Als je bij HiDiHoVideos kijkt, staan ze er alle 4quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:41 schreef Pulu het volgende:
Youtube filmpie doet het didohido....superfilmpje...die kop priceless!!!!!!!!!!
Heb net het Boulevard-stukje op YouTube gekeken.quote:
Hihihi ik ben precies zo, ik zou me gaan verstoppen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:30 schreef rooie3 het volgende:
Vind het wel eng hoor dat Huub die dingen over die ex zei.
Zal dat geen kwaad kunnen.
Ja ik ben een held op sokken.
aan het gezicht van bart kon je al aflezen dat bart weet dat huub terugkomtquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
OMG Bart krabbelt terug. NL had nu opeens geen blauwe plek meer.
Ik zou het echt niet zeggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hihihi ik ben precies zo, ik zou me gaan verstoppen!
Ik zou dus ook peentjes zweten, zo van oh oh.... wat heb ik gezeeeeegd in godsnaam!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet zeggen.
Durf er hier geen eens iets over te schrijven.
maar zou het niet gevaarlijk zijn voor Huub.![]()
"Ik wist niet dat mijn zender aanstond"quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou dus ook peentjes zweten, zo van oh oh.... wat heb ik gezeeeeegd in godsnaam!
Als Huub wat zou overkomen is het geen onderwereld meer maar staan ze opeens volop in het daglicht voor heel televisie en internet kijkend Nederland.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
maar zou het niet gevaarlijk zijn voor Huub.![]()
(Geheel in de stijl van Brian) Ik wil jou wel ff openen Carlaaquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:47 schreef Carlaa het volgende:
ik krijg de youtube link nog niet geopend....
mmm. wel donker zeg, DGK_R doe daar eens wat aan !quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb net het Boulevard-stukje op YouTube gekeken.
Big Ups Dude!![]()
Of Huub er nou wel of niet terug inkomt... Natasia en Brainless gaan in ieder geval een paar bange dagen tegemoet, en dat is leuk om te weten.![]()
LINKJE?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:41 schreef Pulu het volgende:
Youtube filmpie doet het didohido....superfilmpje...die kop priceless!!!!!!!!!!
[DGK] Updates #2quote:
Denk dat je daar gelijk in hebt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:44 schreef snetje het volgende:
[..]
aan het gezicht van bart kon je al aflezen dat bart weet dat huub terugkomt![]()
en als ik het goed heb vind hij het leuk ook nog !! bart houdt het langer vol met een grapgrollende huub !!
sinds een paar dagen zie je hem al denken : hoe hou ik het hier in godsnaam vol met een valszingende natasia die alles beter weet en gelijk mensen af gaat blaffen enz. enz. enz .... en een doorgedraaide sexueel gefrustreerd briaaaaantje !! en dan heb ik het nog helemaal niet over de camerageile snol poes <----- iets wat bart dus helemaal niet meer trekt !! en dat siert hem !! hij gaat voor vrouwen met ietwat niveau !!![]()
mooi omgeschreven en zeker eensquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Denk dat je daar gelijk in hebt.
De laatste week dat NL (en Huub) er nog in zaten zag je Bart ook al wat meer afstand nemen van het gekonkel van NL, en bij NL's vertrek zei ie ook nog dat ie een tijdje in NL's zak had gezeten (wat ook zo was)
Daarna ging ie op zijn manier de rivaliteit met Huub aan, want oa uitmondde in de zwembadduik van Huub.
Bart heeft denk ik geconcludeerd dat ie rivalen van enig niveau nodig heeft om zich staande te kunnen houden, en voelt zich tot nu toe nog steeds sterker dan Huub, dus bang is hij zeker niet voor Huub's terugkeer.
Zijn vertrek uit de masterbedroom vannacht spreekt ook boekdelen, evenals zijn snedige, cynische grappen naar Amanda.
En hij weet ook best dat veel van het 'speeltuinniveau' veroorzaakt werd door het gezuig van NL, en dat het zonder NL een heel ander spel zal worden tussen hem en Huub.
En aangezien hij op zoek is naar een uitdaging is het huis....
Klopt het trouwens dat ik bij die mega-upload als laatste zie staan het vertrek van Ilona? (Daarna niks geupload?)quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |