Espresso apparaat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Wat is dat voor kut geluid?
Bedoel je Natasiaquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Bart heeft het ook nooit zo lopen verkondigen dacht ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
OMG Bart krabbelt terug. NL had nu opeens geen blauwe plek meer.
Juist, de angel is er wat dat betreft uit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vond huub niet leuk om de hoeren en de ruzies....
... maar omdat hij altijd grappen uithaalde en leuke opmerkingen.
Met Nel uit de buurt zal het een stuk minder errug zijn (al zal Brian natuurlijk over de zeik gaan, maar dat vind ik dan ook weer niet errug)
Natasia met d'r ketting: dat doet gewoon zeer aan me oren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Iig niet door de wel of niet schop van .NLquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:08 schreef Scrupules het volgende:
had nathanael niet gewoon een blauwe plek van de trap die hij zelf had uitgedeeld?
Nee, ze dacht dat wanneer haar zus dit zou zien dat ze wel zou gaan bellen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed Natasia's zus heeft dus vandaag Natasia gebeld via de redactie?
Is dat zo ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Xenia het volgende:
En dan moet ze morgenochtend ook nog afrijden. Wat zielig.![]()
"God straft meteen" zijn haar eigen woorden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Xenia het volgende:
OMG, briljant....quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Xenia het volgende:
Op zijn rechterbeen? Daarmee had Nel zelf een flinke schop gegeven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
OMG Bart krabbelt terug. NL had nu opeens geen blauwe plek meer.
Communicatie via de redactie verloopt altijd met een soundlockquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:13 schreef Mika25 het volgende:
Geluid weer uitZo is er voor ons ook geen lol aan...
Redelijk, maar ze staat verkeerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Nicoss het volgende:
Kan er iemand liplezen???
"En wat doet God? Die laat haar zakken"quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
"God straft meteen" zijn haar eigen woorden.
kriminele ex hoquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Prospera het volgende:
Ik geef 50 euro voor Huub terug.
en ik wil ook wel die kopstoot van Nataaassia ontvangen
Het enige dat ik kon liplezen was 'WAAAT? ECHT WAAR?'quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Nicoss het volgende:
Kan er iemand liplezen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |