de burenquote:Op zondag 4 februari 2007 16:36 schreef soylent het volgende:
Wat is VOL?
Wat is er gebeurd dan? Ik kom verder niet op dat forum, maar het werd vanacht hier op FOK! in COS gepost.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik maak er echt bezwaar tegen het vriendschappelijk met die schoften om te gaan.
Wat mij betreft zijn het dan ook geen buren, maar stinkende debielen die ergens heel ver weg in een soort debiele grot lopen te stinken.
Eigenlijk een soort debiel gedrochtenvolkje dus, dat beter gewoon vernietigd kan worden, ipv te bestaan.
Ik snap ook niet dat PeterV zijn fakes ook bij hun post.
Er zitten daar gewoon een aantal walgelijke gedrochten.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Ik kom verder niet op dat forum, maar het werd vanacht hier op FOK! in COS gepost.
Maar uit jouw post krijg ik de indruk dat er een soort strijd wordt gevoerd?![]()
He kom op, 't wordt nou net leukquote:Op zondag 4 februari 2007 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
Maar dit is mijn laatste post wat dit betreft,
Haha prachtig die Nichtrider.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:15 schreef Roy_vdm het volgende:
Misschien niet jouw humor nee. Maar ik vind het geweldig. Zooo droog... doet me denken aan de flimpjes van Mastermovies. Kijk bijv. http://www.youtube.com/watch?v=9dmFLl7cMHc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |