Echt wel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe verdraaid het aan Sil verteld gaat worden.
Jammer nog niet zoveel stress dat ze zelf op stapt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:42 schreef Black_king het volgende:
Natas (tegen Herma): Ik maak me heel erg zorgen om de Boulevard uitzending van gisteren.
Zeg maar tegen onze vriendin, dat de andere kant er een advocaat op heeft gezet.
s4 is de tv opnamequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:43 schreef HiDiHo het volgende:
Huub bij RTL Boulevard s1 - s2 - s3 - s4
s1 op bewoners
s4 plasma met RTL Boulevard
OT: Jou Avatar is alles behalve geilquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:40 schreef Meneermax het volgende:
[..]
OT: op de een of andere manier heeft jouw Avatar iets ontzettend geiligs![]()
Het is Madonnaquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:40 schreef Meneermax het volgende:
[..]
OT: op de een of andere manier heeft jouw Avatar iets ontzettend geiligs![]()
Dat verklaart een boel. Ondanks haar leeftijd heeft Maddy ook altijd nog iets geiligs.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is Madonna.
Uit de clip I'll Remember @YouTube.
ik dacht dat ze Huub bedoeldequote:Op donderdag 8 februari 2007 08:47 schreef Black_king het volgende:
Wie zou de andere kant zijn? Haar ex, of de buitenwereld van Natasia ???
Sorry, maar je avatar komt daar niet in voor.....Wel een clip uit dezelfde periode ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is Madonna.
Uit de clip I'll Remember @YouTube.
Verwacht ik niet, denk niet dat Natas en Huub echt on speaking terms zijn; noch de advocaten....quote:
Zijn bedje ziet er ook wel het lekkerst uit...quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Sorry, maar je avatar komt daar niet in voor.....Wel een clip uit dezelfde periode ?
OT: Brian weigert wakker te worden....
quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zijn bedje ziet er ook wel het lekkerst uit...
Ik zou nog voor geen miljoen naast die vent willen wakker worden, hoe lekker dat bed er ook uitziet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zijn bedje ziet er ook wel het lekkerst uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |