PC storingen zitten meestal tussen de stoel en het toetsenbord.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
kan door 'pcstoringen 'niet reageren![]()
Bart was gewend in een lekkere warme broekzak te zitten, en hij hoopt dat Huub nog een plekje voor hem overheeft.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:11 schreef Prospera het volgende:
Bart en Huub kunnen allebei niet slapen, gaan even een peukje roken in het kantoor.
Is Bart nu voor of tegen Huub?
Bart speelt het spel gewoon, net als Huub...quote:Op maandag 12 februari 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart was gewend in een lekkere warme broekzak te zitten, en hij hoopt dat Huub nog een plekje voor hem overheeft.
Was nergens voor nodig om Sylvia's naam te benoemen, niet slim van Huub. Enkel misschien om Bart zijn vertrouwen te winnen, dat hij dat over Sylvia zei.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:18 schreef Frasier het volgende:
Niet slim om in deze Silvia uit te sluiten Huub
Das meer andersom...... Bart heeft Huub op dit moment net zo hard nodig want Brian en Natasia stemmen Bart er het liefst uit omdat "dat beter voor hem is, hij is niet gelukkig" en die krijgen Amanda zo mee.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:28 schreef Justhenk het volgende:
Snap btw niet waarom die perse Bart aan zn zij moet...
Die openheid naar Sylvia hoop ik wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik denk dat alles wat Huub over Sylvia zegt bij het spel hoort dat Sylvia en Huub afgelopen week hebben afgesproken. Met als doel, Bart aan hun zijde te krijgen. Zal me niks verbazen wanneer Huub later alles ook aan Sylvia verteld wat hij over haar heeft gezegd, Huub is nogal goed in zichzelf van alle kanten indekken.
Slim zou inderdaad zijn om dit alles morgen aan Silvia te vertellen.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik denk dat alles wat Huub over Sylvia zegt bij het spel hoort dat Sylvia en Huub afgelopen week hebben afgesproken. Met als doel, Bart aan hun zijde te krijgen. Zal me niks verbazen wanneer Huub later alles ook aan Sylvia verteld wat hij over haar heeft gezegd, Huub is nogal goed in zichzelf van alle kanten indekken.
Je bent lekker op gangquote:Op maandag 12 februari 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart was gewend in een lekkere warme broekzak te zitten, en hij hoopt dat Huub nog een plekje voor hem overheeft.
Volgens mij wilde hij het maar 1 keer, samen met Natasia.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:34 schreef noa84 het volgende:
Maarre... is het nou waar dat Brian meerdere malen heeft geprobeerd om Bart weg te stemmen?
Brian en Natasia willen Bart wegstemmen omdat ze denken dat Bart graag naar huis wilt en zo zijn 10K terug krijgt.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:34 schreef noa84 het volgende:
Maarre... is het nou waar dat Brian meerdere malen heeft geprobeerd om Bart weg te stemmen?
Thanks. Ja dat is ook het enige wat ik heb gezien.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij het maar 1 keer, samen met Natasia.
En dat plan hebben ze toen niet doorgezet.
Dat kan hij niet menen.... das ook stom van hem, en dat moet Bart ook wel doorhebben, dat Huub het zit niet kan permiteren om zonder Sylvia te zitten..... dus het is bluf, dus Bart kan Huub niet vertrouwen.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:39 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Huub offert Sylvia op.
Om het vertrouwen van Bart te winnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:39 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Huub offert Sylvia op.
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:39 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Huub offert Sylvia op.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan hij niet menen.... das ook stom van hem, en dat moet Bart ook wel doorhebben, dat Huub het zit niet kan permiteren om zonder Sylvia te zitten..... dus het is bluf, dus Bart kan Huub niet vertrouwen.
Nee, Huub zit te bluffen!quote:Op maandag 12 februari 2007 02:45 schreef noa84 het volgende:
Is dat zo, hebben Natasia en Brian zo smerig over Bart en Lesley gesproken?
Ah, ok dat had ik gemist.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:46 schreef Veulen het volgende:
Nou Brian en Natasia hebben inderdaad geprobeerd om Lesley te ontslaan. En ze hebben d'r inderdaad een actrice genoemd en dat ze alles speelde.
Of zit hij weer stiekem tussen zijn tenen te wroeten en de velletjes naast het bed te gooien.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:47 schreef artyflarty het volgende:
die brainless .. heeft ie een tentje gebouwd van zn bed om een rukpoging te verdoezelen?
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Of zit hij weer stiekem tussen zijn tenen te wroeten en de velletjes naast het bed te gooien.
Neu, daar hebben ze het vaker over gehad. Huub vergeet te vertellen dat hij dat idee zelf ook al eens geopperd heeft aan Silviaquote:
gelukkig maar??quote:Op maandag 12 februari 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet echt goed te cappen......
[afbeelding]
Tja, alleen geen woord over het feit dat de nieuwe bewoners dit straks wel weten...quote:Op maandag 12 februari 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
Handshake en de packt is rond.
Bart is wel principieel, ik zie hem zich wel aan het pact houden.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:05 schreef _-inge-_ het volgende:
Wel slim gespeeld van Huub! Maar of het gaat werken.....
Ik verwacht dat Huub dat weet. Ik denk ook zuiver dat dat de reden is dat Huub Sylvia afvalt. Morgen rent ie daar wel mee naar haar toe. Zo heeft ie straks een dubbele dekking, en die nieuwe weten en zullen hem dus met rust laten. En hij heeft heel duidelijk de andere wegstem mogelijkheden genoemd. Een eventuele tactische binnenkomer heeft weinig keuzes meer zo.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:03 schreef noa84 het volgende:
Tja, alleen geen woord over het feit dat de nieuwe bewoners dit straks wel weten...
Hebben we daar een linkje van?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:08 schreef noa84 het volgende:
Grappig, ze gaan het Konklear filmpje kijken
Dank: hij is echt leukquote:Op maandag 12 februari 2007 03:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ze gaan hem nu kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424
Je blijft een kleine stoker he. Mare ik denk voorlopig dat de volgorde is Amanda - Brian - Natasia - nieuw persoon - nieuw persoon. En ik vermoed dat daar niet veel aan veranderd tenzij de nieuwe personen echt heel irritant zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:33 schreef _-inge-_ het volgende:
Zodra Brian uit de villa gestemd wordt zal Bart de volgende zijn op Huub's agenda. Huub wil gewoon winnen en alle sterke spelers er zo snel mogelijk eruit hebben, dat zal Bartje toch ook wel inzien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |