Nee, ze dacht dat wanneer haar zus dit zou zien dat ze wel zou gaan bellen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed Natasia's zus heeft dus vandaag Natasia gebeld via de redactie?
Is dat zo ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Xenia het volgende:
En dan moet ze morgenochtend ook nog afrijden. Wat zielig.![]()
"God straft meteen" zijn haar eigen woorden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Xenia het volgende:
OMG, briljant....quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Xenia het volgende:
Op zijn rechterbeen? Daarmee had Nel zelf een flinke schop gegeven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
OMG Bart krabbelt terug. NL had nu opeens geen blauwe plek meer.
Communicatie via de redactie verloopt altijd met een soundlockquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:13 schreef Mika25 het volgende:
Geluid weer uitZo is er voor ons ook geen lol aan...
Redelijk, maar ze staat verkeerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Nicoss het volgende:
Kan er iemand liplezen???
"En wat doet God? Die laat haar zakken"quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
"God straft meteen" zijn haar eigen woorden.
kriminele ex hoquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Prospera het volgende:
Ik geef 50 euro voor Huub terug.
en ik wil ook wel die kopstoot van Nataaassia ontvangen
Het enige dat ik kon liplezen was 'WAAAT? ECHT WAAR?'quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Nicoss het volgende:
Kan er iemand liplezen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |