quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je me post in COS gelezen? Mr_Baus
Kan wel even duren. het is 265 MBquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf er nog ff voor wakker zelfs!
Nu maar hopen dat ik morgenochtend fit genoeg wakker wordt om te beginnen met een dansje![]()
Wat mij betreft hier - dat MSN-gedoe is nix voor mij ....quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
we kunnen natuurlijk ook gewoon in MSN gaan zitten OH'en hè.... dat scheelt een hoop F5'en
Wat ik al schreef in COS :quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan wel even duren. het is 265 MB
quote:Die ga ik zeker downloaden, die man gaf een geweldige act. (en denk er zeker over hem niet uit te nodigen voor een 'entertaiment' bij een relatie-dag van onze klanten)
Zeg dat maar tegen Huub !quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft hier - dat MSN-gedoe is nix voor mij ....
Wat mij betreft MSN, scheelt mij weer bijlezen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat mij betreft hier - dat MSN-gedoe is nix voor mij ....
Amazing !quote:
Soms en dat zou een stuk makkelijker zijn zonder geleuter en gezwaai.quote:
Ja ook, lolquote:
Je bent een loser, maar dat wist je natuurlijk alquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Soms en dat zou een stuk makkelijker zijn zonder geleuter en gezwaai.
Foutje..... ik bedoelde: je leest de SC terug??quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:44 schreef APK het volgende:
Soms en dat zou een stuk makkelijker zijn zonder geleuter en gezwaai.
Heequote:Op donderdag 8 februari 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
Kom op zeg COS terug lezen, give me a break![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |