je ff je pctje afsluitenquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja precies, hij was volgens mij de eerste die een heel groot probleem met hem had en hem echt niet trok.
Nieuw filmpjequote:Op donderdag 8 februari 2007 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, daarna is er niets meer gebeurt toch?
Thx, Schanulleke
Nee, van dat ze in bed lagen en Nasty een rare smoel trok.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:30 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nieuw filmpje
Amanda en Brian stream 3.asf
Is dat van in de jacuzi?
Je zit me toch niet te hacken hequote:
heb ik zin in sex, denkt hij dat ik hem hacktquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit me toch niet te hacken he![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
heb ik zin in sex, denkt hij dat ik hem hackt![]()
Brain en Amoebe in bedquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:46 schreef Missy_1974 het volgende:
mag ik dat linkje van gisteravond brian en amoebe in bed ? kan hem ff niet vinden
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brain en Amoebe in bed
(alle bestanden hier)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |