Espresso apparaat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Wat is dat voor kut geluid?
Bedoel je Natasiaquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Bart heeft het ook nooit zo lopen verkondigen dacht ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
OMG Bart krabbelt terug. NL had nu opeens geen blauwe plek meer.
Juist, de angel is er wat dat betreft uit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vond huub niet leuk om de hoeren en de ruzies....
... maar omdat hij altijd grappen uithaalde en leuke opmerkingen.
Met Nel uit de buurt zal het een stuk minder errug zijn (al zal Brian natuurlijk over de zeik gaan, maar dat vind ik dan ook weer niet errug)
Natasia met d'r ketting: dat doet gewoon zeer aan me oren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Iig niet door de wel of niet schop van .NLquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:08 schreef Scrupules het volgende:
had nathanael niet gewoon een blauwe plek van de trap die hij zelf had uitgedeeld?
Nee, ze dacht dat wanneer haar zus dit zou zien dat ze wel zou gaan bellen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed Natasia's zus heeft dus vandaag Natasia gebeld via de redactie?
Is dat zo ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Xenia het volgende:
En dan moet ze morgenochtend ook nog afrijden. Wat zielig.![]()
"God straft meteen" zijn haar eigen woorden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Xenia het volgende:
OMG, briljant....quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Xenia het volgende:
Op zijn rechterbeen? Daarmee had Nel zelf een flinke schop gegeven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Communicatie via de redactie verloopt altijd met een soundlockquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:13 schreef Mika25 het volgende:
Geluid weer uitZo is er voor ons ook geen lol aan...
Redelijk, maar ze staat verkeerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Nicoss het volgende:
Kan er iemand liplezen???
"En wat doet God? Die laat haar zakken"quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
"God straft meteen" zijn haar eigen woorden.
kriminele ex hoquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef Prospera het volgende:
Ik geef 50 euro voor Huub terug.
en ik wil ook wel die kopstoot van Nataaassia ontvangen
Het enige dat ik kon liplezen was 'WAAAT? ECHT WAAR?'quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Nicoss het volgende:
Kan er iemand liplezen???
Welke lippen ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Het enige dat ik kon liplezen was 'WAAAT? ECHT WAAR?'
O ja, is ook zo! Die had 'ie tijdens het sporten opgelopen paar dagen eerder.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Iig niet door de wel of niet schop van .NL
Hij liep namelijk al na 1 seconde te wijzen naar de blauwe plek op z'n been. Dat kan dus niet en was dus al aanwezig.
Hmm, heb ik dat verkeerd verstaan dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
Neeh ze moet morgen autorijden: er is niks gezegd over afrijden.
from memory lanequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef nlboy het volgende:
Natasia over Huub: 'Hij is echt helemaal gestoord.'
![]()
Denk als BArt een klein beetje water bij de wijn doet dat ze met zijn drieen (BHS) een hoop lol kunnen hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart ziet er niet zo strijdlustig en zelfverzekerd meer uit, denk dat hij het gaat opgeven als Hupert terug komt...
was een ideaal moment geweest om te vertellen dat NL's been na de schop van Huub niet meer te redden bleekquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Het enige dat ik kon liplezen was 'WAAAT? ECHT WAAR?'
Hij zij dat de blauwe plek MINDER GROOT was dan dat Natasia aanwees met haar handen. Niet dat hij er geen had.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
memory lane?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:16 schreef avonne het volgende:
[..]
from memory lane
Huub "hebben we van jou afgekeken, natas"
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef _-inge-_ het volgende:
Bart gaat volgens mij beneden slapen zodat Palma een extra bed heeft om op te maken.....
waarom dan niet met Nasty en Brian?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Kinga het volgende:
Bart wil erover lullen met iemand, zo duidelijk.
Dat is the vibo van Nastyquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Kinga het volgende:
Wat een kut zoemend geluid op stream 1, dacht dat het me pc was....
misschien iets met een mes en een dode hoek?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:17 schreef rooie3 het volgende:
Brian geeft zijn informatie niet prijs.
Als Huub terug zou komen.
oh, ik dacht dat hij reageerde op een andere site ofzoquote:
Ik ben bang dat haar niks zou schelen as usual...quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:19 schreef yellowfirst het volgende:
Wat zal Sylvia genieten als ze dit morgen hoort...........![]()
Tuurlijk, want dan kan ze geen groene thee drinken om het "weg" te spoelen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:19 schreef Prospera het volgende:
Als ik met die volle buik moet gaan slapen, dan is het echt problematisch, zegt Natasia.
jawel, die lacht zich krom om de zorgelijke blikken van BBANquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:21 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat haar niks zou schelen as usual...![]()
Ja, maar ik ben halverwege gestopt, werdt gek van die ventquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:22 schreef Mr_Baus het volgende:
HiDiHo, heb jij toevallig nog wat opgenomen van die whisky man?
Mag het toch niet hopen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:20 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien iets met een mes en een dode hoek?
Mooi beschreven iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Kinga het volgende:
23:17 - Cultuur snuiven
Sylvia duikt er weer vroeg in vandaag. Maar niet voordat ze eerst, uiteraard in haar eentje, nog even een sigaret rookt. Brian, Sylvia en Amanda kijken naar Pauw en Witteman. Maar dit programma lijkt te hoog gegrepen. "Kunnen we niet verder zappen?", antwoordt Brian. Dus gaan de Miljonairs op zoek naar een wat luchtiger programma.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:16 schreef avonne het volgende:
[..]
from memory lane
Huub "hebben we van jou afgekeken, natas"
Zou je asjeblieft asjeblieft de moeite willen doen om daar een stukje van online te gooien? Dan ben ik (maar vooral mijn pa) je zeer dankbaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben halverwege gestopt, werdt gek van die vent
Zal wel over zijn slaap heen zijn denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef Kaleddis het volgende:
Accchhhh, kan Breen nu niet meer slapen ?![]()
Werd hij eerder op de avond nog zo woest dat hij niet mocht slapen gaat hij nu weer lopen pingelen op z'n gitaar![]()
Of hij wil nog ff TV makenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel over zijn slaap heen zijn denk ik
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
Huub bij RTL Boulevard s1
Hij is klaar, ik hoop dat ie het doet ! (nee, dus. nog even geduld !)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |