nena weg (om flauwe reden, maar begrijpbaar), werd vervangen door Amanda, haar 'vriendin' die meteen het kutvriendinnetje van Natasia is geworden (ja 't is een enge snol met een grafstem).quote:Op maandag 5 februari 2007 22:46 schreef TIM-846 het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Wie is er nu allemaal nog in de gouden kooi? Wie is er de afgelopen dagen uitgegaan en wie is er bijgekomen voor wie?
quote:12:00 - Champagnedouche voor Huub en Nena
Brian en Bart vertellen ook dat Huub en Nena bij het feest waren. De Antilliaan herhaald meerdere keren dat Nena en Huub nogal klef met elkaar stonden te dansen. Bart heeft ze een 'koude douche' bezorgd. Brian vertelt namelijk dat Bart een fles champagne heeft laten knallen en gericht heeft op de twee ex-Miljonairs. “Haha, ik richtte echt op Huub en zong ‘Nooit meer naar huis olé olé! Maar hij nam het wel als een man. Hij nam die fles en goot het zelf leeg over z’n hoofd”, vertelt Bart. Daar kunnen we ons iets bij voorstellen...
12:15 - Nena en Huub geil?
Brian maakt er nogal een punt van dat Huub en Nena in de Zebralounge waren, al zegt hij dat het hem niks deed. “Het waren net twee poepvliegen op elkaar, zo geil waren ze met elkaar aan het dansen! Echt sloerie stijl. Waar ik keek waren zij, echt expres”, vertelt de 25-jarige. Amanda’s mond valt ondertussen open van verbazing: "Dit is niet de Nena die ik ken. Misschien gaat ze straks wel met Huub." “Uiteindelijk stond ze naast me bij de VIP. Zegt ze: ‘Waar ben je nou mee bezig?’ Pff, ik dacht hoezo weer een moeilijke vraag. Zegt ze: ‘Ik heb helemaal niet met Huub gekust’." Hmmm Brian, je had toch geen aandacht geschonken aan Nena...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
En natuurlijk een filmpje
Terugkomst van Huub s1
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
En natuurlijk een filmpje
Terugkomst van Huub s1 (download) (megaupoad)
Brian gooit Huubs koffer weg s3 (download) (megaupload)
FLV Player voor download
quote:Op maandag 12 februari 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
Handshake en de packt is rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop