hee, mooi woord! zelfrespectie (hou ik erin!)quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef Prospera het volgende:
Natas zegt dat als hij terug komt, dan is het hek van de dam.
Ze vindt hem ziek, maar enig zelfrespectie heeft ze niet.
Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:26 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zou je asjeblieft asjeblieft de moeite willen doen om daar een stukje van online te gooien? Dan ben ik (maar vooral mijn pa) je zeer dankbaar![]()
D'r staat ook een kort filmpje op de site van tien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:26 schreef Mr_Baus het volgende:
Zou je asjeblieft asjeblieft de moeite willen doen om daar een stukje van online te gooien? Dan ben ik (maar vooral mijn pa) je zeer dankbaar![]()
I knowquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Pulu het volgende:
Big Ups voor al je harde werk hididodidodido maar je youtube filmpie en megaupload hebben nog ff tijd nodig
Is googlevideos mss niet beter?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
I know
Maar de fuckers zeggen wel die ie Live is. NIET DUS![]()
Trustequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef kissa het volgende:
Trusten allemaal![]()
![]()
Leuke DGK-avond was het vandaag![]()
Ik zal er even naar kijken, maar ik hou niet zo van hun eigen formaatquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is googlevideos mss niet beter?
Truste Bongquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Truste![]()
En was zeker een leuke afsluiter
Geen idee, dacht dat het gewoon Flash was, maar weet niet zekerquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal er even naar kijken, maar ik hou niet zo van hun eigen formaat
GVF ofzo?
Ja, opletten is niet mijn sterkste kant, najaquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen.
Ik zet het dan wel op megaupload, daar staat alles tot nu toe
Hier dus
YWquote:
Zie vorige postquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
Maar nu ga ik wel te bed! Er gebeurd niet echt veel meer op de streams en hier is het ook erg stil dus tot morgen!![]()
Nee, messteken en iemands schedel opentrappen om er vervolgens in te pissen is al reeds gereserveerd door Huub. De overige bewoners moeten met een nieuw concept komen.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:20 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien iets met een mes en een dode hoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |