abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:09:21 #51
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45605892
GERT om 12:56:

Ik ben er nooit bij geweest bij "ACHTER ",
alleen een geselecteerd clubje komt daar op de thee , borrel of feestje,

Zeker weet ik dus niet wat "ACHTER" haar toe vertrouwt of toe heeft gezegd.

Ik luister alleen naar Natasia en ook al weet ik dat zij een dikke duim heeft
en een neus die af en toe groeit.

Het zijn verhalen om je vingers bij af te likken ,
je te ergeren
of je stream uit te zetten.
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 00:02:34 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45650015
N.a.v de update van Scanman: wat zeiden ze over die zoen dan, van Sylvia en Huub?
En wat was de grofste opmerking die er in het filmpje te zien was, over Nathanael?

Balen dat ik het net gemist heb. De reacties op dergelijke filmpjes zijn meestal
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:28:37 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45650811
Sorry dat ik niet wat quotes voor je heb, maar ik zat wat te zappen tussen de twee streams. Het lachen van Huub en Sylvia in de game room was ook zeer vermakelijk. Ik kan dus geen echte quotes plaatsen van de 6 in de woonkamer.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 00:58:48 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45651447
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Sorry dat ik niet wat quotes voor je heb, maar ik zat wat te zappen tussen de twee streams. Het lachen van Huub en Sylvia in de game room was ook zeer vermakelijk. Ik kan dus geen echte quotes plaatsen van de 6 in de woonkamer.
OK, thx. Maar even wachten op de uitzending dan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zondag 28 januari 2007 @ 11:39:30 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45751518
Nena gisteren geneukt met Brian???

Wat is er nog meer gebeurd?
Op de tien-site houden ze er mee op na middernacht, qua verslagen.
Als iemand een update kan geven, heel graag.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zondag 28 januari 2007 @ 16:49:52 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45761824
Van het update-topic hier naar toe verplaatst:
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:15 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Zoals de gemiddelde Amsterdamse , Rotterdamse of Hagenese chick zich uit, hoezo ordinair ? Het is lullig voor kankerpatiënten, maar er wordt niks mee bedoeld.
Straks mag je ook geen klootzak meer zeggen omdat er mensen met prostaat-problemen zijn. Of Mongeaul zeggen, omdat er toevallig wat mensen geboren zijn met het Down-Syndroom.
Maw.....een hoer is een hoer, daar hebben deze zelf voor gekozen, en als iedereen ze uitmaakt voor ordinaar, hoeren en slettebakken, hebben deze wijfen er schijt aan want ze steken wel elke maand een rug of 5 - 15 in hun pocket, en ze genieten er ook nog van.......als je er tegen kunt dat wildvreemden, die ze niet eens kennen, je uitmaken voor ordinair of slet, of whatever, dan hebben deze chicks over 10 jaar hun eigen verdiende Villa en de slimme mischien ook nog een appartementje in Spanje of zo, en ze kunnen leven zoals zij willen.
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:20 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Kanker is de meest levensbedreigdende, dodelijke ziekte die er is. Ik vind het ongelovelijk dat mensen dit woord verwerken in een scheldwoord. Nederland is het enige land waar dit wordt gedaan. Je hoort nooit ''he, Krebs-hure, of Krebs-......" bij Duitsers of ''Cancer-whore of Cancer......'' bij Engelsen.

Ik vind dit trouwens het meest afgrijselijke scheldwoord dat er bestaat. De combinatie van de ziekte en het woord hoer. Het staat voor pure haat. Jammer dat Nederland deze twijfelachtige eer mag hebben van meest hatelijke, kwetsende scheldwoord te hebben dat er bestaat.

Sorry, even offtopic geraaskal van mij. Ik wilde dit even kwijt nav je stukje ter verdediging van die prosti's en anderen die het k-woord overal voor gebruiken...
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 16:20:31 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45826960
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Lesley is exit. Ze kwam vandaag met de mededeling dat ze voor het laatst als paardenmeisje in de gouden kooi is. Ze heeft er geen zin meer in. Bart schrikt, maar lijkt het wel te begrijpen.
Huh? Lesley móest er toch uit?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator dinsdag 30 januari 2007 @ 18:56:19 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45831928
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:20 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Huh? Lesley móest er toch uit?
Ze zégt van niet..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 10:01:15 #59
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_45909221
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
Huub belt met zijn broer.

Huub's broer zegt dat hij wat minder op de voorgrond moet treden, maar moet afwachten en dan adrem reageren, want daar is hij goed in.
Huub zegt dat hij niet alleen kan afwachten, omdat mensen tegen hem zeggen: doe dit, doe dat. "Je bepaalt het wel allemaal zelf, maar er wordt wel van je verwacht dat je actief televisie maakt."
Ja en daar zei hij iets fundamenteels als reactie op zijn broers waarschuwing over drankgebruik: Je bent hier niet alleen [weet de exacte woorden niet meer] waar ik uit opmaakte dat er meer gestuurd wordt dan je zelfs op de streams merkt.
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:47:58 #60
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45925069
RON_VDM
Bedankt voor je UPDATE met het nieuws dat Nena is geweest.
--------------------------------
Hebben dit helaas niet gezien.
Wij waren hier thuis nog blijven plakken bij RTL-BOULEVARD op RTL-4
waar de trap van Nena tegen Brian te zien,
en een kort interview met BRIAN die diep teleurgesteld vertelde
dat Nena drie dagen eerder met hem was geweest in het hoekje,
en toen met Huub ging sexen.

Het was J.d.Mol zijn wens om de kijkers mee te laten groeien
in de reallife SOAP DGK en dat wij ons in gingen leven in de bewoners
die in een verhaallijn zitten.

Nou, is dat geen pretje om je in te leven in de personages
-------Brian , Bart, en Natasia en Nathanael.

Maar ik moet bekennen dat ik vandaag af en toe aan Nena heb gedacht,
dat het jammer is dat zij weg is,
en ook al hebben de bewoners gezegd,
dat Nena het minst zich heeft ontwikkeld?
Het is niet meer het meisje die pas uit een relatie van 4 jaren kwam
en na gereis in Europa ,de Kooi betrad en op alles " Ik weet niet" of kweet niet zei !
Zij klaart het wel in de toekomst.

En dan niet achter het Centraal voor 10 euro!! Maar als wedding planner
of een ander leuk bedrijfje die zij opstart? Misschien toch een eigen modellenbureau of zo?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 22:07:02 #61
6941 APK
Factual, I think.
pi_45927698
Tuinfluitert, bedankt voor de Nijntje updates.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_45928788
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 22:07 schreef APK het volgende:
Tuinfluitert, bedankt voor de Nijntje updates.
No disrespect to Nijntje
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 11:31:14 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45965282
Bedankt voor de linkjes weer, HDiHo!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_45990846
in de updates lees ik dat Ilona met ene Michel belt. Wie is dat?
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 22:23:56 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45990908
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef worker het volgende:
in de updates lees ik dat Ilona met ene Michel belt. Wie is dat?
Haar (veel jongere) vriend.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_45992157
Huub heeft Ilona's naam op zijn arm laten tatoeren?
pi_46107100
Tuinfluiter, goed bezig hoor!
Tip: Je kan gewoon doortypen in het invoerscherm, enters hoef je niet te gebruiken.

En ik vind je wel lief.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:25:52 #68
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46107687
CartWoman, wordt het dan niet te langdradig zonder enters ?
pi_46113000
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
CartWoman, wordt het dan niet te langdradig zonder enters ?
-Edit- Ik zat oude updates te bekijken het ziet er nu idd klasse uit, sorry.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 02:16:43 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_46251496
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
ik zal nu een stukje over vanavond schrijven (als Fok! fokking even meewerkt)
Super!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 23:55:54 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46282918
Top Roy, de updates!

(ff een complimentje terug. )
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_46282998
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:55 schreef Gert het volgende:
Top Roy, de updates!

(ff een complimentje terug. )
Graag gedaan
Audite et alteram partem
  woensdag 14 februari 2007 @ 00:58:08 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_46284651
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef Roy_vdm het volgende:

Natasia: 1 contactpunt. Waarom? "Je woont hier heel lang, als we met z'n tweeën overblijven ben je te sterk."
Ik kreeg de indruk dat dat niet met haar kracht of populariteit te maken had maar met een (nieuwe?) regel dat de winnaar ook het grootste aantal dagen in het huis moet zitten oid.

Natasia begreep het ook niet, vandaar dat zij het als een compliment opvatte terwijl het absoluut niet als compliment bedoeld was.
Bart kreeg dezelfde opmerking mee maar leek het wél te begrijpen.

Of heb ik dat verkeerd gezien
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46284774
Weet ik niet, maar nu je het zegt, dit gedeelte kwam op mij al vaag over. Het zou best kunnen dat je gelijk hebt. Ik pas mijn bericht ff aan.
Audite et alteram partem
  woensdag 14 februari 2007 @ 01:05:41 #75
6941 APK
Factual, I think.
pi_46284807
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 01:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Weet ik niet, maar nu je het zegt, dit gedeelte kwam op mij al vaag over. Het zou best kunnen dat je gelijk hebt. Ik pas mijn bericht ff aan.
Ik kan het mis hebben hoor, ik ben niet zo'n streamtijger.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator woensdag 14 februari 2007 @ 01:13:55 #76
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46284937
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:58 schreef APK het volgende:

[..]

Ik kreeg de indruk dat dat niet met haar kracht of populariteit te maken had maar met een (nieuwe?) regel dat de winnaar ook het grootste aantal dagen in het huis moet zitten oid.
Die regel zou dan nieuw zijn , en hele rare situaties op kunnen leveren. Stel: Bart en Eric blijven als laatste over en Bart stapt er uit, wat dan? Moet Eric dan nog in zijn eentje blijven zitten totdat hij even lang als Bart in het huis heeft gezeten?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_46284962
Het zal binnenkort op Youtube terug te zien zijn. Hoe dan ook, ik heb de update ff aangepast.
Audite et alteram partem
  woensdag 14 februari 2007 @ 02:13:05 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_46285801
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 01:13 schreef Gert het volgende:

Die regel zou dan nieuw zijn , en hele rare situaties op kunnen leveren. Stel: Bart en Eric blijven als laatste over en Bart stapt er uit, wat dan? Moet Eric dan nog in zijn eentje blijven zitten totdat hij even lang als Bart in het huis heeft gezeten?
Geen idee.
Maar ik neem aan dat jij het ook hebt gezien en dat Eric redelijk faalde in zijn poging Natasia aan te pakken.

Natasia: Bedankt voor het compliment.
Eric: Het is geen compliment.
Natasia: BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT!
Natasia: BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT HOOR!
Eric: Het was geen compliment.
Natasia: BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT!

Of zoiets.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator woensdag 14 februari 2007 @ 02:21:08 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46285899
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 02:13 schreef APK het volgende:

[..]

Geen idee.
Maar ik neem aan dat jij het ook hebt gezien en dat Eric redelijk faalde in zijn poging Natasia aan te pakken.

Natasia: Bedankt voor het compliment.
Eric: Het is geen compliment.
Natasia: BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT!
Natasia: BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT HOOR!
Eric: Het was geen compliment.
Natasia: BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT!

Of zoiets.
Mja, Eric was wat te netjes, en waarschijnlijk toch wat overrompeld door de GASTVRIJE EN HARTELIJKE ONTVANGST DOOR NATASIA!
Hij zei nog wel "er kan maar één diva in deze villa zijn", maar waarschijnlijk was het allemaal van tevoren wat harder bedacht. Tenminste: ik ga er nu vanuit dat Eric die CP niet écht plotseling moest verdelen, maar dat dit voordat hij de villa inkwam al lang met hem was besproken en dat hij ook al i.s.m een redactielid had bepaald hoe hij de punten zou gaan verdelen en wat hij er bij zou geven als motivatie.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_46285970
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 02:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Tenminste: ik ga er nu vanuit dat Eric die CP niet écht plotseling moest verdelen, maar dat dit voordat hij de villa inkwam al lang met hem was besproken en dat hij ook al i.s.m een redactielid had bepaald hoe hij de punten zou gaan verdelen en wat hij er bij zou geven als motivatie.
Zou best kunnen, maar zou ook best kunnen van niet. Ik heb me dat tijdens het uitdeelritueel ook al zitten afvragen, maar voor mij is het 50/50.
Audite et alteram partem
  Moderator woensdag 14 februari 2007 @ 02:31:27 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46285996
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 02:28 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Zou best kunnen, maar zou ook best kunnen van niet. Ik heb me dat tijdens het uitdeelritueel ook al zitten afvragen, maar voor mij is het 50/50.
Zeker weten doen we het niet, maar het is wel TV hè.. de cultuur in dat wereldje is er niet zo naar om dingen aan het toeval over te laten.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 14 februari 2007 @ 02:32:36 #82
6941 APK
Factual, I think.
pi_46286006
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 02:21 schreef Gert het volgende:

Hij zei nog wel "er kan maar één diva in deze villa zijn"
Dat zei hij idd later, maar daarmee ondergraaft hij toch zijn eigen argument dat hij niet van haar kan winnen
Als hij die diva denkt te zijn -en dat lijkt hij te geloven, gezien zijn stoere praatjes op de Tien site- hoeft hij niet bang voor Natasia te zijn....
quote:
ik ga er nu vanuit dat Eric die CP niet écht plotseling moest verdelen, maar dat dit voordat hij de villa inkwam al lang met hem was besproken en dat hij ook al i.s.m een redactielid had bepaald hoe hij de punten zou gaan verdelen en wat hij er bij zou geven als motivatie.
Uiteraard.
Leuk idee, slechte uitvoering.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 15 februari 2007 @ 01:34:57 #83
6941 APK
Factual, I think.
pi_46319809
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje:
Videoboodschap van Nena (download)
Hulde weer voor de update!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46356838
die nieuwe youtube stream doet et niet
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_46356905
APK schrijft:

"Brian en Amanda hebben geneukt.
2x zelfs, als ik de streamers mag geloven.

De tweede keer ging hij als een konijn tekeer.

Edit: ....en kon niet klaarkomen. (Graag meer van de mensen die het allemaal gezien hebben. )"


Dussssss.....

Wat een vieze, vieze mensen. Bah.
Audite et alteram partem
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 11:01:06 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46451843
Dus tóch Lesley!!

Wat een honden, daar bij de redactie, om zo'n gerucht aan een bewoner in huis te vertellen!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 11:23:53 #87
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46452401
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef Gert het volgende:
Dus tóch Lesley!!
Wát dus toch?
Het gerucht (dat Lesley rommelt met een van Bart vrienden) is toch niet waar, neem ik aan?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 12:23:15 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46453840
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:23 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wát dus toch?
Toen ik vannacht afhaakte, was nog niet duidelijk waarom Bart zo van slag was.

Of het waar is, weet niemand nog. Het lijkt mij onzin, ik kan niet geloven dat Lesley - in het openbaar nog wel- heeft staan vozen met de vriend van Bart.
Aan de andere kant: Bart is ook niet goedgelovig, en hij was duidelijk onder de indruk van de roddel.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_46479554
@ Loveprofusion: bravo, goede actie (het telefoontje aan de radiozender, Natasiabashing).
Audite et alteram partem
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:56:24 #90
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46496727
Citaat uit updates:
Syl heeft het met Huub besproken en weet niet wat ze er van moet denken. Huub heeft het er met Eric over gehad, op voorwaarde dat hij niets vertelt over dat gesprek, anders stemt Huub hem er uit.

_______
Waarom heeft Huub die voorwaarde gesteld? Is toch alleen maar in Erik's en Syl's belang om er juist wel over te praten?
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 22:11:12 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46507286
Leuk, dat wat meer mensen zich nu bezighouden met streamverslagen!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_46507774
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
Leuk, dat wat meer mensen zich nu bezighouden met streamverslagen!
Offtopic
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:01:50 #93
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46555903
BORGA 12:46, lekker belangrijk wat jij daar schrijft .
Dit moet niet in de Up-Dates,

Maar in de CODU -TOPIC.

P.s. En je moest eens tellen hoeveel liefhebbers van paarden dit verslag en nieuws willen lezen.
.
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 13:28:14 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46556668
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:01 schreef tuinfluiter het volgende:
BORGA 12:46, lekker belangrijk wat jij daar schrijft .
Dit moet niet in de Up-Dates,

Maar in de CODU -TOPIC.
Yep.
Gezeur verwijderd uit updates.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:33:50 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_46556833
-verplaatst-
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:38:40 #96
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46556988
Bedankt APK,
Ik wist dat niet.

Fijn dat je dit doorgaf.
Dus iedereen kan verplaatsen ?

Ik dacht alleen de verzorgers van dit forum?
.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:38:28 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_46619119
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:06 schreef HiDiHo het volgende:

Download filmpje Eric trekt zich af (s2)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:45:54 #98
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46620574
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 05:01 schreef HiDiHo het volgende:
Download: Stemmingronde tegen natasia
Bedankt HiDiHo

Klasse filmpje, ondanks alle buffering waar iedereen last van had zo te lezen in de COS is het jou toch gelukt om het goed op te nemen.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:31:03 #99
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_46621655
Ik vind het leuk dat er in het update topic allemaal film linkjes enzo staan. Maar is het ook mogelijk dat als je zo iets plaatst je ook er even bij zet wat er aan vooraf gaat. Er te zien is, en eventueel wat het gevolg is?

Die filmjes zijn eigenlijk nu geen echte updates meer maar streamverslagen.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_46677304
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hoogtepunt van het feestje van de zwarte diva is deze discussie met Huub±

http://www.youtube.com/watch?v=0pJ36If2dkU
Hij doet het niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')